Nee ik was bezig om hem aan te passen en toen kwam jij maar nu is hij wel goed zoals hij nu is geloof ik. Kijk even dan kan ik het nog veranderen
Dames, ik duik mijn bedje in en zie jullie morgen weer! Dikke knuf en hoop dat iedereen net zo lekker slaapt als ik
Daniëlle : super spannend allemaal, vrijdag houd jij dus je kleine in je armen. Loran: wat een prachtig kleed is het geworden , wat zal daar veel werk inzitten. Mamalieske: heb je zo'n korte prednison kuur of een langdurige ( beide hakken er in, beide anders) van zo'n korte kuur kreeg ik zelfs hallucinaties... sterkte meid weet hoe het is Ien : leuk om even van je te horen Daantje : ik duim voor je , Valentijn moet morgen gewoon mee. Welterusten allemaal. Vanaf morgne mogen we allemaal legaal bevallen
Oh, ja.. die auto.. dat was ook draaamaa... Ik ga slapen, chinees gegeten en veel bitter lemon gedronken.. maar ik zal dit fabeltje uit de wereld helpen door lekker nog niet te bevallen..
AGENDA 1 augustus - Mamavanamber, 11.00 uur controle VK 1 augustus - missgroovy, 10:10uur APK vk + bevallingsgesprek 2 augustus - AmanChel, APK Vk + uitgerekend 2 augustus - Loran, 13.40u. APK VK 3 augustus - Kuki 08:00 uur inleiding/ks! 6 augustus - Roos,s'avonds binnen voor inleiding 6 augustus - Mist 10.45 groeiecho 7 augustus - Sonja na controle vk 10:00 7 augustus - Miza controle gyn 09.10 uur 8 augustus - Mamavanamber, 09.30 uur controle VK (maar hoop dat deze niet meer nodig is ) 9 augustus - Loran, uitgerekend 6 september - Kenji controle ziekenhuis GEBOREN!!! 25 juni 01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 3400 gram Bijz. 5,5 wk te vroeg, gebr. vliezen, vacuüm ZB, BV Duur van de bevalling 2 uur. 16 juli 02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 2025 gram & 44,5cm Bijz. 5 wk te vroeg, couveuse ZB, BV 03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 2370 gram, 44 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, couveuse, gebr. vliezen ZB BV (ook door sonde). 22 juli 04. Mamalieske Isa 1e kindje 2664 gram Bijz. 2 wk en 4 dagen te vroeg, vliezen gebroken 10cm ontsluiting, maar geeindigd in een keizersnede ZB, FV 23 juli 05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje Bijz. ingeleid, 1 natuurlijke weg, 1 KS ZBm.i., FV 28 juli 07. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 3880 gram Bijz. 4 dgn te vroeg, vliezen gebroken, TB 29 juli 08. Ien Fay Regina 1e kindje 2280 gram Bijz. 3,5 wk te vroeg, vliezen gebroken ZB, FV 30 juli 09. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3395 gram, 52 cm Bijz. 9 dgn te vroeg, vliezen gebroken BV, ZB Duur van de bevalling 4 uur. BEVALLINGSLIJST 1 augustus 01. StefanieK MEISJE 1e kindje +9 kg eerder gestopt met werken TB, BV 2 augustus 02. AmanChel MEISJE 2e kindje +10,0kg Werkt niet TB, FV 03. MamavanAmber Keenan Jay 2e kindje +14,7 kg Verlof 21 juni (5 juni 100% ziektewet), TB, BV 4 augustus 04. Demi26 SURPRISE 1e kindje +16,0kg, 109 cm Verlof 7 juli, TB, BV 6 augustus 05. Teddy JONGEN 1e kindje +11kg Verlof 12 Juni 06. Borsatofan SURPRISE 1e kindje +13 kg Verlof 25 juni TB,BV Bijz. ingedaald, hoofdligging 9 augustus 07. Hopla MEISJE 1e kindje +11 kg Verlof: geen WAO ZB, BV 08. Loran Naomi 1e kindje +17,4 kg, 105cm Verlof!!! TB, FV 10 augustus 09. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ?? 11 augustus 10. Poeizie JONGEN 1e kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV 12 augustus 11. Raccon JONGEN 1ste kindje +15 kg, +/-118 cm Verlof begonnen TB, BV 13 augustus 12. Nienke JONGEN 2e kindje +10,0 kg, 100 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV 14 augustus 13. Alice MEISJE 1e kindje teveel kilo's het is vast allemaal vocht Heb al verlof!!! TB, FV, KS rond 6, 7 of 8 augustus!! 15 augustus 14. Mamamary JONGEN 1e kindje +9,0 kg Verlof 18 juli ZB, FV 16 augustus 15. Danielle1979 Ashley 1e kindje +14,8kg, 112cm Verlof 5 juli{sinds 8 juni 100% ziektewet} TB,BV 16. Kiki80 JONGEN 1e kindje +7,5 kg, 97 cm Al thuis ZBm.i., BV 17. Stephanie21 JONGEN 1e kindje +1,0 kg Al thuis, BV 18 augustus 18. Chigirl SURPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV 19. Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje +14,6 kg Al thuis (ZW) ZB m.i., BV/FV Bijz. ingedaald, met 37 wkn. controle voor inleiden 19 augustus 20. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ?? 20 augustus 21. Lintje MEISJE 1e kindje +15 kg Verlof 9 juli TB, BV Bijz. ingedaald + vast in bekken 22. Miza MEISJE 1e kindje +14,5 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV 23. Wannabe JONGEN 2e kindje +13 kg Verlof 9 juli,TB,BV 21 augustus 24. Roos21,JONGEN ,2e kindje,+19 kg werkt niet meer,ZB,FV 25. MamavanAmiek SURPRISE 2e kindje +3,0 kg Verlof 28-06 TB, BV 22 augustus 26. Mist JONGEN 2e kindje +5,1 kg Verlof nooit TB, BV 27. Sarake MEISJE 1e kindje +11.5 kg Verlof 12 juli ZB, BV, KS? 26 augustus 28. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? ZB BV 27 augustus 29. Fibi JONGEN 1e kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV 30. Missgroovy Fenne 1e kindje +16 kg, 118 cm Verlof 31juli TB, BV 31. Wannie SURPRISE 2e kindje +11,0kg Thuisblijfmama, TB, FV 16 meiden - 19 jongens - 5 verrassingseieren TB is thuisbevalling ZB is ziekenhuisbevalling ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie BV is borstvoeding FV is flesvoeding KS is Keizersnede Daantje ik zal keihard voor je duimen dat je je kindje lekker mee naar huis kan nemen! Nog een dik half uur en dan mag ik officieel thuisbevallen. Van mij mag het al, maar ja aangezien de eerste ook met 42 weken en 2 dagen eruit gepest is vrees ik het ergste.. Oh ja weet niet meer wie het schreef, maar mijn zoontje had ook moeite met de aventflessen toendertijd, de difraxflessen gingen hier ook beter..
TADAAA! Hier is het kleedje AFGEWERKT en al! http://i95.photobucket.com/albums/l151/ ... ktbeer.jpg ( maak nog een betere foto als het weer licht is )
YIPIEEEEEEEEEEEE 1 AUGUSTUS vandaaag!!!!!!!! Sorry dit moest er even af. Heb echt een klote nacht gehad. Tot 05.00 uur wakkker gelegen en daarna nog niet echt kunnen slapen. Het zal weer een slaap dagje worden vandaag dan! Heb vanacht gedroomd dat ik moest bevallen en dat er langst weerszijde van mij verpleegsters stonden om mij spuiten te geven en bloed te trekken. En ik die dan zo een schrik heeft van naalden! Een echte nachtmerie !
Goedemorgen allemaal Ik ben benieuwd wie de eerste aug baby gaat brengen Wat gaat de tijd toch hard. Voor je het weet zijn we weer aan het werk.Maar vandaag eerst genieten van de mooie dag.Vind het nu nog wel wat koud maar vanmiddag lekker in de korte broek.hihi Moet zeggen dat ik vanacht weer redelijk heb geslapen.Ik hoor hem niet meer ja alleen als hij honger heeft.Ati is naar de bank verhuisd.Niks van gemerkt Hij word wakker van dat geluid dat hij maakt.Ja dat heb je met moeders he die horen alleen de geluiden die ze moeten horen. ben trouwens wel blij dat ze gewone bed opgemaakt is.Vanacht toen ik hem uit z'n bed haalde was hij helemaal nat .Het bed dus ook.Had geen zin om nieuwe lakens er op te doen en heb hem dus na het verkleden lekker in het andere bed gelegd.Moet zeggen dat dat wel makkelijk is zo. Daantje hoe laat zou hij mee naar huis mogen? Loran hij is echt leuk geworden. Lintje wanneer moet je nu je huis uit. Vanmiddag moet ik naar het ziekenhuis voor fysio controle met uk heb er niet echt zin maarja. Iedereen lekker genieten vandaag.lekker met de voeten in een koudbad.
Het is ook weer de nieuwe baby van de maand, maar voor wie moeten we nu stemmen. Voor Kenji of voor Isa? Alle 2 toch augustus mama's babytjes!
O ja dat is waar.Had hem daar voor opgegeven. Ja Isa is ook een Aug baby en Kenji natuurlijk ook.Dus jullie moeten zelf kijken wat je wil stemmen.Zal ook eens even gaan kijken.
goedenmorgen loran jij nachtwerk verricht om je kleed af te krijgen! leuk geworden,knap dat je daar geduld voor heb. vandaag de laatste voorbereidingen treffen,want mischien moet ik wel blijven morgen. boodschappen doen vandaag,met mannetje. laatste strijk weg werken. koffertje verder inpakken