Borsatofan spannend hoor! Hoop voor je dathet doorzet! Wij hebben besloten om vandaag maar eens lekkerhet zwembad op te zoeken. Als het dan toch nog mocht gebeuren, ben ik in ieder geval nog ff lekker afgekoeld... Ik kom vanavond wel weer ff checken! Toedels...
Goeiemorgen, ff meldplicht haha Borsatofan, ik duim dat het doorzet! hier blijven we vandaag thuis...rustig aan, morgen gaan we nog naar het water met Shania en dan s'avonds vertrekken yes yes yes vanavond de laatste keer in mijn bedje zonder baby hihi Liefs
Goedemorgen! Oe, Borsatofan.. ga je voor een zondagskindje? Hoop dat het doorzet! (ff douchen kijken of ze weggaan..) Succes! Zegt Tj gister: "mijn gevoel zegt Apeldoorn", dus ik rij nog even met hem naar Leeuwarden om dat nieuwbouwproject uit te sluiten (en dat is gelukt want de locatie viel tegen want er staan huurhuizen voor je neus -> geen vrij uitzicht dus) heeft ie ineens zijn oog laten vallen op een ander huis in die buurt! Ik heb niet zoveel in te brengen in het kopen van een huis geloof ik. Dus we gaan deze week dit huis bezichtigen, ik ben in de war. http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... KoopObject Zo, straks weer even op verjaarsvisite..
De eerste van de pufclub is ook bevallen, een week eerder dan uitgerekend, van een jochie (na twee meiden). Bjarne heet hij.
Mogge dames Hier best goed geslapen ondanks de warmte Vandaag is hubbie de hele dag naar België, naar autoracen. Verwacht hem niet voor 8 uur vanavond thuis. Beeb heeft vandaag dus even een geboorteverbod. We zijn benieuwd hoe eigenwijs ze precies is. Misschien vind zij het juist een uitdaging als hij uit België hierheen moet racen Borsatofan, toi toi toi Ik duim voor je dat het nu een keer echt is en doorzet. Hoewel het met dit weer natuurlijk geen onverdeeld genoegen is om te puffen.... Mooi huis hoor Lintje. Wel een ingewikkeld proces als jullie niet precies weten waar in Nederland. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden Fijne dag allemaal Groetjes Kirsten
Goeiemorgen allemaal vanuit mijn nieuwe huis in Assendelft ! Ja ja,. jullie horen het goed, ik zit nu gewoon in mijn nieuwe huis te internetten, ik ben helemaal blij ! Alleen de omstandigheden waaronder ik nu aan het internetten ben, zijn niet helemaal optimaal, whahahahaha ! Er blijkt wat mis te zijn met onze telefoonaansluiting in de woonkamer, dus nu zit ik in de gang, op de grond, tegen de toiletdeur aan te internetten, volgens mij is het echt geen gezicht, whahahahahahahaha ! Ik voldoe ook weer even aan mijn meldplicht, er gebeurt hier nog nada niks noppes..... Ik ben bang dat dat weer zwaar overtijd lopen zal, net als met Amber. Ik baal er echt onwijs van, maar tsja, een kind komt wanneer het klaar is zeggen ze altijd, dus ik zal nog even geduld moeten hebben ! Kuki, fijn dat je weer thuis bent meid, geniet enorm van je kraamtijd ! Hoe vindt Gabriel het dat hij een zusje heeft ? (Ben ik wel benieuwd naar, aangezien ik echt geen idee heb hoe Amber zal reageren.....) Ik heb trouwens nog steeds het gevoel dat ik op vakantie ben in mijn nieuwe huis, raar he ? Vanmorgen ging ik buiten in de tuin een kopje koffie drinken, en dan hoor je van alle kanten: goeiemorgen.... Net als in die vakantiehuisjes whoehahahahaha ! Amber heeft in ieder geval helemaal haar draai gevonden, die heeft flink veel vriendjes en vriendinnetjes in de straat. Gisteren heeft ze tot wel negen uur 's avonds buiten gespeeld ! Normaal ligt ze dan al lang op bed, maar ze had zo veel plezier, dat wilde ik haar niet afpakken..... Nou meiden, ik ga weer even verder lezen, ik hoop dat jullie allemaal een fijne zonnige dag beleven !
Mooi huisje zo op de foto, maar ik ga niet meer uit van foto's das een paar keer vies tegengevallen. Maken ze schitterende foto's en dan is t veel kleiner of smeriger. Dus succes met de bezichtiging! Veel verjaardagsvisiteplezier. Borsatofan,,,succes meid ben benieuwd. Hopla haha heb jij ook al verboden uitgedeelt hier ook, hopen dat ze luisteren. Opvoeden begint al vroeg haha Demi zwem ze, goed plan, ga ik hier mss ook doen
Missgroove.. nee klopt, ik deel het enthousiasme van Tj ook niet echt. En daarnaast..ik heb toch ons huis te koop gezet om dichter bij zijn werk te gaan wonen.. niet verder weg.. ambermams, klinkt supergezellig bij jou in de straat.. zo.. ff tandjes poetsen en naar Franeker.. pffffffffffffffff.. geeeen zin.. ik voel me voor 13.00 uur 's middags gewoon zo slapjes. Hebben jullie dat ook? Ben wat duizelig onder de douche 's morgens.. en heb de hele dag het idee dat ik niet genoeg zuurstof in mijn longen krijg. Of moet ik wat gas terug nemen en niet zo het hele huis doorrennen? Iemand tips? Ben trouwens ook verslaafd geworden aan Rennie.. het is zo lekker.
