augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Hier alweer 1,5 uur aan de poets.....bah wat een rot werk zeg! Hele kamer is nu weer brandschoon en nu de rest van het huis nog ;)

Jeehhh nog een baby erbij vandaag! Wat een leuke dag!

2. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    jeej 3 beebs vandaag... wat leuk.. zal het in de gaten houden...
    hier nieuwe buikfotow met 39 weekjes vandaag!
    heb de hoop opgegeven dat ze er vanzelf uitkomt!

3. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ik meld me :) :) Mogge allemaal

Wat een goed nieuws voor Alice.
    Werden het vandaag nou 3 meiden?

Missgroovy jee wat sneu maar kan het wel vermaakt worden?

Nikster mooi buikie.

Gummie ja die lachstuipen hier ook heel de dag door of zo met een frons kijken heerlijk.
    En hier krijgt meneer ook echt dikke wangen het word nu zo'n bolle beer.

Vanacht redelijk geslapen.Vanmorgen het maar even ingehaald.Daarna heb ik hem lekker in bad gedaan en heeft hij heerlijk gegeten.En dan hebben ze slaap.Jiepie nee hoor gekheid maar kan nu wel even lekker wat doen.

En wat een heerlijk weer is het zo lekker de tuin in en daar wat doen.
    Kenji vanmiddag ook lekker naar buiten.

4. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    oh wat heerlijk voor Alice, kan ze ook eindelijk van haar hoge bloeddruk af.
    Wat een spannende dag. Drie babies vandaag.
    We gaan opscheiten.

gummetje wat klinkt dat supergezellig. Heb er ook heel erg zin in, krijg vanzelf herinneringen van toen Maartje nog zo klein was.

5. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Ja bedje kan gelukkig vermaakt worden maarja dat betekent dat t niet vandaag hier is :( ach ja ze heeft toch nog een verbod om t ekomen hihi

Heb wel tegen Roy gezegt net dat als ik moet blijven in het zh dat zijn moeder niet eraan mag komen :) die gaat me dan heel die kamer inrichten en daar heb ik geeeeen zin in hihi

Sonja lekker dat je ff hebt kunnen bijslapen!

Nou Kiki ligt nu aan t CTG enne haar bloeddruk is mooi laag 8) dat voel ik gewoon

6. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Jippie 3 meiden vandaag ben benieuwd allemaal met KS.

missgroovy rustig nou anders loopt je bloeddruk weer op.

ga zo even koffie drinken op m'n werk even m'n neus laten zien.

tot later

7. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ja dat ook, en dat iedereen elke dag weer vraagt: Is het er nog niet?
    Terwijl ik zoiets heb: huh? ben nog geen 40 weken hoor ;) .

ZO! Vandaag 3 BABY's die geboren worden! JIPPIE!

Vannacht goed geslapen, maar 1x eruit geweest vannacht!

Zal even de was van de lijn halen, en de katten eten geven..
    Die zitten me al vanaf 9u. wakker te maken :) .

Straks naar mijn ouders' huis, zwembad reinigen en schoonmaken, en dan opruimen...

En dan hebben we ( ik, zusje, broertje, vriend van mijn zusje) nog 1 week de tijd om de keuken van mijn ouders te verven ( als verrassing ;) , ze weten wel er iets vanaf, maar niet dat het al zo snel gaat gebeuren :) ) , en evt. met mijn broertje de kleinste slaapkamer bij hun voorzien van een nieuwe verflaag + behang eraf, en startklaar maken, voor nieuwe behang ..

Dus mijn gedachten zijn daar wel bij momenteel :) ...

Ik lees vanmiddag wel weer eventjes bij..
    Rustig aan hoor met de pagina's ;)

8. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    eej

net weer even bijgelezen. wat een goed nieuws allemaal..

3 wondertjes erbij vandaag... heerlijk. geeft me zelf ook weer goede moed.. wordt er ook een beetje jaloers van maar hou me eraan vast dat mijn kleine meid komt wanneer het tijd is..

missgroovy. wat balen zeggen. ik zou helemaal hyper worden als er nu niets verkeerd ging zo vlak voor de bevalling. haha maar nu ben ik zelf ook zo'n controllefreak.. hoop dat ze het inderdaad nog kunnen vermaken. maar dat denk ik wel.
    ik eb nog zo'n hele oude box en hebben we zelf ook vermaakt zodat de er een verstelbare bodem inzit...

lekker het zonnetje schijnt weer. ondanks mn raar gevoel ik de buik (krampen en ongisteken) wordt ik erl wel vrolijk van.. ga dadelijk dan ook maar weer eens naar buiten. lekker lunchen op het terras. is een van mn grootste hobby's geworden deze weken. haha. lekker genieten..

