Lintje mannen begrijpen dat niet.ze zijn echt anders.Ookal moet ik zeggen dat Ati het erg leuk vond al die kaarten van jullie.Hij vind het ook leuk dat we nog een keer afspreken. Ik ben ook blij dat wij hier zo goed met elkaar omgaan.En gewoon je zelf kan zijn en je ding kan en mag zeggen zonder scheve gezichten. Trouwens ga weer wat dingen op mp zetten.Iemand intresse in een handkolf van Avent helemaal nieuw.met 2 flessen erbij. Ga weer even verder. En over die katten dieren voelen dingen echt beter dan mensen.In Amerika lieten ze vorige week een kat zien die alleen bij mensen ging liggen als ze gingen sterven.Dit was in een bejaardenhuis.
Hi, ben ik weer...toch van het knutselen weer aan het soppen gegaan en nu weer even bijlezen. Juul, spannend die echo straks, succes. Wel even laten weten he! MissG, bedankt voor je berichtje in mijn album, lief van je <knuf> En mijn katten lopen altijd om me heen te dralen, zit dus geen verschil in. Mijn hubbie weet hopenlijk niet dat ik hier rondspook, dan zou die alles gaan lezen wat ik hier tik (zo ongelooflijk nieuwsgierig) en dit is echt mijn dingetje. Deel hier denk ik meer gevoelens en zorgen dan met hubbie (slecht?). Wil hem gewoon niet opzadelen met mijn auwtjes etc. Ruzie duurt nog voort...altijd wel met een We zijn beiden nogal fel en geven niet graag toe . Straks weer even knuffen.
Kiki vind t wel grappig. Die van mij weet wel van t forum en vraagt maar zal niet lezen. De beebiesite leest ie wel maar weet niet hoe hij er iets op moet zetten hihi toch best handig zo'n onhandige op pc gebied :-D Katten van mn ouders dralen al heel de zwangerschap om me heen. Die kleine mini wat we laatst gehaald hbben die vind t "handig" dat ie op mn buik kan liggen en begint dan hard te knorren haha die keine reageert daar dan echt op en omdat ze nog ze klein is beweegt ze mee net als de afstandsbediening haha echt grappig. Sonja dat van die kat heb ik ook gezlezen of gezien ergens. Echt zo gek, die ging op t bed liggen van de mensen die stierven. Die voelde dat gewoon aan. Als je dat zelf niet wet en die kat komt opeens bij je liggen zou ik gek worden denk ik haha Hopla, jeetje das idd achterlijk van Wij. Ik zou dat mailje gewoon doen, weten ze ook gelik hoe t is hihi. Don't mess with overdue mammies
Nou, daar ben ik weer hoor, weer redelijk bijgekomen. Het kwam gewoon op zo'n verkeerd moment, ik heb de hele zwangerschap (met uitzondering van 1 a 2 keer) nog geen emo bui gehad, maar de laatste dagen kan ik me druk maken om alles en om het minste geringste gaan huilen. Heb het zelfs nog niet aan hubbie verteld, omdat ik bang was dat de sluis dan weer werd geopend. Maar goed, had gistermiddag nog een pb gehad, maar die heb ik ongelezen weggegooid, geen zin in meer gezeur. Jullie zijn allemaal vreselijk lief, bedankt voor al de knuffels en van nu af aan negeer ik de rest van het forum. Ik las ergens 8 pagina's terug ofzo dat na veel harde, pijnlijke buiken de bevalling niet lang op zich zou moeten laten wachten, dus daar zet ik mijn hoop nu op. Mijn ribben doen echt zeer, helemaal niet leuk meer, uk beweegt idd ook minder, maar nog wel zat, dus maak me geen zorgen. Maak me alleen weer druk als ik denk aan de fam die dan langs willen komen komende dagen 'om me nog even te zien voor...' WHY? Naja, zolang ze maar bellen van te voren en niet zomaar langs wippen. Hubbie hier vraagt ook regelmatig of er nog mama's bij zijn gekomen, dus ik hou hem goed op de hoogte. En hij post steeds lief de kaartjes voor me. Maar sinds ik bij de vk steeds binnen 5 minuten buiten sta, gaat hij ook niet meer mee hoor. Pas als ze idd (hopelijk niet) moeten gaan strippen ofzo, dan neem ik em weer mee. Hij mag wel, maar moet gewoon werken, dus dat werkt niet. Zo nog even bijlezen bij de mama's want met Naomi van Loran ging het niet zo goed geloof is. Knuffels voor alle rommelaars en natuurlijk ook voor alle niet-rommelaars. <<KNUFF>>