Hoi Missgroovy Ja hahahah wij hebben (te) vaak supernanny gekeken. Die de kindjes op de naughty step zet als ze stout zijn, 1 minuut voor ieder jaar dat ze oud zijn. Dus wij zitten al steeds als ze hard trapt ofzo: ja dat is weer op de naughty step hé als ze geboren is. En 1 minuut voor ieder jaar dat je oud bent, dat kan ook al als je net geboren bent. 10 seconden op de trap ofzo Agossie arm kind, vind je het gek dat ze er niet uitkomt. Die denkt echt dat ze bij een stel mafketels terecht komt..... Jet fijn dat je nu eindelijk internet hebt in je nieuwe huis. Al vind ik in de gang tegen de deur aanzitten toch wel ietwat zorgelijk gedrag hoor Fijne dag allemaal kirsten
o jah.. en Tj is natuurlijk werken vandaag. Echt gezellig.. :x WAAAAAAAAAH.. ik wil NIETS vandaag. Zo das ook voor het eerst.
Goedemorgen.. Wil als eerste kwijt! WAT EEN ROTNACHT! Heb niet geslapen.. Tis helaas over tussen mij en mijn vriend .. Kom denk ik laat vanavond weer even kijken, want heb echt nergens zin in.. Owja, hier nog geen baby te bekennen hoor, die er uit wil
Loran, jeetje zeg, wat een heftig nieuws, en dat zo allemaal voor je bevalling..... Gaat het wel een beetje met je ? Stort hier maar lekker je hart uit meid !
He Loran wat klote voor je, en dat vlak voor je uitgerekend bent. Sterkte meis. Hoop dat je hormonen je beschermen tegen het ergste verdriet. ( ik hoorde laatst van mijn yogajuf dat verdrietige dingen minder vat op je hebben zo aan het eind van een zwangerschap ) Lintje : de keuken is te klein en het ligt niet centraal ! ( verder best ok huis hoor ) Mamavanamber: ikzie het voor me, vrij hilarisch zoals je er nu bijzit ...
Nee, het gaat niet ... Heb al heel wat laten lopen (tranen) , en als ik eraan denk volgen er vrij snel meer.. Alhoewel we hier samen toe hebben besloten, doet het wel verrekt veel pijn..
Goedemorgen ladies. Dacht even snel babynieuws te checken, is er niets nieuws bijgekomen! Wel staan er twee meiden op scherp...spannend. Loran, wat een ongelooflijk k*tnieuws. Gaat het een beetje met je meid? Verder voldoe ik alleen even aan mijn meldplicht, alles goed, erg druk, gisteren pas om twee uur thuis en nu gaan we de tuin opruimen (lees twee terassen, tuinset en tuinsetje met de hogedruk behandelen en daarna alles olien). Vanavond bbq en dan is het alweer maandag vrees ik... Kom straks nog wel even checken hoor, veel te nieuwsgierig
Jeetje Loran, , nou, dat had ik niet meer gedacht. Hoe komt dat zo ineens nu? Hebben jullie gister onenigheid gehad? Ik hoop dat wat Wannabe zegt op jou van toepassing is, en dat je dus minder last hebt van verdriet. K****** zeg! Sterkte! Wannabe, heerlijk je kritiek.. Vergeleken met de keuken die we nu hebben (26 m2) is ie inderdaad wel erg klein. En Centraal.. neeh. Ik snap het ook niet meer.. Ik stuur wel een adreswijziging als we ooit verhuisd zijn.. waarheen dat dan ook moge zijn. Heej, zou het aan zijn leeftijd liggen? In het rustige Friesland blijven.. lekker onthaasten.. nieuwbouw, geen klusjes.. oud worden.. Ik heb ineens zin om een bouwval te kopen.
oh, ja, ik zou op verjaarsvisite.. maar geeeeeen ziiiiiiinnnn.. DAMN... :x een pijnscheut in mijn rechterbeen! O, is weer weg. Raar. Loran, misschien kan het mooie weer je een beetje verblijen.. Ga je vandaag afleiding zoeken?
Jeetje Loran Daar schrik ik ff van op deze zondagmorgen. Wat ongelovelijk shit voor je Zo vlak voor de bevalling, gadverdarrie wat naar Ik wens je heel veel sterkte Liefs Kirsten
Oh meiden, even wat anders: wegens het overstappen naar een andere provider is mijn email-adres van chello komen te vervallen. Ik heb nu een nieuw email-adres, deze zal ik jullie even via PB toesturen !