Sorry meis, heb ik in m'n enthousiasme vanochtend helemaal overheen gelezen Wil je alsnog heel veel sterkte wensen....
Ik kan helaas na 6 pagina's niet meer bedenken wat tegen wie te zeggen. Degene die de opa heeft verloren wil ik heel veel sterkte toewensen bij het verwerken van dit verlies en wens ik een mooie uitvaart toe. Iedereen die een mooie echo hebben gehad gefeliciteerd! He wat rot van die vriendin die zo raar doet, ik weet het ook met een kennis van mij, die zegt elke keer ook dat ze het me best wel gunt, maar dat ze ook vreselijk jaloers is, dat terwijl ze dus nog helemaal niet zo heel erg lang bezig is voor een tweede.. ach ja.. Verder ben ik doodziek. Ben van zondag op maandag in de nacht superziek geworden, vreselijk diaree en enorm spugen. Maandag gelukkig op den duur van de dokter zetpillen tegen de misselijkheid gekregen omdat ike cht niets binnenhield, maar ja nu lijken deze ook al niet meer te helpen. Ik hoop dat ik gauw opknap want hier is echt geen lol aan gewoon
ja tegen mij hebben ze ook gezegd dat ik naar de gyn moet zal daarom ook wel naar het ziekenhuis moeten neem ik aan vk wil me wel nog 1 keer zien had nog een afspraak 7 februarie dus dan ga ik nog effe langs maar als het goed is heb ik daarna niks meer met een vk van doen en moet het idd allemaal via gyn leuk die echo's wil ik wel zien ja
He Kuki, wat een naar bericht. Ik wil je heel veel sterkte wensen. En ik heb een gekke vraag. Misschien zelfs wel iets te prive, maar zijn er hier meer die precies weten welke vrijpartij de beeb moet hebben geinstalleerd? Bij ons kan het maar een dag zijn geweest, we weten dus precies wat we die dag hebben gedaan, behalve dan jeweetwel, en james bond heeft daarom voor ons dan een hele andere betekenis gekregen Ben ik hierin de enige?
Hey allemaal, Ik heb een vraagje voor alle dames die ondertussen de 12 weken al gepasseerd zijn. Heb je op 12 weken nog een vaginale echo of is het dan al gewoon met gel op de buik? En hoe groot is het vruchtje dan ongeveer met 12 weken? Ik moet 12 februari naar de vk en vroeg het me gewoon allemaal af.
Hoi Allemaal Hier even een berichtje van mij uit het verre weg. Alles oke hier heelveel sneeuw en koud onderweg veel ongelukken en 8 doden dus wij waren blij dat we er waren. Er is echt veel geschreven heb niet alles gelezen maar kuki gecondoleerd. Loran heb je in de bak gereden want als ik in de bak rij heb ik meer last van mijn buik als dan ik lekker buiten rij. Morgen ga ik een afspraak maken voor een echo kost hier 10 euro en is bij een arts dus alles word gelijk weer nagekeken. Ben nieuschierig eerste echo was weinig te zien het bewoog alleen het hoofd. Ik hoop dat het bij iedereen goed gaat omdat ik niet echt de tijd heb om 10 pagina's te lezen.Er word echt veel geschreven vrijdag avond voor het laatst geweest en nu al weer 10 pagina's erbij. Nou iedereen het beste en ik hoop vande week weer wat te lezen ik geniet van mijn rust want die had ik echt nodig. Groetjes Sonja
@Sonja: Wat leuk dat het je nu al gelukt is om een berichtje achter te laten. Goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. Geniet van je vakantie en ook zeker van de echo (wat een spotprijs zeg, ben jaloers!) en doe voorzichtig! Groetjes Manou
Kuki heel veel sterkte toegewenst met het overlijden van je opa. Mijn opa is vorig jaar overleden maar ik zag hem nooit en had geen band met hem,het heeft wel wat gedaan met mij en was wel wat verdrietig maar ervaar het toch anders dan jij denk ik. Toen ik 10 weken zwanger was kreeg ik een vaginale echo omdat het uitwendig niet goed te zien was maar toen ik in week 13 zat kreeg ik een uitwendige echo en die was heel goed te zien. Als je zo rond de 12/13 weken zwanger bent dan is het vaak zo dat het kindje beter te zien is en je geen vaginal echo meer hoeft. Heb ik ook van horen zeggen hoor. Ik zit nu in week 13 en mijn kindje is nu 8 1/2 centimeter heb ik gelezen maar ergens anders lees ik weer 10 centimeter dus ja een beetje onduidelijk. Ik heb me zelf vandaag eens verwend en allemaal lekkere zalfjes gekocht voor mijn gezicht en mijn lichaam. Ik heb 3 enorme grote pukkels op mijn gezicht,echt mega groot. Nu heb ik van dr van de hoog hypoalergeen producten gekocht om mijn gezicht te reinigen en een lekkere masker die ik gelijk uitgeprobeerd heb. Mijn huid voeld wel meteen lekker zacht. Ook heb ik zwitzwalf mama gekocht voor onder de douche en voor op mijn lichaam te smeren,dus ik ruik weer baby fris Morgen naar de vk voor de derde keer dus ben benieuwd wat ze gaat doen. Een vriendin van mij en mijn vriend die heeft mij lid gemaakt van allemaal baby dingen met als gevolg dat ik vanmorgen op de deurmat allemaal tijdschriften en info boekjes enz... had liggen,leuk hoor ik geniet er van. En bij een van de tijdschriften zaten witte baby sokjes dus dat is heel leuk. Ik wens iedereen een fijne avond en tot snel weer. Doei Teddy.
