augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

Kathy, gefeliciteerd met Leander!

hier goed nieuws van bij de gyn, volgende maandag moet ik s'avonds naar het zh voor inleiding...ik kwam nog maar binnen en zag gelijk aan me dat het niet goed meer ging...de baby is nu dan ook al erg groot! hij weegt nu al tussen de 3.600 en de 3.900 gram.

heb zelfs zitten huilen bij de gyn (muts die ik ben)
    maar ik kon echt niet meer..

een 40 minuuten aan de ctg gelegen,en daar toch wel 4 heuveltjes te bespeuren! dus het kan ook nog gewoon doorzetten! *hoop* *hoop*

liefs

2. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi meiden,

De meiden die bevallen zijn van harte gefeliciteerd en geniet er van.

Zo even niet geweest en wat is er veel geschreven.
    Ik hou het niet zo goed bij hoor.
    Wel is mij bij gebleven over het griekse eten wat de bevalling kan op wekken,had ik nog nooit van gehoord.
    Maar een goede tip en dat is altijd mee genomen natuurlijk.

Mijn kindje zit volgens mij nog steeds prins heerlijk in mijn buik en is niet van plan om er een deze dagen uit te komen denk ik.
    Ik heb sinds 2 dagen ook geen last meer van krampjes en voel me lichamelijk wel goed.
    Alleen mijn bekken doen steeds meer pijn en daar door loop ik moeilijk en kom steeds moeilijker in bed.
    Ik heb het gevoel dat mijn kindje gewoon lekker een weekje later komt en dat vind mama alleen niet zo fijn want ik krijg een beetje genoeg van mijn dikke buik :D

Ik heb een fijne zwangerschap mogen hebben met weinig kwaaltjes en andere vervelende dingen maar nu is het goed zo en verlang ik er erg naar om mijn kindje in mijn armen te houden.
    En mijn vriend ook hoor,die is ook erg benieuwd naar zijn zoon :D
    Nou ja ik heb er niets over te zeggen he helaas.
    Gisteren tegen de vk vertelde ik nog dat als er een wonder pil bestaat om de bevalling op te wekken dan had ik dat zeker genomen :D
    Bij de vk was alles goed,bloeddruk iets omhoog gegaan maar niet schrikbarend.

Nou meiden het gaat nu echt spannend worden he,morgen is het Augustus de maand van onze bevallingen en o wat vind ik het spannend allemaal.
    Meiden zet hem op he en we leven samen naar alle bevallingen toe en steunen elkaar waar we maar kunnen.

Dikke kus van Teddy.

3. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Roos, Jij woont ook in Belgie hé. Hoe heb jij het aangebracht bij je gyn. om in te leiden? We zijn toch bijna even ver dus zouden ze dat bij mij eigenlijk ook al doen dan?

Teddy, Ik ben ook blij dat het morgen eindelijk augustus is. Dat lijkt weer zo een mijlpaal dat we bereiken. Toen ik in december een possitieve test in mijn handen had kon ik nauwelijks denken dat het ooit augustus ging worden. Dat leek nog zo ver weg! En ja hoor, morgen is het er dan!

Pff ... Ik ben vanacht in allerheil naar het ziekenhuis vertrokken. Ik had echt pijnlijke weeën om de 2 minuten. Zelfs na het nemen van een badje gingen deze niet weg.
    Natuurlijk daar aangekomen waren de meeste weeën al gestopt, ik had nog een wee om de 5 minuten maar deze waren niet sterk genoeg om voor ontsluiting te zorgen dus ben ik terug naar huis gestuurd. Ik word echt gek van die onzekerheid. Wanneer begint het dan wel echt, hoe zal ik het dan herkennen? Ach ja, als de baby er half uithangt met haar hoofdje zal het wel zo ver zijn zeker!

4. wannie

wannie Niet meer actief

Kathy: Gefeliciteerd met Leander!
    Geniet er van

Vandaag bij de verlos geweest, alles was weer supers. Wurmpie ligt al behoorlijk diep en vast

Verder ga ik even nergens op reageren,,,,,erg slechte nacht(nachtmerries) gehad en ben emotioneel ff een wrak(geen verhaal om hier neer te tikken ;) )

Tot snel dames,

Knufffie

5. demi26

demi26 Niet meer actief

Teddy, ik herken mezelf helemaal in jouw verhaal....

Kathy proficiat met de geboorte van Leander!

Kuki fijn dat je je weer iets beter voelt na een lekkere nacht.

Marloes, succes morgen! Hopelijk mag je snel genieten van je kleintje!

Net ff lekker tukkie gedaan en nu zometeen mijn dagelijkse beweging maar weer eens doen ( op de fiets naar pa en ma)...

