augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Halloooooo :D

i'm back home. Pff wat een gedoe zeg.

Vanmorgen naar de verlos, niks aan t handje gewoon relax als altijd loop ik die 2 meter naar de verlos. Bloeddrukding om,,,,160/100 :( dan maar ff andere nadere arm 160/120 das niet zo mooi zei de verlos.

Urine gecheckt maar deze was schoon. Wel hele erge dikke voeten, maar verder geen hoofdpijn , misselijk of tintelende handen. Maar ik moest wel meteen door naar t ziekenhuis.

Daar aangekomen, bloed geprikt en in een potje geplast en dat werd opgestuurd. Aant t ctg en bloeddrukmeter. Dat ding springt om de 5 min aan om je arm er zowat af te knijpen,,,ow nee om de bloeddruk te meten hihi.

Eerst was ie nog tegen de 100 aan maar een half uur later had ik steeds 126/90-120/ 85 zo die curves. T bloed en urine waren oké dus geen reden om me nog langer te laten blijven op t moment.

Vrijdag om 12uur moet ik terug en moet t hele riedeltje opnieuw. Is dan alles ok mag ik gewoon bij de verlos op controle blijven anders in het ziekenhuis.

Alice :( niet leuk meis

En Kiki weet nu hoe je je voelt,,,,pppff wat een saaie kamer hihi, alleen een blauwe muur om tegen aan te kijken

Maro, héeeee limboër altijd goed hihi

Ik ga t lekker rustig aan doen,,,,,tot zover dat mogelijk is. Lekker met mn voetjes in het water.

Dus meiden ben weer thuis en vrijdag kom ik ook gewoon naar huis [-o<[-o<[-o<[-o<[-o<

2. missgroovy

AGENDA

1 augustus - Mamavanamber, 11.00 uur controle VK
    2 augustus - AmanChel, APK Vk + uitgerekend
    2 augustus - Loran, 13.40u. APK VK
    3 augustus - Kuki 08:00 uur inleiding/ks!
    3 augustus - Kiki APK gyn, CTG etc....gaaaap
    3 augustus - missgroovy, 12.00uur ctg zh
    6 augustus - Roos,s'avonds binnen voor inleiding
    6 augustus - Mist 10.45 groeiecho
    7 augustus - Sonja na controle vk 10:00
    7 augustus - Miza controle gyn 09.10 uur
    8 augustus - Mamavanamber, 09.30 uur controle VK (maar hoop dat deze niet meer nodig is ;) ;) ;) )
    9 augustus - Loran, uitgerekend
    6 september - Kenji controle ziekenhuis

GEBOREN!!!

25 juni
    01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 3400 gram Bijz. 5,5 wk te vroeg, gebr. vliezen, vacuüm ZB, BV Duur van de bevalling 2 uur.
    16 juli
    02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 2025 gram & 44,5cm Bijz. 5 wk te vroeg, couveuse ZB, BV
    03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 2370 gram, 44 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, couveuse, gebr. vliezen ZB BV (ook door sonde).
    22 juli
    04. Mamalieske Isa 1e kindje 2664 gram Bijz. 2 wk en 4 dagen te vroeg, vliezen gebroken 10cm ontsluiting, maar geeindigd in een keizersnede ZB, FV
    23 juli
    05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje Bijz. ingeleid, 1 natuurlijke weg, 1 KS ZBm.i., FV
    28 juli
    07. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 3880 gram Bijz. 4 dgn te vroeg, vliezen gebroken, TB
    29 juli
    08. Ien Fay Regina 1e kindje 2280 gram Bijz. 3,5 wk te vroeg, vliezen gebroken ZB, FV
    30 juli
    09. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3395 gram, 52 cm Bijz. 9 dgn te vroeg, vliezen gebroken BV, ZB Duur van de bevalling 4 uur.