nou tot laterzzzz

9. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Nee, 1 voeding per dag nog maar. Kost nog te veel moeite om ze allemaal te drinken jammer genoeg. Rest kolf ik en krijgt hij met de fles. Mag hem lanzaam per week een voeding extra per borst aanbieden ( ehm, geen nederlandse zin :oops: :( hihi, al weer aangepast :) )

Lintje, ben nu wel benieuwd hoor....hoe oud is tj dan.....*lees ff verder*...zo heee.38, das oud ;) ;). Nee hoor meis, gaat er om hoe ze zich gedragen toch? :)

o0Noa0o, welkom terug ;)

Kuki, meis, niet dat je dit nog leest maar ik duim voor je en denk aan je! Suc6

wannie, echt heel mooi geworden het bord met de sticker!

Danielle, jij ook suc6 ermee vandaag!

wannabe, hoe is het met kruimel?

Alice, duim..duim...duim...duim Suc6 meis!

gummetje, heb hier ook nenatal 1 liggen voor het geval de bv stopt ( waar ik niet van uit ga hoor...loop zowat over hier 8) ) maar voor het geval dat vond de kinderarts het wel handig enne hebben het op recept, scheeld weer 21 euries per blik :)

missgroovy, hoop dat je een hele makkelijke manier kan vinden voor je bedje, duim voor je!

nikster, wauw...mooie buik

zoooooooo...heb het gered hoor...heb er wel 2 dagen over gedaan om jullie bij te kunne houden maar t is gelukt!

Ga zo even boodschapjes doen...knuffie

10. loulappie

loulappie Actief lid

28 jun 2007
    181
    0
    0
    Horeca
    Lelystad
    Allemaal beebjes vandaag mischien moet ik met mijn benen wijd in de zon gaan zitten dat ze licht aan het eind van de tunnel ziet hihi succes allemaal het wordt vrij warm vandaag!

11. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Hey allemaal,

Ik kom juist van de gyn. en kan trots melden dat ik op 14 augustus mama word dmv een keizersnede. Bekken zijn namelijk te smal.
    Kan iemand het lijstje aanpassen?

12. murizzz1

murizzz1 Niet meer actief

Hallo!
    Breek ff in bij jullie hoor!
    Ik ben de "kleine zus"van Kuki.
    Heb nog nix gehoord maar ben zo zenuwachtig! Kan niet wachten tot ze belt of smst. Heb hele huis al gepoetst en koffers ingepakt voor de vakantie. Gaan vandaag weekje weg. In nederland hoor, dus ik ben binnen het uur bij mijn grote zus.
    Onze mams is op dit moment op vakantie in Tsjechie dus met haar sms ik ook al de hele ochtend! Zijn zo benieuwd hoe het gaat.
    Misschien zit ze nu volop in de weeen of wordt het een ks. Of is er nog nix aan de hand...

Hoop dat het haar mee valt wat er ook gebeuren gaat....
    Zou zo vrreselijk graag naar haar toe gaan.... Maar ja dat heeft geen zin. Als ik alleen haar stem maar ff kon horen...

Hoop zo dat het goed met haar gaat...

Ga nog maar ff wat doen, tijd een beetje doden...

13. Niet meer actief

AGENDA

2 augustus - danielle ziekenhuis 13:00 info ks miss gelijk blijven
    3 augustus - danielle ziekenhuis 07:30 ks
    3 augustus - Kuki 08:00 uur inleiding/ks!
    3 augustus - Kiki APK gyn, CTG etc....gaaaap
    3 augustus - missgroovy, 12.00uur ctg zh
    6 augustus - Roos 's avonds binnen voor inleiding
    6 augustus - Mist 10.45 groeiecho
    7 augustus - Sonja na controle vk 10:00
    7 augustus - Miza controle gyn 09.10 uur
    7 augustus - Maro APK
    8 augustus - Mamavanamber, 09.30 uur controle VK (maar hoop dat deze niet meer nodig is ;) ;) ;) )
    8 augustus - Loran APK VK om 11.30u
    8 augustus - o0Noa0o Controle VK 11:50
    8 augustus - MamavanAmiek Controle VK 8:45
    9 augustus - Loran, uitgerekend
    9 augustus - Raccon APK VK
    14 augustus - Sarake KS
    6 september - Kenji controle ziekenhuis

GEBOREN!!!

