augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    KUKI, Man van Kuki, Gabriel, Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Ysabella Esmée!!!

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Zo, net even 3 kaartjes geschreven..
    Die gaan morgen op de bus..

Welterusten allemaal!

3. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Soooo dames,

Borsatofan hiero is al vanaf 5.00 uur wakker en ben maar uit bed gegaan. Had wat buikkramp en lag maar wat te woelen. Dus eruit gegaan, pot thee gezet en achter pc gekropen.

Aangezien de pagina van het forum er gistermiddag uitknalde (toen ik met de foto's in mn album bezig was) had ik nog wel wat om bij te lezen, dus dat heb ik nu gedaan!

Allereerst:

Daan: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Ashley!

Alice: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Lenthe Sofie! (leuke aparte naam overigens!)

Kuki: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Ysabelle Esmée! En wat heeft je man een liefdevol en trots stukje op het forum geschreven, zo lief dat ie zo trots is op vrouw en kind…pfff.kippenvel hiero, tranen in de ogen!

Mist: Wow borsatofan wat een buik! Mooi hoor.. euh even de standaard opmerkingen:
    - zijn het er echt geen twee?
    Misschien wel 3! :)
    - moet je niet allang bevallen? Ja, graag! :rolleyes:
    - wow dat wordt vast een grote baby valt mee, 6,5 a 7 pond
    8)
    Ja flauw he, hier ook dagelijks dezelfde opmerkingen hoor! Daarbij opgeteld nog de telefoontjes van familie en vrienden “en, is het er al” en ik ben zo langzamerhand rijp om omgenomen te worden (maar dan voor een andere reden dan bevallen, haha) :(

Missgroovy: ja, wat grappig om te zien die buikfoto’s, verschil tussen week 31 en 36 is toch echt dat beebje lager zit hoor, dat gaat helemaal goedkomen!

Nikster / Lintje: bedankt voor de tip (links in menu: foto verkleinen…)dat ik dat zelf nie gezien heb…DOM…tja ik ben blond, of is het dan toch die 'vage ik' van het moment die simpele dingen niet meer snapt :( , zwangerschapsdementie?

Tis me in ieder geval gelukt om er 2 foto’s “normaal” op te krijgen, ook 1 van mijn mannetje en ik, juni 2006, kunnen jullie verschil goed zien van voor en tijdens zwangerschap! (allen staat die foto er nu dubbel in, en weet ik weer niet hoe ik er weer 1 moet verwijderen...zucht... :rolleyes:

(gaap) ben nu wel weer wat moe en krampjes zijn alweer wat minder (geloof ik). Ga zo toch maar weer ff mn bedje opzoeken, tegen mannetje aankruipen, om 8.30 uur gaat mn wekker, we gaan straks op tijd naar het strand, het wordt mooooooi weeer 8) Joepie!

Hele fijne dag allemaal!

Liefs,
    Borsatofan

4. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Hier een hele vroege! Ik kan echt niet meer slapen en ben maar weer aan het poetsen vandaag.
    Zometeen even boodschappen doen en vanmiddag maar eens kijken op het strand.
    Fijne weekend allemaal!

5. demi26

demi26 Niet meer actief

En dan denk ik nog wel dat ik vroeg ben! Zijn er toch nog twee vroegere vogels voor mij.

Kuki, Danielle en ALice: VAN HARTE PROFICIAT MET DE GEBOORTES VAN JULLIE GEWELDIGE WIJFFIES!

Vandaag is D-day voor ons, maar ik denk niet dat het hem gaat worden... Zometeen maar vroeg boodschappen doen en dan nog genieten van het prachtige weer. ( en de standaard opmerking: Gelukkig zijn het maar een paar dagen he? Je hebt dit jaar wel geluk gehad met het warme weer, he?)

Nou ik kom later nog wel weer eens spieken!

6. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Borsatofan mooie foto's enne bij jou is echt alleen je buik gegroeit hè, extra spekjes heb je niet. Mooi hoor!

