augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    AGENDA

1 augustus - Mamavanamber, 11.00 uur controle VK
    2 augustus - AmanChel, APK Vk + uitgerekend
    2 augustus - Loran, 13.40u. APK VK
    2 augustus - Maro APK
    2 augustus - danielle ziekenhuis 13:00 info ks miss gelijk blijven
    3 augustus - danielle ziekenhuis 07:30 ks
    3 augustus - Kuki 08:00 uur inleiding/ks!
    3 augustus - Kiki APK gyn, CTG etc....gaaaap
    3 augustus - missgroovy, 12.00uur ctg zh
    6 augustus - Roos,s'avonds binnen voor inleiding
    6 augustus - Mist 10.45 groeiecho
    7 augustus - Sonja na controle vk 10:00
    7 augustus - Miza controle gyn 09.10 uur
    8 augustus - Mamavanamber, 09.30 uur controle VK (maar hoop dat deze niet meer nodig is ;) ;) ;) )
    9 augustus - Loran, uitgerekend
    6 september - Kenji controle ziekenhuis

GEBOREN!!!

25 juni
    01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 3400 gram Bijz. 5,5 wk te vroeg, gebr. vliezen, vacuüm ZB, BV Duur van de bevalling 2 uur.
    16 juli
    02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 2025 gram & 44,5cm Bijz. 5 wk te vroeg, couveuse ZB, BV
    03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 2370 gram, 44 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, couveuse, gebr. vliezen ZB BV (ook door sonde).
    22 juli
    04. Mamalieske Isa 1e kindje 2664 gram Bijz. 2 wk en 4 dagen te vroeg, vliezen gebroken 10cm ontsluiting, maar geeindigd in een keizersnede ZB, FV
    23 juli
    05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje Bijz. ingeleid, 1 natuurlijke weg, 1 KS ZBm.i., FV
    28 juli
    07. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 3880 gram Bijz. 4 dgn te vroeg, vliezen gebroken, TB
    29 juli
    08. Ien Fay Regina 1e kindje 2280 gram Bijz. 3,5 wk te vroeg, vliezen gebroken ZB, FV
    30 juli
    09. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3395 gram, 52 cm Bijz. 9 dgn te vroeg, vliezen gebroken BV, ZB Duur van de bevalling 4 uur.