ow Raccon je bent er Goed gedaan dat pbtje niet gelezen. Ff uit nieuwsgierigheid hadden jullie pb van de mods of van de moeder van t kindje? Het verbaast me namelijk dat ik niks heb terwijl t mijn eerste woorden waren maar goed. Hoop dat t niet lang meer duurt voor je
pfiew... als k bij de al mama's lees ben ik toch stiekem wel een beetje jalours hoor... wil ook verlieft zijn op me meisje... wil ook weten hoe ze eruit ziet... en wil ook wakker gehouden worden door darmkrapjes ipv stomme oefenweeen! gelukkig raccon dat je je weer wat beter voelt.... hier vandaag ook wel een beetje emo... komt misschien wel omdat het vandaag mijn 40 weken is
Hey Nikster, irritant zeker dat je nu weer moet gaan optellen. Zie er ook zo tegenop, maarja, hij komt wanneer ie klaar is. Dikke knuf, gelukkig kunnen we elkaar zo een beetje opbeuren en uithuilen enzo
Hoi meiden, Nou hier nog geen tekens van weeen hoor dus ik ben bang dat het pas volgende week gaat gebeuren ergens. Helaas want ik zit er helemaal door heen en wil zo graag mijn kindje in mijn armen houden. Mijn vriend kan ook niet wachten en is nog aan het werk tot dat de bevalling zich aan dient want dan heeft hij 3 weken vakantie. Braken mijn vliesen maar of zo dan kan ik hem bellen dat hij naar huis kan komen en zijn we gezellig 3 weken samen met onze lieve kleine man. Wel heb ik soms ongesteldheids krampjes maar die zijn heel licht en gaan snel weer weg. En mijn kindje beweegt soms heel erg aktief en dan gaat mijn hele buik heen en weer. Hopen dat de bevalling snel komt. Wat betreft mijn abces dat lijkt iets minder pijnelijk te worden,durf het haast niet te zeggen bang dat het heel hard weer trug komt. Maar ik kan een beetje op mijn bips zitten gelukkig. De huisarts verteld ook dat het van zelf weg kan gaan dus laten we dat hopen want het kan zo'n pijn doen. Ga zo maar even stofzuigen want ik ben zo lui als maar zijn kan en heb nergens zin in. Mijn kat is ook erg veel bij me en als ik in bed lig dan ligt hij heel lief naast me als of hij iets aan voelt komen Meiden fijne dag en tot snel weer. Teddy.
Ik verlies al vanaf week 28 colostrum.. hoef maar met mijn arm tegen mijn borst te leunen en het komt er uit.. Vooral 's avonds in bed, als ik op mijn zij lig en mijn borst "plet". Het droogt ook heel hard op..
Raccon, fijn dat je er weer bent. Jammer dat je het tweede pbtje niet hebt gelezen, misschien dat er in stond dat het niet de bedoeling was om je emo te maken. Groove, ik had geen pbtje van Lotte maar een reactie van mod Deb.
sh*t.. ik was net gewend aan die menstruatieloze maanden.. En nu kan ik er nog minder dan een maand (of wellicht nog maar een week) van genieten..
hmm ik verlies ook al weken af en toe een druppeltje, maar heb er verder geen pijn in mijn borsten bij en zo.. bovendien is de kleur wat ik eerst verloor toch echt anders dan nu zeg maar, herken het van de vorige keer duidelijk als colostrum terwijl het eerst gewoon nog wat vocht was zeg maar (wat wel hard en wit opdroogde ja )
ik vroeg me es af he... wat doen jullie eigelijk in het dagelijks leven (qua beroep enz) was k gewoon beniewd naar:d
haha Nikster, ja, zo lijkt het idd wel een beetje , misschien omdat ie nu wat verder is ingedaald? en Lin, ik denk het niet, want had een nogal overstuur fel pb'tje terug gestuurd. had geen zin in nog meer tranen, dus heb alles weggegooid nu ga ik mezelf en uk even verwennen en een doomoo seat kopen
Tot 16 april van dit jaar was ik werkzaam bij een gemeente als coordinator.. tot 1 november krijg ik nog betaald. In het kort: ik krijg geen contract voor onbepaalde tijd omdat ik wat van het gedrag van het hoofd van mijn afdeling heb gezegd. Dus straks weer solliciteren. Verder; forummen houdt me sinds die tijd flink bezig, tis een soort van ontspanning en heb verder ook geen zwangere vriendinnen etc. Verkoop van het huis.. haha.. en wat al niet. En nu eet ik drie beschuitjes met aardbeien en drink ik een glas Taxi Tropical waarna ik zeker weer aan de Rennies moet..