Tot vanavond!

6. Sarake, de gyn stelde het eigenlijk zelf voor, omdat hij echt wel aan mij zag dat het zo niet verder kon,en omdat de baby heel groot is...
    mss dat mijn tranen de druppel was voor hem, dat het zo niet verder kon, kon amper de trap op ginder voor aan de ctg te liggen...

Ik hoop dat ze jou ook snel helpen, maar jij bent wel mijn buddie hè! haha, jou moet ik sms'sen hihi

Liefs

7. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Bij mij in het kindje net heel klein geschat. Vorige week werd het op 2400 gr geschat. Waaarschijnlijk zullen ze dus niet zo snel geneigd zijn van in te leiden. Je bent inderdaad men buddy! Ik laat men gsm die dag loeiend hard staan, sms maar als je een beetje bekomen bent hé! Dan breng ik het goede nieuws hier zo snel mogelijk!

8. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Tis inderdaad rustig hier vandaag... :confused:

Ben net mn bed weer uitgerold, jemug wat kan ik slapen zeg....ik hoop niet dat mn lichaam hier zo aan went dat ik straks (na de bevalling) het extra zwaar krijg omdat je dan al minder rust krijgt dan "normaal". Maar dit van mij is nu niet meer normaal te noemen... :(

Ik verveel me nu ook wel hoor moet ik zeggen, ik bedoel, alles is klaar voor de bevalling, heb alles in huis, vrienden en ouders zijn op vakantie....dus Beebie kom nou!!!! Heb echt het gevoel dat ik de hele dag zit te "wachten" -zucht- Wie zei dat laatst over Groundhog Day? Ja, inderdaad, elke dag hetzelfde. Vriendlief vraagt ook elke dag "en wat denk je, komt ons babietje er vandaag uit?" Ja lieverd, was het maar waar... :rolleyes:

Heb zin om vanavond aardappels rode bietjes en een gehaktbal te eten. Denk dak zo maar ff boodschappen ga doen...

Tot Later.

Liefs,
    B

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik heb niet goed geslapen vanwege de verkoop van het huis.. maar ook dankzij het neurotische gedrag van Tj. Gisteravond was het nog wat onwerkelijk allemaal, maar nu heb ik het geaccepteerd. Dat is vrij snel want ik ben heel slecht in afscheid nemen.. maar ik heb nu nog geen traan gelaten. Het koopcontract wordt deze week opgemaakt.. ik zit eigenlijk te wachten op een addertje onder het gras.. ;)

Zo even cadeautje kopen en bij mijn neefje op verjaarsvisite. Vanavond met de buren uit eten bij de chinees.. (omdat de chinees dat leuk vindt :rolleyes: ) ik hou helemaal niet van chinees eten. BTW.. hoe vertel je je buren dat je gaat verhuizen.. ik durf dat ze niet te vertellen, ik weet zeker dat ik ze diep, diep, diep teleurstel. We doen echt heel veel samen.. zijn eigenlijk meer vrienden. We hebben zelfs een boot samen.. :(

10. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik kom net bij de VK vandaan, de laatste afspraak! Ik heb nu wel wat suiker in mijn urine, maar gelukkig gaat het vrijdag gebeuren. De baby was nu ook helemaal ingedaald en ligt vast in het bekken, mocht ze alsnog voor vrijdag komen, mag ik gewoon thuis bevallen.

Ik kreeg overigens een SMS van Danielle dat zij vrijdag a.s. ook een ks krijgt, dus ik heb eigenlijk geen buddie meer....... beetje moeilijk het forum informeren als je allebei in het ziekenhuis ligt. ;) Ien is onze andere buddy, maar die is ook druk bezig met haar kindje natuurlijk. Dus Sonja, misschien val ik jou nog wel weer lastig met een laatste update aanstaande vrijdag.....

11. Sarake, ja dan zijn ze mss minder snel geneigt om in te leiden...ik verwacht echt een klein reusje haha

Lintje, Ja das niet makkelijk als jullie zo'n goede buren hebben...veel suc6 ermee!

Kuki, mij mag je ook best sms'sen hoor! laat maar weten! maakr niet uit.

Danielle, ook een ks! worden spannende dagen hihi

12. Niet meer actief

Gezellig, met zn allen naar de vk vandaag :D kom er hier ook net vandaan. Alles weer prima natuurlijk, kan nog wel even duren dus :( Alleen schatte deze vk uk in op zo'n 7/8 pond ipv 6/7 :confused: hoop toch echt dat die eerste gelijk krijgt.

