augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    Danielle en Kuki: succes morgen!

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Danielle en Kuki, heel veel succes en geluk voor morgen toegewenst. En voor nu een goede nachtrust! Denk aan jullie!

3. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    AGENDA

2 augustus - danielle ziekenhuis 13:00 info ks miss gelijk blijven
    3 augustus - danielle ziekenhuis 07:30 ks
    3 augustus - Kuki 08:00 uur inleiding/ks!
    3 augustus - Kiki APK gyn, CTG etc....gaaaap
    3 augustus - missgroovy, 12.00uur ctg zh
    6 augustus - Roos 's avonds binnen voor inleiding
    6 augustus - Mist 10.45 groeiecho
    7 augustus - Sonja na controle vk 10:00
    7 augustus - Miza controle gyn 09.10 uur
    7 augustus - Maro APK
    8 augustus - Mamavanamber, 09.30 uur controle VK (maar hoop dat deze niet meer nodig is ;) ;) ;) )
    8 augustus - Loran APK VK om 11.30u
    8 augustus - o0Noa0o Controle VK 11:50
    8 augustus - MamavanAmiek Controle VK 8:45
    9 augustus - Loran, uitgerekend
    6 september - Kenji controle ziekenhuis

GEBOREN!!!

25 juni
    01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 3400 gram Bijz. 5,5 wk te vroeg, gebr. vliezen, vacuüm ZB, BV Duur van de bevalling 2 uur.
    16 juli
    02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 2025 gram & 44,5cm Bijz. 5 wk te vroeg, couveuse ZB, BV
    03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 2370 gram, 44 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, couveuse, gebr. vliezen ZB BV (ook door sonde).
    22 juli
    04. Mamalieske Isa 1e kindje 2664 gram Bijz. 2 wk en 4 dagen te vroeg, vliezen gebroken 10cm ontsluiting, maar geeindigd in een keizersnede ZB, FV
    23 juli
    05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje Bijz. ingeleid, 1 natuurlijke weg, 1 KS ZBm.i., FV
    28 juli
    07. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 3880 gram Bijz. 4 dgn te vroeg, vliezen gebroken, TB
    29 juli
    08. Ien Fay Regina 1e kindje 2280 gram Bijz. 3,5 wk te vroeg, vliezen gebroken ZB, FV
    30 juli
    09. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3395 gram, 52 cm Bijz. 9 dgn te vroeg, vliezen gebroken BV, ZB Duur van de bevalling 4 uur.

