Kuki, gaat het een beetje met de zenuwen? En Jet, niet te snel, moet even een boterhammetje smeren...komt toch een geluid uit die buik van mij, niet normaal.
ik weet eigenlijk niet tot hoever ze er ingaan hoor, maar voor je gevoel tot aan de elleboog. Het zullen wel slechts een paar vingers zijn!
Ja sorry, ik kan er niks aan doen, mijn vingers willen alleen nog maar typen...... En aangezien mijn middelvinger nu redelijk genezen is, kan ik weer lekker snel typen !
Bij strippen moeten ze toch een vinger in de bbm krijgen om zo de vliezen los te maken. Strippen kan ook alleen als je dus al ontsluiting hebt. Strippen vond ik geen pretje, je krijgt er vaak ook meteen wat weeen bij. Tip voor meiden die gestript gaan worden: neem ff een maandverbandje of zo mee, je kunt er wat van gaan bloeden.
ik ga nu wel off-line ff wat eten en dan naar het ziekenhuis! weet niet of ik moet blijven anders horen jullie het nog wel van sonja die is nu mijn buddie want miss kuki is dan ook in het ziekenhuis! doei
Tjoh, ben even aan't lezen en hup 4 pagina's erbij. Gelukkig ga je er aardig snel doorheen. Em, strippen en toucheren, doen ze toch maar met twee vingers ofzo? We zijn toch geen koeien Waar staat VT eigelijk precies voor Kuki? Ik heb honger, ben zo weer terug
Trouwens vandaag even onder het douchen gechecked...maar ik heb toch echt geen baarmoedermond meer, hij is weg, pleite, foetsie, ernstig hoog vrees ik. Bij mij komt er dus voorlopig echt niemand in (of uit).
Hoi meiden Valentijn en Keano welkom thuis! Missgroovy ophouden met die bloeddruk! Ik hoop dat morgen alles gewoon goed is, toevalstreffer ofzo Danielle en kuki alvast heel veel sterkte en succes. We horen het wel allemaal. Ik hoop dat het voorspoedig verloopt en jullie snel van jullie kindjes kunnen genieten. Voor Alice hoop ik eigenlijk ook dat ze gewoon maar eens doorzetten en de beeb halen. Anders zou ze nu weer naar huis moeten en dan volgende week weer terug voor de keizersnede. Maar ja, op de 1 of andere manier proberen die artsen toch steeds weer een dagje verder en nog een dagje verder.... Zal ook wel zijn reden hebben, maar goed Uhm verder weet ik het niet meer geloof ik. Er word ook zoveel geschreven. En er gebeurd nu natuurlijk ook zo ontzettend veel, tis echt moeilijk bij te houden. Denk dat onderhand iedereen ook wekelijks apk heeft, en dan is er bijna altijd wel wat te melden. Dus geen desinteresse maar gewoon op het moment teveel om op te reageren.... Ik heb wel ontzettend gelachen gisteren. Had mijn zus mij 's middags geprobeerd te bellen toen ik aan het shoppen was. 's Avonds belde ze terwijl ik net van de wc kwam en net te laat voor de foon was. Dus die belde helemaal peu nerveus naar mijn moeder: mamma ik krijg ze niet te pakken ! ! ! Ondertussen belde haar man naar de mobiel van mijn hubbie. Dus ik schrok dááár weer van en dacht: jeetje er zal toch niks met de kinderen zijn ofzo!? En bedacht vervolgens: oh nee IK ben natuurlijk de paniek, ze krijgen mij even niet te pakken Maar hier helemaal geen aanstalten hoor. Ze zit nog prinsheerlijk. Lekker met d'r kontje wiegen en af en toe een trap in mijn ribben . Die komt voorlopig niet Groetjes Kirsten
Hahaha, Hopla, zo herkenbaar. Als ik ook maar de telefoon even niet snel genoeg opneem, is er meteen paniek in de tent. Alsof we niet zullen bellen als de kleine er is