Mogge ladies, Redelijke nacht gehad. Wel nog steeds menstruatie achtige krampen, de voorbereidingen gaan "daaro" dus nog gewoon door Vriendlief belde vanochtend met zijn leidiggevende of hij vrij kon krijgen vandaag (wilde er wel even op uit met mij vanwege het mooie weer en omdat ik me de laatste dagen zo shit voel en me zo verveel, de schat ) Maar helaas, vanwege de lage bezetting (vakantietijd he?) ging dat niet door, [-X hij moest toch komen Dus mannetje is net de deur weer uit...Nu probeert hij nog op zn werk te regelen of hij vanmiddag (rond het middaguur) vrij kan krijgen... Dan kunnen we nog wel even naar de camping, koffie drinken bij pa en ma (hebben mij ook alweer een week niet gezien, ze zijn daar nog op vakantie). Ff wandelen op de boulevard en met voetjes in het water bij het strandje (dit zou ook weeënopwekkend zijn toch ?) Hoop dattie nog vrij krijgt vanmiddag [-o< , zelf ga ik nu niet meer 3 kwartier alleen in de auto zitten om er naar toe te rijden, stel dat mn vliezen breken of heftige weeën onderweg, zit je dan alleen in de auto...nuh, dat moet maar nie meer... Fijne dag allemaal, geniet van het mooie weer! Liefs, Borsatofan
Oh ja, ik ben nog ff nieuwsgierig, vraagje voor de inmiddels bevallen dames: Klopte de Chinese geslachtskalender nu wel of niet bij jullie?? Gewoon ff benieuwd!
morgen meiden, hier amper geslapen, heb van 2 tot half 6 wakker gelegen,en schaapjes geteld...was echt klaar wakker, pfff en nu ben ik brak! dadelijk ff verfrissende douche nemen,mss dat ik me dan wat beter voel, ga strakkies wel de pilletjes halen die ik van de gyn mocht nemen om de laatste week nog te kunnen slapen. doeiii
Zo net APK gehad en alles was weer goed... 'k heb nog gevraagd wat ze doen als ik de 40 weken gepasseerd ben, maar het antwoord daarop luidde: Niets. Tot 42 weken heb je een gewone zwangerschap en daarna ga je naar de gyn. MMm dat viel me toch een beetje tegen. Had gehoopt dat ze zei dat ze dan gingen strippen/ toucheren om het te bevorderen, maar ze noemde nergens over. Wel sloot ze netjes af met: Ik heb dit weekend dienst en ik hoop bij je thuis langs te komen! Dat was dan wel weer ff bemoedigend... Verder zit ik er een klein beetje door! Ik wil gewoon zo graag.... En vanochtend was het weer 4.15 uur dat ik wakker was... Ik ben er wel een beetje klaar mee... Nou dit was mijn klaagzang voor vandaag, nu houd ik er weer mee op en ga genieten van het mooie weer en mijn 'geweldige' buik! Toedels
Ik meld me ook maar eventjes. Ben een stuk rustiger nu de datum bekend is, dat scheelt wel. Ik merk wel dat ik mijn hubbie weer aanpak, maar dat komt misschien ook omdat ik nu nog 2 dagen heb en echt alles af wil hebben. Dus vandaag wil ik het huis poetsen (in een slakkentempo, dat wel) en dan morgen een echte uitrustdag zodat ik er vrijdag helemaal klaar voor ben. De slaapmedicatie helpt echt, alleen blijf ik 's morgens vrij lang duf ervan, dat is wat minder. Dan zit ik aan de ontbijttafel te knikkebollen van de slaap. Dus nu maar eerst ff onder de douche springen, misschien knap ik daar een beetje van op. Ik kijk straks nog even of hier nog babietjes onderweg zijn!
Goedemorgen dames! Loran Waar haal je de energie vandaan, maar echt mooi geworden, dat kleed voor de beeb. Nu mag ze echt komen Borsatofan Hopelijk krijgt je mannetje straks nog even vrij, kunnen jullie nog even wat leuks ondernemen. Het weer is er wel echt naar. Sonja Gelukkig heb jij weer wat beter geslapen, kan je er weer goed tegenaan vandaag! En Ati maar op de bank...hihihihihihi Kuki Ook al hoef je nog maar heel even, werk jezelf niet helemaal kapot, je moet nog een grote taak volbrengen Demi Fijn dat alles goed is met jou en ukkepuk...en misschien is komend weekend jouw weekend...spannend. Hier weer heerlijk geslapen, in een stuk door. Enkel ben ik in een week tijd twee kilo aangekomen en krijg ik mijn zwangerschapsbroeken echt niet meer aan en ik heb nogal wat afspraken en feestjes staan de komende twee weken Nu nog even snel de badkamer afmaken, tuin rommelen, boodschappen doen en dan vanmiddag lekker in de hangmat hangen
Mogge meiden Kom me even melden. Hier geen activiteit te bespeuren ... Ja ze ligt lekker met d'r kont te wiebelen en met d'r teentjes te kietelen Straks check bij de vk, om 12.00 uur dit keer. Ze hadden 's avonds geen plek, dus ik ga ff alleen Geniet allemaal van deze zomerdag! Groetjes Kirsten
Goedemorgen.. Waar ik de energie vandaan gehaald heb waet ik niet, maar dat kwam ineens opzetten ( moest gewoon af zijn). Alsof het een soort drang was van mijn lichaam om de kleed af te ronden.. Hmmz.. mijn ouders gaan nu een aantal uur gietsen ( ruim 4 uur), en mijn zusje gaat om 13u. aan het werk tot 21u. Dus dan zit ik met mijn broertje opgescheept, mocht er wat voorvallen ( die krijgt op dat moiment de schrik van zijn leven ben ik bang ) Hier weer gerommel (oud nieuws zo langzamerhand). Owja, moet straks naar de drogist, even verbandjes halen. Blijf elke wc. beurt me verschonen ( is dan nat). Hier was iemand die niet snel alleen met de auto weg gaat. Ik doe het nog wel, maar ook korte afstanden! Het liefste rij ik vandaag 45 min. om naar mijn oma te gaan, heb haar al een aantal weken niet gezien ( en wie weet kan zij de kleine instralen ). Zal mijn broertje vragen of die ook mee wil ( is er in ieder geval 1 bij me).