BEVALLINGSLIJST

1 augustus
    01. StefanieK MEISJE 1e kindje +9 kg eerder gestopt met werken TB, BV
    2 augustus
    02. AmanChel MEISJE 2e kindje +10,0kg Werkt niet TB, FV
    03. MamavanAmber Keenan Jay 2e kindje +14,7 kg Verlof 21 juni (5 juni 100% ziektewet), TB, BV
    4 augustus
    04. Demi26 SURPRISE 1e kindje +16,0kg, 109 cm Verlof 7 juli, TB, BV
    6 augustus
    05. Teddy JONGEN 1e kindje +11kg Verlof 12 Juni
    06. Borsatofan SURPRISE 1e kindje +13 kg Verlof 25 juni TB,BV Bijz. ingedaald, hoofdligging
    9 augustus
    07. Hopla MEISJE 1e kindje +11 kg Verlof: geen WAO ZB, BV
    08. Loran Naomi 1e kindje +17,4 kg, 105cm Verlof!!! TB, FV
    10 augustus
    09. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ??
    11 augustus
    10. Poeizie JONGEN 1e kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV
    12 augustus
    11. Raccon JONGEN 1ste kindje +15 kg, +/-118 cm Verlof begonnen TB, BV
    13 augustus
    12. Nienke JONGEN 2e kindje +10,0 kg, 100 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV
    14 augustus
    13. Alice MEISJE 1e kindje teveel kilo's het is vast allemaal vocht ;) Heb al verlof!!! TB, FV, KS rond 6, 7 of 8 augustus!!
    15 augustus
    14. Mamamary JONGEN 1e kindje +9,0 kg Verlof 18 juli ZB, FV
    16 augustus
    15. Danielle1979 Ashley 1e kindje +14,8kg, 112cm Verlof 5 juli{sinds 8 juni 100% ziektewet} TB,BV
    16. Kiki80 JONGEN 1e kindje +8,5 kg, 97 cm Al thuis ZBm.i., BV
    17. Stephanie21 JONGEN 1e kindje +1,0 kg Al thuis, BV
    18 augustus
    18. Chigirl SURPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV
    19. Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje +14,6 kg Al thuis (ZW) ZB m.i., BV/FV Bijz. ingedaald, met 37 wkn. controle voor inleiden
    20. Maro Meisje 1e kindje +9 kg verlof sinds 8-7-07 FV
    19 augustus
    21. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ??
    20 augustus
    22. Lintje MEISJE 1e kindje +15 kg Verlof 9 juli TB, BV Bijz. ingedaald + vast in bekken
    23. Miza MEISJE 1e kindje +14,5 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV
    24. Wannabe JONGEN 2e kindje +13 kg Verlof 9 juli,TB,BV
    21 augustus
    25. Roos21,JONGEN ,2e kindje,+19 kg :( werkt niet meer,ZB,FV
    26. MamavanAmiek SURPRISE 2e kindje +3,0 kg :D Verlof 28-06 TB, BV
    22 augustus
    27. Mist JONGEN 2e kindje +5,1 kg Verlof nooit :p TB, BV
    28. Sarake MEISJE 1e kindje +11.5 kg Verlof 12 juli ZB, BV, KS?
    26 augustus
    29. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? ZB BV
    27 augustus
    30. Fibi JONGEN 1e kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV
    31. Missgroovy Fenne 1e kindje +19 kg, 118 cm Verlof 31juli TB, BV
    32. Wannie SURPRISE 2e kindje +11,0kg Thuisblijfmama, TB, FV

17 meiden - 19 jongens - 5 verrassingseieren

TB is thuisbevalling
    ZB is ziekenhuisbevalling
    ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie
    BV is borstvoeding
    FV is flesvoeding
    KS is Keizersnede
    [/quote]

koffertje ingepakt voor het geval dat ik morgen gelijk moet blijven!
    ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden.

2. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Pffffffff Daantje, begin nu wel de kriebels te krijgen..... Ik herinner me weer hoe verrekte zeer het deed en daar ben ik nog helemaal niet klaar voor! Maar ze moet er gewoon uit, ik kan bijna niets meer.

Krijg net een sms van mijn zus dat een oktober-mama is bevallen, ik ga ff kijken, ben zo weer terug!

3. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ja dat klopt had ik vanmiddag al gezien hebben het hier in het bevallingstopic een nieuw onderwerp gemaakt.Echt vroeg

4. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    joehoe! Keano mag morgen ook mee! ben wel bekaf van dat ziekenhuis zitten, maar het was echtt super vandaag. zal de meiden van de verpleging bijna gaan missen hihi
    Valentijn ook weer thuis, super!

5. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wow dat is echt nog een kleintje! 1345 gram! Maar wel het beste in dit geval! Wat een verhaal. Wat dat betreft mogen wij niet klagen, eigenlijk geen nare gebeurtenissen gehad in het laatste trimester (en eigenlijk ook niet nav de 20-weken echo). Allen onze Sonja die ff snel voor wilde kruipen ;) maar geen echt nare dingen verder (wil ik niemand mee beledigen of zo, het is allemaal niet niks tenslotte, maar nu weer een echt hele vroege bevalling en ik meen mij te herinneren dat begin juli een september-mama is bevallen van overleden baby). Dan gaat het hier toch nog goed, afgezien van alle stuitertjes, bi-tjes, bloeddrukjes, etc. etc..

6. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    En weet je wat nu het irritante is: ik wou dat mijn moeder hier was... :cry: Ze is op vakantie in Tsjechie en zal dus niet bij de bevalling zijn........ Ze was bij de eerste er wel bij, en ze heeft me er echt doorheen gesleept (samen met mijn hubbie). Maar nu kan ze er niet bij zijn, en dat maakt me zo onzeker.... :cry: :cry: :cry:

7. hoi hoi,

kwam eens ff lezen,

welkom aan de nieuwe augustus mama's!