BEVALLINGSLIJST

1 augustus
    01. StefanieK MEISJE 1e kindje +9 kg eerder gestopt met werken TB, BV
    2 augustus
    02. AmanChel MEISJE 2e kindje +10,0kg Werkt niet TB, FV
    03. MamavanAmber Keenan Jay 2e kindje +14,7 kg Verlof 21 juni (5 juni 100% ziektewet), TB, BV
    4 augustus
    04. Demi26 SURPRISE 1e kindje +16,0kg, 109 cm Verlof 7 juli, TB, BV
    6 augustus
    05. Teddy JONGEN 1e kindje +11kg Verlof 12 Juni
    06. Borsatofan SURPRISE 1e kindje +13 kg Verlof 25 juni TB,BV Bijz. ingedaald, hoofdligging
    9 augustus
    07. Hopla MEISJE 1e kindje +11 kg Verlof: geen WAO ZB, BV
    08. Loran Naomi 1e kindje +17,4 kg, 105cm Verlof!!! TB, FV
    10 augustus
    09. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ??
    11 augustus
    10. Poeizie JONGEN 1e kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV
    12 augustus
    11. Raccon JONGEN 1ste kindje +15 kg, +/-118 cm Verlof begonnen TB, BV
    13 augustus
    12. Nienke JONGEN 2e kindje +10,0 kg, 100 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV
    14 augustus
    13. Alice MEISJE 1e kindje teveel kilo's het is vast allemaal vocht ;) Heb al verlof!!! TB, FV, KS rond 6, 7 of 8 augustus!!
    15 augustus
    14. Mamamary JONGEN 1e kindje +9,0 kg Verlof 18 juli ZB, FV
    16 augustus
    15. Danielle1979 Ashley 1e kindje +14,8kg, 112cm Verlof 5 juli{sinds 8 juni 100% ziektewet} TB,BV
    16. Kiki80 JONGEN 1e kindje +8,5 kg, 97 cm Al thuis ZBm.i., BV
    17. Stephanie21 JONGEN 1e kindje +1,0 kg Al thuis, BV
    18 augustus
    18. Chigirl SURPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV
    19. Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje +14,6 kg Al thuis (ZW) ZB m.i., BV/FV Bijz. ingedaald, met 37 wkn. controle voor inleiden
    19 augustus
    20. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ??
    20 augustus
    21. Lintje MEISJE 1e kindje +15 kg Verlof 9 juli TB, BV Bijz. ingedaald + vast in bekken
    22. Miza MEISJE 1e kindje +14,5 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV
    23. Wannabe JONGEN 2e kindje +13 kg Verlof 9 juli,TB,BV
    21 augustus
    24. Roos21,JONGEN ,2e kindje,+19 kg :( werkt niet meer,ZB,FV
    25. MamavanAmiek SURPRISE 2e kindje +3,0 kg :D Verlof 28-06 TB, BV
    22 augustus
    26. Mist JONGEN 2e kindje +5,1 kg Verlof nooit :p TB, BV
    27. Sarake MEISJE 1e kindje +11.5 kg Verlof 12 juli ZB, BV, KS?
    26 augustus
    28. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? ZB BV
    27 augustus
    29. Fibi JONGEN 1e kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV
    30. Missgroovy Fenne 1e kindje +19 kg, 118 cm Verlof 31juli TB, BV
    31. Wannie SURPRISE 2e kindje +11,0kg Thuisblijfmama, TB, FV

16 meiden - 19 jongens - 5 verrassingseieren

TB is thuisbevalling
    ZB is ziekenhuisbevalling
    ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie
    BV is borstvoeding
    FV is flesvoeding
    KS is Keizersnede

3. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    Gelukkig ben je weer thuis!

Ik hoop met je mee voor vrijdag, missgroovy!

4. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    eej hallo ben ik weer

haha vind het echt grappig hier. ben even 2 uurtjes niet online geweest en weer hele verhalen. vind het echt fijn want dan heb ik steeds wat te lezen en te doen. de tijd gaat af en toe zo langzaam voorbij en dan vind ik lezen wel een lekkere optie.

Een fijn gevoel dat ik welkom geheten wordt. leuk.

moet er wel nog even goed inkomen en wenne hoe alles gaat en vooral de namen gaan proberen te onthouden. al gaat het af en toe lastig want als ik ergens last van begint e krijgen is het zwangerschapsdementie. dus meiden neem het me niet kwalijk haha.

