augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    AGENDA

2 augustus - AmanChel, APK Vk + uitgerekend
    2 augustus - Loran, 13.40u. APK VK
    2 augustus - Maro APK
    3 augustus - Kuki 08:00 uur inleiding/ks!
    3 augustus - Kiki APK gyn, CTG etc....gaaaap
    3 augustus - missgroovy, 12.00uur ctg zh
    6 augustus - Roos,s'avonds binnen voor inleiding
    6 augustus - Mist 10.45 groeiecho
    7 augustus - Sonja na controle vk 10:00
    7 augustus - Miza controle gyn 09.10 uur
    8 augustus - Mamavanamber, 09.30 uur controle VK (maar hoop dat deze niet meer nodig is ;) ;) ;) )
    9 augustus - Loran, uitgerekend
    15 augustus - MamavanAmber haar vliezen worden thuis gebroken als de kleine nog niet geboren is
    6 september - Kenji controle ziekenhuis

GEBOREN!!!

25 juni
    01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 3400 gram Bijz. 5,5 wk te vroeg, gebr. vliezen, vacuüm ZB, BV Duur van de bevalling 2 uur.
    16 juli
    02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 2025 gram & 44,5cm Bijz. 5 wk te vroeg, couveuse ZB, BV
    03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 2370 gram, 44 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, couveuse, gebr. vliezen ZB BV (ook door sonde).
    22 juli
    04. Mamalieske Isa 1e kindje 2664 gram Bijz. 2 wk en 4 dagen te vroeg, vliezen gebroken 10cm ontsluiting, maar geeindigd in een keizersnede ZB, FV
    23 juli
    05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje Bijz. ingeleid, 1 natuurlijke weg, 1 KS ZBm.i., FV
    28 juli
    07. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 3880 gram Bijz. 4 dgn te vroeg, vliezen gebroken, TB
    29 juli
    08. Ien Fay Regina 1e kindje 2280 gram Bijz. 3,5 wk te vroeg, vliezen gebroken ZB, FV
    30 juli
    09. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3395 gram, 52 cm Bijz. 9 dgn te vroeg, vliezen gebroken BV, ZB Duur van de bevalling 4 uur.

BEVALLINGSLIJST

1 augustus
    01. StefanieK MEISJE 1e kindje +9 kg eerder gestopt met werken TB, BV
    2 augustus
    02. AmanChel MEISJE 2e kindje +10,0kg Werkt niet TB, FV
    03. MamavanAmber Keenan Jay 2e kindje +15,6 kg Verlof 21 juni (5 juni 100% ziektewet), TB, BV
    4 augustus
    04. Demi26 SURPRISE 1e kindje +16,0kg, 109 cm Verlof 7 juli, TB, BV
    6 augustus
    05. Teddy JONGEN 1e kindje +11kg Verlof 12 Juni
    06. Borsatofan SURPRISE 1e kindje +13 kg Verlof 25 juni TB,BV Bijz. ingedaald, hoofdligging
    9 augustus
    07. Hopla MEISJE 1e kindje +11 kg Verlof: geen WAO ZB, BV
    08. Loran Naomi 1e kindje +17,4 kg, 105cm Verlof!!! TB, FV
    10 augustus
    09. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ??
    11 augustus
    10. Poeizie JONGEN 1e kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV
    12 augustus
    11. Raccon JONGEN 1ste kindje +15 kg, +/-118 cm Verlof begonnen TB, BV
    13 augustus
    12. Nienke JONGEN 2e kindje +10,0 kg, 100 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV
    14 augustus
    13. Alice MEISJE 1e kindje teveel kilo's het is vast allemaal vocht ;) Heb al verlof!!! TB, FV, KS rond 6, 7 of 8 augustus!!
    15 augustus
    14. Mamamary JONGEN 1e kindje +9,0 kg Verlof 18 juli ZB, FV
    16 augustus
    15. Danielle1979 Ashley 1e kindje +14,8kg, 112cm Verlof 5 juli{sinds 8 juni 100% ziektewet} TB,BV
    16. Kiki80 JONGEN 1e kindje +8,5 kg, 97 cm Al thuis ZBm.i., BV
    17. Stephanie21 JONGEN 1e kindje +1,0 kg Al thuis, BV
    18 augustus
    18. Chigirl SURPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV
    19. Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje +14,6 kg Al thuis (ZW) ZB m.i., BV/FV Bijz. ingedaald, met 37 wkn. controle voor inleiden
    20. Maro Meisje 1e kindje +9 kg verlof sinds 8-7-07 FV
    19 augustus
    21. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ??
    20 augustus
    22. Lintje MEISJE 1e kindje +15 kg Verlof 9 juli TB, BV Bijz. ingedaald + vast in bekken
    23. Miza MEISJE 1e kindje +14,5 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV
    24. Wannabe JONGEN 2e kindje +13 kg Verlof 9 juli,TB,BV
    21 augustus
    25. Roos21,JONGEN ,2e kindje,+19 kg :( werkt niet meer,ZB,FV
    26. MamavanAmiek SURPRISE 2e kindje +3,0 kg :D Verlof 28-06 TB, BV
    22 augustus
    27. Mist JONGEN 2e kindje +5,1 kg Verlof nooit :p TB, BV
    28. Sarake MEISJE 1e kindje +11.5 kg Verlof 12 juli ZB, BV, KS?
    26 augustus
    29. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? ZB BV
    27 augustus
    30. Fibi JONGEN 1e kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV
    31. Missgroovy Fenne 1e kindje +19 kg, 118 cm Verlof 31juli TB, BV
    32. Wannie SURPRISE 2e kindje +11,0kg Thuisblijfmama, TB, FV