Ien, mooi verhaal meid, en vlotjes gegaan!

hier ook weer ongi krampjes, mss zet het nu wel eens door hihi :) wss niet hoor!

heb druppeltjes gekregen van de gyn, om goed te slapen, ik hoop dat het helpt!

slaaplekker allemaal

8. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    hihi ja voor onze begrippen is 7,5 pond dus vrij klein ja, mijn eerste was dus 4305 gram en 55 cm, de tweede is meestal groter dus mocht die nou toch zo "klein" zijn dan is dat wel apart. Maar zou het wel leuk vinden hoor, kan ik ook wat maatjes 56 bij mijn mannetje aantrekken (kon bij de eerste ook wel, maar niet lang ;) )

He stephanie wat rot, ik weet het nog van mijn vorige zwangerschap, maar ja zal ik je nu niet over vertellen, want dat is allesbehalve bemoedigend ;)

@chigirl, als je man een rijbewijs heeft is dat volgens onze gemeentehuis ook geldig indentificatie hoor, bovendien als je je paspoort inlevert omdat je een nieuwe moet krijgen een week later krijg je een formulier ter bevestiging dat je een nieuwe hebt gevraagd ook nog binnen, dus dat komt vast wel goed ;)

@mamavanamber, argh geen internet meer dat lijkt me goed rot :(

@lintje ik heb er ook zo'n hekel aan als mensen te laat komen, word ik vreselijk onrustig van..

@ien, klinkt nog als een voorspoedige bevalling verder. Fijn ook dat jullie zo snel naar huis mochten!

@tante pollewop, he wat fijn gefeliciteerd!

ik heb vandaag toevallig erg pittige chinees gegeten, kreeg meteen fikse darmkrampen, maar dat was het dan ook wel, dus datis ook weer ontkracht dat dat zou helpen ;)

9. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Pollewop wat fijn dat hij morgen mee mag.
    Zo zie je dat ze allemaal dus rond de 14 dagen zijn. En dat ze mee mogen naar huis.

Vanaf morgen lekker genieten.

Kuki meid je kan het echt wel denk dan nu maar aan ons.

10. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland

NEEEEEEE! hoe ga je de tijd doorkomen? :confused: :confused: :confused: :confused:

Maare hoop dat ze je snel aansluiten in het nieuwe huis hoor, zo lang kunnen we niet zonder je ;)

11. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    kuki we komen er wel! onze meisjes moeten er toch uit!
    als ik je niet meer spreek heel veel succes vrijdag.

(((knuffel)))

12. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik ben er ook even snel..

Nog geen nieuwe baby's zag ik..

Hier nog steeds hetzelfde..
    Ben benieuwd of de VK. morgen een inwendige co. gaat doen en evt. iets kan gaan doen.

Maro -> Welkom bij de augustus mamma's .

Lintje -> En? hoe is het afgelopen (makelijk, koopcontract etc.) .

Zag dat Valentijn thuis is gekomen!
    Heerlijk, jullie ventje is thuis!

Tante Pollewop -> Morgen jullie ventje ook naar huis! Super!

Ien-> wat een bevallings verhaal! heb het in 1 adem gelezen... Gelukkig pakt ze de nieuwe fles wel! en drinkt ze nu wel haar flesjes!

Voor de rest, weet ik het niet meer :oops:

13. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi meiden.

De nieuwe Augustus mama van harte welkom en leuk dat je ook hier bent.

Ik lees hier en daar wat over het schoon maken van het huis en dan ben ik best wel een beetje jaloers omdat ik al zo lang niet schoon gemaakt heb thuis.
    Ik heb er gewoon de energie niet voor maar wil wel erg graag.
    Mijn vriend doet veel voor mij maar ja kan ook niet verwachten dat hij het huis gaat schoon maken na een dag werken.

