Nope, ik ben echt een leek met computers en laptops, dus ik heb geen enkel idee hoe ik dat moet doen....... Maar als het goed is wordt vandaag of morgen het installatiepakket geleverd, dus kan ik toch online blijven ! En anders ga ik gewoon ff vogelen met internet op mijn GSM, schijnt ook te kunnen......
Volgens mij niet, ze waren net ook samen buiten met die kleine meid van hun, en volgens mij gaat het wel goed gelukkig !
Lintje, have fun MvA, moeten we jou dan maar gaan vermaken en Daantje, al helemaal in gezinnetjes sfeer?
Dat is idd waar. Maandag een VT gehad, alles dus nog potdicht en dan is het best wel pijnlijk hoor (maar ik mocht in de hand van de gyn knijpen, lief hè). Bij mijn eerste bevalling was er zo'n arts-assistente die volgens mij echt nog nooit zwanger is geweest, dus die ramde haar hand er zo ff tot aan haar elleboog in (voor mijn gevoel) en begon flink rond te voelen daarbinnen. Ik lag echt te huilen van de pijn en ze vond dat ik maar even een beetje flinker moest zijn! Nou ja zeg! Gewoon totaal geen gevoel in haar donder! Ik zal ook echt nooooooooooooooit meer naar haar toe gaan. Kijk, dat ze ff moeten voelen okay, en dat het niet altijd prettig is, begrijp ik ook nog wel. Maar je kan wel enigszins rekening houden met de kraamvrouw in spe en rustig aan doen. Die baarmoeder hoeft niet meteen door het VT door mijn keel gedrukt te worden tenslotte.
Moet trouwens zeggen dat Valentijn zich vannacht prima heeft gedragen! Laatste fles ging er om half 11 in en om kwart over 4 was meneer weer wakker....Hoop op meer van zulke nachten( of beter natuurlijk ) Is echt zo heerlijk om naar boven te lopen en in de wieg te kunnen kijken naar m'n mannetje...Zucht..... Ga ff kijken, meneer begint te huilen