Ik ben dus verliefd op mijn grote kanjer. we zijn niet getrouwd maar wonen wel samen. trouwen dat kan nog altijd. hahaha.

verder even een reactie op chigirl.
    Bij mij hebben ze dat ook nog nooit gedaan. vind trouwens dat ze sowieso bij mij bar weinig doen. ze doen alleen het gerbruikelijke. urine en bloeddruk controleren en even naar de buik voelen en opmeten. elke keer wordt gezegd dat alles prima is. ik heb ook totaal geen id hoe groot de kleine ongeveer is etc etc.. dus laat me maar gewoon verrassen als ze eruit komt..
    Ze hebben wel gezegd dat de kleine al goed is ingedaald en al op slot zit. dus dat is een geruststelling voor het geval mn vliezen zouden bereken...

Mijn mams heeft net lekker de badkamer gepoets. een heerlijk gevoel als weer alles schoon is. hahaha.
    heb wel opeens veel last van steken in mn schaamstreek volgens mij pobeert de kleine nog meer in te dalen.. hahah ik vind het prima.. ze is nu volgens mij ook lekker aan het breakdancen in de buik want die gaat de hele tijd op en neer. oh wat ga ik dat gevoel wel missen..

vanavond ga ik nog eens lekker met mn mannetje uiteten.. mischien wel voorlopig een van de laatste keren. haha nog even emt zn tweetjes..

oja kuki ik zag dat we samen waren uitgerekend maar dat het voor jou al vroeger komt... van de ene kant wel lekker maar van de andere kant ook weer niet denk ik. ik wil echt doodgraag thuisbevallen en als dat inhoudt dat ik dan nog maar even moet wachten dan heb ik dat liever. maar ikw ens je in iedergeval veel succes en sterkte vrijdag. toch?

nou dames. vind het leuk om nu ook actief met jullie mee te doen en kap er nu weer even mee. even een uurtje op de bank liggen voordat ik weer de hele avond actief ben..

grz maro

ps:hoe werkt dat met die banner. moet ik die elke keer weer los bij het bericht zetten ofzo? ik snap er niks van hahah

5. Mama007

Mama007 Niet meer actief

@Maro: BIj mij doen ze ook nooit veel hoor. Ik weet ook niet wat ik kan verwachten hoe groot mijn kindje is als hij geboren wordt. Ze voelen wat aan mijn buik, moet even bloeddruk meten en dan sta ik weer buiten.
    Een aantal weken geleden moest ik aan de CTG in het ziekenhuis en daar hoorde ik dan onze kleine man iets onder het gemiddelde gewicht zou zitten maar dat kon kloppen omdat mijn man en ik allebei klein zijn. Hoe groot hij nu wordt geschat en hoe zwaar zou ik niet weten ik laat me dus ook verrasssen :)

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    groovy, gelukkig, je bent weer thuis. Hoop voor jou vrijdag alles ok. Ik dacht al dat je ging voorpikken, maar dat valt gelukkig mee.

Son, oh, is er nog iets wat ik zo nonchalant mogelijk moet verbergen? Ramen wassen is trouwens erg leuk werk.. ik doe dat normaal niet.

Kiki, tnx voor de Ako-tip.. ik ging daar als eerst heen en toen stond er nog precies 1. Blij, blij, blij..

7. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Chigirl.. ik zal morgen es aan mijn Vk vragen waarom ze dat bij jou gaan doen, nog nooit van gehoord. Was er laatst niet iemand ook inwendig onderzocht hier?

Maro, bij jou controleren ze de urine ook nog. Bij mij niet. Bloeddruk, buik voelen, meten, hartje luisteren (dit alles binnen 2 minuten) en "prima, ik schat gemiddeld gewicht, nog vragen?"
    Eh neeh.. Tot volgende week.

Die banner, links op je scherm in de menu-lijst staat Zwanger Banners, daar kies je een banner en kopieer je de link. Dan staat ook links in de menu-lijst je Profiel. Als je dan helemaal naar onderen scrollt kun je je banner-link plakken. Op OK klikken en hij verschijnt automatisch onder je bericht.

8. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    STIL HIERRRRRRRRRRRRR... :rolleyes: nou, maar weer even poetsen dan.. :rolleyes:

9. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Missgroovy, fijn dat je er weer bent, hopelijk blijft je bloeddruk laag.
    Zou het inderdaad met het weer te maken hebben?

Bij mij word ook alleen bloeddruk, buik voelen en meten, hartje luisteren klaar.....
    Ik heb een tijdje bij de Gyn gelopen, daar wilde ze me ook nog wegen en kreeg ik elke keer een echo.

10. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Fijn missgroovy, dat ze je weer vrij hebben gelaten. Een tip, doe morgen en vrijdag zo min mogelijk. Ik heb ontdekt dat er echt een verband zit tussen inspanning en je onderdruk. Zie je ook, want hoe langer je daar zit, hoe lager de onderdruk wordt...en een uurtje is al saai, laat staan als ze je vast houden... (zeg ik heel stoer, maar mijn tasje staat voor de zekerheid alweer klaar ;) )
    Zo nu nog even snel tuinbankje beitsen en dan ziet het er allemaal weer een stuk beter uit :)

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    O ja chigirl, hier wordt verder ook niets gechecked. De gyn geeft zelfs geen info over indalen o.i.d. 'Officieel' weet ik nog niet eens wanneer ik me in het ZK moet melden als de kleine zich aandient...

12. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Hier checken ze ook niet zoveel hoor ook urine niet. Voelen en inschatten hoe groot de baby ongeveer is doen ze wel, maar omdat ze deze vrij klein inschatten (7,5 pond bij 40 weken) laten ze dus nu maandag toch een groeiecho maken omdat het bijna niet zou kunnen kloppen aangezien mijn eerste bijna 9 pond was bij de geboorte, dus dan zou zijn broer ineens wel veel kleiner zijn..

Ze maken zich er trouwens niet zorgen over hoor, maar meer voor de zekerheid, moeten we een groot kindje verwachten bij de bevalling of zal er echt een kleintje komen..

Het klopt inderdaad dat je bloeddruk hoger is bij inspanning, nu moet ik altijd een half uur lopen voordat ik bij de verloskundige ben, nog een driftig zoontje in de wagen douwen etcetc, maar toch altijd een keurige bloeddruk, wie weet is ie normaal altijd veel te laag :p :)

13. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    sow heb weer even snel bijgelezen.

lintje bedankt voor je uitleg over de banner. als het goed is moet ie er zo meteen bijstaan nadat ik dit bericht getypt heb.

zo te lezen doen ze bij mij dan toch nog relatief veel bij de vk maar ik sta ook meestal binnen een paar minuten buiten. maar ik moet inderdaad elke week braaf mn plasje meenemen. en ook wordt ik inderdaad elke week gewogen..
    mah goed. denk dat als er iets verontrustend is dat elke verloskundige wel op tijd ingrijpt ongeacht wat ze steeds doen. tenmisnte daar vertrouw ik toch op. haha.

nou ik ga er weer vantussen.. mannetje is net klaar met douchen dus we gaan lekker in valkenburg een terrasje pikken en eten.. hihi.

nu hopen dat als ik op ok duw de banner er ook bij staat.

haha

14. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hij doet het

15. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    ow ja nog even een vraagje

jullie hebben zo'n mooie lijst waar alles bijgehouden wordt. hoe kan ik me daarbij toevoegen of doet iemand anders dat bij houden..

mijn gegevens zijn in iedergeval

bevaldatum: 18 aug
    9 kilo tot nu bij gekomen.
    verlof sind 8-7-07
    ga flesvoeding geven..

oja en heb as dinsdag 7 aug APK (zo noemen jullie dat toch haha ) bij de verloskundige.

ik hoor het wel

grz maro

16. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Goeiemiddag!

Allemaaal lekker genoten van het mooie weer vandaag?

Zag 2 nieuwe dames voorbij komen, welkom!

Loran, gaaf geworden je kleed! Knap hoor, zie het mezelf nog niet doen..

Waar kan dr gestemd word op Kenji of Isa dan? Hier op het forum? Ow zie het al hehe :oops:

Borsatofan, vriendlief nog vrij gekregen en samen wat leuks gedaan?

