Ik begrijp het ook niet.. dus ik ga ff de tekst ontleden: Neem een L vormige keuken. L dus De hoek is dan wat apart... eigenlijk vierkant, en soms lastig te bereiken ( vaak zo'n draaigeval voor pannen erin). De hoek in de 'L' is dus vierkant. Dus dan krijg je eigenlijk een "digitale 6" zonder bovenste streepje naar rechts. Een soort vierkante b dus.. Maak dat kastje groter, en deel hem door 2 tadaaaaaa ons huis. Die vierkante b dus iets groter maken en dan (schuin?) door tweeen delen. Dan krijg je dus een l met een driehoekje er aan Aan de voorkant iets meer dan een half huis breed, aan de achterkant ruim twee huizen breed. Dus de achterkant is zo breed als de l. En de voorkant als 1 zijde van een driehoek. Maar in een binnenhoek dus. oh help.. En als jij het uitlegt aan mensen visualiseren ze dat zo 1, 2, 3 en is het te begrijpen?
Wannabe: het is Teak hout, maar t oude teak. Dus werkt niet meer en kan alles hebben, alles uit Indonesië. Enne Goeie smaak van je die groene mandjes hihi Buik hoog verhaal is ook onzin, tis maar net hoe je zelf gebouwd bent zei mijn verlos! Mayo, jeetje zeg tis maar goed dat ik weg was vandaag ,,,,, enne dan is mijn meisje toch erg onnozel Ien, van de wonderolie dat was ik. En de verlos heeft t zelf gezegd toen maar ik zal t woensdag nog eens navragen Kiki, hihi wat schattig dat je hubbie niet kan wachten. Ik heb ook zon ventje thuis. Kreeg gisteren een sms, was t maar al zover, ik kan niet wachten . Ach mannen kunnen best lief zijn ,,, Maro ik heb t bedzeil er ook onder maar ik heb matras, zeil, beschermer en dan een oud flanellen dekbedovertrek erover gelegd. Dan t hoeslaken. Je hoort t wel nog kraken maar zweet niet (tenminste geen last vannacht) en schuift ook niet. Teddy, 40 weken laat maar komen die beeb! Mooi meisie! ow haha nu eerst eten
Oh soow, dus het gele blok doormidden delen en dan heb je wannabe's huis.. Eh.. maar dan is het gewoon een driehoek, of moet ik het vanaf de middelste hoeken door midden delen, dan heeft het 1 lange zijde, een zijzijde, een kleine lange zijde met een schuine streep naar de 1e lange zijde. Dus de vraag is eigenlijk? Waar moet ik die gele blok snijden?
volgens mij zie ik het nu ook, maar ben toch benieuwd hoe het dan ik het echt zit...blijft ingewikkeld.
Roos21 Veel succes met je inleiding. Ik hoop da je niet te veel pijn zal hebben en dat je je ventje vlug in de armen zal hebben. Ga je epidurale nemen? Amai, het duurt lang voor er nog een beebje geboren word. Er zijn nu toch al heel wat dames overtijd!
Nou dames, wat een gedoe een huis vinden he? Zijn hier ook ff bezig geweest maar toen we dit huis vonden hadden we echt alletwee zo iets van DIT IS HET . Eerder moet je ook niet voor een huis gaan vind ik Dusse lintje suc6! Ien, wat een prachtig meisje! Meiden waar het aan het rommelen is: Zet em op Is wel weer eens tijd voor een nieuwe beeb Enne de gehoor test was prima hoor! Toch iets wat hij van mij heeft ipv van hubbie ( gelukkig) Maar ga ff aan het eten beginnen, mischien tot vanavond nog even Knuffie
eej hallo missgroovy. echt leuke meubels hoor.. en de kleur groen. een goede keus. mijn kamertje is ook met datzelfde groen en ook ik heb die mannetjes. wat een goede smaak zeg. trouwens leuke knuffel in het bedje.,. van de ikea? whahaha ik heb hem ook . bij ligt ie op de schommelstoel. hahaha.. heb toestrax even bij mijn mam de bloeddruk opgemeten. heeft zo'n ding thuis. kwam er 120/87 uit... schrok er wel een beetje van want heb meestal maar een onderdruk van 60 of 65... heeft iemand een id of dit was aan de hoge kant is? diegene met een hoge bloeddruk wat waren de metingen bij jullie? ik moet morgen toch naar VK dus wacht maar even af.. hou me verder nu maar even rustig denk ik. ga even eten
Maro, bloeddruk is hoog als de VK daar zo over oordeelt, bij iedereen is een hoge bloeddruk anders. En hoe dichter bij het einde, hoe hoger je bloeddruk
Baby nieuws! Afgelopen vrijdag morgen (3.10) ben ik bevallen van een zoon, Luca Jamie! Hij is met 36 weken en 3 dagen geboren, en ondanks dat het nog iets te vroeg was en ik langdurig gebroken vliezen had (vanaf dinsdag nacht), mochten we al naar 1 dag naar huis! Luca woog 2770 gram en is ongeveer 46 cm, een klein ventje. De bevalling is gelukkig erg snel en soepel verlopen. Groetjes Daniëlle
Hoi meiden hier ben ik weer even. Ik ben bij de vk geweest en mijn bloeddruk was netjes 120/65 De vk kan mijn kindje nooit goed voelen liggen omdat ik strakke buikspieren heb dus daar is altijd wat problemen mee. En ik heb een beschijden buikje maar dat komt ook omdat ik een heel smal middel heb en nog maals strakke buikspieren. Maar de ene vk vind dat mijn buik te klein is en de ander vind het weer een mooie buik dus er is altijd wel wat De vk wil dat ik nog een echo laat maken omdat ze niet goed kan voelen hoeveel vruchtwater ik heb en dat is wel belangerijk nu ik op het einde loop. Dus morgen bellen voor een afspraak,het moet deze week nog zegt de vk anders gaat zij regelen dat ik naar de gyn kan gaan voor een echo,nu ga ik naar sam in het ziekenhuis. De vk drukte zo hard op mijn blaas om het hoofdje te voelen dat het gewoon erg pijn doet en nu voel ik het nog een beetje,niet zo fijn. Maar het hoofdje ligt goed vast in mijn bekken. Even eeen vraagje:waarom blazen julie op julie handen? Stimuleert dat dat je vliezen breken? Ik begrijp het even niet zo snel. Fijne avond meiden. Doei knuffel Teddy.
Fabienne79 gefeliciteerd met de geboorte van je zoon,genit er maar fijn van. Fijn dat alles goed is gegaan.
Dames! Help! Al ruim 2 uur om de 10 min. krampen! En ze doen per keer meer pijn! Had net de tranen al in de ogen staan.. Zou het dan nu wel?