Nop, dan niet...dacht eindelijk ook is wat te voelen Nee hoor, liever niets voelen, is veel fijner. Gewoon in een keer, hoppa (niet hopla)!
ok kiki dan snap ik de humor. hahahahahha. domme doos dat ik ben. whahahaha. trouwens krijg net een sms van mn zus. die is heerlijk op vakntie in kreta.. heeft die trut daar aan iets meegedaan en heeft een reis gewonnen voor volgend jaar in een luxe resort naar keuze... grrrr. beld mn mam me net op. heb je het al gehoord van je zus. van die reis. ik ja. mn moeder. en ik mag volgend jaar mee. is die reis dus voor 6 personen.. als het goed is heeft ze nog plaats over voor 2 personen. dus vind ik het normaal dat ze mij en mn mannetje ook meevraagd, whahaha ik ga gewoon dreigen. als ik niet mee mag an wordt jij geen peettante. whahahahahahha lekker bitchie..
Jeetje dames dit is toch niet bij te houden zo? Moet mega veel bijlezen. Hier is de KV weer naar huis, die blijft tot half 1 en Arno moest vandaag naar het werk, dus ben vanmiddag alleen met mn kleine meid. Mn moeder komt straks nog wel even langs. Moet zo alleen even kijken hoe ik het ga doen met GOldy, die moet nl even uitgelaten worden. Denk dat ik even snel een klein rondje ga. Fay heeft vanmorgen dr hielprikje gehad en de gehoortest, ze is weer helemaal goedgekeurd. Vraag me alleen af of ze dr oortjes ook goed gaat gebruiken de komende jaren Jemig zeg de stuwing begint hier nu flink te komen, is GEEN fijn gevoel, voel me ook net Lolo Ferrari. Nou ja ga even gauw een blokje om en dan duik ik denk ik mn bedje nog even in. Is nl wel behoorlijk vermoeiend die voedingen om de 3 uur.
Hai ladies, Maro: welkom hier, gezellig dat je meekletst met de augustusmama's! Alice: jakkes wat vervelend nou weer, hoop dat alles toch goed met je gaat Sytefaniek: oeh spannend hoor, je uitgerekende datum is inmiddels verstreken (je baarmoedermond ook?) Missgroovy: fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk vrijdag ook alles goed. Chigirl: hier ook geen inwendig onderzoek gehad naar de stand van mn bekken hoor?? Vreemde actie dus? Amanchel: oeh jij heb de uitgerekende datum grens inmiddels ook bereikt, nu wordt het wel echt spannend hoor! Ien: bedankt voor je bevallingsverhaal, het klinkt in ieder geval alsof je een goede, vlotte en beheersbare bevalling hebt doorgemaakt. Daar zou ik ook voor tekenen! Tante Pollewop: fijn dat Keano mee naar huis mag! Mamavanamber: spannend, ook voor jou is de 40 weken grens bereikt! En dat van dat sexen grappig dat het wel de weeën opwekt zeg! Ik weet niet of ik vriendlief zover krijg hoor, hij vindt het laatste weken eng om de daad" nog uit te voeren zeg maar. Al het andere doen we nog wel regelmatig hoor , maar of hij nog zijn overige nakomelingen in het geboortekanaal wil achterlaten?? kweetutnie, kweetutnie Gister heeft vriendlief gelukkig 's middags nog vrij kunnen krijgen (13.00 uur). Zijn dus in de auto gestapt en lekker in het zonnetje op de camping bij mn ouders gezeten. Was een heerlijke middag, even lekker iets anders doen en bijkletsen. Afleiding heb ik deze dagen echt nodig, anders word ik echt gek van mezelf...Morgenavond komt mn broer gezellig bij ions eten en ff bijkletsen, zaterdag en zondag naar de camping (wordt mooi weer 8) ). Mama is maandag jarig (en ik uitgerekend!) maar ze viert het zondag op de camping, dus lekker BBQ-en enzo. Weer lekker veel afleiding dus. Want ja, als de beeb toch nog niet van p[lan is om te komen, dan moet ik maar leuke dingen gaan doen he? Mn tante kwam gister overigens ook nog ff langs op de camping en die zag mij en zei: "Och kind, je buik zit nog veels te hoog, dat gaat nog minimaal 2 tot 3 weken duren!" Hhhhhoe...bedoel....je? Nou dat was dus niet echt opbeurend te noemen Maar zoals gezegd, ik moet me er niets van aantrekken, gewoon leuke dingen doen dan gaat de tijd sneller voorbij en eens komt toch de dag dat beebje eruit wil Gisteravond is er nog een vriend van mijn vriend op visite geweest, was erg gezellig maar we hebben tot 1.00 uur (!) zitten kletsen! Dus ik was me toch een partij brak vanochtend. Ben om 8.00 uur opgestaan om de broodjes voor mn vriend te smeren en ben (na een ontbijtje) om 10.00 uur weer mn bed ingedoken: echt KAPOT! Om 12.00 uur mn bed uit komen rollen en ff hier bijgeleze. Kga nu douche en daarna APK bij VK. Ik kom later nog wel ff voorbij. Liefs, Borsatofan
Meiden, ik ga er weer vandoor, ik moet nog even tanken en dan Erwin ophalen in Assendelft, en dan gaan we naar Schoorl. Laterzzzzzzzzz !
