Vandaag heb ik ook een ik-wil-zo-snel-mogelijk-bevallen-dag. Echt alles is te vermoeiend, lopen doet pijn. En bovenal heb ik morgen een verjaardag waar ik niet heen wil...
Zie het ligt aan het weer.. het is niet-leuk-om-zwanger-te-zijn-weer! IK WIL REGEN.. en nu ga ik ff afkoelen.. tis zo wel weer leuk geweest met die berichten van mij..
Niet helemaal, ik heb de zolder en de slaapkamers gestofzuigd (of is het gestofzogen ?), de badkamer gedweild, de trap gedweild en nu ben ik moe van al dat poetsen, tijd voor ontspanning !
Ik heb het netjes gehouden en het volgende gestuurd: Ik haat dit weer, ik heb afleiding nodig en een huishoudster. En ik ben boos dat niemand wat van zich laat horen, ik kan mijn kont niet keren in deze benauwdheid maar jij bent vast werken. Doe in de pauze dan maar even een regendansje.
Oh oke, ff pauze dan... Heb ik al gehad, dus ik ga zo maar weer echt eens verder.... Bij gebrek aan wat beters... Bevallen bijvoorbeeld?!
Gaat niet lukken hoor, niks, noppes, niente, nada. Muppet zit waar die zit, en blijft daar nog de komende weken volgens mij. Ik heb zelfs nog geen eens last van afscheiding dus kan nog wel een maandje gaan duren Morgen zal ik vast wel weer een hoera-ik-zwanger-dag hebben. Maar jij mag de kleine er wel uit ploppen, het is toch echt jouw beurt.
Lintje, dat is best een net berichtje. Maar heb jij echt behoefte aan mensen om je heen? Hier komt er echt niemand meer in, wil niemand meer zien en heb de stekker van de telefoon eruit getrokken
Hoeveel trappen? Ik heb er twee in huis.. En hoe vaak? Zeg maar hoe laat we beginnen, kijken wie er weer het eerste terug is.....
Als we nou vandaag en morgen als die baby's er uitknallen kunnen we direct verhuizen naar het mama-topic.. is dat ook maar klaar.
Traprennen ga ik sowieso winnen dames, op de een of andere manier kan ik ze nog steeds oprennen (twee achter elkaar). Ik snap er ook niets van.