25 juni
    01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 3400 gram,hoofd 35,5 cm,lengte 49 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, gebr. vliezen, vacuüm ZB, BV Duur van de bevalling 2 uur.Gb gewicht: 2340 gr
    16 juli
    02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 2220 gram & 44,5cm Bijz. 5 wk te vroeg, couveuse ZB, BV duur bevalling ong 5 uur. Gb gewicht: 1980 gr
    03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 2550 gram 48 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, couveuse, gebr. vliezen .ZB BV (ook door sonde)
    22 juli
    04. Mamalieske Isa 1e kindje 2664 gram Bijz. 2 wk en 4 dagen te vroeg, vliezen gebroken 10cm ontsluiting, maar geeindigd in een keizersnede Duur van de bevalling 4,5 uur.ZB, FV
    23 juli
    05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje Bijz. ingeleid, 1 natuurlijke weg, 1 KS ZBm.i., BV
    26 juli
    07. Kathy Leander, 2de kindje3110 gram 50cm Bijz. 8 dgn te vroeg, vliezen gebroken, ZB Gb gewicht 3110 gram
    28 juli
    08. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 3880 gram Bijz. 4 dgn te vroeg, vliezen gebroken, TB Gb gewicht 3880 gram
    29 juli
    09. Ien Fay Regina 1e kindje 2210 gram Bijz. 3,5 wk te vroeg, vliezen gebroken ZB, FV .Gb gewicht 2280 gr
    30 juli
    10. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3395 gram, 52 cm Bijz. 9 dgn te vroeg, vliezen gebroken BV, ZB Duur van de bevalling 4 uur Gb gewicht 3395 gr

BEVALLINGSLIJST

1 augustus
    01. StefanieK MEISJE 1e kindje +9 kg eerder gestopt met werken TB, BV
    2 augustus
    02. AmanChel MEISJE 2e kindje +10,0kg Werkt niet TB, FV
    03. MamavanAmber Keenan Jay 2e kindje +14,7 kg Verlof 21 juni (5 juni 100% ziektewet), TB, BV
    4 augustus
    04. Demi26 SURPRISE 1e kindje +16,0kg, 109 cm Verlof 7 juli, TB, BV
    6 augustus
    05. Teddy JONGEN 1e kindje +11kg Verlof 12 Juni
    06. Borsatofan SURPRISE 1e kindje +13 kg Verlof 25 juni TB,BV Bijz. ingedaald, hoofdligging
    9 augustus
    07. Hopla MEISJE 1e kindje +11 kg Verlof: geen WAO ZB, BV
    08. Loran Naomi 1e kindje +18,0 kg, 105cm Verlof 9 juni TB, FV
    10 augustus
    09. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ??
    11 augustus
    10. Poeizie JONGEN 1e kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV
    12 augustus
    11. Raccon JONGEN 1ste kindje +15 kg, +/-118 cm Verlof begonnen TB, BV
    13 augustus
    12. Nienke JONGEN 2e kindje +10,0 kg, 100 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV
    14 augustus
    13. Alice MEISJE 1e kindje teveel kilo's het is vast allemaal vocht ;) Heb al verlof!!! TB, FV, KS op 3 augustus!!
    15 augustus
    14. Mamamary JONGEN 1e kindje +9,0 kg Verlof 18 juli ZB, FV
    16 augustus
    15. Danielle1979 Ashley 1e kindje +14,8kg, 112cm Verlof 5 juli{sinds 8 juni 100% ziektewet} ZB, BV KS
    16. Kiki80 JONGEN 1e kindje +8,5 kg, 97 cm Al thuis ZBm.i., BV
    17. Stephanie21 JONGEN 1e kindje +1,0 kg Al thuis, BV
    18 augustus
    18. Chigirl SURPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV
    19. Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje +14,6 kg Al thuis (ZW) ZB m.i., BV/FV Bijz. ingedaald, 03-08 wordt ze gehaald KS?
    20. Maro Meisje 1e kindje +9 kg verlof sinds 8-7-07 FV
    19 augustus
    21. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ??
    20 augustus
    22. Lintje MEISJE 1e kindje +15 kg Verlof 9 juli TB, BV Bijz. ingedaald + vast in bekken
    23. Miza MEISJE 1e kindje +14,5 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV
    24. Wannabe JONGEN 2e kindje +13 kg Verlof 9 juli,TB,BV
    21 augustus
    25. Roos21,JONGEN ,2e kindje,+19 kg :( werkt niet meer,ZB,FV
    26. MamavanAmiek SURPRISE 2e kindje +6,0 kg :D Verlof 28-06 TB, BV
    22 augustus
    27. Mist JONGEN 2e kindje +5,1 kg Verlof nooit :p TB, BV
    28. Sarake MEISJE 1e kindje +11.5 kg Verlof 12 juli ZB, BV, KS
    24 augustus
    29. o0Noa0o Meisje 1e kindje +20 kg, ?? cm Verlof 13 juli TB, BV
    26 augustus
    30. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? ZB BV
    27 augustus
    31. Fibi JONGEN 1e kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV
    32. Missgroovy Fenne 1e kindje +19 kg, 118 cm Verlof 31juli TB, BV
    33. Wannie SURPRISE 2e kindje +11,0kg Thuisblijfmama, TB, FV

