Moet eerlijk zeggen dat m'n humeur er behoorlijk van is opgeknapt. Ga zo ook maar weer eens aan de sopperdesop
Oh, spannend voor Miza... Grappig he, dat dan ook de weeen gelijk op gang komen, of heeft ze een middeltje daarvoor gehad?
Dat is SuperSopGenot.. Maar het traplopen heeft me ook helpen opbeuren.. en tis alweer een uur verder gewoon! ------------------------------------------------------------------------ pff.. Alice is thuis (wat heel joepie is), stuurt me opbeurend smsje maar kan nu ff niet meer stoppen met huilen.. Ik ga beneden ff flink glas limonade drinken.
Nog ff de trap naar beneden stofzuigen en de beganegrond... en dan kan ons beebje komen.... dan ziet alles er weer tip top uit! Straks ff lekker voor de tv hangen en dan kom ik vanavond wel eens lezen hoe het Loran is vergaan en hoe de vorderingen bij de rest zijn! Toedels
LIntje lekker laten lopen die tranen... Zelfs dat geeft straks een opgelucht gevoel... Hou je taai.... Voor je het weet is het voorbij!
Jee Miza zet hem op meid. Wil iedereen nu in een keer bevallen ofzo. We hebben nog een maand Voel me hier een echte huis mus Heb de piepers al geschilt boontjes gedaan.Nu nog even met m´n stok in de weer en klaar voor vandaag. hahaah Ati zei vande week al volgens mij moet ik genieten van deze tijd dat me eten klaar staat als ik thuis kom.Want als je weer werk zal het wel anders zijn.haha Dat heeft hij goed gezien. Loran kom op met dat verhaal. Lin je leert de mensen echt wel kennen.Ik hoef niet meer zo kloos met iemand te zijn.Genoeg daarvan Ben liever op mezelf. Nou even zwieren met m´n stokkie.
Weet iemand hoe ik kan zien wat een nieuwbouwwoning Vrij op Naam heeft gekost.. We gaan vanavond een woning bekijken, maar ik wil graag weten wat ze er bij de nieuwbouw v.o.n. voor vroegen of wat de koper betaald heeft. is er iemand die in het kadaster kan?
Hai lieve meiden! Ben ik even snel! Gisteren een redelijk snelle bevalling gehad. De weeen begonnen om 04.15 uur heel licht. Vanaf 7.00 uur zette ze door. Verloskundige dacht dat het zo'n vaart niet zou lopen, dus is wel geweest, maar had niets gedaan. Om 11.00 uur bloedverlies en heftige weeen. Daarna verloskundige gebeld. Ze was het om 12.30 uur en toen had ik al 7cm! ontsluiting. Ze heeft mijn vliezen gebroken en vanaf toen is het heel snel gegaan. Om 13.30 uur had ik volledige ontsluiting en enorme persdrang. Na een half uur persen werd om 14.10 uur Merijn geboren! Ze kwam samen met een heleboel vruchtwater en meconium naar buiten, waardoor ze mogelijk iets binnen heeft gekregen. Daarom moest ze toch met spoed naar het ziekenhuis. Daar is ze onderzocht en gelukkig mocht ze om 18.00 uur mee naar huis! Ik vraag straks even aan vriendlief of hij de foto's op de comp zet! Ik hou jullie op de hoogte, maar doe het wel rustig aan. Het worden geen 200 pagina's in een week meer Raccon! ALLE ANDERE MEIDEN (EEN HELEBOEL) GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE BABY'S!!!!
hahahahahahah heb net een half uur bijgelezen.. wat een humor.. bij het lezen van trap lopen werd ik al moe.. net terug van de apk bij verloskundige.. alles was prima. bloeddruk ook.. was gelukkig gedaald... hartje was goed en mn buik/baarmoeder wer 2 cm gegroeid. zit nu op een totaal van 34 cm.. hoeveel cm is die van jullie? ze schrokken alleen van mn olifanenpootjes. advies was toch om echt hoog te gaan liggen.. haha ik moet er wel om lachen.. het ziet niet uit.. kom ook niet in mn schoenen alleen nog 1 paar slippers.. het begint nu ook te jeuken dat is wel wat vervelend.. volgende apk is 14 aug.. ze hoopten me dan eigenlijk niet meer te zien. mahja ik ga nergens van uit. hahah kan iemand de lijst even aanpassen.. owja en 9 kilo bijgekomen is nu 10 kilo.. maar die kilo was schijnbaar van het vocht... goh wat een verrassing.. nou damens tot vanavond.