Demi26, hier gaan ze met 41 weken wel toucheren, raar dat ze bij jullie helemaal geen stappen nemen verder..

Kuki, lekker dat de datum nu bekend is.. Toch een zorg minder!

Kut zeg voor Alica dat ze weer opgenomen is.. Idd wat jullie al zeggen laat ze dr beebje halen en dan gaat het waarschijnlijk ook meteen weer beter met dr eigen gezondheid..

StefanieK, gefeli met je 40 weken, toch de datum waar je naar uitgekeken heb! Ik ben morgen aan de beurt maar ga die datum ook mooi voorbij..

Chigirl, hier ook geen inwendige onderzoeken hoor, maar misschien is de vk bang dat je bekken te smal is ofzo..

Missgroovy gelukkig weer thuis :)

Mist, 7.5 pond vrij klein? Vind het toch best groot, mn vorige woog het ook en deze word er weer op gegokt.. Maar goed idd als je een 9 ponder heb gehad..

Met mij gaat alles nog steeds goed, gister wel eventjes ctg gehad en echo en voel me sindsdien weer helemaal toppie :):)

17. missgroovy

Hihi Lintje, nee hoor, ik ga me keurig aan t lijstje houden, jullie mogen allemaal eerst ik zal als laatste gaan :p

Kiki,,,een uurtje al saai,,,,,helemaal gelijk. Om de 5 min werd dat ding opgeblazen. t enige voordeel daarvan was dat ik wist dat er weer 5 min voorbij waren :)
    Enne bedankt voor de tip, ik ga lekker luieren. Ik schrok wel een beetje toen ze aan de foon zeiden dat ik spullen voor de nacht mee moest nemen want ws moest ik blijven maar gelukkig :-D Ze moeten vrijdag ook weer mee, maar hopelijk neem ik ze gewoon weer mee terug

En iedereen die mee gaat duimen hihi tnx

Maro, ik zal ff kijken of ik je ertussen geplakt krijg meid ;)

18. missgroovy

AGENDA

1 augustus - Mamavanamber, 11.00 uur controle VK
    2 augustus - AmanChel, APK Vk + uitgerekend
    2 augustus - Loran, 13.40u. APK VK
    2 augustus - Maro APK
    3 augustus - Kuki 08:00 uur inleiding/ks!
    3 augustus - Kiki APK gyn, CTG etc....gaaaap
    3 augustus - missgroovy, 12.00uur ctg zh
    6 augustus - Roos,s'avonds binnen voor inleiding
    6 augustus - Mist 10.45 groeiecho
    7 augustus - Sonja na controle vk 10:00
    7 augustus - Miza controle gyn 09.10 uur
    8 augustus - Mamavanamber, 09.30 uur controle VK (maar hoop dat deze niet meer nodig is ;) ;) ;) )
    9 augustus - Loran, uitgerekend
    6 september - Kenji controle ziekenhuis

GEBOREN!!!

25 juni
    01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 3400 gram Bijz. 5,5 wk te vroeg, gebr. vliezen, vacuüm ZB, BV Duur van de bevalling 2 uur.
    16 juli
    02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 2025 gram & 44,5cm Bijz. 5 wk te vroeg, couveuse ZB, BV
    03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 2370 gram, 44 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, couveuse, gebr. vliezen ZB BV (ook door sonde).
    22 juli
    04. Mamalieske Isa 1e kindje 2664 gram Bijz. 2 wk en 4 dagen te vroeg, vliezen gebroken 10cm ontsluiting, maar geeindigd in een keizersnede ZB, FV
    23 juli
    05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje Bijz. ingeleid, 1 natuurlijke weg, 1 KS ZBm.i., FV
    28 juli
    07. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 3880 gram Bijz. 4 dgn te vroeg, vliezen gebroken, TB
    29 juli
    08. Ien Fay Regina 1e kindje 2280 gram Bijz. 3,5 wk te vroeg, vliezen gebroken ZB, FV
    30 juli
    09. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3395 gram, 52 cm Bijz. 9 dgn te vroeg, vliezen gebroken BV, ZB Duur van de bevalling 4 uur.

