augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Jippie, het is augustus, dus nu kunnen we officieel allemaal gaan bevallen, hihihihi !

Vannacht wederom een fucking klotenacht gehad, ik heb totaal niet geslapen ! Elk uur heb ik voorbij zien komen, echt heel naar ! Maar aan de andere kant ook wel heel erg leuk, want om 03.09 uur kreeg ik een smsje van mijn vriendin Tamara dat ze op 31-07 om 23.15 uur is bevallen van een zoon, genaamd Jesse Machiel ! Ben helemaal heppie de peppie nu ! Helaas is Jesse wel op de verjaardag van Tamara geboren, iets wat ze liever niet wilde.....

Hier is voor de rest in de buik alles rustig. Ben zojuist terug van controle bij de verloskundige, en alles is helemaal in orde. Bloeddruk was okay, kleine ligt nog steeds vast dus is klaar om er uit te komen.... De krampen die ik de hele tijd heb duiden zeer zeker wel op voorweeen, dus het zou haar niet verbazen als de kleine man een dezer dagen ter wereld komt. Wel hebben we voor de zekerheid een aantal afspraken gemaakt. Volgende week woensdag 8 augustus heb ik weer een afspraak staan voor mijn controle bij de verloskundige, en als de kleine er dan nog niet is dan gaat de verloskundige mij strippen in de hoop dat alles dan op gang komt. Mocht dit geen resultaat opleveren, dan komt ze 15 augustus naar ons huis toe om mijn vliezen te breken, zodat ik toch nog thuis kan bevallen ! Ze houdt in ieder geval heel erg veel rekening met mijn wensen, dat vind ik toch wel weer heel erg lief. Had aan haar gevraagd of ze me nu wilde strippen, maar dat doet ze niet voor de 40 weken (scheelt maar 1 dag, maar okay....)

Anyway, we moeten het dus nog maar even uitzingen hahahahaha !

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ALICE-NIEUWS

Alice is weer opgenomen in het ZH. :( Haar gezondheid (bloeddruk/eiwitten/zw.vergiftiging) is (weer) niet in orde. :x En de artsen zijn bang dat het toch HELLP wordt. :( Zodra haar bloeddruk boven de 100 komt krijgt ze de KS. :confused:

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Son, 1 november, vanavond wordt hopelijk koopcontract getekend.

Stemmen: tja.. degene met de meeste stemmen wint.

Volgens mij moet je als je vliezen breken (ook al is het een scheurtje) binnen 24 uur weeën krijgen anders wordt je opgenomen dan wel ingeleid. Maar als het zo langzaam druppelt dat er steeds weer nieuw vruchtwater wordt aangemaakt kan het geen kwaad idd.

4. Hoi meiden

Hier ook bij de vk geweest voor de keuring. Alles was weer goed, bloeddruk etc etc etc. Wel weer 1,5 kilo erbij in 1 week, jeutje dat gaat wel snel zo ;) (vorige keer 2 kilo in 1 week). Totaal nu dan 14 kilo

Enige wat jammer was is dat deze verloskundige in tegenstelling tot de andere zegt dat ze niet volledig is ingedaald. Ligt wel met d'r koppie klaar, maar nog niet vast. Ik moet dus bellen zodra de vliezen breken, ook als het midden in de nacht is... :rolleyes:

Nou het zal allemaal wel, als dat maar niet betekent dat ik inderdaad afsteven op de 42 weken :confused: ( wat ik steeds meer begin te vrezen, want volgens mij vind uk het nog steeds bere-gezellig :( )

Begin me nu dan ook wel af te vragen waar al die flauwekul-weeën dan wel helemaal goed voor zijn geweest, nergens dus voor :cry: . Vond het al zo'n susser-de-sus bullshit-verhaal dat al die flauwekulweeën zogenaamd zo goed zouden zijn. Gewoon dikke vette pech en nergens goed voor :evil: . Bah wat een deceptie

Nou vanmiddag ga ik nog ff naar prenatal. Toch nog ff een kinderwagen parasolletje halen en ff lekker snuffen. En de rest van de dag maar rustig aan een beetje keutelen

Groetjes Kirsten

5. Jeetje wat balen voor Alice. Wordt wel heel irritant zo... :(

Hopen dat het meevalt....

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik hoop het ook. Zieker dan dit moet ze maar niet worden.. :(

7. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Verdorie, het zit Alice ook niet mee !

8. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    eej hallo

9. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    haha ok dat ging even fout

Nogmaals hallo allemaal.

wil me even voorstellen. Ik ben maro en ben 28 jaar. Ik lees al een aantal weken met jullie mee maar nog nooit gereageerd. vond het nu wel eens tijd worden. Ook ik ben zwanger en in augustus uitgeteld. wel op 18 aug. Dus heb nog 17 daagjes te gaan.. wil graag ook met jullie samen keuvelen over het wel en wee van de laatste weekjes. heb niet echt iemand in de omgeving die ook zwanger is dus lijkt me super om het met jullie te delen.
    Ik lach me rot om jullie verhalen en soms schrik ik ook. want het is niet alleen maar lolletjes.
    Ik zal even kort omschrijven hoe tot nu toe mijn zwangerschap gaat.
    Nou eigenlijk mag ik niet klagen. Tot nu toe aat alles volgens het boekje. Nooit echt ziek geweest niet eens misselijk. Het is dat mijn buik groeit en ik de kleine volop voel en dat geeft me de bevestigign dat ik zwanger ben.. Heb alleen een tijdje terug wat vochtproblemen gehad maar dat gaat nu ook weer. en ik had een ijzertekort. maar door medicatie is die ook weer omhoog geschoten..
    Ik merk nu wel dat de laatste weekjes wel vermoeiender worden.. Dus nu beginnen voor mij de ongemakken pas. Vorige week hele week last gehad van mn darmen. dacht eerst dat het voorweeen waren maar helaas. Ik heb een spastische darm en kon een week niet meer naar de wc. erg frustrerend en heb gekropen van de pijn. maar gelukkig is dit nu weer weggetrokken. Mischien al een voorproefje van de pijn op de bevalling. haha
    verder heb ik nog niet echt een teken dat de bevalling eraan zit te komen. Heb al een af en toe geen pijnlijke harde buiken.. Voorweeen heb ik nog niet echt gevoeld dus etccc. Ik slaap ook nog steeds prinsheerlijk en kan zelfs nog in alle standen slapen. Kortom mag denk ik niet klagen. maar goed soms maakt het me ook wel onzeker. waarom voelen die anderen dat wel en ik niet! haha maarja denk dat die onzekerheid wel normaal is. Ik moest erg lachen om jullie verhalen om de weeen op te wekken. grieks, tonic, ananas. Ik zou het graag ook willen proberen maar helaas lus ik die dingen allemaal niet. whahaha. dus ik laat het lot maar gewoon bepalen.

nou ik hoop dat ik even geneog verteld heb en dat jullie een algemeen beeld hebben gekregen van mij..
    Zou het leuk vinden om dus mee te doen in jullie verhalen en belevingen. tenslotte delen we met zn allen iets samen. een kleintje krijgen

groetjes maro

ps oja. Ik verwacht een kleine meid. dus weer een meisje erbij. haha en volgens de chinese verspelling klopt dit ook.

10. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Hoop dat ze de kleine van Alice gewoon nu gaan halen.
    Met Hellp in het ziekenhuis liggen is geen pretje, en dan druk ik het voorzichtig uit.

Kirsten, balen,vooral dat onzinnige voorwerk, maar misschien verweekt de baarmoedermond er een beetje van, zou nog kunnen toch.

Ik ga maar gewoon uit van 40 weken en mag vanmezelf daarna pas gaan denken aan bevallen.

Ik weet nog van de vorige keer hoe erg ik baalde ( 6 dagen over tijd)

11. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Maro Welkom hier, ja er wordt nogal wat afgekletst ....:)
    Doe gezellig mee als je zin hebt.

12. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Alice: heel veel sterkte meid!

Maro: Welkom hier!

Ik zit heerlijk met mijn laptoppie op het balkon! Eingelijk wel heel erg maar goed te doen in de schaduw.
    Ga maar gauw een groot glas bitter lemon halen want ik heb vreselijke dorst! (jammer dat ik daar zó'n maagzuur van krijg ;) )

Kom straks weer even kijken

13. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    JAAAA, BEN VANDAAG UITGEREKEND \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: !

Alleen............. ze komt waarschijnlijk niet vandaag :cry: :cry: :cry:
    Ik voel nog helemaal niets.

Ga vandaag maar lekker in de tuin zitten en een boek lezen. Opperste ontspanning, zou ze daar ook van komen?