@Kiki80: ook wij weten het precies, hoewel keuze uit twee dagen, dus niet helemaal precies... @sarake: ik had gisteren gewoon een buikecho met een duidelijk beeld hoor. @sonjaw: waar in het verre weg zit je? En ga je skien? ik wil graag weten of dat verstandig is, want ik heb een vakantie geboekt voor 17 februari. Fijne avond allemaal!
Ehm, ben dan nog wel geen 12 weken maar: had vandaag wer een echo, bij mij was ie gewoon uitwendig. Maar dat had ik met 8 weken ook al. bm is bij mij nu al duidelijk boven m'n schaambotje uit gegroeid. Kan wel voorkomen dat ze het eerst uitwendig proberen en als het tegenvalt toch inwendig verder gaan. Maak je er niet te druk om en ga er lekker van genieten
Bedankt allemaal voor jullie uitleg. Nu nog afwachten tot 12 februari, dan triple test. Hopelijk is alles in orde. Jullie ook nog veel succes en hopelijk kunnen jullie ook allemaal zo genieten van jullie kleine wondertje in de buik.
Ik heb gisteren mijn tweede echo gehad, de eerste was met 7 wkn 4 dagen en toen heb ik hem inwendig gehad. Die van gisteren was met 11 wkn. 2 dagen en die was uitwendig. Het kon me werkelijk niets schelen, als het inwendig moest, dan maar inwendig, als ik mijn kind maar kon zien En inwendig valt heel erg mee hoor! Doet geen zeer en het klinkt een beetje plat maar dat ding is echt niet veel groter dan wat er op "de dag" in zat
Ik heb overigens vandaag ook een afspraak gemaakt voor de 20-weken echo. 27 maart mogen we komen en dan horen we ook of het een jongetje of een meisje gaat worden! Dus nog 8 weken aftellen. Wel moeten we naar het AZU, we krijgen een speciale nier-echo omdat mijn hubbie een aangeboren afwijking aan zijn nieren heeft.
Wauw, ben zo trots, ik met mijn "verstand van computers" heb m'n echo in m'n foto album gezet Kan er nog niet bij dat het gelukt is
@Kuki: gecondoleerd met het verlies van je opa, ik wens je veel sterkte om dit verlies te verwerken... @Kiki80: wij hebben het rond de vruchtbare dagen destijds elke dag gedaan (en meerdere keren ) dus ik weet niet precies welk "schot in de roos" was Vandaag weer een paar keer erg misselijk geweest helaas... en ik ben heeeel erg moe steeds, heb al 2 middagslaapjes gedaan vandaag. Voor straks: weltrusten allemaal (gaap, ben nu al weer erg moe).... Liefs, Borsatofan
Ik rij in de bak. Mijn draver is vorig jaar vandoor gegaan tijdens een buitenrit (bij mijn bijrijdster), en is toen 20km. verderop gevonden/ gevangen. Voorbijgangers wouden hem wel tegenhouden, maar tjah, hij stopt alleen voor een bekende, en dat was toen toevallig de stalbaas. Ben nadien voor 3 maand verhuist naar een weiland, waar ik een half uur langs een drukke doorgaande weg moest rijden, voordat ik inhet bos was, en toen ging het steeds beter ( hij was nadien erg angstig, en snel in paniek). Maar ik moet nu eerst langs een hele drukke weg, en die ook oversteken, waar ze 80km/u rijden, voordat ik in een bos ben. Helaas hebben ze de spoorovergangen allemaal open gemaakt, dus we kunnen niet meer over het spoor heen ( zitten nu brede sloten tussen) Anders waren we er binnen 10 minuten. Heb mezelf al opgeofferd, dat het voor mij dit jaar geen buitenritten wordt. Wel wil ik nog kijken of ik een sprongetje kan maken, maar ik wacht tot na het voorjaar. EN mijn paard vind het wel leuk om in de bak aan het werk te gaan. En als beloning stap ik straks wel even kort buitenom (akkerlanden). Verder gaat straks iemand van stal hem meenemen op buitenrit (bijrijdster durft nog niet). * paard is mishandeld geweest tijdens drafcarriëre, dus bij mij is alles lekker ontspannen en rust, wat goed blijkt te werken* Ik weet het ook precies, welke standje we gedaan hebben. (hadden net iets nieuws bedacht en tjah dat is dan uitproberen ) Welke dag weet ik ook wel, omdat we die week maar 2x hebben gedaan, de rest vaker Erg eigenlijk dat ik het ook nog wel weet. Ben je niet de enige
gewoom uitwendig meis met gel dus en euh ik geloof dat mijn beebjes 5,5 cm waren moment van de echo succes 12 februarie geniet ervan
Ik weet het niet precies welke keer het is geweest, was volgens mij ergens drie dagen achter elkaar. De eerste valt denk ik af, was op ochtend en 2 1/2 dag voor eisprong, andere twee kunnen wel. Ik denk dat de laatste raak was. Was nacht van 4 op 5 december, bij volle maan