augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Mag hopen dat je het hier over de bevalling hebt ipv hoe je amiek in de kleding hebt gekregen ;) :) ;)

Sorry, is weer bedtijd voor me, ben niet echt scherp meer ;)

Slaap lekker allemaal

2. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    oke dank je wel nog een max per dag!

3. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ohhh laat maar,heb het al gevonden sorry!

xxx danielle

4. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Wat een mooi kindje, moet er bijna van huilen.... ben nogal emo de laatste dagen :cry:

Ik zelf woog bij de geboorte ruim 8,5 pond en mijn man was een klein babytje ik meen 6,5 pond. Ik denk maar zo wat er in zit moet eruit :D

@humpie, veel sterkte bij het verwerken met het verlies, dood en leven staan dicht bij elkaar, en dat maakt het verwerken er niet eenvoudiger op.
    Ze zeggen wel eens dat alles gebeurt met een reden maar, dat zoiets elkaar zo snel opvolgt ... een sterk gelovige zou het me eens uit moeten leggen want daar begrijp ik niets van.
    Dikke cyber knuffel van mij.

Van de week de verloskundige praktijk opgenomen en gisteren zitten kijken, goh had ik beter niet kunnen doen, heb de hele tijd zitten janken zo leefde ik met iedereen mee.
    De mannelijke vk (ja ik had er ook nog nooit een gezien) was een lieve man zo geemotioneerd als die vertelde over kindjes die niet hellemaal gezond ter wereld kwamen of miskramen, en toen braken bij de water landers uit. De sluizen werden letterlijk open gezet.
    Maar toen ik de beste man voor de eerste keer op tv zag dacht ik nog.... nee ik zou me niet snel bij je aanmelden, maar aan het einde van het programma was ik om, als die vent hier in de buurt zat dan wist ik het wel. Ik heb niet vaak een man zo emotioneel over zijn beroep horen praten, ik zit er nu nog vol van :cry: *snik*

Straks weer even werken bij de juwelier kijken of we het nog kunnen na 2 weken afwezigheid, door ziekte en weekendje weg.
    En vanavond lekker op de bank hangen, met mn borduurwerkje deze moet in grote delen af! Want dan kan ik eindelijk beginnen met iets voor de babykamer en 1/2 wegleggen tja dat werkt niet.

Mijn moeder gisteren de video van de echo laten zien en ook die is net als ik zeer emo eronder, vind ik zo lief :D
    Iedereen denkt dat het een jongen word, ik zelf heb geen idee en heb wel een lichte voorkeur maar laat die niet blijken.

Wat denken jullie dat het word?

5. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    zal zelf beginnen met wet ik denk : ik denk een jongen.

(maar om iedereen die denkt dat het een jongen word te pesten lijkt een meid me ook wel leuk :D )

6. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ik kan je het niet vertellen,ik zou het echt niet weten!

7. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    hihi mamalieske, waar moeten we dat op baseren? Volgens de chinese horoscoop krijgen wij dit keer een meisje. En jij?
    Maar om even antwoord te geven: als jij zegt jongen, dan zeg ik meisje, dan heeft er altijd 1 iemand het goed hahaha

Hier gaat alles z'n gangetje. Morgen vieren we Yorans 4e verjaardag, dat betekent vooral veeeeel visite! En dinsdag (dan issie echt jarig) komen er wat buurtkindertjes, vriendjes enzo. Lekker druk dus.
    Woensdag mag ik voor de 2e keer naar de vk. Krijg ik mijn 2e echo om te kijken hoe ver ik ben. Zal blij zijn als ik onze ukkepuk dan weer zie spartelen!

Ik ga nu lekker aan de schoonmaak, het zonnetje schijnt hier, en heb de deur lekker op een kier gezet. Heerlijk!

oja, missgroovy, ik zag dat je jarig was: gefeliciteerd!

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hoi allemaal

Hier weer even een berichtje van mij weer een com gevonden met internet.
    Gister mijn echo gehad was echt gaaf we hebben genoten en mijn schoonmoeder ook.Het word volgens mij een turner zoals papa.
    Was zo druk bezig alles was oke en de arts hier zei zelfs dat ik nog wel eens 15 wk kan zijn we zullen dit wel zien als ik 19 maart de controle echo krijg van 20 wk.
    Ik begin me steeds beter te voelen maar wil niet vertellen wat ik in die week dat ik hier ben al geslapen heb kwam volgens mij heel wat te kort.

Verder alle nieuwe mama's welkom.

