Weet je wat ik ook altijd heel gek vind, als er zoveel huizen in een straat te koop staan...ga me altijd afvragen waarom, of ben ik nu heel erg 'ziek' in m'n hoofd?
Goedemorgen.. Ben gisteravond vroeg op bed gegaan ( 22u.) voor mijn doen.. Bijna de hele nacht wakker geweest.. En kom er weer met flinke buikkrampen vanaf.. Ik wou vandaag naar de laatste dag van de zomer markt, maar ga denk ik niet heen. Even gauw mijn pistoletjes in de oven doen.. Mijn ontbijt van vanmorgen . * ben ik weer.. Over het stemmen, ik stem elke dag , om de beurt, vandaag is Isa weer aan de beurt.. Want we kunnen de augustusbaby's moeilijk niet op no. 1 laten komen .... Weet je waar ik nu wel zin in begin te krijgen.. Heerlijk wandelen met de kinderwagen ( met de beeb erin dan he ). Die drang wordt alleen maar erger bij mij
Ja kiki, goedkoper dan in het westen haha.. (BTW nr 156 is verkocht.. heb net even gebeld..) Dus.. nr 74.. Als die verkoper nu even contact met ons opneemt.. En dan heb ik nog deze gezien.. in dezelfde wijk. http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/d ... KoopObject Son, ik heb twee jaar geleden gezworen dat ik noooooit meer ging verhuizen.. verschrikkelijk. Maar ik weet het nu te relativeren.. we moeten een huis kopen dat we zo kunnen betrekken.
Mogge dames Hier weinig spannends te melden vandaag Ladymamma, gefeliciteerd Wat een turbobevalling zeg.... Fijn dat alles goed is Groetjes Kirsten
He he daar ben ik ook weer eens. Net weer even bijgelezen, maar op alles reageren gaat denk ik niet lukken Loran heel veel sterkte, hoop dat je je snel een beetje beter gaat voelen en dat je kleine meid een keer besluit dat ze dr moeder een keer wil bewonderen. Voor de mamma's die er doorheen zitten (( KNUFFF)) het wordt vanaf vandaag al weer minder warm dus hopelijk is het dan een beetje beter vol te houden. Verder had iemand het over wonderolie, maar ik heb ergens gehoord/gelezen dat de kans bestaat dat uk het ook binnen krijgt en dan dus in het vruchtwater kan gaan poepen. Weet niet of het werkelijk zo is. Zal zo even op zolder achter de pc gaan zitten (het is daar bloedheet) maar dan kan ik eindelijk een paar foto's in mn album zetten van mn kleine poppedot. Tot zo Oja mamary nog gefeliciteerd!
Leeuwarden Frieser? Neeeeeh.. veel minder Fries! 156 is dus verkocht verneem ik net... najah.. Daar was het VOORuitzicht wel het beste.. en had een uitbouw.. maar ik vond die tegels achter huis en dat tuinhuisje helemaal niets. 74.. jah.. wel het "keurigst", ik vermoed dat daar een man alleen woont. 136 slaapkamer minder? Oh, valt af! 112 is leuk, wel verkocht.
Dat ken ik wel Kiki, als er veel te koop staan. Maar in mijn kleine straat van 15 huizen stonden er laatst ook 3 te koop. En dan blijkt dat toch te maken hebben met scheidingen .... Jonge wijk, veel scheidingen en veel mensen die na een jaar of 2 alweer een nieuwbouwhuis willen, in een ander deel vd wijk. Er staan hier sowieso heel veel huizen te koop.
Lintje, die is mooi, wat aparter van bouwstijl. Niet zo standaard, leuk! Zit volgens mij heel veel potentie in, zonder al te veel werk.
Ja, soms vraag ik mij dat ook af, zoals de Leonard Springerlaan in Deventer, veel van die hoekwoningen te koop.. Zou dat komen omdat je dan een bruggetje voor huis hebt waar alle bewoners over heen lopen?Maar volgens mij is het verloop in een nieuwbouwwijk de eerste jaren toch wel vrij groot.. voorzieningen zijn nog niet optimaal, mensen hadden een ander huis in gedachten toen ze het op de plaatjes zagen en het nog gebouwd moest worden... echtscheidingen... etc.
Ien, ik wacht op foto's ...poptiedom.... Wannabe, heb je helemaal gelijk in. Hier staat ook nog behoorlijk wat leeg sinds de bouw (5jaar geleden) maar dat ligt dan weer aan de prijs, minimaal 5 ton en dan casco oplevering.
