augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Nou, na even een beetje te drukken op mijn buik en rustig te zitten beweegt hij weer wat :) Ben echt blij!
    Nu maar hopen dat hij zich vanavond ook nog even beweegt dan ben ik weer helemaal opgelucht

p.s in mijn album nieuwe foto!

2. Niet meer actief

Gelukkig maar Steph :D
    En mooi bolletje heb je daar :D:D

3. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Jee het is echt weer etens tijd.Lintje is weer druk :) :)

Heb lekkert m´n patat op mjjammmmiieee.

Ati Wil gfaan wandelen met de kleine ga maar even braaf mee. :) :)

Zal straks eens even bij Alice gaan spieken.

Is echt niks hoor 1 com.
    Nu moet ik wachten op Ati tot hij klaar is.Maar morgen ga ik de laptop weg brengen hoop dat hij snel klaar is.

4. Niet meer actief

ben nou wel benieuwd wat je dan bedoelde met vlindertuin... of bedoelde je die op deze website?

5. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :rolleyes:

Maarreh.. Steph, mooi hoor, en mooi shirtje en mooie vloer en mooie deur en mooie tafel en mooie stoel en mooie laptop.. sow.

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Eh.. jah.. slimmerik :)

7. Mama007

Mama007 Niet meer actief

haha uhmm gelukkig zie je de rest van mijn huis niet want dat is eeeeeen grote bende ;)

8. Mama007

Mama007 Niet meer actief

zo fotootje maar even bijgesneden ;) nu is alleen nog mijn buikje te zien ;)

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :D

10. Niet meer actief

solly :oops: daar kom ik nooit, kom eigenlijk alleen maar hier :D

11. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Lieve lieve (as) mama's!
    Ik ben er weer eventjes!

Ik wil iedereen ontzettend bedanken voor alle felicitaties, gelukwensen en kaarten!

Ik moet nog 'even' teruglezen naar wie ondertussen ook allemaal zijn bevallen (al heeft Lintje me al heel erg goed op de hoogte gehouden!!) maar alvast nieuwbakken mama's: van harte gefeliciteerd met jullie kindje!!!!!!

Het gaat hier erg goed alleen hou ik (nog) geen tijd over! Het neemt me allemaal nog helemaal in beslag en moet ook nog herstellen van de operatie. Lenthe doet het erg goed en is een heel lief en tevreden meisje.

Heb foto's in mn album gezet!!

Ik ga zo nog even een uurtje plat en probeer dan een en ander terug te lezen!

Super om hier weer te zijn! Voor de meiden die 'bezig zijn'"zet 'm op, je kan het....en het is geweldig!

Tot later ladies! :D

12. Niet meer actief

haha, he die Alice, zat ik net twee tellen geleden heel moeilijk te doen om een berichtje van jou te vinden om die foto's te bekijken, kom je gewoon online :)
    Maar wat een droppie zeg, vooral in die tub :D

13. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Alice wat een prachtig kindje is Lenthe!

14. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    eeeeeeeeeej hallo

sow net weer even de hele boel bijgelezen..

Heb gelijk ook maar even op kenji gestemd.. whahahahahahaha.

meer ga ik er niet over zeggen want dat is al gedaan. Maar blijf het op een bepaalde hoogte kinderachtig vinden...

even over het leven voelen. ook ik merk dat ik de kleine af en toe minder begint te voelen.. heb het daar met vk ook over gehad.

zij legde me uit dat je op een hele dag 10 bewegingen moet voelen. dan is alles in orde.. dat kan dus zijn dat de kleine bv zich de hele dag niet laat voelen maar dan op een half uur 10 bewegingen maakt. dan is dat dus ruim voldoende..
    en dat je de uk verder de hele dag niet meer voelt dan is er geen probleem.. ze gaf me ook als tip om anders een trappelboekje bij te houden.. dan turf je gewoon elke beweging en zet je daarbij het tijdstip.. etc etc..

maar als je het echt niet vertrouwd en er geen fijn gevoel bij hebt dan moet je inderdaad ten alle tijden gewoon bellen........

nou vandaag op bezoek geweest bij een oude schoolvriendin. heeft een kleine van 5 maanden. sowwwwwwwwwww leuk... ik wil nu ook.. opeens is mn geduld op. hahahahah ik wil nu ook...

maar helaas hebben we dus niks te willen...

moeder natuur laat ons toch allemaal niet meer zolang wachten.. het mag nu bij iedereen komen.. help ons dan ook een handje....

whaaaaaaaaaaaaa klink nu erg wanhopig..

tot krabbels

15. Niet meer actief

Iedere beweging die ik hier voel eindigt bijna in een harde buik, dus kan ook gewoon de harde buiken tellen :confused: pff, beweegt nog genoeg hierzo.
    Ik vertel em regelmatig dat ie buiten mn buik meer ruimte heeft, maarja...

16. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    Hee meiden!

IK HEB EEN FOTO VAN MERIJN IN MIJN ALBUM GEZET!

Hier is alles goed! Ik genees goed en geniet enorm van onze meid!
    Ik heb er toch voor gekozen om flesvoeding te geven. Voelde met niet prettig bij borstvoeding.

Ik heb niks bijgelezen, erg druk met onze meid en ik doe lekker rustig aan! :)

Ik hou het forum wel in de gaten hoor! \:D/

Heel veel liefs Stefanie

17. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    :D :D :D :D :D Dankjewel!!!!! Oh ze is echt om op te eten....die wangetjes zooo zacht....*smelt*

Hoop voor jullie dat jullie ook lekker gauw je droppie in je armen mag houden!

18. Mama007

Mama007 Niet meer actief

StefanieK wat een mooi meisje zeg! Geniet er maar lekker van!

19. Niet meer actief

Oooooh, ook al zo'n droppie, wat zijn onze aug.kindjes toch vreselijk schattig allemaal -zwijmel-

ps, je bent 7 dagen overtijd :p

20. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Wat lief van je! Ontzettend bedankt! Alles nog goed met je? Al veel activiteit van harde buiken ed lees ik? Wat spannend meid...ik leef met je mee!

Deel Deze Pagina