BEVALLINGSLIJST

1 augustus
    01. StefanieK MEISJE 1e kindje +9 kg eerder gestopt met werken TB, BV
    2 augustus
    02. AmanChel MEISJE 2e kindje +10,0kg Werkt niet TB, FV
    03. MamavanAmber Keenan Jay 2e kindje +14,7 kg Verlof 21 juni (5 juni 100% ziektewet), TB, BV
    4 augustus
    04. Demi26 SURPRISE 1e kindje +16,0kg, 109 cm Verlof 7 juli, TB, BV
    6 augustus
    05. Teddy JONGEN 1e kindje +11kg Verlof 12 Juni
    06. Borsatofan SURPRISE 1e kindje +13 kg Verlof 25 juni TB,BV Bijz. ingedaald, hoofdligging
    9 augustus
    07. Hopla MEISJE 1e kindje +11 kg Verlof: geen WAO ZB, BV
    08. Loran Naomi 1e kindje +18,0 kg, 105cm Verlof 9 juni TB, FV
    10 augustus
    09. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ??
    11 augustus
    10. Poeizie JONGEN 1e kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV
    12 augustus
    11. Raccon JONGEN 1ste kindje +15 kg, +/-118 cm Verlof begonnen TB, BV
    13 augustus
    12. Nienke JONGEN 2e kindje +10,0 kg, 100 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV
    14 augustus
    13. Alice MEISJE 1e kindje teveel kilo's het is vast allemaal vocht ;) Heb al verlof!!! TB, FV, KS rond 6, 7 of 8 augustus!!
    15 augustus
    14. Mamamary JONGEN 1e kindje +9,0 kg Verlof 18 juli ZB, FV
    16 augustus
    15. Danielle1979 Ashley 1e kindje +14,8kg, 112cm Verlof 5 juli{sinds 8 juni 100% ziektewet} zb,BVks
    16. Kiki80 JONGEN 1e kindje +8,5 kg, 97 cm Al thuis ZBm.i., BV
    17. Stephanie21 JONGEN 1e kindje +1,0 kg Al thuis, BV
    18 augustus
    18. Chigirl SURPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV
    19. Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje +14,6 kg Al thuis (ZW) ZB m.i., BV/FV Bijz. ingedaald, 03-08 wordt ze gehaald
    20. Maro Meisje 1e kindje +9 kg verlof sinds 8-7-07 FV
    19 augustus
    21. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ??
    20 augustus
    22. Lintje MEISJE 1e kindje +15 kg Verlof 9 juli TB, BV Bijz. ingedaald + vast in bekken
    23. Miza MEISJE 1e kindje +14,5 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV
    24. Wannabe JONGEN 2e kindje +13 kg Verlof 9 juli,TB,BV
    21 augustus
    25. Roos21,JONGEN ,2e kindje,+19 kg :( werkt niet meer,ZB,FV
    26. MamavanAmiek SURPRISE 2e kindje +6,0 kg :D Verlof 28-06 TB, BV
    22 augustus
    27. Mist JONGEN 2e kindje +5,1 kg Verlof nooit :p TB, BV
    28. Sarake MEISJE 1e kindje +11.5 kg Verlof 12 juli ZB, BV, KS?
    24 augustus
    29. o0Noa0o Meisje 1e kindje +20 kg, ?? cm Verlof 13 juli TB, BV
    26 augustus
    30. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? ZB BV
    27 augustus
    31. Fibi JONGEN 1e kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV
    32. Missgroovy Fenne 1e kindje +19 kg, 118 cm Verlof 31juli TB, BV
    33. Wannie SURPRISE 2e kindje +11,0kg Thuisblijfmama, TB, FV

18 meiden - 19 jongens - 5 verrassingseieren

TB is thuisbevalling
    ZB is ziekenhuisbevalling
    ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie
    BV is borstvoeding
    FV is flesvoeding
    KS is keizersnede

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Kuki en Danielle, heel veel succes morgen. Ik denk aan jullie. Nog eventjes, en jullie hebben jullie wonder in de armen liggen, waar de meesten van ons nu ook op zitten te wachten!
    Dat het allemaal maar positief uitpakt voor jullie 2!

Ik ga mijn bed ook maar eens opzoeken..
    Trusten!
    Tot morgen!

5. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Dames,

Ik denk niet dat jullie dit gelezen hebben..
    Maar dit kon ik niet ongemerkt aan onze gedachten voorbij laten gaan..

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 93#1281393

Ik duim erg hard voor Carulli, en haar fam. en hoop dat de baby zal laten zien dat het sterk genoeg is, en blijft zitten tot min. 26 weken!

6. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hey nu ben ik eens de eerste hier! ;)

Kon niet meer slapen dus ik dacht ik spiek nog even. Houden jullie me een beetje op de hoogte van de bevallingen via sms?

Heb redelijk geslapen, maar om 05:15 uur was ik klaarwakker. :( FF uitgebreid naar de wc geweest (gelukkig, dat ben ik dan allemaal al kwijt voor de bevalling ;) ) en nu zo maar hubbie wakker maken. Ben nu weer iets rustiger, ik weet dat ik alles maar op me af moet laten komen en ik heb mijn hubbie gisteren nog eens heel goed aangegeven wat ik wel en niet wil, dus als ik het niet kan zeggen, doet hij het wel. Ik heb op het laatste moment nog een extra pakje voor haar in de tas gegooid, ik had 2x maat 50 erin gedaan, maar als ze ze groot is, past ze dat misschien geeneens, dus ook maar 56 erin. Ben benieuwd of ze iets van de kleine pakjes aankan.... :rolleyes:

Hey ook al een sms op dit tijdstip. Zal eens ff kijken van wie die is, dus ik strompel naar beneden.

