haha aangezien ik de 27ste ben uitgerekend is september voor mij ook heeeeeel haalbaar. Zeker omdat ik niet mag voorkruipen
Meiden maak jullie niet druk iedereen komt straks in 1 week.En dan heb ik het erg druk met de al mama's.En praten wij tegen elkaar.Hoe krijgen ze het voor elkaar zo allemaal in 1 week.
Danielle, van Harte met jullie dochter Ashley!!! Alice gefeliciteerd met jullie dochter Lenthe Sofie!!
Ja hoor.. Vanmiddag hele zwembad schoongeboend ( 3.60m. doorsnee ) en er nieuw water in laten lopen ( is nu nog bezig!) Heb de honden van mijn ouders uitgelaten ( mocht ik al 3 weken niet meer doen, omdat ze erg trekken etc.) , en ze waren me lief, strak tegen me aan lopen.. Nadien ( om 16u. ) even een flinke emo- bui gehad.. En nu even aan het bijkomen, van een harde buik die 15min, duurde En met jou dat kiki?
Er moeten jongens geboren worden heb nog maar 1 kaart voor een meid Moet ik morgen eerst weer gaan halen. Heb er nog wel 3 liggen voor boys. Loran je moet ook rustig aan doen
Rustig aan doen, ken ik wel, maar doe het niet Kan echt niet stil zitten.. Komt misschien ook, omdat ik eigenlijk samen deze 2 weken met mijn vriend zou zijn, maar hij nog maar 1 dag is geweest ( en nu weer thuis zit, ivm. een zieke kat van hem), en dus alles subbel kan gaan doen, dan normaal . En de VK. zei: Afleiding zoeken, en tjah, moet eerlijk zeggen heb nog niet gedacht aan de vraag: wanneer kom je nou.. Wordt alleen gek op MSN! iedereen die vraagt: is het er nog niet
Stil zitten is moeilijk I know... Nu helemaal happy, krampjes zijn alweer een uurtje weg en ga nu even lekker happen
ppff hier beginnen de krampjes net haha en heb net gegeten, net alsof ze zich door mn schaambot aant boren is. Volgens mij noemt Kiki dit de headspin,,,,niet fijn en krijg er harde buiken van pff Net een half pak krackers op, kon niet kiezen wat ik erop wilde dus op elke cracker wat anders hihi en ontdekte in de kast een heel pakje glacé koekjes haha die was ik al helemaal vergeten. Die zijn voor vanavond denk ik :-D
eej alice en danielle gefeliciteerd. grr begint ook nu echt bij mij te jeuken.. maar goed. ook ik ben nog een kanshebber om in september te bevallen.. maar ga toch liever voor de bevaldatum. whhahaa
oja manlief heeft net voor me gekookt. echt schattig. spagetti.. wat blijkt het was overheerlijk maar kan mn pan dus wegmieteren. whahahahahaha de hele bodem aangekoekt... niet normaal... maar het blijft schattig. hij is echt moeite aan het doen om hem schoon te maken maar heb maar gezegd dat ie hem weg kan gooien. maar hij blijft proberen,.. nog schattiger
ppfff gelukkig dat mn eigen mammie me wel snapt. Ik ben helemaal niet ondankbaar, ik ben blij met mn meubeltjes, alleen had ik me ingesteld op dat wat ik getekend had en dat is t dus niet geworden. Kijk we krijgen t dus ik wil niet klagen maar stel ik was een betalende klant geweest dan had die dat zo nooit gepikt! Als ik in de winkel set 1 uitzoek en krijg 2 dan ga ik toch ook klagen. Maar goed, zal wel aan mij liggen
Heeft familie de meubels gemaakt dan? Dan maakt het wel moeilijker. Maar ik snap wel dat je teleurgesteld bent, als het totaal iets anders is geworden....
Oh, lijkt me echt vervelend, vooral als je ze al speciaal laat maken omdat je ze zo en zo wilt hebben. Maar als ze door fam zijn gemaakt en ze kosten niks, ja, dan lijkt het zo ondankbaar he als je dr wat van zegt. Maar toch, jij moet er de komende jaren naar kijken... misschien dat iemand ze nog iets aan kan passen? Wel leuk trouwens, dat je ze zelf heb getekend enzo, ben wel benieuwd, foto?
de man van de toekomstige peettante heeft een meubelzaak. Dat zijn alleen meubels gemaakt van oud teakhout en dat word gemaakt in indonesie. Ze maken prachtige dingen, maar die indo's zijn stront eigenwijs soms. Normaal geeft ie t dan niet aan de klant en besteld t opnieuw en dan met een scheld party en geen kosten. Maar daar heb ik geen tijd voor. 9 van de 10 dingen gaan goed maar dit kennen ze ook daar niet dus moeilijk voor ze. Maar zoals ik al zei t is mooi (als t boven staat zal ik uiteraard foto's maken :-D) maar moet ff omschakelen,,,,