Goedemorgen , hier ook mijn ochtendmelding. Alles rustig hier, heerlijk geslapen ( op de vreemde dromen na) Ik ga er vandaag maar weer een lekker dagje van maken.
O ja, rare dromen, hihihi, vannacht ben ik bevallen van onze muppet, alleen hij wandelde er zo uit en hij had al kleertjes aan! Hoe bedoel je die van mij loopt voor
ik blijf het vreemd vinden dat ze je zo lang met gebroken vliezen laten lopen. Bij mij ( 11 jaar geleden dus , dat wel) werd je sowieso ingeled na meer dan 24 uur gebroken vliezen. En ik had het net als jou, hele kleine beetjes elke keer. Zo weinig dat het eerst niet herkend werd door arts 1 ( weekend arts, geen VK) en mijn eigen arts het op maandag ( 48 uur later) wel herkende en me alla minute na het ziekenhuis stuurde. Maartje moest ook een dagje blijven na de bevalling om even te chechken of ze geen infecties had ( ik was met die gebroken vliezen in bad geweest, sex gehad) Alles ok trouwens. Zit het scheurtje bij jou zo bovenaan, of zijn de inzichten verandert of ..... ? Oh ja , je kleed blijft mooi, ook afgewerkt
Ik vermoedt zelf dat die bovenaan zit. en omdat het druppelgewijs gaat ( zijn gewoon echt druppels) , kan het geen kwaad, omdat het vruchtwater telkens weer bijgevuld/ aangemaakt wordt. (vertelde hij aan de tel.) Morgen moet ik weer heen, voor APK, en dan leg ik het hem weer voor. Desnoods doet hij er meteen maar wat aan, maakt me nu even niets meer uit.. Heb een voordeel , heb geen bad hier in huis (alleen een douche, en sex ken ik niet meer )
nog niemand op springen verder ik moet nog effe nakijken wie ik nog een kaartje moet sturen ik loop een beetje ahcter geloof ik jeee hier gaat het goed met de kerels ze groeien goed drinken goed en ze hebben het dag en nacht ritme omgedraaid geloof ik ze slapen overdag en snacht zijn ze klaarwakker hihihi hmmm moet ikook eens proberen
AGENDA 1 augustus - Mamavanamber, 11.00 uur controle VK 1 augustus - missgroovy, 10:10uur APK vk + bevallingsgesprek 2 augustus - AmanChel, APK Vk + uitgerekend 2 augustus - Loran, 13.40u. APK VK 3 augustus - Kuki 08:00 uur inleiding/ks! 3 augustus - Kiki APK gyn, CTG etc....gaaaap 6 augustus - Roos,s'avonds binnen voor inleiding 6 augustus - Mist 10.45 groeiecho 7 augustus - Sonja na controle vk 10:00 7 augustus - Miza controle gyn 09.10 uur 8 augustus - Mamavanamber, 09.30 uur controle VK (maar hoop dat deze niet meer nodig is ) 9 augustus - Loran, uitgerekend 6 september - Kenji controle ziekenhuis GEBOREN!!! 25 juni 01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 3400 gram Bijz. 5,5 wk te vroeg, gebr. vliezen, vacuüm ZB, BV Duur van de bevalling 2 uur. 16 juli 02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 2025 gram & 44,5cm Bijz. 5 wk te vroeg, couveuse ZB, BV 03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 2370 gram, 44 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, couveuse, gebr. vliezen ZB BV (ook door sonde). 22 juli 04. Mamalieske Isa 1e kindje 2664 gram Bijz. 2 wk en 4 dagen te vroeg, vliezen gebroken 10cm ontsluiting, maar geeindigd in een keizersnede ZB, FV 23 juli 05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje Bijz. ingeleid, 1 natuurlijke weg, 1 KS ZBm.i., FV 28 juli 07. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 3880 gram Bijz. 4 dgn te vroeg, vliezen gebroken, TB 29 juli 08. Ien Fay Regina 1e kindje 2280 gram Bijz. 3,5 wk te vroeg, vliezen gebroken ZB, FV 30 juli 09. