augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hihihi ja ach geef niet ik zoek gewoon door

2. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Kijk ik twee dagen niet, ben ik een uur aan het bijlezen :)

Vandaag een slechte dag, ik wil van alles maar het lukt even niet. En dan moet ik morgen alweer aan het werk. Maar ik heb me eens even blij gemaakt: ik moet nog 93 dagen werken tot ik met verlof ga :) Dat valt me alweer mee.

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap bekkeninstabiliteit gehad, wie heeft ervaring met een tweede zwangerschap met bekkeninstabiliteit? Ik heb na mijn bevalling een week volledige bedrust gehad omdat ik niet kon lopen. Het is nu 4,5 jaar geleden, maar sinds een dag of wat voel ik diezelfde pijn weer in mijn schaambeen. Ik moet morgen naar de VK voor een tweede echo (JOEPIE! Ik kan niet wachten!), ik breng het meteen ter sprake. In de praktijk zit ook een fysio, wellicht dat ze me door kan verwijzen. Die pijn die ik toen heb gehad, niet normaal meer! Toen ben ik met 23 weken zwangerschap volledig uitgevallen voor mijn werk en dat wil ik nu voorkomen.

Iemand nog tips voor mij?

3. demi26

demi26 Niet meer actief

Hey dat is een leuk lichtpuntje, berekenen hoeveel dagen tot aan je officiele verlof... ik ga ook ff tellen...
    Heb vandaag ff een lijst gemaakt met wat nog aan te moeten schaffen... Weet natuurlijk dat het veel is bij de eerste, maar als je het zo op papier ziet staan... Wat een waslijst, maar wel een hele leuke...

Groetjes..

4. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Kuki, balen is BI he? Ik heb het ook gehad aan het einde van mijn 2e zwangerschap en tot 1,5 jaar na de bevalling heb ik er last van gehad. Nu voel ik het ook af en toe weer in mijn rug of zit mijn been ineens vast. Ik denk dat je het slimste naar de fysio kan gaan ter preventie. Ik blijf nu sporten en als ik pijn ga voelen, ga ik gelijk naar de fysio voor een programma daar. Het is vreselijke pijn en zo overheersend. Ik kon de eerste 4 maanden mijn maxi cosi niet eens tillen. Zo lastig! En toen moest ik ook nog een huis verbouwen en verhuizen... Ik hoop voor je dat het dit keer niet zo erg wordt als de eerste keer. Ik houd er iig ook ernstig rekening mee dat ik nu alvast alles moet regelen omdat het aan het eind niet meer kan.

Woepie, ik zal ook voor je uitkijken naar zo'n bedje, wie weet vind je er toch nog een. Waar had je deze vandaan? Je kunt natuurlijk ook als laatste optie dit bedje verkopen en twee andere dezelfde kopen, als je dat belangrijk vindt.

Nikster mooie echo hoor!

Manou, succes met de nekplooimeting morgen, en lekker genieten van je kindje! Ik mag do. 1 februari voor de nekplooi.

Ik ga ook naar de 9 maanden beurs. Vorig jaar ging ik met mijn 9 weken zwangere vriendin en zij wilde heel graag dan met mij als ik weer zwanger zou zijn. Dus dat gaan we doen op de donderdag. Voor de twijfelaars... ze maken bij de Kruidvat stand een gratis echo ;)

x Nienke

5. Niet meer actief

bedankt dat je mee kijkt en ja dat is ook nog een optie dit bedje verkopen
    deze had ik van marktplaats
    oh dat is wel leuk van die kruidvat stand maar daar zal het dan wel erg druk zijn denk ik hoor

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    breek ff in hoor...

als je bij kruidvat iets voor 12,50 koopt, dan krijg je een gratis avondkaart voor de beurs..

7. Niet meer actief

nou die kruidvat wil wel erg graag dat je komt dan hihihihihi

8. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Vanavond de kraamafdeling op tv he meiden!

9. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    op welke net? en hoelaat?

10. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    sbs6 om 8 uur! ;)

11. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Thx voor de tip....

12. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ja bedankt voor de tip! ("weg met die voetbal, ik wil kraamafdeling kijken! ":))

13. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Thnx voor de tip, ik was het alweer vergeten.
    Oef.... ik zie mezelf alweer helemaal liggen... Ik krijg het altijd te kwaad van dat soort programma's. Het is zo'n emotionele gebeurtenis de geboorte van je kindje! Het is wel een herhaling, deze aflevering heb ik al een keertje gezien iig.

x Nienke

14. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Ow hehe! Ja niemand hoopt dat zijn bevalling zo loopt..

15. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    ben ik f blij dat ik het ni heb gekeken :)

16. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ik ga ook naar de 9 maandenbeurs,lijk me wel leuk!

17. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Goedemorgen Augustus mama's! Iedereen aan het werken ofzo?

18. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Nop, niet iedereen werkt:) Ik ben thuis aan de studie. Vrijdag tentamen :( maar sinds ik zwanger ben, heb ik een ongelooflijk slecht concentratievermogen, ik vrees dan ook het ergste. Wat ik normaal in vijf uur doe, doe ik nu in twee dagen....het wordt dus helemaal niets.

Ik ga zo wel even naar de sportschool, de conditie moet ik natuurlijk wel een beetje op peil houden.

19. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Yep weer fijn aan het werk.
    Maar kijk zo af en toe wel even of er nog nieuws is hoor.

Groetjes

20. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Hier een dame die vrij is vandaag, en morgen ook :D

Zat er dit weekend totaal door heen, wat een leuk weekendje weg moet worden valt dan vies tegen.
    hier het verslag: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=

Morgen gaan we weg voor de echo met nekplooimeting, fijn dat we de kleine weer eens mogen zien.
    Als alles goed is wil ik binnenkort de kinderwagen enz gaan kopen. Aan de kamer wordt al hard gewerkt dus dat komt goed.

Morgen even naar de behangwinkel een leuk behangetje uitzoeken voor 1 wandje in de kamer, wil er een echt paleisje van gaan maken.

@Woepie, wat gaaf dat het er 2 zijn!

Sorry dat ik niet op de anderen reageer, maar na een pagina of 6 blijf er weinig info meer hangen :s

Deel Deze Pagina