Jeetje meiden..... Even bijlezen.... ben gelijk 45 minuten bezig. Haha, mijn baarmoedermond is ook compleet verdwenen. Alles zo opgezwollen er kan niets meer in en niets meer uit, ben ik bang.... Verder is het erg rustig bij mij. Amanchel en mamavan amber; vervelend he, als de datum verstrijkt zonder baby Maar...... jullie hebben de avond nog! Ik ga hier dus maar rustig door. Beetje lezen, hangen, veel slapen. Heb trouwens nog een vraagje voor meiden met een hond en kind. Hoe doen jullie dat met uitlaten? Nemen jullie de babyfoon mee of gaan jullie alleen wandelen met de baby. Ik heb namelijk nog geen idee hoe ik dat straks ga doen... Hopelijk heeft iemand een tip!
Hihi StefanieK, zolang je maar geen topic start over het wel of niet thuislaten van je kind als je de hond even snel uitlaat dan krijg je me toch een commentaar. Het hangt geheel van je kindje af hoe ze is. Kan ze het aan, neem je dr lekker mee, voel je je dr prima bij en slaapt ze vast, laat je dr even liggen. Pas bijv. de rondlooptijden van je hond iets aan (bijv net na een babyvoeding ofzo), het valt van tevoren niet echt te plannen denk ik. Ien ! ! ! was ik helemaal vergeten te reageren op je bevallingsverhaal solly. Maar mooi verhaal meid, fijn dat het zo goed ging. Die traditie houden we erin deze maand ! ! !
he meiden, Toch van mij ook even een berichtje. Les altijd wel mee maar reageer niet veel. Van de week ook apk gehad (zoals jullie het noemen haha) en getoucheerd , vond ik idd niet echt prettig. Ze zei: je heb nog niet echt ontsluiting? En op de kaart stond dat de bm mond 1/4de verstreken was. Kan iemand mij vertellen of dit positief is of zegt het helemaal niks? Alvast bedankt. Liefs sancho
Het eerste stadium van de ontsluiting gaat in wanneer er regelmatige weeën zijn; de baarmoeder begint samen te trekken en gaat hiermee door tot er volledige ontsluiting is bereikt. De baarmoeder verandert van vorm omdat de baarmoederhals korter en dunner wordt (verstrijken) en zich opent (ontsluiten). Het eerste stadium wordt weer onderverdeeld in een vroege fase, een acceleratiefase en een overgangsfase. http://www.e-gezondheid.be/nl/gezondhei ... 38-art.htm
Je bent niet de eerste, en ik raad het je echt af...niet aan beginnen...tenzij je je heel erg verveelt natuurlijk
Borsatofan, ook mijn uk zit nog hoog, en inderdaad oma zegt dat het nog minimaal drie weken gaat duren. Dat zien we dan wel weer, toch? Naar beneden duwen helpt niets, heb ik al geprobeerd
Bij mij roepen ze juist: oooh, die is al mooi ingedaald, terwijl ik zelf geen verschil zie met een paar weken terug mensen...
Haha, reageren mensen daar zo heftig op dan? Jullie maken me wel nieuwsgierig..... Ga het toch eens proberen. Heb toch niks te doen.