augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

thanx :D

2. Niet meer actief

jij kunt trouwens leuk een foto maken vanuit dezelfde hoek als de 3D echo en dan vergelijken :D

3. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    Even snel nog kijken of mijn nieuwe banner het doet!
    Thanks Raccon!

4. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    AAAAAAAALIIICEEEEEEEEEEEE :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

5. Niet meer actief

2 dagen alweer :D

6. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
  7. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ja doet het! Nogmaals gefeliciteerd hoor! :D

8. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ja inderdaad! Gaan we straks maar even doen! :D

9. Niet meer actief

hihi, Alice, Lintje heeft een oogje op je :p

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :) Is dit geen datingsite dan?

11. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland

Pas maar op straks word het verkeerd opgevat. :) :) :)

12. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    He Alice fijn dat alles goed gaat meid.

13. Niet meer actief

ja, voor pasgeborenen toch :D

14. Niet meer actief

ik ga een eigen forum beginnen [-(

15. Niet meer actief

Iedereen weg nu :(

snif, helemaal alleen :cry: snuf

oke, geen emo bui nu, krijg zo visite

Dus ga nu dag zeggen:

DAG
    :D

16. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Met -le, dus precies zoals je het schrijft.

Wow wat een mooi meiske heb je, Alice! En die rompertjes met spaghetti-bandjes, geweldig!

Zojuist maar eens het badje 's avonds gedaan, misschien dat ze dan de dag en de nacht weer juist krijgt. Ze slaapt nu, dus dat is al een groot pluspunt. Dus ff [-o< dat ze dit blijft doen. De afgelopen nachten sliep ze overdag heel veel en 's avonds na 19 uur was ze wakker tot middernacht of zo. Daarna sliep ze wel weer maar je hele avond ben je dan in de weer met haar. Ze ziet inmiddels wat minder geel, dus dat is een vooruitgang.

Vanavond tijdens het eten weer zitten janken omdat de tafel nu maar voor 2 gedekt is. Het is zo stil nu Gabriel uit logeren is.... :cry: :cry: Ik weet dat hij het helemaal geweldig vindt, maar ik ben dan weer bang dat hij denkt dat we hem wegsturen omdat er nu een nieuw kindje is en wij hem niet meer lief vinden of zo. :cry: Dat is zo stom, komt gewoon door de kraamtranen maar ik vind alles nu zo zielig. Zal blij zijn als dat over is!

Ik ga kijken of ik ff een uurtje slaap kan inhalen, succes voor alle dames!

17. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Nee hoor was even aan de andere kant bij de mama's hahahaha

18. Hoi meiden

Nouw nouw wat een middagje is het hier geweest :(

Ik kom maar gewoon ff melden dat de apk bij de verloskundige goed was. 1 van mijn verloskundigen is op vakantie dus het was een vervangster. Die heb ik nu dan gelukkig al een keer gesproken, je weet tenslotte maar nooit of ik haar midden in de nacht in mijn huis en méér moet laten... ;) Wel zo leuk als je mekaar dan in ieder geval 1 keer hebt gezien

Alles was weer bueno. Bloeddruk stijgt wel gestaag, maar blijft netjes binnen de marges. Voor de rest geen bijzonderheden. Ja deze week 0,5 kilo erbij, pfiew dat was wel een opluchting na 1 week 2 kilo en 1 week 1,5 kilo 8) .

Ik heb die jeukplek op mijn buik laten zien. Was in ieder geval niks ernstigs, hoewel ze het niet kon plaatsen. Ze zag wel dat het erg gezwollen en geirriteerd was. Ik kan morgen mentholgel halen om te verkoelen.

Verder merktte ze erg scherp op dat ik wel héél veel vocht vasthoud. En dan op zo'n vragende toon van: goh heb jij dat wel door? ja hahahahah wat een lol. Ik kan al tijden geen schoen meer aan, maar fijn dat je het ziet en met me meeleeft :p

Volgende week woensdag moet ik weer. Eventueel kunnen ze dan proberen te strippen. Volgende week dus maandverbandje mee ;)

Vanmiddag had ik een vriendin op bezoek. Vorig jaar zelf bijna twee weken te laat bevallen, dus die kwam me ff moreel ondersteunen ;) . Toen zij net binnen was belden twee andere kennissen of ze ff een bakkie konden doen, maar ja ik had dus al visite. Maar geeft de burger wel moed dat ze zo meeleven allemaal

Verder vandaag ongikrampen. Nog niet spetterend, maar wel langdurig en irritant. Zolang het niet doorzet is het gewoon irritant. Morgen is wel DE dag dus zou wel stoer zijn van mijn meisje als ze gewoon vannacht haar Grande Entree maakt :D

Wat een lieve foto's van merijn en lenthe. Die sexy rompertjes heb ik ook, met die spaghettibandjes. Smelt.... nou kan ik al helemááál niet meer wachten :p

Fijne avond allemaal
    Kirsten

19. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    ooooooooooo Kuki een hele dikke Knuf.

Meid lekker janken heerlijk toch.Laat gaan. ;)

20. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Vanmiddag een echo laten maken in het ziekenhuis en gelukkig is alles goed.
    Ik heb genoeg vruchtwater en het kindje groeit goed dus daar ben ik erg blij om.

Verder ben ik erg moe en voel soms een heel klein steekje in mijn buik,rug of been.
    En mijn kindje beweegt echt veel,mijn hele buik gaat dan heen en weer.

Zo heb ik julie weer even bij gepraat.

Doei Teddy.

Deel Deze Pagina