Sorry kiki, zal hubbie vanmiddag even vragen mn buik te shooten StefanieK ben bang dat ze je toch gewoon verwijzen naar een oudere topic en de jouwe sluiten.
haha zou ik maar snel ophoudenmet berichtjes anders wordt het wel een bink van een kind --------------------------------------- Pff das ook lekker een artsassisten die izjn hand naar binnen ramt ik vond inwendig onderzoek zonder ontsluiting eerst niet erg, maar toen proberen te strippen zonder ontsluiting was echt niets grappig haha wat betreft die hele hand naar binnen valt dat echt wel mee hoor, das bij mij nooit gebeurd, zowel niet met als zonder ontsluiting volgens mij @kiki kan jij normaal zelf je baarmoedermond voelen dan? dat lijkt mewel handig kan je zelf strippen sorrie flauw, maar ik heb echt geen idee waar die van mij zit, ja mijn mond wel daar zit ik nu eten in te stoppen hahaha je hebt onderhand al antwoord gegeven, tja dat krijg je als een berichtje opent terwijl je alles aan het lezen bent, maar probeer mijn best te doen op iedereen wat te reageren zover mogelijk @hopla, ai daar zou ik dus juist nerveus van worden als mensen in paniek raken als ze me niet kunnen bereiken.. Als het hier stiekem toch een meisje wordt hebben we alleen met de geboortekaartjes en geboortebord een lullig probleem, maar ja das wel te overzien en ja iedereen die de naam dna al weet Gelukkig maandag een echo hahaha Oefenwee? kan van alles zijn, gewoon menstruatiekrampen die komen en gaan, harde buiken die komen en gaan, of echt een vlaag van pure misselijkheid en pijn in buik billen rug en benen en das het helaas bij mij het laatste, zo zijn mijn echte weeen ook en kan dusook oefenweeen en echte weeen niet van elkaar onderscheiden. Ik weet nog bij de vorige keer dat de zuster tijdens de inleiding kwam kijken, goh meid wat vang je die fikse weeen goed op en ik had zoiets van fikse weeen? Dit heb ik dagelijks al vanaf week 37 Pas toen de rugweeen kwamen verging me het lachen @Ien oortjes gebruiken de komende jaren? Euh reken er maar niet op kan het alleen maar meevallen @borsatofan, niet naar zulke verhalen over buik hoog enz enz luisteren hoor, dat zijn allemaal bakerpraatjes! Gewoon lekker veel afleiding zoeken en voor je het weet is ie er! @sancho 1/4 verstreken betekend dat het tuutje van je baarmoeder, iets aan het terugtrekken is, maar dat zegt inderdaad helaas nog niets, ik was bij 37 weken bijd e vorige 3/4 verstreken, maar toch bij 41 weken nog geen ontsluiting helaas Zo ondertussen is zoonlief weer wakker en heb ik weer niet gelegen grrr, soms zijn de dagen toch wel erg vermoeiend
Ien Fijn dat je bevalling verder zo voorspoedig is verlopen! Daantje lekker hoor zo'n eerste nacht! Moge er nog vele volgen, hihi... StefanieK pas op nu... HEt zijn echt net monsters daar op het forum.... Mijn vriendin heeft ook een hond en neemt gewoon de babyfoon mee ( gaat tot 300m) het uitlaatterrein is achter hun huis... Hier gisteravond de hele avond zere rug en buik, zonder regelmaat natuurlijk! Een redelijke nacht gehad en vanochtend ff gezwommen met een vriendin en de kleine... was erg moe en heb net lekker ff een tukkie gedaan. Nu weer last van die klote rug... Had van mezelf nooit een holle rug, eerder een beetje bol onderin, en dat gaat me nu toch wel aardig irriteren. Gelukkig wil mijn kerel elke avond wel ff lekker masseren, dus ik kijk al weer uit naar half zeven als hij thuis komt... Ik lekker op bed kijkend naar ATWT en hij lekker masseren, mmmmm Nou nog ff verder neuzen op het forum...
HAHAHA! Daarom blijf ik lekker veilig bij jullie meiden en meng me niet teveel bij andere topics. Bang dat ik er beschadigd van terug kom. Dat kan ik niet aan.... Tja, het is niet dat je dan hele lange wandelingen gaat maken lijkt mij.... Bij ons is het uitlaatveldje ook achter het huis. Maar het blijft idd een gevoelig onderwerp voor velen...
Tja, gewoon lekker doen waar jezelf een goed gevoel bij hebt. HEt is tenslotte JOUW kind ( Straks, zometeen, hopelijk heel snel, hihi) Ik ga ff een boterhammetje maken. Realiseer me net dat ik om 11 uur voor het laatst iets naar binnen heb gewerkt... Ga mijn mannetje vanavond maar eens verrassen met een etentje bij de Griek ( wie weet ) Later....
Moet even met jullie delen hoe heerlijk het hier is....kijk maar in m'n album...sorry, kan het niet laten. Ben gewoon optimaal aan het chillen
Hier ook vaak genoeg rotweer als er ergens anders een heerljk zonnetje schijnt. Maar vandaag is het zo zacht, niet te warm, briesje en zoooo stil...
Jawel, het andere project waar ook veel lawaai vandaan komt ligt stil en dit is, denk ik, een particulier project. Stipt 7 uur beginnen ze, elke dag!
Vreselijk....maar hier wel veel vliegtuigen, kunnen ook behoorlijk wat lawaai maken. Volgens mij is het alleen nog maar stil in een hutje op de hei