dat meen ik ... dacht, ik klik eens op het plaatje , zie ik ineens een bekende foto staan , en keek ik naar het adres, zie ik de VK. 's naam staan.. .. Hoezo toevallig?
KUKI, HUBBIE EN GABRIEL...GEFELICITEERD MET YSABELLE ESMEE!! Wauw, blijft toch wel heel veel hoor, 3 beebs op een dag...hoeveel komen er vandaag Weet echt ff niet meer wat ik allemaal gelezen heb Zal door de warmte komen Dames, knuffels, kusjes en suc6 voor iedereen die het nodig heeft...ik duik weer lekker het zonnetje in 8)
Kuki, Partner en Gabriel van harte met de geboorte van jullie dochter/zusje Ysabelle Esmee! Geniet van elkaar en van jullie kraamtijd!
Jaaaaaaaa, ook nieuws van Kuki! Meid, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Ysabelle Esmee! Wat gaaf dat je man gelijk een heel verhaal hier komt typen, echt helemaal betrokken en zo trots, geweldig... Lintje80 jij ook nog gefeliciteerd met de geboorte van Danique. En er was nog iemand jarig... ben alweer kwijt wie dat nou meldde! Van harte! Ik heb vanmorgen een buikafdruk in gips gemaakt, echt super om te doen! Maar aan het eind werd ik wel helemaal trillerig en kreeg er harde buiken van. De kleine was dan ook zo mega druk van binnen dat het gips losliet. Gelukkig is de afdruk wel gelukt, misschien niet perfect, maar het gaat om de herinnering van hoe die buik was. Ik ben er superblij mee. Als ik de foto's heb, zal ik ze in het album plaatsen. En gisteren hebben mijn moeder en ik het eerste wiegelakentje genaaid... Zo schattig geworden! Straks lekker naar het strand, luxe een bedje huren! Oh ja, en ik ben vandaag 3 jaar getrouwd :-D x Nienke
Hoi lieve meiden, hahahaha, nog steeds internet in het oude huis, hoe is het mogelijk ? Manlief en dochter zijn samen naar het recreatiestrand hier om de hoek, maar ik vond het toch iets te warm, dus ik dacht, laat ik eens even lekker gaan forummen, want ik kreeg gisteren allemaal leuke smsjes van Raccon, hihihi ! Dus allereerst (natuurlijk allemaal in het roze, hihihihi): Danielle1979, gefeliciteerd met jullie dochter Ashley ! Alice, gefeliciteerd met Lenthe Sofie (wat een prachtige foto heb je gestuurd via de sms !) Kuki, gefeliciteerd met Ysabelle Esmee ! Nienke, van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag ! Hier vannacht een zeer onrustige nacht gehad. Hubbie heeft de laatste paar nachten last van slapeloze nachten, en begint dan te woelen, draaien, knorren, noem maar op, om gek van te worden. Vannacht om half twee heb ik tegen hem gezegd: of ik ga beneden slapen of jij, want dit werkt niet (wij hebben beneden in de huiskamer een bed staan met de bedoeling dat ik daarop ga bevallen....) Dus hubbie is naar beneden vertrokken en liet mij achter, in de hoop dat ik nog even wat slaap kon pakken. Nou niet dus, want nog geen tien minuten later stond Amber aan mijn bed, die had haar vader waarschijnlijk naar beneden horen gaan en dacht: jippie, kan ik lekker bij mamma slapen ! Dus die kroop naast me, maar ze snurkt zoooooooooooooooooo hard, dat ik dus niet kon slapen...... Heb toen maar mijn nachtlampje aangedaan en ben verder gegaan in mijn nieuwe verslaving: het lezen van boeken ! Ik ben nu begonnen aan De Duivel draagt Prada en ik ben al op bladzijde tweehonderd zoveel....... Maar ben tijdens het lezen wel in slaap gevallen, want vanmorgen werd ik wakker met het boek op mijn buik. Kleine hummel is ook vervelend aan het doen, die schopt me waar het maar kan, zeer zeer zeer pijnlijk ! Hoop echt dat het niet lang meer gaat duren, ben het zo zat en ik zit er echt goed doorheen. Ben verschrikkelijk emotioneel, en ik word helemaal gek van mijn ouders/schoonouders die elke dag bellen met de vraag: en, is het er al ? Sorry hoor, heb gewoon vandaag een zware off day, voel me klote dus ik moest even zeuren.........
