Gisteren ook heerlijk een bak met ijs en verse aardbeien naar binnen gewerkt en daarna met pijnstiller en slaaptablet naar bed gegaan. En ... geslapen als een roos! Tuurlijk nog wel 4x plassen, maar verder, ik was pas rond 08:45 uur echt goed wakker! Wat een verademing! Word er alleen wel een beetje duf van en ik mag dus echt niet meer autorijden, maar dat heb ik er wel voor over (kon toch al niet meer goed autorijden, koppeling en rem tegelijkertijd intrappen is zeer pijnlijk). Oh, meiden, ik ben zo blij dat het vrijdag eindelijk gaat gebeuren! \/ \/ Hey weer een beebje! Kathy proficiat! Lintje: is toch leuk dat lange haar, kan je meteen speldjes indoen en zo! Ik ga zo naar de VK, even verslag doen van gisteren en een laatste paar vragen (wat als de baby zich aankondigt voor vrijdag?) en dan de uren aftellen! Ik kom later nog wel even kijken! ik vind het echt super dat iedereen zo lief is voor elkaar, dat doet me echt goed! Even hier uithuilen en een virtuele arm om me heen doet me iedere keer weer erg goed! Daarom... thnxxxxxx meiden!
Fijn Kuki! Ik ben blij dat je beter voelt en helemaal dat het vrijdag gaat gebeuren! Kathy van harte gefeliciteerd!
af en toe kwam er wel eens een augustus mama, bij die van juli spieken... nu dus andersom. Deze juli-mama..wordt er een van augustus. Morgen is het zo ver... spannend dus. veel succes jullie!
ik hoop het ook, afwachten, meer kunnen we niet doen. Mijn vliezen zijn trouwens van zondag op maandag gebroken, vandaar dat ze nu gaan inleiden morgen.
Kathy gefeliciteerd! Vandaag apk bij de verloskundige, alles was prima, maar ze konden erg slecht schatten hoe zwaar dit kindje gaat worden. Omdat mijn eerste bijna 9 pond was bij de geboorte en ze deze zowat op 7,5 a 8 pond tzt schatten wilden ze toch even een groeiecho, dat vind ik helemaal niet erg Dus maandagochtend een groeiecho
Hallo allemaal, daar was ik ook weer even ! Ik dacht eerst dat ik een heleboel moest bijlezen, maar het valt bijzonder mee, maar 3 pagina's. Ik kan alleen niet te lang blijven, want ik ga straks een verrassingsbezoek aan mijn vriendinnetje brengen. Zij ligt namelijk al sinds zondag in het ziekenhuis, aan het wachten tot beeb geboren wordt. Ze was 15 juli uitgerekend, maar de kleine heeft het nog erg naar zijn/haar zin in haar buik, en wil er dus niet uit ! Zo zielig voor Tamara, ze hebben al 6 x gel ingebracht maar de weeen komen maar niet op gang en ze heeft ook nada noppes ontsluiting ! Vandaag is ze jarig, en ik ga haar dus even een bezoekje brengen, ter ondersteuning. Hier eigenlijk weinig te melden. Ik heb vannacht wel een verdomde klotenacht gehad, heb een paar keer boven het toilet gehangen omdat ik moest spugen, maar voor de rest geen activiteit in mijn buik. Erwin wordt er helemaal moedeloos van, hij vindt het zo zielig voor me. Vanmorgen heeft uk dan ook een mega preek gehad van pappa, hihihihi. Oh wat zie ik nu ? Weer een hummel geboren ! Kathy, van harte gefeliciteerd met Leander ! Nu ga ik weer ff snel wat bijlezen hoor !
Goedemiddag.. Kom net mijn bed uitgerold.. Heb vrij goed geslapen.. ( kom er weer met ongi-krampen uit bed). heb tot 01.00u. geprobeerd de volle maan te zien, maar hier regende het, en de bomen zaten in de weg). Iemand een manier om een 10-jarige poes haar kop te laten houden? Telkens als mijn vriend er is/ geweest is die kat zo krols als een weet ik veel wat ( 24 uur per dag, en is niet stil te krijgen). Steriliseren is geen optie, omdat ze dat niet zal doorstaan.
Hier weer terug.Ruzie met me laptop maar hij doet het weer niet zoals het moet maar toch. Buikkramp niks aan te doen.Mag ook gewoon alles eten.Ja niet een bord uiensoep ofzo gaan eten Heb wel venkel thee gehaald en olie voor krampjes dit smeer je op het buikje. Wannabe hij heeft fysio voor z'n spierspanning en overstrekken. Het zijn echt krampen de poepies die hij laat zouden van een volwasse vent kunnen zijn. Kathy gefeliciteerd veel geluk lekker genieten. We hebben een turbo baby hij is in een week 330 gr aangekomen.Z'n hoofd is 2 cm gegroeit.Hij is echt een inhaalslag aan het maken.
Die mag maar een jaar geloof ik, ivm. cystevorming ( had ik al naar gevragd). de Dierenarts wil er zelf niets aan doen.. Maar het wordt gewoon echt erger.. ( vorig jaar max. 5x per jaar, en nu zit z al op de 10e krolsheid )
Kathy gefeliciteerd met Leander ! ! ! Son, soms komen ze er gewoon echt niet achter wat het is en moet je de 3 maanden uitzitten, dan is het meestal wel over. Hij heeft natuurlijk ook een achterstand in z'n darmontwikkeling. Ik had dat over venkelthee ook gelezen trouwens, wilde het je nog aanraden, maar je had et al Hier gister de halve zolder bij het grofvuil gestort, hubbie dan tenminste best wel zielig hoor, als ik hem zo zie zweten, 2 trappen op, 2 trappen af en dat een stuk of 20 keer. En dan kan ik gewoon niks doen. Maar nou komt de ophaaldienst pas op 13-8, dusss... es kijken of uk eerder of later wil komen. Loran, geen idee wat je met je poes moet doen, als ie niet een je-weet-wel-poes mag worden, dan hou je weinig opties over lijkt me. Succes dr maar mee. Kuki, fijn dat je zo goed geslapen hebt, zeker ook een lading spanning die nu weg is
Ik ben er nog wel, maar ben ondertussen ook druk bezig met schoonmaken, we hebben vandaag weer een bezichtiging. Ook belde manneke net, of ik zo naar Assendelft kom en brood mee neem, dus ik ga ook weer afsluiten.... Misschien tot vanavond en anders tot morgen !
Marloes80 veel succes morgen he .... Mijn vorige bevalling was ook zo. Gebroken vleizen en inleiden. Het is inderdaad stil vandaag. Dat gebeurd niet vaak