Ik heb echt genoeg van het zwanger zijn en wil zo graag bevallen en mijn kindje vast houden.
    Alles is te veel,mijn buik zit in de weg en ik voel me gewoon niet fijn.
    Baby waneer kom je nou? :D :D

Nou meiden ik ga weer en voor straks slaap lekker.

Doei Teddy.

14. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    hallo allemaal ben ik weer. haha..
    betrap me er nu al op dat als ik thuis ben of even niks te doen heb gelijk op het forum spiek of er nog nieuwtjes zijn, haha dit is zo verslavend.

mn mannetje heeft net even meegekeken. hij vond het wel allemaal grappig. typisch vrouwen zegt ie dan. pfff. nou hij is allang blij dat ik bepaalde dingetjes met jullie kan delen want hij snapt soms maar de helft van mijn verhalen. hahaha.

verder is meneer verslaafd aan plystation 2 fifa 07 is een voetbalspel dus het komt hem nu wel goed uit dat ik verslaafd ga raken aan het forum. whahahaha.

NOu valkenburg was echt even gezellig en lekker gegeten.. wat mensen zitten te bekijken en bekritiseren. altijd leuk. er lopen me toch wat figuren rond daar.

[/b]chigirl.: leuk dat valkenburg jullie stekkie is. mijnmannetje is van valkenburg dus ja ook ons favoriete plaatsje.. murphy's ken ik zeker alleen eigenlijk nog nooit gegeten. dan ga ik dat maar eens snel doen daar als het zo lekker is..

[/b]missgroovy: grappig ook nog een limboer. hahaha mijn moeder en vader komen ook van kerkrade maar zijn toen naar meerssen verhuisd. mijn oma woont wel nog in kerkrade.
    verder bedankt dat je me aan de lijst toegevoegd hebt. Wil alleen nu niet gaan zeuren maar zag dat je een foutje had gemaakt. ik heb mijn apk op 7 aug en niet op 2 aug. hahahaha..

trouwens nog even een reactie. bij ons op de verloskundige praktijk is het vanzelf sprekend dat we na 30 weken elke keer ons plasje mee moeten nemen. deze wordt dan gecontroleerd op eiwitten..
    Verder kregen we bij 30 weken dat de suikerwaarde geprikt werd en het ijzer. toen bleek bij mij dat ik ijzer tekort had en had ijzertabletten gekregen. mn ijzer is nu gelukkig weer gestegen door de medicatie..
    Bij 36 weken wordt de ijzer en suiker weer opnieuw getest.
    dus als ik naga dan heb ik helemaal niet te klagen en hebben ze toch goede controlles bij jullie. Ze doen dit ook omdat in de laatste fase van de zwangerschap de kans hoger is dat je sneller zwangerschapszuiker en vergifteging kunt krijgen...

Maar goed. heb weer genoeg gepraat..
    nu zijn anderen weer aan de beurt..

grz maro[/b]

15. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    oeps heb wel erg veel verteld he. hahaha

16. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

hihi vriend van me heeft de router gemaakt zit u heerlijk met de laptop in de tuin.

Mamavanamber,,je hebt toch een laptop heb je niet geprobeerd of iemand in de buurt een onbeveiligd netwerk heeft. Hier nog altijd geluk gehad! Gewoon opzoeken bij netwerken en dan selecteren :-D Hoop voor je dat dat werkt!
    Anders de buurman even lief aankijken of je zijn ww mag voor zolang.

Tante pollewop heerlijk jullie vetje thuis morgen, gaat goed met de augustus in juli kindjes !

Mooi kleed Loran.

