Waarom mag je geen stippenkind zeggen, dat is toch juist heel schattig... Ze noemt hem zelf stippenmonster. Snap de ophef even niet helemaal meer . Tsjonge jonge wat een gezeur om een foto competitie. Wel eens een modellen wedstrijd gezien, daar is de kritiek heel wat harder hoor... Je weet toch dat je een discussie kan krijgen als je meedoet aan een wie is de mooiste/leukste competitie. Het gaat om het uiterlijk ..... Om te gaan dreigen naar een stel hoogzwangere dames die een beetje aan het OH en zijn... Er wordne heir op dit forum veel ergere dinge ngezegd dan een beetje afgeven op het uiterlijk van een schattig stippenkindje, dat deze keer niet mag winnen van ons. Ik ken wel misplaatstere grappen, zoals mensen die niet geloofd worden als hun partner overlijd, bladzijden lang .... Moet het eea nu niet uit zijn proporties gaan trekken hoor. Maar goed om te weten dat je niet gelijk mee hoeft te doen. Dan kunne nwe onderling afspreken dat elke augustus mams een eigen maand neemt komende 3 jaar.... even serieus, een regel dat het kindje niet ouder dan x maanden mag zijn is wellicht wel een optie...
naja zeg....t was gewoon een uit de hand gelopen grapje van een stelletje hoogzwangere en hormoongierende dames... k bedoel ze hebben gister serieus gewoon trappen op en neer lopen rennen... dan kun je toch niet serieus nemen...
He stelletje mutsen wat hebbe jullie nu weer op je nek gehaald Maar goed dat Lintje en kiki afwezig zijn En moet zeggen dat ik me aansluit bij Wannabe.Er zijn op dit forum toch wel ergere dingen gezegt en gebeurt dan dit hoor. Iedereen naja de meesten zijn zwanger of hebben nog last van de hormonen dus ik denk dat je daar allemaal niet zo zwaar aan moet tillen.
He, we zijn precies even ver zie ik. Ik heb vannacht wakker gelegen van toch vrij pijnlijke harde buiken en vandaag heel de dag ook constant. Met krampend gevoel bij schaambot zeg maar. (klinkt bekend miss) Liefs sancho
En sorry dat ik het zeg maar dit vind ik dreigen en is echt niet nodig we zijn toch geen kleine kinderen.Alleen een stel zwangere mutsen.
Ik heb reeds op de vorige pagina mijn excuses al aangeboden aan de mamma........ Maar moet zeggen, in het verhaal van Wannabe kan ik me totaal vinden !
enneh, ik ag in het album van inamargo nog een foto met ingedroogde waterpokjes, dus meiden we moeten wel toegeven dat het echt is Wie had dat nog verwacht een rel in het altijd zo gezellig augustustopic.... Houd mij weer even bezig . Want pffff ik verveel me vandaag. Ben zelfs stiekem wat werkmail gaan lezen. Want omdat de kleine volgens de VK nog wel even op zich laat wachten weiger ik vandaag om rustig aan te doen.
excuses aanvaard hoor ... maar is niet fijn te lezen . Laten we het hier bij laten . veel su6 aan die die nog moeten bevallen Groeten Erika
sorry maar als ik dit zo lees vind ik jullie dus wel een stel kleine kinderen en even op de uitspraak stippen kind terug te komen er stond nog iets voor , trouwens wie is zij om te zeggen dat het fake is ? quote: Ik heb net de foto van dat stomme stippenkind onder de microscoop bekeken en ben tot de conclusie gekomen dat dit zeer zeer fake is ! ik ben deze uitspraken een beetje beu , er is genoeg gewaarschuwd dacht ik zo om rekening te houden met elkaars gevoelens en vind stippe monster echt iets anders dan stom stippen kind en nee baby van de maand blijft zoals hij is tot een jaar is elk kindje een baby
Huh gewaarschuwd. Ik heb geen waarschuwing gezien.... Volgens mij zijn er excuses aangeboden, heeft inamargo die gelukkig geaccepteerd, hebben we gezegd dat niet meer te doen, wat verwacht je nu nog meer .... Dat liefs onder je bericht vind ik dit kader vrij ongepast en sarcastisch overkomen
Heej.. ik heb 1, nee 2, nee maar liefst 3 bezoeksters gemist! maarreh eigenlijk hou ik niet zo van visite.. de gedachte dat onze berichten worden gecontroleerd voelt niet zo prettig.. Alhoewel.. waarom werd er gister niet ingegrepen bij het traplopen? Mijn buikbanden voelen nog steeds beurs aan. Ik bedoel.. als we nou dingen rondstrooiden in de Lounge.. maar het is hier hecht, stil en geheim. Ook al begrijp ik wel dat Erika het over "het stippenkind" hebben niet op prijs stelt. :-k Maar je hebt nou eenmaal een zeer kunstig stippenkind.. =D> en (waarschijnlijk) daardoor ook de meeste stemmen. Best iets om trots op te zijn. O ja.. discussie niet voortzetten is een goed idee. Dank voor je succeswens en jij ook succes met je stippenkind in de race voor baby van de maand. Verder dreigende mods-berichtjes.. oei.. 8-[ Geen gebande augustus-mama's svp.. dat lijkt me nog erger dan bevallen.
