augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Als ik bel naar mijn ouders/schoonouders is het eerste wat gezegd wordt: en ? ja ?

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

hahah die fase is hier gelukkig nog niet aangebroken!

Ik ga morgen denk ik de game boy meenemen voor als ik aan dat ding lig. Roy kan niet mee dus moet allen dus heerlijk saai. Vind t wel en god plan van mezelf :-D

3. missgroovy

trouwens mamavanamber, was Amber "ook" overtijd ?

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Missgroovy, ik neem bij voorbaat ook al puzzelboekjes, tijdschriften etc. mee. Ik sleur mijn mannetje namelijk ook niet mee.

5. missgroovy

1 voordeel dat je gewoon mag smssen en bellen enz,,,,ga gewoon ook iedereen lastig vallen hihi

6. missgroovy

heb net trouwens dat topic gelezen van die meid die 3 echo's gehad heeft. Alledrie een meid, krijgt ze nog een echo,,,,een jongetje.

krijg meteen de kriebels, niet dat een jongen niet welkom is maar die heeft dan wel veel jurkjes en aparte naambordjes en bedankjes hahah

7. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ja jammer genoeg wel.... Toen Amber geboren werd, was ik 41 weken en 6 dagen zwanger. Er stond een afspraak voor inleiden gepland in het ziekenhuis op 10 mei 2004, maar ze is toch nog spontaan thuis geboren op 9 mei 2004.

8. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Dank Lintje voor het vragen bij je VK, was nu ook wel nieuwsgierig
    Miss Groovy: sms en is altijd goed hoor

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Zelf zou ik het helemaal geweldig vinden, toch een meisje. Op en top humor. Gelukkig heb ik dan ook niet zoveel op geslacht gekocht.

10. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Er heeft hier weer iemand ernstig de hik en ik ben het niet...rararara... ;)

11. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    eeeeeeeeej hallo allemaal.

he he heb ent een uur zitten bijlezen zo ongeveer. heb ik een pagina afgelezen staat er weer een nieuwe bij. haha :D :D

maar goed. heb vanacht een iets mindere nacht gehad. heb van 12u tot 5 u wel redelijk goed geslapen maar werd daarna wakker van flinke krampen in mn buik en de pijn straalde uit naar mn benen. Ik weet echt niet of het nu te maken heeft met voorweeen of dat het toch weer mn darmen zijn. frustrerend dus,. al met al tot 7 u vanochtend zitten duimdraaien in bed en naar eht gesnurk van mn mannetje geluisterd..
    daarna wel weer als een blok in slaap gevallen en pijnloos opgestaan gelukkig..

iedereen bedankt voor de reacties die met me meedachten over de keuze flesvoeding. ik denk er eigenlijk het zelfde over als jullie. vrag het volgende week nog eens aan mijn verloskundige en maak dan een keus over wat mn gevoel aangeeft..

Sonjaw bedankt voor je tip van het vetgedrukte. hahaha
    ben benieuwd of het gewerkt heeft. hahahaha

Hier is het dus ook echt kloteweer. nahja ik weet neit of ik het zo klote vind. zit lekker met mn laptop bij het raam wat ik open heb staan en er komt zo'n heerlijk fris windje na binnen. dus ben helemaal in mn nopjes. stel je voor het was nu 30 graden.. whaaaa dan was ik gek geworden. maar vind het ook weer lekker als het van het weekend weer warmer en zonniger is..

Missgroovy: Ik woon niet echt in maastricht maar had dit gezet omdat dit voor iedereen bekend is. ik kom uit meerssen dat is een dorp naast maastricht en tussen valkenburg in. maar wellicht zegt het jou wel iets.

Verder maasveld zegt me zeker wat. dat is nu ook stichting koraal groep. ik ben werzaam bij Gastenhof zegt je dat wat? is ook onderdeel van de koraal groep. dus indirect zijn we collega's van elkaar. whhaahhaha

Kiki: wat bedoel je met baarmeodermond verdwenen.. hoe voel je dat. en wat meot je dan voelen als de bevalling zich aankondigt? ik ben een beetje een leek erin.. haha heb nu de neiging om dadelijk bij het douchen ook te checken maar waar check ik dan naar whahahahahahha domme doos ook.