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3395 gram, 52 cm Bijz. 9 dgn te vroeg, vliezen gebroken BV, ZB Duur van de bevalling 4 uur. BEVALLINGSLIJST 1 augustus 01. StefanieK MEISJE 1e kindje +9 kg eerder gestopt met werken TB, BV 2 augustus 02. AmanChel MEISJE 2e kindje +10,0kg Werkt niet TB, FV 03. MamavanAmber Keenan Jay 2e kindje +14,7 kg Verlof 21 juni (5 juni 100% ziektewet), TB, BV 4 augustus 04. Demi26 SURPRISE 1e kindje +16,0kg, 109 cm Verlof 7 juli, TB, BV 6 augustus 05. Teddy JONGEN 1e kindje +11kg Verlof 12 Juni 06. Borsatofan SURPRISE 1e kindje +13 kg Verlof 25 juni TB,BV Bijz. ingedaald, hoofdligging 9 augustus 07. Hopla MEISJE 1e kindje +11 kg Verlof: geen WAO ZB, BV 08. Loran Naomi 1e kindje +17,4 kg, 105cm Verlof!!! TB, FV 10 augustus 09. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ?? 11 augustus 10. Poeizie JONGEN 1e kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV 12 augustus 11. Raccon JONGEN 1ste kindje +15 kg, +/-118 cm Verlof begonnen TB, BV 13 augustus 12. Nienke JONGEN 2e kindje +10,0 kg, 100 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV 14 augustus 13. Alice MEISJE 1e kindje teveel kilo's het is vast allemaal vocht Heb al verlof!!! TB, FV, KS rond 6, 7 of 8 augustus!! 15 augustus 14. Mamamary JONGEN 1e kindje +9,0 kg Verlof 18 juli ZB, FV 16 augustus 15. Danielle1979 Ashley 1e kindje +14,8kg, 112cm Verlof 5 juli{sinds 8 juni 100% ziektewet} TB,BV 16. Kiki80 JONGEN 1e kindje +8,5 kg, 97 cm Al thuis ZBm.i., BV 17. Stephanie21 JONGEN 1e kindje +1,0 kg Al thuis, BV 18 augustus 18. Chigirl SURPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV 19. Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje +14,6 kg Al thuis (ZW) ZB m.i., BV/FV Bijz. ingedaald, met 37 wkn. controle voor inleiden 19 augustus 20. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ?? 20 augustus 21. Lintje MEISJE 1e kindje +15 kg Verlof 9 juli TB, BV Bijz. ingedaald + vast in bekken 22. Miza MEISJE 1e kindje +14,5 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV 23. Wannabe JONGEN 2e kindje +13 kg Verlof 9 juli,TB,BV 21 augustus 24. Roos21,JONGEN ,2e kindje,+19 kg werkt niet meer,ZB,FV 25. MamavanAmiek SURPRISE 2e kindje +3,0 kg Verlof 28-06 TB, BV 22 augustus 26. Mist JONGEN 2e kindje +5,1 kg Verlof nooit TB, BV 27. Sarake MEISJE 1e kindje +11.5 kg Verlof 12 juli ZB, BV, KS? 26 augustus 28. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? ZB BV 27 augustus 29. Fibi JONGEN 1e kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV 30. Missgroovy Fenne 1e kindje +16 kg, 118 cm Verlof 31juli TB, BV 31. Wannie SURPRISE 2e kindje +11,0kg Thuisblijfmama, TB, FV 16 meiden - 19 jongens - 5 verrassingseieren TB is thuisbevalling ZB is ziekenhuisbevalling ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie BV is borstvoeding FV is flesvoeding KS is Keizersnede
Het is eindelijk augustus, joepie! Nog geen babynieuws zie ik. Hier ook nog steeds alles rustig en ik verveel me. Het is zulk mooi weer en weet niet wat ik moet gaan doen, ja het huishouden, maar daar heb ik geen zin in, bah. Iedereen is op vakantie of aan het werk en m'n boek is ook al uit. Ga maar eens beginnen met een douche. Tot later
Ik mag vanaf vandaag ook bij de augustus mama's horen Mijn prinsesje heeft besloten om op het mooie weer te wachten denk ik haha
Maar daarna ga ik heerlijk met een boek de hangmat in En loelappie welkom bij de augustusmama's (tot nu toe alleen nog maar juni en juli mama's) en klep lekker mee! Chigirl, vervelen met dit mooie weer...onmogelijk, heerlijk zonnentje, genieten maar. Geen voedingen maken, luiers verschonen. Heerlijk rusten in de zon
Goedemorgen allemaal! Nog geen nieuwe baby's zie ik! Hier is het nog steeds rustig. Ga zo lekker buiten zitten tis prachtig weer. Verder niet veel te melden