haha.. wat schattig Kiki. Next: Amersfoort (ehm.. ooit geweest daar? ) http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... KoopObject
Mooi van buiten, maar binnen (op de foto's) compleet sfeerloos. Maar is dit die ongelooflijke grote nieuwbouwwijk waar je 's ochtends in de file staat om je huis uit komen? Weet dat Amersfoort zo'n wijk heeft, allemaal leuke en mooie huizen, maar niet uit te komen.
ok dit vond ik net even een eng gevoel.. lag even op de bank. opeens een druk in mn onderrug. echt niet normaal. of mn hele rug werd samengetrokken.. die druk/pijn vloeide naar boven tot in mn nek en zakte toen weer af... ben gelijk rechtop gaan zitten en toen was het gevoel weg. boh mah echt even geen pretje! wat is dit heeft iemand dit ook al eens gevoeld? kan het een rugwee zijn geweest. whaaaaaaaa hoop ik van niet...
Hoi meiden, Ik ben even een paar dagen niet geweest en ik heb ook niet alles terug gelezen moet ik eerlijk bekennen dus reageren kan ik niet. Ik heb sinds een paar dagen heel veel last van vocht vast houden in mijn handen en dat kan best pijn doen,ik heb echt van die worsten vingertjes. Als ik smorgens wakker word dan kan ik ze amper buigen zo stijf zijn ze en zo veel vocht. Ook mijn blaas doet zo'n zeer met lopen door dat mijn kindje met z'n hoofdje er tegen aan ligt,het lijkt wel als of ik een steen mee draag in mijn blaas. Vandaag 40 weken dus de uitgerekende datum maar ik verwacht niet dat het komen gaat hoor,dat duurt nog een weekje of zo denk ik. Maar ja je weet het niet he. Ik heb er wel erg genoeg van hoor dus het mag echt komen van mij. Het is hier in Amstel veen behooorlijk warm en veel zon dus ik zit onder de parasol met een glas limonade. Ga zo meloen eten denk ik,dat vind ik zo lekker. Vanmiddag weer naar de vk en dan kan ik weer even fijn bij praten met haar,dat vind ik erg fijn nu de laatste lootjes er zijn. Fijne dag allemaal en tot snel weer. Doei Teddy.
Hoi meiden, Ik ben even een paar dagen niet geweest en ik heb ook niet alles terug gelezen moet ik eerlijk bekennen dus reageren kan ik niet. Ik heb sinds een paar dagen heel veel last van vocht vast houden in mijn handen en dat kan best pijn doen,ik heb echt van die worsten vingertjes. Als ik smorgens wakker word dan kan ik ze amper buigen zo stijf zijn ze en zo veel vocht. Ook mijn blaas doet zo'n zeer met lopen door dat mijn kindje met z'n hoofdje er tegen aan ligt,het lijkt wel als of ik een steen mee draag in mijn blaas. Vandaag 40 weken dus de uitgerekende datum maar ik verwacht niet dat het komen gaat hoor,dat duurt nog een weekje of zo denk ik. Maar ja je weet het niet he. Ik heb er wel erg genoeg van hoor dus het mag echt komen van mij. Het is hier in Amstel veen behooorlijk warm en veel zon dus ik zit onder de parasol met een glas limonade. Ga zo meloen eten denk ik,dat vind ik zo lekker. Vanmiddag weer naar de vk en dan kan ik weer even fijn bij praten met haar,dat vind ik erg fijn nu de laatste lootjes er zijn. Fijne dag allemaal en tot snel weer. Doei Teddy.
Waar moet een huis bij jou aan voldoen ambermams.. volgens mij ben jij op dit moment wel een huizenkenner..
Oh, Teddy, woon jij in Amstelveen? Ze hebben daar echt een geweldig winkelcentrum.. daar kwam ik graag toen ik nog in Badhoevedorp woonde.
Op nummer 1: voldoende ruimte Op nummer 2: sfeer uitstralen Op nummer 3: je thuis kunnen voelen Op nummer 4: een heerlijk zonnig tuintje Op nummer 5: goede bereikbaarheid Op nummer 6: ruimte om jezelf terug te trekken als je het even zat bent
Ja leuk winkelcentrum he Lintje ik kom er graag. Straks met de kleine lekker winkelen daar in de kinderwagen. Kan me er zo op verheugen.
Amstelveen heb ik ook nog gewoond, toen het net uit was met mijn ex ! Ik heb daar toen een klein 2-kamer appartementje gekocht, vlak bij het Stadshart, echt geweldig ! Elk weekend sushi halen bij die toko daar op Plein 1960, mjammie mjammie mjammie ! Heb zelfs jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren gewerkt op Plein 1960, bij de Blokker
Teddy, vandaag de 40-weken grens gehaald ! Gefeliciteerd ! Laat die kleine maar snel komen, we zijn wel weer toe aan een nieuwe beeb op het forum hahahahaha (maar ik ben natuurlijk als eerst aan de beurt, moge dat duidelijk zijn )
Amstelveen is geweldig.. wel duur trouwens. Oh, kiki, voeg maar aan het lijstje toe: Deventer en Zutphen... We moeten hier 1 november uit, dus het zou fijn zijn als we dan een woning hebben.. maar we kunnen eerst altijd nog huren. Maar het is zo lastig zoeken als je niet precies weet waar..
Ach.. a la Alice in Wonderland: If you don't know where you're going, every road will take you there.. Nu nog kiezen links of rechtsom..
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... KoopObject Persoonlijk val ik wel op dit soort huizen (als het maar anders is)
Ik mag idd niet klagen met mijn (turbo/stort) bevalling ! Heb nog wel last gehad van naweeen maar als ik naar de kleine kijk dan maak hij alles weer goed. Hij is trouwens onze 2e zoon. (bevallinglijst) Ik voel me heerlijk. Knap elke dag een beetje op. Moet wel zeggen dat je bij zo'n bevalling veel te verwerken hebt. Het is wel heeeel erg snel gegaan. En de eerste weeen waren ook direct heftig. Niks vergeleken natuurlijk bij voorweeen. Maar het is wel ergens goed voor geweest die voorweeen. Tip: Lekker genieten van je laatste dagen. En zet die bevalling even uit je hoofd. Heb ik ook gedaan. Nachten met voorweeen en helemaal brak zonder enigzins in de ochtend weer iets te voelen. Maar ben andere dingen gaan doen. Shoppen (op 1-8 en toen voelde ik al iets hangen hihi....Bioscoopje....Lekker eten......(nee, geen grieks 8) ) Dames, veeeeeel succes allemaal. Ben wel een beetje blij dat ik niet meer zo'n dikke toetert heb . Klinkt gek maar op een gegeven moment heb je het helemaal GEHAD! Ik meld me wel weer een keer.... Ladymama