Hugggg en tot ?

7. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Goedemorgen,

Kuki en Danielle veel succes vandaag! Jullie hebben nu snel een kleintje in je armen!

Hier weer vroeg wakker maar ga zo toch nog maar eens kijken of ik nog iets langer kan slapen ;)

Tot straks!

8. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Kuki en Danielle heel vel succes en geluk vandaag.
    Missgroovy, jij ook met je controle.

mamavanamiek fijn dat alles goed was.

Ikgazo maar eens met kruimel ( kitten dat een week of 7 geleden als 3 weken oud frummeltje bij ons kwam) naar de dierenarts. Ze heeft me te lang diarree

9. Mogge dames

Hier niet zo veel te melden ...

Beetje vroeg wakker, ik had zo'n enorme trek. Heb ik de laatste twee weken heel erg last van: eten eten eten. Tja niet voor niets dat de kilo's er nu aanvliegen: Holle Bolle Gijs heeft honger :( Maar ik denk dat ik zo maar weer ff mijn mandje induik.

Loran wat balen joh, jij ook al zo'n stronteigenwijze beeb. Nou zou wel leuk zijn, als we allebei op 23 augustus ingeleid moeten worden..... maar nie heus :evil: . Ach kunnen we wel nog een race tegen de klok doen: mijn bevalling duurde 2,5 dag, nou en de mijnes duurde 3 dagen.... Zou het nou ook wat over het karakter van onze beebs zeggen ;) ?

Wordt jij het ook al beu dat iedereen je maar moed probeert in te praten: Nee die voorweeën zijn heus wel ergens goed voor........ Ach joh, ze komt vanzelf wel als ze er klaar voor is..... En de ergste: Ach nou ja, 23 augustus is óóók nog maar 3 weken :( AAAAARGH Grooooom :x stampvoet :evil:

Kuki en Daniëlle veel sterkte vandaag. Ik hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt. En dan: genieten !

Wannabe sterkte bij de dierenarts

Verder iedereen succes vandaag bij de apk's en bezoeken in het zkh.

Trusten Kirsten

10. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Ik ben helemaal hyper en das nie goed want moet om 12 aan de ctg hahah, maar mn babymeubeltjes komen zo en ik ben zoooooooooooo nieuwsgierig :whistle:

Kiki jij ook voor dadelijk :thumup: en terug komen hè, die zen dag is niet voor niets geweest hihi.

Vandaag hopelijk weer 2 beebs erbij :D

Vinden jullie niet ook dat t zo ontzettend snel gaat, t is vandaag alweer vrijdag. Vorige week vrijdag waren we rond 17uur aant klooien voor de 1000 pagina's, nu zijn t er al met gemak 1100. Maar goed niet alleen de pagina's maar gewoon vliegen die weken voorbij. Voor je t weet ziten de kids op de kleuterschool ;)

Wannabe, hopelijk niks ernstigs bij de dierenarts met Kruimel. Ze zijn nog zo klein en kwetsbaar die mormeltjes.

Nou ik ga ff bellen hoe laat ze komen,,,,,dat ze maar opschieten haha dan kan ik nog inrichten voor 12uur :p

11. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Kuki en Daniëlle, jullie lezen het niet meer, maar ik wil jullie toch nog heel veel succes wensen!

Stiekumpjes, ben ik een ietsiepietsie jaloers.. Jullie weten heel snel hoe jullie wondertje er uit zien!

12. demi26

demi26 Niet meer actief

Goedemorgen Ladies,

Hier heeft de Griek niet gewerkt, want ik zit er nog, hihi...Maar het was wel erg lekker!

Kuki en Danielle, toi toi toi!

Missgroovy jij ook he!