Hier ok een vroege vogel, ben al een uur op en al heel de nacht wakker. Ik had erge rugpijn (zo is t bij mn moeder begonnen maar dat wil niks zeggen!) en ik kon daardoor mn draai niet vinden. Heb ik de kussens van roy erbij gepakt en toen lag ik redelijk maar toen ik dus eindelijk lag te slapen kwam meneer thuis en kon ik de kussens inleveren. Ik kon niet op mn rug en mn zij lukt niet want dan scheurt mn hangbuik eraf (das een te snelle bevalling naar mijn idee 8) )

Ach ja we halen t vanacht wel in haha, dadelijk ff een wasje doen wan de zon schijnt,,,,, moeten we van profiteren

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Goedemorgen Allemaal,

Heerlijk geslapen hier, en wakker geworden met de slappe lach...het was ook zo'n grappige droom. Stom he, word je wakker van je eigen gelach :p

Borsatofan Wat zie jij er onwijs mooi zwanger uit, echt super mooi.

Man van Kuki Bedankt voor het verslag, Kuki mag ook een beetje trots op jou zijn want het is je volgens mij prima gelukt ;)

Missgroovy Niet voordringen, rugpijn zakt zo wel weer af, toch?

Demi Speciale dag voor jou, benieuwd of jij vanavond nog nieuws hebt.

Wannabe Al is G.I. Jane dan nep, dat lichaam liegt er niet om, krijg het spaans benauwd als ik daarna naar mezelf kijk...sporten, sporten, sporten...ik moet sporten...

Echt ik weet niet wat die kleine beneden aan het doen is, maar ik weet wel dat uitscheuren ook voor de bevalling kan gebeuren, echt het gevoel dat ik word opengereten....niet fijn :(

Zo hubbie maar is wakker maken, we gaan vandaag nieuwe pakken voor hem halen en dan door naar mijn schoonouders (alweer :rolleyes:) Maar ik laat me lekker rijden, dus rust, rust, rust.

Fijne dag allemaal en tot vanavond :)

8. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Volgens mij heb ik zojuist een stukje van mijn slijmprop verloren! Zat alleen geen bloed bij.....dus ik twijfel nog een beetje. Heeft iemand enig idee?

9. Niet meer actief

Dag dames,

Hier een juli-2007 mama. Ik breek even in om jullie allemaal succes te wensen en/of te feliciteren. Ons topic (de juli 2007 mama's) wordt snel afgesloten, want de laatste juli-mama is op 1 augustus bevallen. Raar idee, dat dat topic afgesloten wordt... Het is nu echt de beurt aan jullie, het is jullie maand nu! Geniet nog maar lekker van de dikke buiken want ik mis die van mij best wel, ondanks dat ik er een heel mooi mannetje voor terug heb!

Liefs, Tanya

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Tanya bedankt! Is Marloes bevallen dan? zo ff spieken.. :D Doen jullie trouwens netjes, de laatste juli-mama op de 1e van augustus.. ik denk dat we hier nog wel tot 10 september komen ofzo.

Borsatofan
    , ja, je bent gewoon prachtig!

Ik kreeg gister trouwens nog een sms van Alice dat Lenthe in het echt nog veeeeeeeel mooier is dan op de foto! :D :D :D Klinkt dat niet als een hele trotse mama?! ;)

Vandaag maar es een rondje Zwolle doen.. ff kijken wat er te koop staat.

Fijne, mooie dag toegewenst... liefs x x x x x Lintje

11. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ah Marloes is bevallen van Sam. Leuk hoor! :D
    (ik volg nog altijd de meiden uit de NOD-forums..)

12. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Ah Kiki, ja dat lichaam, dat was heel echt. Ik zat op de bank "dat wil ik ook" te roepen.

Goeie vriendin van me zei : trek er een jaar voor uit. Iets korter is te doen... maar ze ( fanatiek sportster) gaf aan dat ze pas na een maand of negen ( haar 2e kleine wordt volgende week 1 ) mbt sporten ook echt alles net zo makkelijk kon ( vooral fanatiek springen bleef ze lang voelen)

13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Goeemorgen!

Wat heerlijk het weer nietwaar?
    Zo weer even een wasje er doorheen gooien!
    En dan even lekker op het balkon zitten met de 2 katten ( lopen al vanaf 5uur te zeuren).

Vanmiddag op verjaardag ( erg weinig zin in ) , is bij de buren van mijn ouders, dus tjah, ben gauw bij mijnouders thuis indien er wat begint, maar dat gebeurd pas over 3 weken ;) .

Goh, de tijd vliegt eigenlijk ook voorbij, vind je niet?
    Eerst in November ( 28e getest), toen was het oud en nieuw (blegh :) ) , toen was het inens al maart ( 20-weekse echo) , en nu alwer Augustus..

Heb trouwens een tip voor mensen die op msn lastig worden gevallen met de vraag: ben je nu nog niet bevallen etc :) .
    Zet onderin je naam: Ga niet vragen of ik al bevallen ben, want zoals mijn naam al zegt, zit ze nog prinsheerlijk hierbinnen .

