ow had ik nog niet een sgezien heb gewoon de laatste lijst gekopieerd hihi en dan kopieer ik de laatste zin en vul ik andere namen tussen de codes in :-D scheelt me werk maar ik zal t ff aanpassen
Alice gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Nou Lin daar ben ik dan Hoop voor Kuki dat het toch echt opschiet voor haar arme zij
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeee Danielle GEFELICITEERD !!! Alice GEFELICITEERD !!! Go Kuki GO ! Wat een mooie namen kunnen wij allemaal verzinnen, kan niet wachten om die van ons hier te zetten O, en van hubbie moest ik vragen niet boos worden Alice, of jullie voor alle vier de jaargetijden gaan solly hoor, mannen -zucht-
Danielle van harte met jullie meisje Ashley, fijn dat ze gezond en wel op de wereld is ! Alice heel erg gefeliciteerd met Lenthe , prachtige naam Kiki : goed om te zien dat je weer thuis bent haha vier jaargetijden, mij voregen ze wel eens of we voor alle maanden gaan ( dochter heet Maartje ) , en of deze zoon august gaat heten.
Nee, ik weet het niet.. Had vanochtend wel een sms dat ze eind van de ochtend gehaald zou worden.. Wie is nu de eerste augustusbeeb? Ashley of Lenthe.. En die jaargetijden.. Neeh.. blijft misschien wel bij 1 kindje..
Jaaaaaaaaa ook nieuws van Alice, van harte meid met de geboorte van Lenthe Sofie! Wat een plaatje van een dochter... zucht, verliefd! Ik ben ook wel benieuwd wie er nou eerder was, Daan of Alice! Augustus begint goed hier. Nu Kuki nog, go girlie!
Heeft iemand trouwens nog wat gehoord van juli mama Marloes80? Ze zou 1 augustus ingeleid worden. In het juliforum is er nog geen nieuws. Hopelijk is alles wel goed gegaan.
Ik had ook al even gekeken..Hoop dat ze haar gedachten bij haar wondertje heeft en het hier helemaal is vergeten.. Dat alles goed gaat dus..
spannend nog niets van Kuki. Heti s me wel een dagje hoor met drie baby's. Voelt erg onwaarschijnlijk allemaal. Hoeveel van ons gaan er september mama's worden
Danielle van harte gefeliciteerd! Alice, van harte gefeliciteerd!!! Kuki, nog steeds bezig?...spannend zeg!
Alice van harte gefeliciteerd, en wat een mooie naam en foto *smelt* En septembermama's? Ik maak ook nog kans op september
Ik zat gewoon op dat antwoord te wachten . Ja ik ga er ook maar van uit. Mijn buik is veel te rustig , en het gaat allemaal veel te makkelijk. Bij jou nog makkelijker dus jij komt gewoon nog een dag later dan ik .... ( op emo buien en af en toe eens een kwaaltje na) Maar ik heb mijn portie de eerste 30 weken dubbel gehad... Misschien is het opperwezen genadig en laat me met 40 weken bevallen