Stephanie, klinkt toch als een goede bevalling, super gedaan. En Lin, iedereen kan ik het kadaster. Je kan op postcode en huisnummer opvragen (moet je wel iets voor betalen met ccard o.i.d.)
Ok.. mijn verhaal Gisterochtend al opgestaan met buikpijn. Heeft tot ongeveer 15.00uur aangehouden. Om 16.27u. begonnen de eerste weeën. Ze waren direct pijnlijk, en ben toen gaan timen ( verveelde me op dat moment ) Om 18.45u. werden de weeën nog heviger, en ik vond het niet meer vertrouwd om naar huis te rijden ( was bij mijn ouders thuis). Dus mijn broertje ging mee, en mijn zusje heeft ons naar mijn huis gebracht. Om 19.15u. ben ik onder de douche gestapt, om te kijken of de weeën afzakten of doorzetten.. Toen ik onder de douche stond, kwamen ze ineens niet meer om de 10 min. maar om de 5 min. Om ongeveer half 8/ 20u. heb ik mijn ouders gebeld, en die kwamen mijn kant op, omdat ik steeds meer moeite kreeg om de weeën op te vangen.. Om 20.30u. heb ik een vriendin van mijn ouders gebeld, en die was er binnen 5 min. Die heeft toen 2uur voor mij getimed, en al snel kwamen de weeën om de 2 á 3 min. en hielden bijna 2 min. aan .. Om 21.20u. waren mijn ouders bij me, en was net de VK. gebeld door die vriendin. De VK. was er om 22.15u , en begon met een inwendige controle.. was toen 4cm. ontsluiting. Om 23.30u. hebben we de VK. weer gebeld, omdat ik in een weeënstorm zat ( de 1 ging weg, andere was er al weer!), en om 0.00u. had ik al 7 cm. ontsluiting.. De VK. heeft toen de vliezen gebroken! Ben onder de douche gaan staan, maar dit werd alleen maar erger.. om 0.30u. werd er weer getoucheerd, en had ik 9 cm. onstluiting. En mocht NIET persen ( maar wat was dat moeilijk!) Op een gegeven moment kon ik de weeën niet meer wegpuffen, en begon ik mee te persen . had toen bijna 10cm. ontsluiting. Maar de kleine dame had ineens een haast om eruit te komen. Ze had zich verkeerd om gedraaid, en kwam dus met het hoofdje anders naar buiten, dan normaal de bedoeling was (halve slag gedraaid). Dus ik mocht meepersen.. Eindelijk, en wat een verademing was dat! Kon tussentijds even bijkomen, en daar genoot ik ook zichtbaar van . Toen het hoofdje stond , ben ik op mijn laatste reserves gaan persen. Toen het hoofdje na 3x persen geboren was, heb ik ineens een 4de keer geperst, en werd ze bijna gelanceerd ( waar die kracht vandaan kwam weet ik nog niet ). Ze werd bij me op de buik gelegd, en na 18 min. werd de nageboorte/placenta geboren. Ik heb weinig bloed verloren tijdens de bevalling! Was me op zich een vrij heftige bevalling, en ben ook op een erg gevoelige plek ( en het meest minst goede plek) ingescheurd. Dus ik heb nu 6 hechtingen, vanaf de schaamlip tot klitoris. Maar bij de controle van vandaag was die al erg mooi aan het genezen! Naomi is een beetje misselijk van het vruchtwater wat ze ingeslikt heeft, dus drinkt ze nog niet haar flesjes leeg. Verder is ze nu lekker aan het bijkomen, en zal vanavond of vannacht wel even goed wakker zijn.. De kraamzorg is echt super! Al hoewel ik nu echt niets mag doen, heb ik het er wel voor over! Kan nu lekker gaan genieten van mijn meisje.
Stefanie, klinkt als een fijne bevalling.. wel even schrikken daarna, maar gelukkig is Merijn helemaal gezond! Nogmaals gefeliciteerd, ben erg benieuwd naar je foto's. Kiki, oh, jah.. Tj is slim om de CC in zijn portemonnee te stoppen..
Soow.. dat is een rare inscheur Loran, maar toch een voorspoedige bevalling als ik dat zo lees! Gefeliciteerd hoor.. enneh.. die foto's? Geniet ze!
Loran, toch nog behoorlijk heftig geweest. Maar je kan nu lekker genieten van je kleine meid. Hoop dat de knip weer goed geneest.