17 meiden - 19 jongens - 5 verrassingseieren

TB is thuisbevalling
    ZB is ziekenhuisbevalling
    ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie
    BV is borstvoeding
    FV is flesvoeding
    KS is Keizersnede

Zo, even mijn gewicht aangepast en mijn afspraak voor vliezen breken erin gezet !

2. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Amanchel bekken te smal, ja zou kunnen, maar ik ben niet bepaald tenger gebouwd en dat is nog netjes uitgedrukt, wie weet?

Oooooooh MAro lekker een terrasje in Valkenburg, ik wil ooooook, dat is echt ons stekkie alleen helaas zo ver weg. Dan heb je vast ook al een bij Murphy's gegeten, daar eten wij meestal erg lekker.

Missgroovy weer lekker thuis en kiki heeft helemaal gelijk hoor wat betreft die inspanning. Als ik niks doe is m'n bloeddruk goed, maar als ik een stukje loop of de trap op ofzo schiet hij ook boven de 90 onderdruk, dus rust is het recept.

Laatst had iemand van ons ook dit probleem dacht ik, maar kom er net achter dan het paspoort van hubbie verlopen is. Als we dat nog maar op tijd geregeld krijgen :oops:

3. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Meiden hoe is het mogelijk zo rustig.Zit echt iedereen buiten ofzo?

Missgroovy ik ben blij dat je weer terug bent geen gekheid meer hoor :)

Nieuwe mama's welkom hier hoop dat julli eht bij kunnen houden want vandaag is echt niks hoor.

Lin zijn ze al geweest voor je huis?Of had je gezegt hoe laat ze kwamen :oops:

Kuki nog 1 dag meid.Ben benieuwd of het de normale manier zal gaan of toch een ks.

Amachel ben benieuwd hoelang jouw beeb op zich laat wachten. :)

Jet ook bij jouw nog steeds niks.

Ik moet zeggen dat ik het raar vind dat het bij iedereen zo verschillend is bij de vk.
    Hier hoef je geen urine mee te nemen.Word je alleen maar gewogen en bloeddruk verder geen poes pas.

Vanavond zo'n heerlijk pizza op van Domino's was zo lang geleden heb hem helemaal op normaal lukt dat niet hihihi.

Nou ga nog even bij de mamies kijken ;)

4. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Ik vond het ook al zo verschrikkelijk rustig hier, ik begon me al een beetje te vervelen eerlijk gezegd.....

Maar dames, ik heb een schokkende mededeling voor jullie: vanaf morgen kan ik waarschijnlijk niet meer online zijn :cry: :cry: :cry:

Dit komt omdat ik het abonnement van Chello heb opgezegd per 2 augustus (dit is het abonnement in het oude huis), en ik dacht ons nieuwe abonnement van HetNet per 2 augustus in te laten gaan bij het nieuwe huis, maar we hebben het installatiepakket nog steeds niet ontvangen :evil: :evil: :evil: Wel hebben we vanaf morgen onze ADSL aansluiting, maar helaas, vanaf morgen zit ik dus in de piepzak en heb ik geen internet meer :evil: :evil: :evil:

5. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    MamavanAmber, hou je ons wel op de hoogte via je buddy's dan?