Nou ben weer verdr benieuwd naar jullie verhalen.. et gaat me af ent oe nog erg snel en moet echt alles opschrijven wil ik iets onthouden.. dus vergeef me als ik iets of iemand vergeten ben ..
    zal wel de halve middag online zijn want heb vanmiddag totaal niks op de planning staan... ook eens lekker denk ik dan maar als ik dan niks te doen heb verveel ik me mateloos. whahaha het is ook nooit goed.

grz maro

12. missgroovy

hihi ik heb wel heel veel jurkjes (hoezo schoonmoeder is blij met een meid :rolleyes: ) de beebkamer enz is gewoon neutraal.

Maar t geboortekaartje is echt meid en die ijn al besteld,,,,oow ik geloof dat ik dat topic beter niet had kunne lezen :(

hihi wannabe weet wat je zegt hè haha

13. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    haha dat zou humor zijn opeens toch een meisje.
    Die grap zou ik ook zeker kunnen waarderen.

14. missgroovy

Maro, hihi ja meerssen ken ik wel. Wel eens doorheen gereden en een oud client van me woont daar (ouders)

Gastenhof ken ik ook, daar heeft ook weer een ex client gezeten haha
    Toen ik nog in Tilburg woonde veel op de hondsberg en la salle geweest dus we zijn op en top collega's :p Alleen wisten we het niet haha

15. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    He Maro, bedoelde het als een grapje, we hadden het over inwendige onderzoeken, en als ik mijn bm al niet kan voelen dan wil ik zeker niet dat een ander er naar gaat zitten wroeten,

Hoe en wat met de baarmoedermond, geen idee, heb er niet voor gestudeerd en het komt zoals het komt ;) Don't worry, no panic!

16. missgroovy

Ik ga eens even mn schoenen proberen aan te doen (proberen er zo goed mogelijk in te proppen )

We gaan een staalborstel halen (gaan we al voor de 10de keer voor en iedere keer komen we met iets anders thuis en zijn we dat ding vergeten hahah)

tot straks,,onthouden 1075,,,

17. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    ook ik rijg een kleine meid. ze hebben het op 2 echo's bevestigd.. du ga er ook helemaal vanuit. haha
    maar ook ik heb van die verhalen gehoord dus je weet maar nooit. de babykamer is bij mij ook neutraal. heb zelfs de kleuren groen en blauw dus pas ook perfect een jongen in. het geboortekaartje hebben we zelf gemaakt dus dat kan alle minuut nog aangepast worden op de computer dus dat is ook geen probleem.. en ja kleertjes.. die van 56 zijn redelijk neutraal.. dus mocht het een jongen worden dan valt het ng allemaal mee. maar ik ben nu wel ingesteld op een meid dus hoop ook dat het zo is..

miss groovy waarvoor moet je morgen naar het ziekenhuis? heb je complicaties?
    ben je in het ziekhuis van heerlen. het atrium? ik ben daar geboren,. haha grappig he..

doei

18. Niet meer actief

Schijnt bij meisjes lastiger te zijn, als je denkt dat je een meisje krijgt heb je eerder kans dat het een jongen is dan andersom, dus maak me hier niet zo heel erg druk.
    Maar ik vind dat onze meiden gewoon meisjes zijn en onze jongens gewoon jongens hoor.

hihi, t zal toch maar wat wezen :)

19. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Eh, hoe voelt een oefenwee aan? Slappe benen, kramp door je buik en rug?

20. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Zit hier idd bij de VK, maar ze is wel 60 plus. Ben ik weer goed mee dan, ben dus de enige. Voordat ze begint zal ik haar nog eens even aan de tand voelen. Bedankt Lintje voor je heldere uitleg en dat je het gevraagd hebt

Deel Deze Pagina