Wat een hitte buiten, vreselijk weer, bij hitte hoort nl. zon en die is er niet :(

Zit hier wel lekker te genieten vann een overheerlijk Hema broodje omelet.

Kuki, is Danielle nu in het zh dan, dat ze smst? Moet ze daar blijven?
    Leuke buddies zo, alles tegelijk doen :p

Lin, dat addertje is natuurlijk de aankoop van een nieuw huis he, dat snap je zeker wel. Succes met de zoektocht.

13. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Ik zit nu in de huiskamer en er heerst een oase van rust.
    De buren zijn op vakantie of aan het werk dus op straat is het ook erg stil.
    Dat is straks wel anders al ons kindje er is dan is het wat drukker.

Ik weet nog zo goed dat ik in November een zwangerschaps test ging doen en ik bleek zwanger te zijn,ik kon het niet geloven en o wat was ik blij.
    Maar wat was augustus nog ver van mijn bed en hoe kom ik al die maanden door dacht ik.
    Toen ik 8 weken zwanger was werd ik erg misselijk en kroop de tijd helemaal voorbij en zag het even niet meer zitten.
    Maar het ging over en het genieten kon beginnen en ik heb zeker genoten van mijn zwangerschap.
    En de tijd ging toen zo snel,veel te snel naar mijn idee.

En nu, het is morgen Augustus en ik mag gaan bevallen,een heel nieuw avontuur waar ik in terecht kom.
    Ik sluit weer een nieuw hoofdstuk in mijn leven af en begin samen met mijn leive schat aan een nieuwe en wat gaat dat spannend worden en wat gaan we veel mee maken met ons kindje.
    Ik heb er zo'n zin in dus laat maar komen hoor dat nieuwe hoofdstuk in mijn leven ik ben er helemaal klaar voor en vind het zo spannend.

Maar lief kleintje als jij nog lekker warm bij mama zit in de buik wacht dan nog maar even en neem je tijd en kom als jij er klaar voor bent.
    Je bedje staat klaar en je kamertje is ingericht en papa en mama zijn er klaar voor dus wees gerust en kom maar als je wil met alle liefde ben je welkom in ons leventje en in ons huis.
    wij zullen voor je zorgen en met alle liefde omringen,we houden ziels veel van jou lief kleintje.

Ik mag je nu nog lekker voelen bewegen en nu ben je nog even helemaal voor mij en dat vind ik zo fijn,wij met z'n tweetjes en nog even niemand anders,jammer dat papa je niet de hele dag kan voelen maar des te leuker voor hem als jij straks in zijn armen ligt en papa lekker met je kan knuffelen.
    Dag lief kleintje in mijn buik ik hou van je en hoop je snel te mogen zien,ben zo benieuwd naar jou.

Zo meiden even een verhaaltje van mij.
    Het kwam zo maar in mij op om dit te schrijven en dan moet ik het ook maar doen vind ik :D :D

Doei Teddy.

14. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    kathy gefeliciteerd!!!!

15. mooi hoor Teddy

16. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    even een snelle update: donderdag mag Keano naar huis. Morgen ga ik de hele dag zelf voeden (en dan niet wegen om te kijken hoeveel ie drinkt) en als ie dan donderdag gegroeid is, mag ie mee!

17. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Tante Pollewop wat goed dat je je kindje mee naar huis mag nemen.
    Echt helemaal te gek.
    Ben erg blij voor je hoor.

18. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Fijn tante pollewop
    Bn benieuwd hoe Daniëlle haar ziekenhuisdag was.
    Kuki :ik wil ook best buddy zijn hoor.

Net mezelf buitengesloten met het uitlatenvan de honden.
    En uiteraard zijn de mensen die een reservesleutel hebben met vakantie.
    Jasper is vanuit zijn werk ( 2e dag daar) maar naar mij toe komen fietsen en ik ben hem tegemoed komen lopen.
    dus een stevige wandeling van meer da n een uur gehad :)
    pfff dat voel ik wel een beetje ( bekken)

19. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ai das mooi rot ja jezelf buitensluiten, ben ik altijd heel bang voor daarom controleer ik sinds ik mijn zoontje heb echt voordat ik de deur dichttrek heel goed of ik mijn sleutels bij me heb, lijkt me echt zo rot om buiten te staan en niets te kunnen (mijn man werkt hier nl een uur vandaan dus tja das niet ff snel terugkomen dan he ;) )

20. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Ik heb in mijn portomonee(fout geschreven denk ik) altijd een reserve sleutel zitten zodat ik dit soort situaties niet tegen kom.
    maar ja met je hond uitlaten neem je denk ik niet je potomonee mee.

Deel Deze Pagina