augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demi26

demi26 Niet meer actief

Net of dit nuttige info is voor jullie, HAHAHA...

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Toch maf eigenlijk, dat er dames overtijd lopen. Waarom nemen ze niet gewoon de uiterste datum als uitgerekende dag. Nu ben je bijna bij die dag en is het 'normaal' dat het nog wel twee weken kan duren (mijn ZK 3 weken).

Denk dat ik voor een zwart rokje met zwart truitje en paarse buikband ga. Zwarte slippertjes, enkelbandje, als dat nog past en staartje, zonnebril en een beetje naturel make-up.

Zie zo op tegen al die mensen straks, wanneer ben je uitgerekend, ben je het niet al zat, spannend he...en ik ben al in zo'n bui dat ik iedereen afmaak :p

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Inderdaad thanx for the info Demi.

En nee, nog geen sms van Jet, ben benieuwd straks.

4. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    demi krijgt beebje.. lichaam is zich aan het voorbereiden..

ahhaha.. kiki.. ik maak ook iedereen af.. heerlijk man.. ik vind ook dat het nu MAG.. haha
    Ja, dat ziet er hip uit.

5. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik moet Tj straks delen met die andere L.. vind het maar niks.

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Neem ik een Rennies.. maagzuur weg.. en vervolgens een Cornetto (ijsje nr 4) maagzuur terug. Damn..

7. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Moge dames,

Miza van harte gefeliciteerd met jullie dochter Ilse!

Kiki ik kan me het helemaal voorstellen al die goedbedoelde opmerkingen op die verjaardag, bah. Ik zou niet gaan. Ik heb ook besloten vandaag geen telefoon op te nemen. Elke keer dezelfde vragen en hetzelfde verhaal. Neeeeeede baby is er nog niet en komt ook nog niet!

Lintje als ik je verhaal zo lees gaan jullie voor het huis, maar wat je zegt niet zo centraal meid.

Demi ik heb ook telkens van die darmspoelingen blehhh

Mamavanamber al terug? Ben benieuwd

ik ga maar eens douchen en me nuttig maken er komt echt niks van soppen hier en het is wel echt nodig

8. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    hihi.. kheb de naam van de verkoper ingetikt op internet en toen kreeg ik een foto.. hihi..

9. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

haha Lintje maar dat is delen op een wel te kunnen manier :-D

Demi ze zeggen wel eens dat t lichaam zich voorbeeid op de bevalling door de darmen t elegen dan wel diaree dan wel gewoon vaak nrtje2 doen, dus wie weet!

Wat zijn jullie allemaal goed gemutst vandaag, lekker! Ik heb net al alles afgestofd (roy achter de pc,,,,,goh wat ben jij goed bezig zeg, zo heb ik je nog nooit gezien,,,, nee ei dan ben je altijd werken! ) moet nog stofzuiden maar dat doe ik wel als ik van de verlos af kom anders heb ik dadelijk weer een bloeddruk waar je u tegen zegt hihi

Ik moet dadelijk kaartjes halen voor meiden haha heb alleen nog maar voor jongens en er komen toch echt nog een paar meiden aan :-D

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ja.. maar nu heeft Tj bedacht dat als ie drie dagen in het oosten werkt en twee dagen in het noorden het best te doen is.. haha.. pfoeh, heb de hele nacht aan dat huis gedacht.. nog nooit meegemaakt. En die parfumgeur van de verkoper ruik ik nu nog.. wow..

Maar, als meiden het niet vervelend vinden.. kheb weer twee huizen gevonden.. uw mening is zeer welkom and.. the search continues..

http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... KoopObject

http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... KoopObject

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Vier ijsjes? Voor elf uur, hihihi, valt het bij mij nog best wel mee.

En Chigirl, ik kan niet onder die verjaardag uit, is mijn zwager en als ik niet ga, ga ik nog meer telefoontjes krijgen. En dat wil ik al helemaal niet.

Hoe erg is het trouwens om als zwangere iemand ontzettend te beledigen...ben beetje opgefokt...

12. demi26

demi26 Niet meer actief

Nou laten we hopen dat het een voorteken is, hihi...

Mams is gearriveerd. gaat zo mee naar de VK ( 11.50 uur)

Jullie zien me daarna wel weer verschijnen...

Toedels

13. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Dorst.. ff drinken pakken.. Waar blijft mijn schoonmaakzus?

14. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Kreeg die opmerking gister ook al. Als je als zwangere vrouw ook maar iets schoonmaakt, heb je meteen last van nesteldrang. Normaal maak ik toch ook schoon, dat is anders of zo?

Goed dat je het zegt van die kaartjes, heb hier een hele stapel liggen, geschreven en wel, maar nog steeds niet verstuurd (geen brievenbus in de buurt, bedankt TNT) en het begint nu echt asociaal veel te laat te worden.

15. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Tja.. beledigen.. moet je wel een nepsmile gebruiken zodat diegene nog kan denken dat het een grapje is. (naief..) Maar het nadeel is dat je dan weer "grapjes" terug krijgt: "hormonen zeker". JA VIEZE GORE L*L.. :rolleyes:

16. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ja, die kaartjes.. Ik ben bij t/m zondag.. Die van daarna.. ik heb geen meisjeskaartjes meer.

17. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    hormonen, hormonen, heb ik helemaal geen last van eikel, ja als ik ongesteld ben...jij hebt er blijkbaar wel veel last van, kale l*l. Argh...

18. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

woning 1, beneden de woonkamer vind ik persoonljk erg mooi maar de keuken en badkamer weer absoluut niet. Ook boven vind ik t mwha

woning 2 ruime hal en fijne lichte woonkamer, ruim opgezet en mooie keuken, ook weer ruim en overzicht. Boven de slaapkamers moet je echt zien denk ik, want die ruimte is niet zo goed te zien op de foto.

Dus tsja uhmm heeft allebei wel iets hahah heb je niks aan hè :-D

19. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Oh.. hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

20. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    In apeldoorn mooi huis alleen de keuken en badkamer niet zo in verhouding met de rest

In arnhem keuken en badkamer beter, alleen die doorzichtige lades vol met rotzooi vreselijk. Dus als jullie alles alvast klaar willen hebben en er zo in kunnen zou ik voor deze gaan

Deel Deze Pagina