Ambermams zeur maar, jij mag dat. Kan me voorstellen dat je t zat bent zeker als t al een keer net wel/ niet was. En dat slapen,,,pff ((knuf)) das niet fijn hahah en een snurkende dochter ipv woelende man. Volgende keer jij naar beneden en die twee herrie schoppers bij elkaar in bed proppen :-D
whahahaha ik heb net de sims 2 verkocht op marktplaats voor 25 euro. Wat een gekke mensen op de wereld zeg en ellen weer 25 eurootjes rijker
sow de ju zit ik net overheerlijk aardbeien te eten open ik dat plaatje van de slijmprop. whahahahahha lekker smakelijk.. mah toch wel even handig om te weten hoe die eruit ziet.. elke keer als ik naar de wc ga dan kijk ik even achterom of ik wat verloren ben.. maar nog steeds niet haha.. vooral snachts is dat een feestje. eerst mn bril zoeken voordat ik iets kan zien. heb namelijk -12.. mah stel je voor als ik mn slijmprop over het hoofd zie. hahaha tis hier inderdaad rustig. net even in de zon gezeten mah het is toch wel erg warm dus ben maar weer naar binnen gekropen... nou tot krabbels..
Nienke, gefeliciteerd met je driejarig huwelijk. Ien, wel leuke huizen bij jou in de straat. Zoiets wil ik wel.. maar heb net rondje Zwolle gedaan.. en ik krijg het er gewoon niet echt warm van. (figuurlijk gesproken dan..). Eisenlijstje: Vrij uitzicht/aan het water Vier slaapkamers/liefst twee verdiepingen Ruime tuin (en dakterras) Strakke witte keuken Houten/parketvloer oid dat er strak uitziet Strakke badkamer met bad en aparte douche + toilet Geen inkijk van de buren in je tuin -> privacy dus.. Nou.. en zoiets bestaat wel.. maar dan niet in mijn prijsklasse
Ja maar : Als je je keuken eis laat vallen, kun je gewoon een nieuwe keuken erin laten zetten, das ook leuk... Ook vloer nieuw, precies eigen smaak is leuk. Ik ben zelf niet zo'n Zwolle fan. Vriend woonde in Deventer ik in Groningen ( maar ik heb in half NL gewoond van Leiden, tot hilversum, apeldoorn etc etc etc) en Zwolle als tussen in was geen optie..
Hoi ik doe ook ff meldplicht, hier nog geen bevalling of iets dergelijks (helaas) maar wel het geboortebord bijna af, die was manlief aan het spuiten (verf) en ik werd beroerd van de lucht dus ff naar binnen gevlucht ind e hoop meer bevallingsnieuws te lezen, maar helaas
Ja is ook zo.. dan een wat goedkopere woning en dan een nieuwe keuken.. maar als er een keuken in zit die gewoon goed is vind ik dat toch wel zonde. Maar ik wil een beetje een uniekig huis.. dat mag wel een rijtje zijn.. maarrr tja. Heb ook al in Deventer gekeken, de Leonard Springerlaan (223 is best luxe) en de Wanninksakker.. Maar eh.. ik voel me er niet vrij..
Maar Wan, wat is dan echt leuk om te wonen. Het moet centraal zijn tov: Lelystad, Arnhem, Deventer, Zutphen, Enschede en Drachten.
Hier een berichtje van mij. Alles gaat goed hier. Kuki man bedankt voor het verhaal. Niks bijzonders te melden.meiden fijne dag verder en geniet lekker van het weer.
Nog even over die slijmprop het is echt niet gezegt dat je hem ziet hoor.het kan ook gewoon in gedeeltes gaan. Ik heb er ook niks van gezien. Ga nog even op m'n ventje stemmen en dan gaan we weg.