Kiki, zal het dan echt begonnen zijn bij je ? Zometeen heb jij nog eerder een baby op je buik dan ikke hahahahaha !
Nou ja zeg, ik dacht dat we dat allemaal achter ons gelaten hadden.... Excuses zijn aangeboden en aanvaard toch ?
Nee, ik ben er nog! Gelukkig is het wel een beetje afgezakt, werd helemaal gek. Nee, heb nog veels te veel te doen, geen beeb hier vandaag Hoop dat het nu echt wel bij je doorzet, Jet.
Hahahahaha, beeb komt wanneer het er klaar voor is hoor Kiki, dus als die kleine denkt: ik wil eruit, dan komt hij toch echt......
He meiden goeiemorgen Ik typ mijn berichtjes daarom ook altijd in een mailtje wat ik vervolgens knip en plak. Want dat eruit gegooid wrden was me al bekend van mijn mountainbikeforum ... Sonjaw : wat een ellende, jij op je laatste benen, Kenji ook zielig uiteraard. Is er neit iemand die het even een ( halve) dag kan overnemen zodat jij in iedergeval iets bij kan slapen? Kiki: een rommelende mams, spannend Kuki: hoe is het met G nu ? Extra knuffeldag met zijn allen vandaag ? Demi : ik ben zeker ook een kattenliefhebber, maar van een beetje water krijgen ze niets hoor, mijn kitten moet ook leren wat wel en niet mag... Kiki: wellicht dat het begonnen is ... enneh , ik ben ook niet kleinzerig vind ik ( met mijn extreme sporten en idiote blessures ) , maar bevallen brrrrrrrrrr. stephanie: goed dat je de VK even belt, extra check is niets mis mee. Jet : het wordt nu gewoon wel eens tijd bij jou. 40 weken halen mag, daarom is het 40 weken, maar dan moet het toch wel heel snel beginnen. en het klinkt wel weer alsof het begonnen is nu, gezien de datum is dat wel waarschijnlijk ik ga voor je duimen Was alles ok bij de APK Lintje ? Als jullie privacy willen, kan ik zo een forum online zetten hoor . Geen probleem, server ruimte en bandtbreddte genoeg hier Ik heb met mezelf de afspraak gemaakt dat ik na de uitgerekende dag heel erg mag gaan zeuren en ongeduldig zijn, en onhandelbaar zijn en dat ik het daarvoor van me af moet zetten. Dat lukt me soms best . tot ik weer van die prachtige foto's zie zoals nu van Ashley ... dan wil ik ook
Al een uur rommelvrij...enigszins teleurstellend, maar aan de andere kant kan ik zo tenminste rustig mijn bedje weer inkruipen. Ging op een gegeven moment echt goed, elke vijf minuten zo'n anderhalve minuut. Wannabe, goeie tip van dat berichtje eerst ergens anders tikken, gebeurt de laatste tijd iets te vaak. Lintje, goedgekeurd?
oooh ff niet geweest en wat een mooie kindjes zijn er geboren! Lenthe, Merijn en alle andere kindjes waarvan ik de foto's even heb bekeken. Tjee dat hebben we toch mooi gebakken met zn allen niet dan! Meiden die nog moeten of nu bezig zijn succes! en zet hem op.
Zo net ff oma (87) en moeders op de koffie gehad... Dat was wel leuke afleiding, maar ook wel een beetje vermoeiend. Zijn alle oude mensen zo eigenwijs? En zouden wij later ook zo worden? Ga zo ff een brief op de post doen en een broodje eten, dan verplicht mijn rustuurtjes nemen en als ik dan terug kom, hoop ik dat het bij mamamvanamber heeft doorgezet, dat Lintje is goedgekeurd, dat Teddy ondertussen ook begonnen is, dat stefanie haar beebje het allemaal goed doet en dat de andere rommelkonten af en toe een beetje rust gegund wordt of dat het daar ook maar mag doorzetten! Zo ik heb gesproken....
APK was oke.. Het is echt zo raar.. als ik naar beneden kijk naar mijn buik ligt beeb altijd met ruggetje rechts.. behalve bij de VK-bezoeken. Het was me vorige week opgevallen toen ik mijn zw.kaart bekeek, de VK tekent altijd de ligging met het ruggetje tegen mijn linkerzij. Dus de hele week er op gelet.. nee hoor, mijn beeb ligt ALTIJD met ruggetje rechts. Daarom kan ik ook niet op mijn linkerzij slapen want dan gaat beeb de hele nacht schoppen richting matras. En ik ga op de onderzoekstafel liggen; PATS, beeb ligt met ruggetje links. De VK zei: "wat een dondersteen!" Want voor beeb en onderzoek is het het beste dat ze met het ruggetje links ligt.. dus dan is het ineens een voorbeeldige baby. Als ze dat ook maar doet tijdens de bevalling want dat schijnt beter te zijn. Het boefje. Ik had voor mijn doen wel een beetje een hoge onderdruk, 85.. maar hoef pas volgende week urine te laten controleren en moet bellen als ik (wat Alice noemt het band-gevoel krijg. Wan, bij een ban, maak ik graag gebruik van je forum-opzet. De VK verwachtte ook niet dat ik morgen een beeb zou krijgen "maar je zou me heel erg verrassen als je me morgen belt". Ze denkt dat ik de uitgerekende datum wel haal.. maar ze heeft het echt superrustig in deze vakantietijd.