Heb bijna niks bijgelezen dat is niet te doen nu.
    Ik hoop dat bij iedereen het nog steeds goed gaat.
    Tot het volgende berichtje

Groetjes Sonja

9. humpie

humpie Lid

31 jan 2007
    84
    0
    0
    nijmegen
    Hoi allemaal,

jee hee wat een lieve woorden allemaal, ik word er ontroerd van :(

echt hel bedankt voor jullie lieve woorden

ja het is niet makkelijk en dood en leven gaan hand in hand

ik hoop maar dat ze het allemaal kan zien, waar ze ook is, ik ben niet gelovig en zou ook wel eens uitleg willen hoe zo iets kan

we hebben 5 jaar gevochten tegen deze slopende ziekte (kanker)
    en we wisten dat het toch eerder zou gebeuren dan we hadden gehoopt maar het blijft een klap als die dan toch werkelijk komt

troost is dat mijn moeder wel wist dat ik altijd kinderen wou.

het leven gaat door hoe moeilijk het ook is maar er is een nieuw leven op komst en dat is ook heel mooi

nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden

tot gauw

groetjes

10. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Dankje tante pollewop! Veelleuke kadootjes gehad :D eigenlijk allemaal voor de kleine en wat bloemen. Bloemen zijn altijd goed haha. Komt vandaag iemand kijken die t huis mss wil kopen dus dan is het meteen leuk aangekleed hihi.

Had van mn schoonmoeder en oma van mn vriend een badset gekregen in lime groen. Erg leuk! Zat badje, aankleedkussen, tummietub, borstel, luieremmer en zeepbakje bij. Erg leuk en laten we eerlijk zijn, scheelt ons weer in de kosten :D

Vandaag heel de ochtend gepoetst. Als er iemand naar t huis komt kijken (staat te koop) dan heb ik altijd meteen een opruim en poetswoede haha. heb mn vriend met de hond naar schoonmoeders gestuurd zodat ze me beiden niet voor de voeten lopen. De hond heeft er namelijk een pootje aan om net als ik gepoetst heb te gaan plassen (tis nog een puppie) of over het natte te lopen en dan heb ik heel de laminaat vol met pootjes.
    Mn vriend wil wel mee helpen maar die doet alles weer precies zoals ik t niet wil haha hoezo lastige meid :D Dus doe t lekker zelf. Net klaar dus kan ik hier ff bijlezen. Om 15uur komen die mensen.

Hoop zo dat ze het willen,,,zucht ik wil ook een leuk huisje met BABYKAMER haha. Als we hier nog wonen dan moet de kleine bij ons op de kamer wonen want we hebben maar 1 slaapkamer.

Verder nog een boos schoonzusje :( We hebben mijn beste vriendin en een lieve tante gevraagd of ze peettante willen worden. De zus van mijn vriend is dus nu beledigd. Zij had schijnbaar al met mensen erover gehad dat ze wel peettante zou worden enz. Mijn vriend en ik hebben bewust gekozen voor onze peettantes. Het is toch niet zo dat je verplicht je broer of zus moet kiezen.
    Kregen we vanmorgen een smsje "hoi ik wil even kwijt dat ik het minder vind dat jullie me niet als peettante gevraagd hebben. Jullie zullen nu wel beter af zijn maar toch bedankt"
    Ik vind het echt raar, heb er ook nog niet op gereageerd, zeker omdat dit via een smsje is. Ze kan dat toch ook persoonlijk zeggen als ze er zo mee zit?!

Van de ene kant doet t me niks en aan de andere kant wil ik geen ruzie. Is ook nooit mijn bedoeling geweest. Ze vind altijd alles zo vanzelfsprekend ,,,, zucht

Nou iedereen die een beetje ziekjes is beterschap en een heel fijn weekend!

11. Niet meer actief

@missgroovy: vind het wel een kinderachitige reactie maar aan de andere kant kan ik me de reactie ook wel voorstellen meestal denk je toch ook aan je broer/zus of schoonbroer/zus voor je aan vrienden enzo denkt
    ik zou mijn broertje ook niet voor zijn hoofd willen stoten
    maar aan de andere kant wij dopen niet
    dus hebben ook geen peetouders
    wel wil ik iets gaan regelen voor als er iets mis gaat met ons als ouders dat onze kindjes gewoon goed terrecht komen
    en dan denk ik als eerste aan mijn broertje en schoonzusje maar goed het is ook ieder voor zich

@mamalieske (geloof ik):je vroeg wat we dachten dat het zou worden
    nou ik denk een jongen en een meid maar ja wie het weet mag het zegen

Oh en ik wou effe kikki heel erg bedanken
    ze heeft mij de gouden tip gegeven voor een zelfde bedje
    tis alleen in eht blauw maar we kunnen hem gaan halen vanavond
    nu moet ik wel een jongen en een meid whahahahaha heb een geel en een blauw bedje
    maar geloof me de kamer gaat nu pratig worden

12. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    OOoh woepie wat leuk dat je het zelfde bedje gevonden hebt, ze zeggen wel eens wie zoekt zal vinden maar dat klopt dus ook!