18 meiden - 19 jongens - 5 verrassingseieren

TB is thuisbevalling
    ZB is ziekenhuisbevalling
    ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie
    BV is borstvoeding
    FV is flesvoeding
    KS is keizersnede

Hierbij de lijst, Sarake, ik heb je er in de agenda bijgezet.
    Ook de geboren-lijst aangepast (gejat van de mama's pagina :D )

Maar misschien kan die hier ook wel weg? Wat vinden jullie?

En 3 baby's erbij vandaag? :confused: GEWELDIG, 3 meiden idd ;)

14. Niet meer actief

Hé Murizzz1, wat spannend he vandaag, wordt je weer tante :D

Nou, het is veel te mooi weer om binnen te zitten, dus hup, naar buiten (volgens mij zit iedereen daar al :( )

15. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Alice: whaaaaaa...wat spannend, jij ook! Echt helemaal te gek! \:D/

Sarake: jij weet nu dus ook definitief de datum waarop je beebje geboren wordt! Spannend meid, nog ff en dan heb je je beebje in je armen... :thumup:

Heb net de hele badkamer van boven tot onder uitgesopt :confused: :confused: Is dan nu eindelijk de nesteldrang toegeslagen (had al weken geen zin om aan deze klus te beginnen, en nu...nu MOEST ik het gewoon doen ;) )

Voel me helemaal niet moe, heb energie voor 10 opeens? Ik loop zingend door het huis, stuur vriendlief allemaal lieve maar plagerige smsjes (hij wordt gek van me ;) ), de zon schijnt, ga zo ff huppelend (?) naar de winkel om voor vanaaf iets heeeeel lekkers te halen, heb zin om lekker te gaan koken en uitgebreid dineren (mn broer komt gezelli eten)

Tralalalala... 8) 8) :) :)

Help! Wat heb ik toch? :confused: :confused: :confused:

Heb me in weken niet zo gevoeld, das toch raar :-k

Zou het iets betekenen, of ben ik gewoon zenuwachtig aan het worden? :rolleyes:

Tot later!

Liefs,
    Borsatofan

16. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Loulappie, haha.. die uk van jou wil dolgraag een ECHTE augustusbeeb worden.. niets niet op het randje, maar echt AUGUSTUS.. ;) Maarreh.. het zonnetje schijnt.. dus als je tuin/balkon enigszins privacy biedt.. benen wijdt!

Murizz, hee, hebben jij en Kuki straks twee kindjes met dezelfde leeftijd? Wat leuk! Spannend hoor, als zus zo in afwachting zitten.. helemaal als je weet dat het vandaag gaat gebeuren. Ik hoop voor Kuki dat ze het bijzonder makkelijk doorstaat.. dat heeft ze wel verdiend na al dat gerompslomp met haar bekken etc. Dat ze aankomend weekend maar een blije mama mag zijn, zonder pijntjes etc. Maar ga jij nog wel weg dan vandaag?

Sarake, gefeliciteerd met de geboortedag van je beeb! Wordt het in ieder geval een Leeuwtje.. ;) Hoe weten ze dan dat je bekken te smal is? Wil je beeb niet indalen? :(

17. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Dit is leuk nieuws! :D Even een opleving voordat het echt gaat gebeuren, ik hoop het wel! Ik vind morgen wel een mooie dag. Laat maar komen die beeb van jou! :D (de badkamer is in ieder geval goed schoon.. ;) )

18. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Ik sta nu in de kamer te dansen op "Celebration" van Kool & the Gang (Skyradio) en volume op disconiveau \:D/ :whistle: \:D/ :whistle:

It's a celabration....Yahooo...
    \:D/

Ik spoor echt niet :rolleyes:

19. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Borsatofan, Ja idd spannend, nog 11 dagen!

Lintje, Eerst heeft de gyn. uitwendig gevoeld en daarna via een fototje dat ze van men bekken gemaakt hebben.

Wel raar om te weten wanneer je kindje geboren zal worden. Spijtig dat het niet natuurlijk kan. Maarja, dit is echt het beste voor mij en de beeb!

20. ik moest die 21 euri anders wel voorschieten bij de dokter verzekeringen schijnen een dik jaar achter te liggen met declareren
    merkte ik laatst ook bij de tandarts

Deel Deze Pagina