Ja, iemand voor de was, iemand voor afstoffen, iemand voor de badkamers, iemand voor mijn administratie, iemand voor de boodschappen, iemand voor opruimen, iemand voor stofzuigen en iemand voor dweilen. Mogen ze daarna weer weg. Dankuwel.
Ik heb er ook twee ! zeker toch wel tien keer, start om 15.00 uur en dan zien wie er het eerst weeen krijgt hahahahaha !
Ah, schoonmaakhulp....lijkt mij ook zalig, maar niemand wil helpen. Zelfs mijn moeder niet, en die woont maar 10 minuutjes verderop. Die heb ik de hele zwangerschap hier maar een keer op zes gezien
Zo eentje zoek ik er ook nog ! Normaal doet mijn moeder dat altijd op dinsdag, maar die dobbert nu ergens bij Haarlem rond op die patserboot van mijn vader.........
Maar regen is wel goed voor de plantjes. Hebben jullie trouwens ook dat kleding niet meer lekker zit. Het liefst zou ik alleen nog maar soepjurken dragen, lekker losjes (in huis dan ).
grr.. ja en krijg ik een sms van mijn zusje: "ik ben morgen vrij, zal ik je dan weer komen helpen, of ben je er dan niet?" Pfoeh, nou als dat "helpen" net als de vorige keer is (in drie uren tijd enkel de keuken en woonkamer afstoffen) laat dan maar zitten. Ik wil mensen zien zwoegen in mijn huis, afstoffen, poetsen, zuigen, dweilen en dan het HELE huis in drie uren. Dat moet toch lukken. En "helpen".. Nee, gewoon doen, niet sloom afwachten.. Poetsen dat huis!
Ik heb thuis alleen wat lange bovenkleding aan en een onderbroek/short. Pas als ik de deur uitga doe ik er een broek/ rok overheen
Ik heb van die heerlijke tunieken Kieks, gewoon een maatje groter gekocht plak nu alleen aan mn bureaustoel vast
Dat was gewoon bizar...berichtje, niets aan de hand, paar uur later zit ze hier alweer, een kind rijker Amazing.
niet zo ondankbaar Lin, wees blij dat ze t aanbied Hier heeft alleen mn mamsie me geholpen (maar ik wil dan zelf gewoon de mensen niet over de vloer, kan t zelf beter )
Wat je zegt, zo'n bevaling wil ik ook wel... Maar het risico is wel dat je toch wat later wel instort... Hopelijk heeft ze daar geen last van...
Maar Demi, ook al bedoelt ze het goed, je moet gewoon begrijpen wat zwangere vrouwen nodig hebben en het meteen doen. Niet dat gehannes eromheen, gewoon werken en verder de mond dicht houden. Het is maar goed dat mijn man lange dagen maakt, anders zou ie het thuis niet overleven