@Tante Pollewop, ik nam aan dat iedereen zich wel dat wel eens afvroeg, en ik vroeg jullie dus wat jij denkt dat jou kindje voor geslacht heeft volgens jou gevoel. Baseren kan je niets tot aan de 20 weken echo of pas waneer het geboren is, maar hier kreeg ik de laatste week van iedereen te horen wat ze dachten dat het ging worden.
    Vroeg me af of ze dat ook aan jullie al vroegen.

@misgroovy, kinderachtig zeg, maar ja ik ken er ook een aantal van die types.
    Ik ben nu peettante van het kindje van mn schoonzusje, mijn broer en zijn vriendin hebben nog geen kids en die wil ik graag vragen als peetouders, maar ja dan paseer ik mijn schoonzus en zwager.... tja zo blijft het altijd wat.
    Ze zijn beide volwassen en als ik zulke reacties zou krijgen zou ik alleen daarom al blij zijn dat dat NIET de peetouders zouden worden.
    Prijs je dus gelukkig je hebt de juiste keuze gemaakt! Peetouders moeten als het moeilijk word in jullie leven er wel voor je zijn, en niet hun neus ophalen, daar zijn ze geen peetouders voor... toch?

13. missgroovy

Ja idd mamalieske je hebt gelijk. Ik weet zeker dat degene die we nu gekozen hebben dat ook echt zullen doen.

Ik wil niet zeggen dat mijn schoonzus dat niet zou doen hoor, maar ook al sik naar haar situatie kijk vind ik het minder geschikt.
    Ze is al peettante van 2 kids, heeft zelf twee kids die behoorlijk wat trubbels geven, net gescheiden, zit niet lekker in haar vel, mss borderline volgens t riagg maar das niet zeker, geldschulden,,,,

Kijk t gaat niet om t geld en dat soort dingen maar ze heeft gewoon genoeg aan haar hoofd en dan ze heeft er al twee,,,,

Ik hoef ook geen verantwoordelijkheid aan haar af te leggen maar vind de reactie wel vervelend. Wij laten ons kind ook niet dopen, dus in dat opzicht is er niet echt een "taak" maar gewoon voor t gevoel enz willen we t graag.

En woepie, ik kan me haar reactie van de ene kant ook wel voorstellen! Daar heb je ook gelijk in, maar ja t was ook niet de bedoeling om haar voor t hoofd te stoten. Maar ja zo'n reactie via sms had ik ook weer niet verwacht, maar ja we zullen zien wat t ons brengt.

Ben ff de naam kwijt maar wat een droppie dat kindje,,,heerlijk als die van mij half zo mooi is ben ik al blij ;)

Ben heel benieuwd wat t gaat worden hier. Ik heb hele gemengde gevoelens. Mijn moeder zegt een meid,,,,nog 10 weken volhouden hahah dan zullen we het hopelijk weten

14. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Het lukt me even niet om te reageren op alles wat er getypt is, ben steeds kwijt wie wat typt en hoe het precies zit sorrie :oops:

maarrrr we hebben vanochtend en vanavond met de angelsound het hartje van de baby gehoord dus de eerste levensteken en ik ben er helemaal van in de wolken :D Hoef ik maandag ook iets minder nerveus naar de echo te gaan, want het hartje klopt tenminste ;)

15. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Dames, ik heb em! de magische 12 weken! Joehoe ;) :)
    Moet alleen zeggen dat ik me niet echt anders voel, ach, na de echo van dinsdag was ik al helemaal op m'n wolkje geklommen ;)

@ mist, lijkt me zo mooi om het hartje te horen, mag woensdag weer naar de vk en gaan dan proberen het hartje te luisteren. Bm lag volgens de vk die de echo deed err mooi hoog al dus grote kans dat ik woensdag precies het zelfde te horen krijg :)

@missgroovy, wat vervelend zeg zo'n onvolwassen reactie! Kan me voor stellen dat ze teleurgesteld is maar ze heeft jullie keuze maar te respecteren toch? Enne hoe is het met het huis afgelopen?