Jeetje heb nogal wat gemist vandaag Miza en hubbie: Gefeliciteerd met jullie dochter! Hoop dat ze snel met je mee naar huis mogen marc, duim voor je [-o< Enne ehm, ambermams, hoop dat de weeen toch nog uit zichzelf mogen beginnen voor dat je de volgende keer weer naar het ziekenhuis moet hoor! Ga heel erg voor je duimen Enne hier wordt de borst ontsteking gelukkig wat minder pijnlijk al. Nog steeds niet fijn maar ach Valentijn heeft trouwens echt in ene de smaak te pakken gekregen met drinken hoor, we moeten hem iedere voeding 60 aanbieden waarvan hij er min 45 van moet drinken. Had vanochtend nog zo'n honger dat we wat extra hebben gegeven. In totaal heeft ie 80 gedronken . Als hij zo door gaat haal hij Kenji mischien nog in
Ik heb InaMargo ook nog even een pb gestuurd. Zo ander onderwerp Lintje is die vent van je nog langs het huis in Arnhem gereden?
IK ben degene die dat gezegd heeft, maar IK ben ook degene die meteen haar excuses heeft aangeboden, en volgens mij wordt dat door jou over het hoofd gezien, Deb......
oh, eh, supermoderator Deb.. begrijp me niet verkeerd maar ik denk dat we/de meiden er een positieve wending aan willen geven.. zodat we allemaal weer een glimlach op ons gezicht krijgen.. maar eh 8-[ je berichtjes helpen niet echt tot die glimlach.. zeg maar 8-[
Geen idee.. vanmorgen zei ie; ik ben half negen thuis, dan warm ik het eten wel op.. Lintje a la huisvrouw has a job to do.. Maar volgens mij moest hij ook "les" geven en presenteren etc... dus.. Lekker handig zo onbereikbaar.. ik zal hem leren -> vliezen breek nu!
Hallo dames! hier weer een berichtje van mij.. Heb de kleine net weer lekker in haar bedje gestopt, en kan gaan nalezen! Zag dat er hier wat geplaatst was, maar ik weet zeker dat het niet zo bedoeld is, we zeggen allemaal wel dingen hoe het in ons op komt. En aangezien er vrijwel direct excuses werden aangeboden en aanvaard, vind ik het wel waard om in ieder geval van daar geen stennis over te schoppen, en vooral geen dingen terug te plaatsen, want anders blijf je in de herhaling! Sommigen lezen niet eens alles terug, dus ik vind het zonde dat dat zo moest gaan, mod. ( sorry niet aanvallend bedoeld, maar zo denk ik er over). Ik ga zo even de bevalling verhaal eens plaatsen in het daarvoor bestemde gedeelte.. MamavanAmber -> ik hoop dat het gaat helpen hoor! Dat strippen. En aan iedereen een dikke knuffel! Ik ga weer even met de benen omhoog liggen, want nog 45min. en dan moet ze weer de fles hebben..
Whahahaha, ging dat maar zo makkelijk........ Dan waren mijn vliezen nu al twintig keer gebroken whoehahahaha !