Ik denk dat ik toch maar even buiten ga zitten, in de schaduw, veel te heet hier achter de comp. Hmm, misschien maar even een voetenbadje maken Tot strakkies
Even afwezig en meteen is het een baby-boom hier ! Alle bevallen mama`s en papa`s , Gefeliciteerd met jullie zonen en dochters !! Ons meisje heeft vandaag haar eerste jurkje aan van nijntje , sooo sweet ! Vinden jullie het goed dat ik mee ga kletsen bij de Aug. mama`s ipv Julie mama`s ?! Veel gezelliger...
meis, das toch ff schrikken, had ik niet verwacht....Hele dikke knuf voor jou! ( Ga snel weer verder lezen of er nog meer nieuws is..)
Ladymama: vanharte gefeliciteerd, en wart een heelrijke voorspoedige bevalling Miza: wat leuk die landingsbaan voor de ooievaar. Loran : maak er maar een huildag van, misschien helpt het een beetje Tanja: je was toc ale ene augustus mama. ééns een augustus mama altijd een augustus mama, dat het toevallig een juli kindje is doet daar niets aan af ... vind ik dan hier ook een K-dag. De topjes van mijn vingers blijve nslapen en dat maakt alles wat ik met mijn handen moet doen moeilijk omdat ik het slecht voel. Vriend is niet blij met me en vraagt elke paar minuten wat er toch is ( NIETS, ik wil van die buik af, ik wil iets leuks doen buiten, maar snds mijn zwnagerschaps schijn ik niet tegen dit weer te kunnen, ik wil mountainbiken, ik wil er niet uitzien als een zeekoe op het droge, ik wil mijn formen terug, maar verder is er helemaal NIETS ) hij begrijpt het wel een beetje en maakt heel erg veel te drinken voor me ... de schat.
Wees blij dat die van jou het wel snapt Wannabe, die van mij snapt er geen klote van dat ik chago ben en dat het me allemaal een beetje te veel wordt.... Zit hier nu ook een goed potje te janken achter de laptop, ik ben er gewoon helemaal klaar mee, IK WIL NIET MEER !
Meissie...(((((KNUFFFF))))) als het kon zou ik em zelf komen brengen hoor... Kan me voor stellen dat je het zat bent! Beebje van mamavanamber kom er nu maar uit..Het heeft nu lang genoeg geduurt! ( hoop dat het helpt ) wannabe, ook een dikke knuf voor jou! Enne troost je, als het goed is word het dinsdag al weer minder goed weer! En straks kan je je weer lekker uitleven met sporten..Begin er ook wel een beetje naar uit te kijken hoor! Tanja20, hihi blijf zelf ook bij de aug mama's hoor Enne mag ik nog de link van jullie site?
Ai meis, kon ik er maar iets aan doen, dan had ik het meteen gedaan Maar voor het geval woorden een beetje pleister zijn: Je kunt het, je bent een bovenstebeste augustus mama en doet het echt heeeeeeeeeeel erg goed tot nu toe. Jouw uk gaat straks de tijd van zijn leven krijgen bij jou en wordt de liefste, knapste en leukste baby die er zal zijn (oke, kleine uitzondering in mn eigen buik dan ) En voor de tijd dat ie nu extra aan het meerijden is, krijg je straks minder slapeloze nachten, drinktijden op de klok, poepluiers volgens het boekje en een hele brede glimlach terug <<<KNUFFEL>>>
LadyMama-> Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.. Zo, heb me vanmiddag even uit geleefd op een bal in het zwembad.. Met flinke tranen over de wangen heen... Ow, ik moet nu alweer beginnen.. ( ging net een uurtje goed zonder tranen ) De katten van mij willen niet eens met dit weer naar buiten, ze liggen het liefst binnen ( normaal zijn ze meteen buiten op het balkon te zien, en nu blijven ze liggen in de kamer..)
Arme Jet ... vanaf hier allemaal sterkte knuffels... en je loopt ook nog eens over tijd. Maar het kan niet lang meer duren, echt niet. Je kleintje komt eraan. Borsatofan poste vannochtend over weeën , en ik heb haar hier niet meer gezien ......ben erg benieuwd. Loran: fijn dat afreageren een beetje hielp. Huur maar een lekkere vrolijke film voor vanavond oid.
Dames, ik lees ff niet bij, is nog wat veel, maar wilde toch even een teken van leven geven. Ik ben vandaag al weer een stuk mobieler en ik heb nog maar amper last van mijn bi, wat een verademing! Het weigeren op mijn zij te gaan liggen, heeft mij zoveel goeds opgeleverd! Ik kan gewoon de trap op en af lopen (maanden niet kunnen doen!). Vannacht wel een waardeloze nacht gehad, Ysabelle heeft lopen spoken tot half 4, maar mijn hubbie heeft me echt op weten te peppen! Hij is echt geweldig! Ik wens iedereen die met dit weer hoogzwanger loopt te wezen veel sterkte, het is echt niet te harden! Ik zet zo ff een foto van Gabriël en Ysabelle in mijn album!