Verder niet veel te vertellen, dus kom later wel weer een keer kijken!

Toedels

13. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
    :whistle: :whistle:

JOEHOE! ER KOMT VANDAAG NOG EEN BEEBJE BIJ!

Alice haar beeb vond dat ze het recht had om zelf een geboortedatum uit te zoeken en heeft het proces vanochtend in werking gezet. Daarom zal ook Alice vandaag middels een KS mama worden van een prinsesje! :D :D :D :D :D

Is dit een blije dag of is dit een blije dag! :D :D :D :D :D Ik ben helemaal hyper! :whistle:

14. missgroovy

ooow yeahhhhhh wat goed! Das lekker voor Alice.

Ik hoop echt dat ik gewoon straks kan lezen hoe wat en welke beebs er zijn en anders ga ik mn buddies lastig vallen.

15. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Mogge dames,

Tanja: heb ff op je site gespiekt…wat is jullie dochtertje Noa een prachtige babietje!!! Wauw!

Loran: och lieverd, das toch balen zeg…Probeer in ieder geval afleiding te zoeken de komende tijd, probeer aan andere dingen te denken dan bevallen, ga erop uit, dat doe ik nu ook, anders maak je jezelf zo gek en is het niet vol te houden. Kop op meid! :thumup:

Wannie: jee wat is je paneel mooi geworden zeg! Op wat voor materiaal heb jij de sticker geplakt? Ziet er onwijs professioneel uit, super! Ik moet nog steeds beginnen, heb MDF paneel, maar moet eerst grondverven (2x) en dan nog afverven (2x) en dna nog plakken....maar kan er de energie nog nie voor vinden :cry: Komt nog wel hoop ik. Fijne vakantie, lekker er nog even op uit!

Kuki en Daniëlle: heel veel succes vandaag, jullie hebben straks het grote wonder in jullie armen: lekker van genieten!

Verder wel redelijk geslapen vannacht. Vandaag een beetje rustig aan doen (standaard huishoudklusjes) misschien vanmiddag ff op de fiets naar de stad ofzo. Morgen en zondag naar de camping bij mn ouders, het wordt mooi weer, dus ff met de voetjes in het water bij het strand en in de namiddag lekker gezllig BBQ-en.

Iedereen fijne dag en tot later!

Liefs,
    Borsatofan

16. go go go alice

goedemorgen
    hier hebben er net 2 een fles leeg en liggen uit te buiken naast papa in bed hihihi
    papa slaapt nog wel maar zit er bij dus ken niks gebeuren
    het gaat hier super met de boys al heb ik het idee dat een van de 2 wat harder gaat als de ander en dat is nou net die ene die het moeilijk had in het begin gek he maar die krijg nu een bollere toet
    moet er wel bijzeggen dat die ook nenatal krijgt een soort pokon voor baby's hihihi en onze andere knul krijg gewoon nutrilon standaard 1 zal daar ook echt wel aan liggen

17. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Dan heeft ie het vast nodig Gum! Zo leuk, die mannetjes van jou! :D

18. ja maar het gaat echt hard hoor zo van kikkerbilletjes naar echte billetjes hihihihi zooo grappig
    oh en die lachstuipjes ook zoiets moois dat hebben ze ook heel vaak ik lig steeds dubbel om die rare gezichten die ze dan steeds trekken hihihi

ik ga maar eens douchen papa is inmiddels ook wakker en let op de boys

19. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :D Ik word er vrolijk van! Al was ik dat al vanwege deze record-geboortedag!

20. missgroovy

aaaaaaaaaaaaaaaaaa t bedje is verkeerd gemakt, t heeft geen verstelbare bodem. Dat moet mn oom dus nog even fiksen :evil: echt die :evil: indonesiers :evil: aaaaaaaaaaaaa dus dat word vandag niks, kan wel janken aaaaaaaaaa

Gummie wat goed dat je jongens zo goed gaan. Echt zo lief, echt vertederend om ze t ezien.

Deel Deze Pagina