augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    hahaha.. :)

Steph, haha.. dan moet je het ook niet gaan drinken he.. Maar het is idd een vreselijk naar gevoel.. bah, alsof er een hele appel in je slokdarm is blijven steken.. ieh

Laters Demi!

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    HP, Sims.. ik heb er niets mee. maar ik ben zo blij dat ik me niet als "oude mama" hoef te gedragen. Daar was ik echt bang voor.. ik heb het gevoel dat het helemaal niet erg is als ik de Barbie's even netjes verkleed,... :) Of dat ik het Lego-kasteel in elkaar zet..

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Alice weer naar het ziekenhuis, balen. Dan kunnen ze nu beter gewoon de beeb halen. Is ze tenminste van de bloeddruk problemen af.

Missgroovy, jij ook, en dat is niet zo'n beste bloeddruk. Denk dat je moet blijven...hoop dat met rust een en ander weer een beetje zakt. <knuf>

Daantje, supernieuws, gezinnetje thuis, fantastisch!

Hier alles ok, lekker aan het schuren en beitsen. Weer is echt super.
    Net even wezen shoppen en wilde de bus halen, sprintje gemaakt, en weet je, dat gaat nog prima!

4. demi26

demi26 Niet meer actief

Weet je wat leuk is? Je kunt nu elke dag stemmen op de baby van de maand. Dus we kunnen en op Isa en op Kenji stemmen! Ik probeerde beide uit en toen kreeg ik de melding: 'Je hebt vandaag al gestemd, morgen kun je weer stemmen'.

5. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Tj belt net of ik in de stad even op zoek wil naar de auto-motor-und-sport van afgelopen week.. :( Wat een k-opdracht zeg.

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    oh, dat is fijn!

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Bij de Ako kan je ze vinden

8. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ? wie? oh.. ja volgens mij hebben we die hier ook. Dus eerst Ako proberen, dan Bruna, AH, Boekhandel, station, sigarenwinkel pfff..

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Heerlijk weer om in de stad te wandelen :)

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ga je met mij mee dan? Ik heb geen zinnnnnnnnn

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hahaha, nee vandaag even niet. Ben net terug! En ga zo weer verder met mijn tuinmeubeltjes :)
    Veel plezier Lin ;)

12. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :rolleyes: okeeeuuh.. ik pak de fiets over tien min.

Heb net de ramen buiten gedaan want er waren een paar vogels geweest die vonden dat ze nog niet vies genoeg waren. En aangezien vanavond het bouwkundig rapport wordt opgemaakt (ofzoiets) moet het er wel een beetje netjes uitzien. Iemand ervaring met zo'n bouwkundige keuring? Gaat ie dan aan alles voelen of het lekt en zeggen: "nou, dat kan wel vervangen worden, dat is in slechte staat.. etc." ? En de koper is er ook bij dus ik hoop dat alles goed is.. en het koopcontract kan dan ook direct worden getekend..

13. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Heb ineens onwijs zin in cola.. al sinds vanochtend!

14. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Alice en Missgroovy in het zkh, die bloeddruk die weet wat zeg, bah. Hopelijk gaan ze de ks van Alice gewoon nu doen i.p.v volgende week.

Maro welkom hier ik ben ook op 18-08 uitgerekend en herken me helemaal in jouw verhaal. Nog niet zo heel veel aan de hand dus.

Volgende week heb ik wel een inwendig onderzoek bij de VK, ze bekijkt dan de stand van m'n bekken ofzoiets. Ben dan 38 wk en 3 dagen, doen ze dit bij jullie ook allemaal?

Is dit gebruikelijk?

15. Mama007

Mama007 Niet meer actief

chigirl: zover ik weet doen ze dan bij mij niet. Ik heb er in elk geval nog nooit van gehoord....

16. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Inwendig onderzoek voor de stand vand e bekken? Nee dat hebben we hier niet..

Ik heb me gisteren weer even misdragen en nog een babypakje via internet besteld, kwam vandaag binnen en ik heb er echt geen spijt van, hij is zooooooo schattig :D (wit met waveltjes, met voorop een chiraf en een beer en een schattig mutsje erbij :D)

17. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hier even een snel berichtje van mij.

Daan wat heerlijk dat hij thuis is.

Missgroovy wat doe jij nou?

Alice hoop dat het allemaal mee valt meid.

Hier weer een drukke dag met kenji voor controle geweest in zh.Alles oke toen door naar de stad daar wat dingen geregeld.Even m'n gezicht laten zien op m'n werk.Kreeg gelijk weer wat in me handen geduwd voor uk.Dus dat was leuk.Nu ga ik zo weer zelf naar de fysio voor me nek.

Hij gaat echt vooruit vanmorgen is hij een tijd wakker geweest en nu weer.Heerlijk.
    Nou meiden nog rustig aan he tot later.[/quote]

18. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Lin ze gaan heel je huis door.Ze kijken naar het houtwerk,dak enz alle technische dingen van het huis dus die ramen had je echt niet hoeven doen.Maar als je nog zin heb ik heb hier een hele grote ;)

Chigirl nog nooit van gehoord kan ze dat niet aan de buitenkant zien. :(:

19. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Nou ik weet het ook niet?
    Ik had er nog niemand over gehoord. Zou ze misschien iets op gang willen brengen ofzo, maar alles gaat eigenlijk goed. Ze had het over volgende week kijk ik even mbv inwendig onderzoek naar hoe het met het bekken staat.

20. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Maro welkom hier! Ik ben ook 18 augustus uitgerekend, maar ik ben dus een van die voorpiepers. ;) Vrijdag proberen ze me in te leiden, mocht dat niet lukken, krijg ik diezelfde dag nog een ks (ik heb forse bi en volgens de laatste meting krijg ik een zeer fors kind >4200 gram).

't Is weer prijs met alle bloeddrukken hier, zou het komen omdat het eindelijk augustus is? ZO lang naar uitgekeken en nu wordt de spanning iets te veel? Nee hoor dames, het is al vervelend genoeg, sterkte allebei ermee!

Ik heb hier het hele huis aan kant, ik weet niet waar ik last van heb hoor. Kan nu geen stap meer verzetten, dus niet zo verstandig geweest, maar dan kan ik vrijdag met een gerust hart naar het zkh. Ben de laatste was aan het strijken en dan is het gedaan. Ik wilde morgen nog ff naar de bieb, maar er is hier braderie dus dan is de bieb dicht. GRRRRRR Dan moet hubbie maar ff gaan, ik dacht dan heb ik nog een paar extra leesboeken voor evt. verblijf in het zkh.

Chigirl: daar ben ik ook niet bekend mee..... :rolleyes:

Deel Deze Pagina