Moet toegeven, ze vragen spontaan niet meer of het er al is :) ..
    Ik heb daar weer een stukje rust van...

14. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Daniëlle en hubbie, van harte gefeliciteerd met Ashley!

Alice en hubbie, van harte gefeliciteerd met Lenthe Sofie!
    Wat een plaatje is het!

Kuki, hubbie en zoon, van harte gefeliciteerd met Ysabelle Esmee!

Ik kon gisteren niet op het forum komen.. :( en ik was zo nieuwsgierig naar alle nieuwe beebjes. ;)

Wij hebben een heuze landingsbaan in onze tuin staan voor de ooievaar.. :confused:
    Marc en ik moesten gisteren oppassen op ons neefje. Na een paar uurtjes kwamen mijn schoonzus en zwager weer thuis, samen met mijn ouders en de vader en zus van Marc.
    We hadden al wel een flauw vermoeden dat er wat stond te gebeuren, omdat mijn schoonzusje normaal altijd verteld waar ze heen gaan en dat deed ze nu niet.
    Toen we gisterenavond in huis waren was het mooi verlicht. Ik zal er vanavond als het wat donkerder is een foto van maken. De ooievaar moet ons huisje nu wel kunnen vinden hoor. :D ;)

Aansluitend vannacht dat ik heel even dat het ging gebeuren. Ik heb de hele nacht wakker gelegen met ik denk voorweeën. Zowel in de buik als in de rug. Inmiddels is het weer wat rustiger. Nu heb ik alleen nog last van scherpe pijnlijke steken onderin de buik. En lopen is erg pijnlijk in de buik.
    We doen maar lekker rustig aan vandaag. ;)

15. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ben benieuwd naar de Foto Miza..
    Klinkt wel erg leuk, wat ze gedaan hebben..
    Ikzelf vind het wel jammer dat ik 1 hoog woon hoor ;) , kan geen ooievaar o.i.d. tegen het raam doen, of een ooievaar in de tuin....
    Maar goed, ik laat mijn moeder, vader en zusje maar even improviseren op dat moment..

16. Mogge

Hier heerlijk geslapen vannacht zeg :confused: . Maar 1 plaspauze, voor de rest aan 1 stuk door liggen knorren...

Gisteravond weer stevige kramp gehad, zonder regelmaat, maar met flinke rugpijn. Maar vervolgens dus in slaap gevallen en weer foetsie.

En vandaag 4 augustus, mijn oorspronkelijke datum. Gek hoor :D .
    Maar hubbie en ik vinden dat ze nu maar minstens tot dinsdag moet wachten, dan wordt het weer minder mooi weer.

Zou toch wat zijn dat het wekenlang regent regent regent regent en dat we dan 1 zielig miezerig warm zweterig weekend krijgen en dat ik precies dán zou bevallen... nee hoor dinsdag weer regen.... tot die tijd maar ff niet

Miza ik ben ook benieuwd naar jullie landingsbaan, klinkt erg grappig.

Geniet van het mooie weer allemaal
    groetjes Kirsten

17. demi26

demi26 Niet meer actief

Miza, dat klinkt wel erg leuk zo'n landingsbaan! Wel lief van ze!

Het weer is echt toppie, dus ik ga er maar weer eens lekker van genieten!

Toedels

18. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    He Kuki, man en Gabriël van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!! Geniet maar lekker van elkaar.

Volgens mij ben ik hier nog helemaal vergeten om jullie te bedanken voor jullie lieve kaartjes :oops: :oops: Sorry maar heel erg bedankt, is erg leuk om al die kaartjes te krijgen.

En Lintje; rondje zwolle? Hier in de straat staan nog 3 huizen te koop.

19. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    sow

heb even een aanval van nesteldrang. de halve morgen liggen poetsen etc.. heerlijk is dat...

nu lekker douchen en dan boodschappen doen en daarna genieten van het zonnetje..

vanavond naar de wedstrijd van mn kanjer kijken en hoop dan neit dat mn vliezen breken. whahaha zal wel lachen zijn..

sow de 38 weken alweer bereikt.. laat ze nu maar komen...

laterzzzzzz

20. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0

Heb hier een plaatje van de slijmprop...

http://home.hetnet.nl/~tom-bus/img/slijmprop.jpg

en..... lijkt het erop? ;)

Deel Deze Pagina