Ien mooi verhaal, moest wel lachen om de reactie van Arno die dacht dat je stond te plassen :)

Lintje is de makelaar nog op komen dagen?

uhmm tsja de rest :oops: vergeten

ga ff kijken of er iets te zappen valt
    x

17. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

AGENDA

1 augustus - Mamavanamber, 11.00 uur controle VK
    2 augustus - AmanChel, APK Vk + uitgerekend
    2 augustus - Loran, 13.40u. APK VK
    2 augustus - danielle ziekenhuis 13:00 info ks miss gelijk blijven
    3 augustus - danielle ziekenhuis 07:30 ks
    3 augustus - Kuki 08:00 uur inleiding/ks!
    3 augustus - Kiki APK gyn, CTG etc....gaaaap
    3 augustus - missgroovy, 12.00uur ctg zh
    6 augustus - Roos,s'avonds binnen voor inleiding
    6 augustus - Mist 10.45 groeiecho
    7 augustus - Sonja na controle vk 10:00
    7 augustus - Miza controle gyn 09.10 uur
    7 augustus - Maro APK
    8 augustus - Mamavanamber, 09.30 uur controle VK (maar hoop dat deze niet meer nodig is ;) ;) ;) )
    9 augustus - Loran, uitgerekend
    6 september - Kenji controle ziekenhuis

GEBOREN!!!

25 juni
    01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 3400 gram Bijz. 5,5 wk te vroeg, gebr. vliezen, vacuüm ZB, BV Duur van de bevalling 2 uur.
    16 juli
    02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 2025 gram & 44,5cm Bijz. 5 wk te vroeg, couveuse ZB, BV
    03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 2370 gram, 44 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, couveuse, gebr. vliezen ZB BV (ook door sonde).
    22 juli
    04. Mamalieske Isa 1e kindje 2664 gram Bijz. 2 wk en 4 dagen te vroeg, vliezen gebroken 10cm ontsluiting, maar geeindigd in een keizersnede ZB, FV
    23 juli
    05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje Bijz. ingeleid, 1 natuurlijke weg, 1 KS ZBm.i., FV
    28 juli
    07. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 3880 gram Bijz. 4 dgn te vroeg, vliezen gebroken, TB
    29 juli
    08. Ien Fay Regina 1e kindje 2280 gram Bijz. 3,5 wk te vroeg, vliezen gebroken ZB, FV
    30 juli
    09. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3395 gram, 52 cm Bijz. 9 dgn te vroeg, vliezen gebroken BV, ZB Duur van de bevalling 4 uur.

BEVALLINGSLIJST

1 augustus
    01. StefanieK MEISJE 1e kindje +9 kg eerder gestopt met werken TB, BV
    2 augustus
    02. AmanChel MEISJE 2e kindje +10,0kg Werkt niet TB, FV
    03. MamavanAmber Keenan Jay 2e kindje +14,7 kg Verlof 21 juni (5 juni 100% ziektewet), TB, BV
    4 augustus
    04. Demi26 SURPRISE 1e kindje +16,0kg, 109 cm Verlof 7 juli, TB, BV
    6 augustus
    05. Teddy JONGEN 1e kindje +11kg Verlof 12 Juni
    06. Borsatofan SURPRISE 1e kindje +13 kg Verlof 25 juni TB,BV Bijz. ingedaald, hoofdligging
    9 augustus
    07. Hopla MEISJE 1e kindje +11 kg Verlof: geen WAO ZB, BV
    08. Loran Naomi 1e kindje +17,4 kg, 105cm Verlof!!! TB, FV
    10 augustus
    09. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ??
    11 augustus
    10. Poeizie JONGEN 1e kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV
    12 augustus
    11. Raccon JONGEN 1ste kindje +15 kg, +/-118 cm Verlof begonnen TB, BV
    13 augustus
    12. Nienke JONGEN 2e kindje +10,0 kg, 100 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV
    14 augustus
    13. Alice MEISJE 1e kindje teveel kilo's het is vast allemaal vocht ;) Heb al verlof!!! TB, FV, KS rond 6, 7 of 8 augustus!!
    15 augustus
    14. Mamamary JONGEN 1e kindje +9,0 kg Verlof 18 juli ZB, FV
    16 augustus
    15. Danielle1979 Ashley 1e kindje +14,8kg, 112cm Verlof 5 juli{sinds 8 juni 100% ziektewet} TB,BV
    16. Kiki80 JONGEN 1e kindje +8,5 kg, 97 cm Al thuis ZBm.i., BV
    17. Stephanie21 JONGEN 1e kindje +1,0 kg Al thuis, BV
    18 augustus
    18. Chigirl SURPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV
    19. Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje +14,6 kg Al thuis (ZW) ZB m.i., BV/FV Bijz. ingedaald, met 37 wkn. controle voor inleiden
    20. Maro Meisje 1e kindje +9 kg verlof sinds 8-7-07 FV
    19 augustus
    21. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ??
    20 augustus
    22. Lintje MEISJE 1e kindje +15 kg Verlof 9 juli TB, BV Bijz. ingedaald + vast in bekken
    23. Miza MEISJE 1e kindje +14,5 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV
    24. Wannabe JONGEN 2e kindje +13 kg Verlof 9 juli,TB,BV
    21 augustus
    25. Roos21,JONGEN ,2e kindje,+19 kg :( werkt niet meer,ZB,FV
    26. MamavanAmiek SURPRISE 2e kindje +3,0 kg :D Verlof 28-06 TB, BV
    22 augustus
    27. Mist JONGEN 2e kindje +5,1 kg Verlof nooit :p TB, BV
    28. Sarake MEISJE 1e kindje +11.5 kg Verlof 12 juli ZB, BV, KS?
    26 augustus
    29. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? ZB BV
    27 augustus
    30. Fibi JONGEN 1e kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV
    31. Missgroovy Fenne 1e kindje +19 kg, 118 cm Verlof 31juli TB, BV
    32. Wannie SURPRISE 2e kindje +11,0kg Thuisblijfmama, TB, FV