En Sonja, idd vreemd dat daar niet 1 lijn in getrokken word, ik heb ook nooit urine mee hoeven nemen heb zelfs nooit echt voor ijzer geprikt terwijl sommige dat standaard altijd doen.. Voelt het trouwens niet raar dat je nu zo dicht bij je officieel uitgerekende datum komt?

6. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Ja tuurlijk hou ik jullie op de hoogte via mijn sms buddies ! Je denkt toch niet dat ik jullie in de kou laat staan :) :) :)

Zal wel wennen worden hoor, ik ben een echte forum junkie en dan moet ik echt even afkicken :evil: :evil: :evil:

7. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    grrr.. de makelaar zou hier tussen 19 en 19.30 zijn... Waar blijft ze?
    De Bouw-meneer komt om 20.00 uur en ook de koper komt dan..

grrrr ik haat te laat komende mensen :x

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ja ijzer hebben ze bij mij ook nooit naar gekeken.
    Het is zeker raar dat ik nu pas uitgerekend ben.Heb het er vandaag met een paar mensen over gehad dat hij eigenlijk nu pas geboren had moeten worden.Maar moet zeggen als ik er aan denk dat het dan waarschijnlijk een 8 ponder had geweest vind ik dit toch beter :)

9. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Daar kan ik ook niet tegen ben zelf altijd te vroeg.Ati is meestal ook langzaam kan daar zo :evil: :evil: worden.En hij loopt dan rustig nog 10 keer terug om andere schoenen aan te doen z'n haar nog een keer te controleren.

Moet je dit zonder Tj doen?
    Hoop dat ze er al zijn want het is bijna 8 uur.

10. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Wanner denk je het dan binnen te hebben.Want lang kunnen we je natuurlijk niet missen ;) En vooral niet als je morgen beval willen we wel snel foto's :)

11. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Zo, dan maak je een goeie indruk als makelaar, NOT !

12. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Wilde bijna vragen zit ik hier nu alleen :)

13. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Ik heb net even gebeld met HetNet, omdat ik op internet kon zien dat mijn ADSL wel met ingang van 2 augustus actief is, en volgens haar is het pakket onderweg en kan ik het morgen of overmorgen verwachten.... Dus zo lang hoef ik gelukkig niet offline te zijn, jippie !

Maar foto's kan ik eventueel ook via MMS verzenden hoor, mocht de kleine bijvoorbeeld vannacht geboren worden (waar ik overigens niet vanuit ga.........)

14. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Nope, ik ben er ook nog !

15. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Meiden, ik ga weer op naar Assendelft, want ik ben zooooooooo moe !

Ik hoop dus binnen twee dagen weer online te zijn, maar ik ben eventueel wel gewoon 24 hours per sms/GSM te bereiken hoor....

Ik ga jullie missen :cry: :cry: :cry:

16. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hallo, hier ben ik :) Ondertussen wel aan het koken hoor, begin toch wel een beetje trek te krijgen...dus...*knor, knor, rommel, knor*

17. Niet meer actief

Even melden, dan ga ik weer.
    Vandaag met mams het huis schoon gemaakt en paps heeft de voor en achter tuin netjes gemaakt :D

Dus ben nu uitgeput en ga op de bank met lief filmpje kijken.

Knuffels

ps. heb alles gelezen hoor en reacties zijn: welkom, mooooi, och heden, o gelukkig, sterkte, jippie en eet smakelijk :D

18. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    He hallo was ik ook weer even.

Missgroovy gelukkig mocht je weer naar huis en hopelijk blijft je BD nu mooi laag.

Alice hoop dat het gauw beter gaat.

En mamvanamber misschien krijg je door de afkickverschijnselen van niet hier op het forum wel weeën ;)

Nou zal proberen om te vertellen hoe de bevalling is gegaan.

Komt ie:

Zaterdagochtend was ik redelijk vroeg uit bed omdat ik niet goed meer kon liggen van de last in mn rug.

Toen ben ik nog gaan strijken en heb ik mn haar geverfd. Nadat ik onder de douche mn haar had uitgespoelt en me daarna wilde gaan aankleden, liep er ineens "water" tussen mn benen weg zo op de grond.

Dus ik arno geroepen en gezegd dat ik dacht dat mn vliezen gebroken waren, die was gelijk een beetje van slag. Volgens hem kon het nl nooit vruchtwater zijn. Toen ik vroeg wat ie dan dacht dat het was, dat ik toch echt niet in mn broek stond te plassen vroeg ie of ik dat zeker wist :rolleyes:

Nou ja VK dus gebeld en die constateerde dus dat wel degelijk de vliezen waren gebroken en dat ik nu naar het ziekenhuis moest en dus ook niet meer thuis mocht bevallen. Ook moesten we dus de vluchttas (die ik nog niet had ingepakt) meenemen. Dus wij nog de tas pakken.