Ben echt benieuwd wie er het eerst 'legaal' gaat bevallen.
    Ik kom af en toe nog even kijken.

Maro: Welkom!

14. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Buddy sms!
    Om de traditie in ere te houden moet ik nu naar t ziekenhuis voor een hoge bloeddruk 160/110
    XX missGroovy

Enne we hebben Valentijn lekker thuis nu hoor :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
    Ga nu ff liggen, hoop dat m'n mannetje ook even rustig blijft ;)

15. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Wannabe, ja dat hoop ik ook.. ik weet dat ze het (naast het ziekzijn) echt verschrikkelijk vindt in het ZH.. En als ze het nu halen is ze waarschijnlijk eerder thuis dan als ze het volgende week gaan halen. Het lijkt me ook voor Alice' gemoedsrust verstandiger, en ook voor haar gezondheid.. Ik ben helaas niet haar Gyn. Maar twee weken geleden had Alice ook geen probleem om haar bloeddruk boven de 100 te doen stijgen.. dus.. 101 zou misschien wel de oplossing zijn. :rolleyes:

Maro, ah.. een meelezer. :D Toch wel wonderlijk dat je dan al best wel veel van enkelen van ons weet haha.. maar goed. Ben je verliefd of getrouwd of ...? En van harte welkom hier! We kunnen nog wel wat midden/eind-aug-mama's gebruiken..

16. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Stefanie, gefeliciteerd met je uitgerekende datum! Je bent in ieder geval geen voorpikker.. beeb van Stef, kom er maar uit!

Steph, van de bitter lemon van gisteravond kreeg ik denk ik ook maagzuur, niet direct, maar vannacht wel!

Daan, JOEHOE Valentijn is thuis!! O, wat lekker meid, wat fijn, dat zijn wel een paar dansjes waard. O, wat heerlijk, joepie joepie joepie :whistle:

Missgroovy naar ZH met te hoge bloeddruk.. Was de traditie niet om en om? Bijv.: eerst Kiki, toen Alice, toen Kiki, nu Alice en missgroovy nu ook.. Gaan we nu per tweetallen? Hoop maar dat haar bloeddruk snel zakt. Ook niet leuk.. :(

17. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Kom even spieken voor zo direct weer visite aan de deur staat, en zie dat het Alice niet al te best vergaat..... shit zeg. Maar hopen dat ze de kleine snel halen het is nu wel mooi geweest niet dan?
    Dikke knuffel voor Alice en partner zet hem op meid!

Maro welkom hier !

En alle dames met krampjes voor weeen enz IK WIL EEN VERSE BABY ZIEN :D

Hier gaat het inmiddels iets beter de uitslag jeukt stukken minder maar de prednison hakt er stevig in, ik voel me redelijk maar ben snel weer moe dus af en toe moet michel me echt afremmen.
    Met kleine Isa gaat het steeds wat beter en drinken gaat ook stukken beter nu we weer thuis zijn en ons ritme er langzaam weer in komt.
    En oooh ooooh wat ben ik blij dat we ons prive leven terug krijgen nu de kraamhulp weg is. Het is fijn voor even .... maar oooh oooh wat ben ik blij dat ze opgehoepelt is :D

18. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Oh wat is het smerig warm zeg op zo'n balkonnetje! Ik hou het bijna niet uit. (ook al zit ik nog steeds in de schaduw, er staat gewoon geen zuchtje wind :() ik ga maar weer binnen zitten

Lintje: ik heb net een glaasje op en heb het nu al! Ik drink het niet meer hoor....ik vind het zo een vreselijk naar gevoel :(

Ben ondertussen ook nog de sims2 aan het spelen. Echt weer net zo verslavend als sims1 een tijd geleden. haha.

19. demi26

demi26 Niet meer actief

Loulappie en Maro gezelllig dat jullie je er bij voegen!

Oei weer twee naar het ZH.... Sterkte meiden!

Daantje GEFELICITEERD dat Valentijn lekker thuis is en dat met dit mooie weer! Lekker hoor!

Verder heb ik helaas niets te melden, dusseh later!

20. demi26

demi26 Niet meer actief

Fijn dat jullie je nu echt lekker weer thuis kunnen voelen en dat alles zo goed gaat! Geniet maar lekker met dit mooie weer!

Deel Deze Pagina