@ woepie, wat een geluk dat je het bedje gevonden hebt!

@ mamalieske, hier denkt m'n schoon zusje dat het een jongen gaat worden en m'n broertje een meisje. 1 van de twee zal hopelijk wel gelijk krijgen ;) :)
    Denken zelf een jongen maar ( klink niet erg origineel) maakt me echt niet uit! Nog een week of 8/9 wachten en met een beetje geluk weten we het dan!

Wat een heeerlijk weer zeg gister! Hoop dat vandaag weer zo'n mooie dag word!
    Enne hebben jullie ook dat je steeds vroeger wakker word? Ben nu echt iedere ochtend om 6 uur wakker!

Fijne zondag iedereen!

16. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Steeds vroeger wakker euh nee, ik ben wakker op de tijd dat mijn zoontje wakker is behalve vandaag toen was ik half 10 wakker en was zoonlief nog niet wakker :confused: maar wel heerlijk uitgeslapen dus haha
    Meestal is het hier half 9 of 9 uur dat de kleine meneer me wakker maakt, ik heb dus niets te klagen :)

Fijn dat je een mooie echo had trouwens, ik hoop morgen ook een supermooie echo te krijgen!

17. Niet meer actief

daantje gefeliciteerd meis dat je de 12 weken grens hebt bereikt

18. demi26

demi26 Niet meer actief

Vandaag:
    * nog 180 dagen tot de bevalling
    * nog 145 dagen tot verlof
    * nog 104 werkdagen tot verlof

mmm ik dacht dat dit lijstje me een positief gevoel zou geven, maar ik reken het niet meer uit...duurt me veel te lang!
    Ik vind het veel leuker om te zeggen: "Ik zit nu in mijn 15e week..." Klinkt veel verder :) :D

Teddy, ik heb ook zo'n douche en poedel manie. Ik douchte normaal 4 tot 5 in de week omdat ik veel sportte, maar nu is het dagelijks en warm en lang... Maar wel erg lekker!

Ik heb zelf niet echt een sterk gevoel wat het wordt. Mijn man denkt een jongen en zo ook een goede vriendin van mij. Mijn schoonzus en vele andere bekenden denken een meisje... We zien het over 25 weken wel.
    12 maart hebben we de 20- weken echo, maar we willen het dan nog niet weten...

Veel liefs en beterschap aan de zieken onder ons!

19. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Goedemorgen,
    Allereerst Humpie, heel veel sterkte de komende periode, je zal wel vaak last hebben van mixed emotions om het zo maar te zeggen. Is humpie trouwens een bijnaam of echte naam? Wij hadden vroeger een hond die zo heette, en die naam hoor je bijna nooit... jeugd-sentiment dus...

Ik dacht altijd dat als ik een kindje zou krijgen ik een meisje zou krijgen, of misschien wilde ik dat wel. Nu heb ik heeeel sterk het gevoel dat het een jongen wordt, ik zie hem hier al bijna rondlopen, hahaha... Mijn moeder heeft precies hetzelfde gevoel. Volgens chinese astrologie wordt het een meisje. Maar iemand heeft voor mij gependeld en die pendelde dat ik in december zwanger zou raken en dat klopte en dat het een jongen zou worden. Maar goed, je kan niks anders dan afwachten.
    Het is hier weer stralend weer! Gisteren was het ook al heerlijk, lekker over strand gelopen... zalig, het lijkt wel lente!

20. missgroovy

goeiemorgen allemaal

Nou met t huis. Ja t was een jong stelletje die wel redelijk enthousiast waren dus t is afwachten. Ik hoop echt dat ze nogmaals komen kijken en t willen kopen.

Volgens de chineze horoscoop krijgen we een jongen. Vroeger met die spelletjes met naald enz kreeg ik ook altijd een jongen dus ben heel benieuwd.

Lijkt me trouwens ook te gek om thuis t hartje te horen. Ik heb t hartje met 9 weken gehoord en volgende week hopelijk weer. Zijn toch 3 weken waarin veel kan gebeuren. Zo'n angel sound is mss wel heel handig om te hebben. Hoeveel kost zo'n ding?

Demi haha wat een lijstje, ik begin er nog niet aan duurt me veel te lang. ALs ik onder mijn banner al lees nog 203 dagen te gaan dan denk ik al : NOG ZOOOOOOOO LANG :D hihi hoezo ongeduldig typje

Deel Deze Pagina