17 meiden - 19 jongens - 5 verrassingseieren

TB is thuisbevalling
    ZB is ziekenhuisbevalling
    ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie
    BV is borstvoeding
    FV is flesvoeding
    KS is Keizersnede

Sorry Maro, heb t aangepast voor je:-D

18. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    ok ben ik weer. haha als jullie me nu al vervelend vinden dan hoor ik het graag maar wil nog even wat met jullie delen en advies hebben..

voor diegene die geen borstvoeding gaan geven maar meteen flesvoeding heb ik dus een vraagje.

welke voeding en merk gaan jullie gebruiken..

ik had namelijk eerst zelf het idee om gewoon standaard 1 melk van het merk kruidvat te gaan gebruiken. is goede melk zeggen en euro's goedkoper. alleen twijfel ik nu want het valt me op de de vooraad bij het kruidvat maar beperkt is en dat er niet altijd voorraad is. en je kunt het dus alleen maar bij het kruidvat krijgen dus dan sta je daar dadelijk zonder voeding..

de tweede twijfel komt door dat ik heb gelezen als papa of mama last heeft van allergie dat het dan verstandig is om gelijk met hypo allergeen flesvoeding te starten. NU heeft mijn mannetje dus een voedselallergie en erge last van hooikoorts. dus volgens nutrilon al een rede om dus gelijk met hypo allergeen te beginnen... voorkomen is beter dan genezen. zit wel wat in..

hoe denken jullie erover en welk merk gaan jullie gebruiken?

ik wacht graag reacties af.

maro

19. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    missgroovy: thanks voor de snelle aanpassing.

20. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Maro -> ik geef mijn kleine straks de flesvoeding van de kruidvat.
    Omdat ik, als mijn ex, geen allergieën hebben.
    En dit voor mij (als alleenstaande moeder ;) ) scheelt in de portomonee ;)
    Maar heb wel meteen 3 pakken :oops: ingeslagen hoor ;) , 1 staat bij mijn ouders, en 2 staan hier. Maar mocht ze dat nou niet willen/ lusten stap ik wel over hoor ;) .
    Maar de VK. zei tegen mij: Als 1 van jullie beide een allergie heeft, dan is het beste om een hypo allergeen voeding te kiezen, van nutrilon.

Dus ik denk dat jij beter voor die voeding kan gaan ( 1 voordeel is overal te koop, ook bij apotheek).

De VK. zei tegen mij dat ik wel het kruidvatmerk kon gaan gebruiken ( was haar eigen voorstel )

Deel Deze Pagina