hihi wannabe die privacy tsja, kijk ik wet dat je hier geen privcy hebt maar laatst lasik in de lounge iets en dat zette ik hier neer voor Lintje. Nog geen 5 min later is er iemand van out of the blue hier bij "ons" en noemt me kinderachtig. Nu hebben we het over een ander kindje en ik snap dat het niet netjes was maar ik snap dan weer niet hoe zij daar achter komt. En het gaat dan nu ff niet om het onderwerp maar gewoon om het gevoel wat t oproept. Ik zet hier soms dingen neer voor jullie en het idee dt iedereen van t forum dat dan leest dringt op zo'n moment dan extra door. Wat al eerder is gezegd ik lees niet in andere maanden topics, geen tijd voor en t intereseerd me niet. Vandaar de privacy,,,,,,hoop dat ik het zo duidelijk uitleg zonder dt ik dadelijk iets verkeerd doe ofzo. Er is ook niks kwaads meebedoelt,,,,,zucht Hier al heel de nacht en ochtend regen, word er een beetje dippig van. Vanavond uit eten voor de verjaardag van mn paps,,,,,krjg alleen geen enkele schoenen aan behalve mn zeer charming crocs,,,, nu niet bepaald leuk voor uit eten te gaan
haha Lintje wat een beeb. De van mij ligt ook altijd rechts met t ruggetje. Zei ze ook waarom t links beter is?
Moge dames, Ik word gek van de telefoon. iedereen belt nog even van hoe is het en is er al wat. Ik wil niet meer opnemen, maar ze weten dat ik nummermelding heb, blehhhh. Gisteravond 4 mensen en nu alweer 2. Op de msn zetten dat er niks aan de hand is helpt dus blijkbaar ook al niet meer, help wat moet ik doen. nouja genoeg gezeurd ik verlies ineens wel veel slijm, maar daar houdt het ook mee op. Jullie zijn al aan het rommelen en mamavanamber ik hoop zo voor je dat het eindelijk doorzet. Sonja hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen ik kan me voorstellen dat je zooo moe bent, succes
Nou, niemand die zich afvraagt hoe het met mij gaat hoor.. Dus als ze dat over anderhalve week wel flikken krijgen ze de wind van voren. (Ik heb me ongeveer hetzelfde voorgenomen als Wannabe.. tot de 20e hou ik me rustig (muv de afgelopen dinsdag-dip) maar daarna... oeh.. Ik zal nog es iets raars vertellen.
Chigirl: hier ook veel telefoontjes of ik al aan het bevallen ben. Moet over 10 min naar de VK ik hoop echt dat ik niet naar het ZH moet maar bewegingen zijn nog steeds minimaal heb 2 a 3 keer een voetje gevoeld en dat is niks voor mijn normaal onwijs drukke beeb! Nou ik hoop snel weer terug te zijn hier!
Mijn moeder is echt compleet gestoord. Komt mijn moeder dinsdag om half elf 's avonds bij mijn zusje langs. En moeder komt eigenlijk tegenwoordig alleen op verjaardagen dus ik zei tegen zus "was je jarig dan?".. najah.. stom grapje, want zus stond het huilen nader dan het lachen. Goed, moeder komt langs. Gaat moeder een heel verhaal ophouden over dat haar vriend vandeweek ineens ziek werd en naar bed ging en haar riep. Toen moeder bovenkwam lag haar vriend ineens te trillen. "Dus" (zo zei ze) "Heb ik de dokterswacht maar even gebeld, want tja, ik dacht, kan wel een ambulance bellen maar dan laat ik hem liever doodgaan." "De dokterswacht kwam langs en hij had 41 graden koorts, dus ik denk dat ie binnenkort wel dood gaat. En eigenlijk weet ik niet wie ik dan als eerste moet bellen." Dus zus zegt: "ZIJN kinderen natuurlijk." Moeder: "nee, ik bel jou wel als eerste, want dan kun je snel even het huis leeghalen." "En je moet het niet tegen Lin zeggen want die kan dat op dit moment vast niet aan." Eh.. als er iemand deze onzin niet aankan is het dus mijn onzekere zusje he. En als haar vriend echt dood gaat kom ik daar heus wel achter lijkt me.. Is dat mens nou helemaal gek geworden?! Nu weet ik dat je alles wat ze zegt met een flinke korrel zout moet nemen, maar dit is toch TE idioot. En dat ze daar dan zus mee gaat lastig vallen, die is de laatste tijd bepaald niet lekker in haar vel en dan krijgt ze er ook nog zo'n moeder bij. Dus ik wil haar graag bellen om te zeggen dat ze niet zo ongelofelijk dom moet doen. Compleet gestoord (want ze zegt nog wel meer dingen tegen mijn zusje en het helpt niet mbt haar zelfvertrouwen). Ik zei gister tegen Tj, ik heb echt grote twijfels of we de kleine straks 1 dag in de week bij mijn moeder laten. Wat een achterlijke koe.