In het ZH aangekomen werd er een ctg en een echo gemaakt, hartslag van uk was goed en er werden geen weeën geregistreerd. Die had ik ook niet, hoogstens wat menstruatieachtige krampjes. Daarna nog een echo gemaakt waar uk op ongeveer 5 pond werd geschat.

Omdat ik verder geen weeën had werd ik van de verlosafdeling naar de "zwangeren"afdeling gebracht, want ik mocht in ieder geval niet meer naar huis :cry:
    Ook werd ons gevraagd of we eventueel met een onderzoek mee wilden doen mochten de weeën niet binnen 24 uur beginnen. Betrof een onderzoek over wat nu het beste is bij gebroken vliezen voor 37 weken; wel of niet inleiden.

Verder de rest van de dag nog steeds geen weeën, arno is rond 21.30 naar huis gegaan en toen begon ik iets meer en vaker krampjes te krijgen, maar nog hadden we allebei niet het idee dat het door zou zetten.

Toch begonnen de krampen rond 12.30 wel vaker te komen, maar had nog niet echt het idee dat het weeën waren. Toen ben ik om 13.30 nog een keer aan de ctg gelegd omdat de zuster het idee had dat er toch wel meer aan het rommelen was. Toen werden er dus wel weeën geregistreerd, daarna ben ik nog even onder de douche geweest en om half 4 werd ik voor het eerst getoucheerd en bleek ik dus al 4 cm ontsluiting te hebben en mocht ik naar boven naar de verlosafdeling!

Eerst arno gebeld en die was gelukkig binnen no time ook in het zH, voelde toch wel fijner om er iemand bij te hebben, was daarvoor de hele tijd alleen geweest.
    Weeën werden ook steeds heftiger, had nl gelezen, gehoord ed dat je "normaal" een wee krijgt, deze weer afzakt je even rust hebt en dat er dan weer een nieuwe aankomt, maar die rust tussen de weeën was bij mij wel heeel kort. Toen dacht ik nog (omdat ze meestal zeggen dat je gem een cm per uur hebt) als ik dit nog 6 cm moet volhouden wordt ik ](*,)

Maar om half 6 bleek ik al volledige ontsluiting te hebben!
    Wel moest ik nog een aantal persweeën wegzuchten omdat Fay nog vrij hoog zat. Toen ik mocht gaan persen, kwamen de persweeën niet meer zo heel vlot achter elkaar, maar om 6.07 was daar onze prachtige meid!

Ik was een heel klein beetje ingescheurd (niet gevoeld) en heb nu 2 hechtingen.

Omdat Fay voor de 37 weken was geboren, moest ze worden gecontroleerd door de Kinderarts, maar alles was helemaal goed. Wel had ze een flinke punt op dr hoofd. Dit kwam omdat ze een aantal keer weer terugzakte tussen de persweeën en ook 2 blauwe plekken boven haar wenkbrauwtjes. En kreeg ze gelijk al paracetamol. Maar dit is al weer weggetrokken.
    Ook moest ze dus 48 uur blijven ter observatie of ze goed zou drinken en dr temperatuur op peil kon houden. Maar gelukkig ging alles helemaal super en mochten we gisteren samen lekker naar huis.

Pff is toch een heel verhaal als je het zo opschrijft, maar achteraf is het me (zover dat kan) eigenlijk best meegevallen. Arno was echt superlief (zei de hele tijd als ik wat kan doen moet je het zeggen) ik heb niet gescholden, gevloekt of geschreeuwd (arno had gedacht dat ik dat op hem zou doen) en zo'n klein wondertje maakt eigenlijk alles weer goed.

Oja we hebben nu trouwens een andere fles van de KV gekregen (weet niet zeker welk merk, kan wel eens difrax wezen) en nu drinkt ze wel!
    Ze was vanmorgen op hetzelfde gewicht als gisteren dus ze is niet meer afgevallen.

19. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ha die ien

toch een mooi verhaal!

verder alles goed met je!

20. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    welkom nieuwe aug-mama"s

daantje dus valentijn is lekker thuis!das fijn zeg.

kuki spannend he as vrijdag

Deel Deze Pagina