O ja, uitzicht...jullie wilden water. Heb hier alleen uitzicht op eigen tuin, dus let daar niet zo op, zorg ervoor dat eigen tuin er goed uit ziet Maar blijf erbij dat het een mooi huis is. Maar waarom gaan jullie niet rondrijden met een notitieblok en noteer je wijken die je leuk vindt en kijk je later op funda (zo zijn wij ook begonnen). Lekker een dagje door NL rijden.
Staan niet op funda Lintje...staan nu klaar voor de verhuur, huur 1500 per maand. En wij wonen niet zo'n dure, wij zijn voor de 'rijtjes'versie gegaan. Elk pleintje heeft 3 vrijstaande, 1 blok met appartementen, 1 blok met starterswoningen, 2 blokken 2-onder-1kap en 3 blokken met gezinswoningen. Is wel leuk opgezet, en erg fijne buurt. Maar vijfhuizen is niet echt in de buurt he
Ja.. maar Tj werkt zoveel.. en maakt zooooveel km (500 - 700 per dag) dat ie vast niet op zaterdag nog es een rondje Nederland wil doen. Zie, maar daarvoor heb ik jullie.. komen uit zoveel verschillende woonplaatsen dat jullie wel weten wat een "goede" wijk is, een asowijk een gewilde wijk, een kinderrijke wijk, een miskoop of een ja-koop..
Neeh, niet echt.. al had Tj gister de theorie dat Amsterdam dit jaar nog de beste oplossing was.. (maar gek word ik niet hoor.. neeeeuuhh..)
En jullie moeten er uiterlijk april volgend jaar in toch? O, hier weer een leuke. Email Hubbie: Ik ben zenuwachtig en kan me niet concentreren. Kiki: Waardoor, heb je een presentatie o.i.d.? Hubbie: Muppet. Kiki: maar hij bijt (nog) niet. Hubbie: Ik heb een voorgevoel. Kiki: Ik dacht dat ik dan iets zou moeten voelen en niet jij. Hubbie: Komt nog wel. Heb maar niet gereageerd, maar vind het wel heel schattig, hij kan echt niet wachten...ik wel
een goede morgen allemaal.. pff wat een record. kom net pas mn bed uitgekropen. whahah wel heerlijk geslapen maar dat kon ook niet anders. veel te actief geweest het afgelopen weekend.. en dan die hitte daar wordt je wel moe van.. tuurlijk wist ik dat ik het ananashart moest eten maar die had schoonmoedetje niet meer. haha dus dan maar het vruchtvlees. en dat smaakte me ow zo lekker.. hahahaha verder even over het bedzeil. ik hem heb nu al 1 week in mn bed liggen maar wat een onding. het is zo'n dun plastic ding en schuift alle kanten op. owk kraakt het als de ziekte. dus ik denk op het moment als mn vliezen breken in bed dat zeil al weer ergens anders ligt dan waar het hoort en ik dan toch mn matras onder heb. hhaah. maar ga me daar maar niet meer over ergeren. ze hadden er anti slip onder moeten maken.. trouwens meiden die bezig zijn met verhuizen of net verhuist zijn, petje af hoor.. pfff dat had ik er nu toch echt niet bij willen hebbe... oja verder over die vrouw met de mayo en het gehoor van haar kindje.. whahahaha erg lachu.... eet nog het liefste friet speciaal ofzo met extra veel mayoo.. en ja als het kindje toch doof moet worden van een brandalarm.. ow ow.. dan waren toch al veel kindjes doof,.. maar goed. ookwel lekker naief en schattig als je je daaro druk maakt als zwangere.. verder voor die gene wat dacht of ze blaasontsteking heeft. weet de naam even niet. ik zou zowieso de plas even aten controleren.. dat gevoel wat je schrijf kan toch echt duiden op blaasontsteking.. hoeft natuurlijk niet. maar als je een blaasontsteking laat verwateren dan kun je nierbekontsteking krijgen en dan ben je verder van huis.. dat deed heel erg auwaaaaaaaaaa en aangezien we dadelijk al genoeg pijn gaan krijgen met de bevalling gun ik het je dus niet.,. voorkomen is beter dan genezen dus laat het toch maar conrtoleren.. sow ik ga me zo eens douche. tot lzterzzzz