We zullen wel zien wie er wint Voor mij blijft hij toch nr1 ookal wint hij niet Moet eigenlijk wat doen maar heb echt geen zin.Vanavond word het ook patat.Ook geen nzin om te koken. Heerlijk he een droger heb hem ook maar gebruik hem weinig. Zit hier met een uk op schoot te typen Hij had net weer zo kramp.
Ach wat zielig toch he? Mijn neefje had dat in het begin ook.... Toch is hij wel geopereerd aan zijn navelbreuk toen hij ongeveer een half jaar was... Was een klein ingreepje en is erg mooi bijgetrokken...
Ik heb net de foto van dat stomme stippenkind onder de microscoop bekeken en ben tot de conclusie gekomen dat dit zeer zeer fake is ! Het zijn strepen lippenstift of viltstift, kan niet anders ! Vind het ook jammer dat ze meedingt naar de titel ondanks dat ze nog maar 21 berichten op het forum heeft geplaatst, zou niet moeten kunnen vind ik ! Ik stem nog steeds om de beurt op Kenji en Isa hoor, er moet gewoon een augustus mamma winnen !
juist dat was ook mijn eerste gedachte vandaar dat ik ht stippenkind noemde. Dacht die vonden t vast grappig of broer of zusje gekleidert op de baby Heb net weer een hele stapel kaartjes gehaald. Heel slim ook een paar voor jongen en meisje voor t geval dat ik de deur niet uit kan en ik geen geschikte kaart meer heb hihi Bij de hema ook een lekkere fleeceslaapzak gehaald voor 9 euro. We hebben in de winter altijd de neiging om in de slaapzak te kruipen op de bank maar dat ziet er zo raar uit en deze is groen en past dus bij t verder interieur. Zie ons al helemaal liggen met Fenne tussen ons in :-D Ook een schattige koektrommel waar ik de koekjes met muisjes in ga doen. Hoe lang van te voren zou ik die eigenljk kunnen maken,,,niet dat ze dadelijk taai/ zacht zijn als ik ze voorschotel Oe Sonja een navelbreukje, kan dat verder niet kwaad, of is dat niet pijnljk klinkt iig wel zo
haha ja zie mezelf al staan hahah na de wee is t glazuur hard en kan ik opnieuw beginnen. Zjn gewoon van die marie koekjes waar ik glazuur opsmeer en dan in de muisjes doop trouwens nog 11 stemmen en dan ligt Kenji gelijk met stippenkind dus degene die nog niet gestemd hebben,,,,,,,,,,,,,,,,,,doen! http://www.zwangerschapspagina.nl/babyvdmaand.php
Ow mama van Ina en margo, niet boos zijn, wij willen gewoon een aug mama laten winnen en lopen een beetje te dollen. Niet teveel op onze op en aanmerkingen letten, je hebt een prachtig kindje.
Oke...graag ander onderwerp! Is voor de moeder niet leuk om "stom stippenkind" te lezen! Thanks lady's Elmo
Sorry Wij zijn denk ik allemaal fanatieke augustus mamma's die graag willen dat een augustus mamma ook werkelijk de maand augustus gaat winnen
Ik ga nog even liggen voor hubbie thuiskomt en ik weer mag koken (tja, je bent nu eenmaals huisvrouw of niet ) Zijn regelmatige harde buiken trouwens ook een voorbode van iets?
ik wil ook even ispringen op een opmerking dat baby van de maand bedoeld is voor de maand waar het kindje in is geboren dit is zeker niet het geval , iedereen kan meedoen en ik zou graag willen zien dat diegene die margo een stom stippen kind noemt een excuus naar de moeder van margo plaatst of het nu een geintje is of niet , vind dit een zeer misplaatst geintje nog zo'n geintje en ik ga stappen ondernemen naar diegene die dit een geintje vindt om zoiets te zeggen en wat nu niet elmo en zeker niet hier , jullie plaatsen die opmerking toch ook open en bloot in dit topic of zie ik dat nu weer helemaal verkeerd ?