BEVALLINGSLIJST

1 augustus
    01. StefanieK MEISJE 1e kindje +9 kg eerder gestopt met werken TB, BV
    2 augustus
    02. AmanChel MEISJE 2e kindje +10,0kg Werkt niet TB, FV
    03. MamavanAmber Keenan Jay 2e kindje +14,7 kg Verlof 21 juni (5 juni 100% ziektewet), TB, BV
    4 augustus
    04. Demi26 SURPRISE 1e kindje +16,0kg, 109 cm Verlof 7 juli, TB, BV
    6 augustus
    05. Teddy JONGEN 1e kindje +11kg Verlof 12 Juni
    06. Borsatofan SURPRISE 1e kindje +13 kg Verlof 25 juni TB,BV Bijz. ingedaald, hoofdligging
    9 augustus
    07. Hopla MEISJE 1e kindje +11 kg Verlof: geen WAO ZB, BV
    08. Loran Naomi 1e kindje +17,4 kg, 105cm Verlof!!! TB, FV
    10 augustus
    09. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ??
    11 augustus
    10. Poeizie JONGEN 1e kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV
    12 augustus
    11. Raccon JONGEN 1ste kindje +15 kg, +/-118 cm Verlof begonnen TB, BV
    13 augustus
    12. Nienke JONGEN 2e kindje +10,0 kg, 100 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV
    14 augustus
    13. Alice MEISJE 1e kindje teveel kilo's het is vast allemaal vocht ;) Heb al verlof!!! TB, FV, KS rond 6, 7 of 8 augustus!!
    15 augustus
    14. Mamamary JONGEN 1e kindje +9,0 kg Verlof 18 juli ZB, FV
    16 augustus
    15. Danielle1979 Ashley 1e kindje +14,8kg, 112cm Verlof 5 juli{sinds 8 juni 100% ziektewet} TB,BV
    16. Kiki80 JONGEN 1e kindje +8,5 kg, 97 cm Al thuis ZBm.i., BV
    17. Stephanie21 JONGEN 1e kindje +1,0 kg Al thuis, BV
    18 augustus
    18. Chigirl SURPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV
    19. Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje +14,6 kg Al thuis (ZW) ZB m.i., BV/FV Bijz. ingedaald, met 37 wkn. controle voor inleiden
    20. Maro Meisje 1e kindje +9 kg verlof sinds 8-7-07 FV
    19 augustus
    21. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ??
    20 augustus
    22. Lintje MEISJE 1e kindje +15 kg Verlof 9 juli TB, BV Bijz. ingedaald + vast in bekken
    23. Miza MEISJE 1e kindje +14,5 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV
    24. Wannabe JONGEN 2e kindje +13 kg Verlof 9 juli,TB,BV
    21 augustus
    25. Roos21,JONGEN ,2e kindje,+19 kg :( werkt niet meer,ZB,FV
    26. MamavanAmiek SURPRISE 2e kindje +3,0 kg :D Verlof 28-06 TB, BV
    22 augustus
    27. Mist JONGEN 2e kindje +5,1 kg Verlof nooit :p TB, BV
    28. Sarake MEISJE 1e kindje +11.5 kg Verlof 12 juli ZB, BV, KS?
    26 augustus
    29. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? ZB BV
    27 augustus
    30. Fibi JONGEN 1e kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV
    31. Missgroovy Fenne 1e kindje +19 kg, 118 cm Verlof 31juli TB, BV
    32. Wannie SURPRISE 2e kindje +11,0kg Thuisblijfmama, TB, FV

17 meiden - 19 jongens - 5 verrassingseieren

TB is thuisbevalling
    ZB is ziekenhuisbevalling
    ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie
    BV is borstvoeding
    FV is flesvoeding
    KS is Keizersnede

19. missgroovy

Maro, u zijt geplakt ;)

20. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Heb (alweer) vanaf een uurtje of 5 ongipijnen in mijn onderbuik. Ik wou dat het nu gewoon een keer doorzette.....ben het zat...het doet echt best wel zeer dat ik soms gewoon even stil moet gaan staan.
    Sorry voor het geklaag maar ik heb het even gehad :(

Deel Deze Pagina