augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Oh Raccon.. ik was in de veronderstelling dat je niet gereageerd had.. excuus. Nu ben ik wel nieuwsgierig wat je geschreven hebt.. haha..

2. Niet meer actief

Voor mn verlof werkte ik bij De Hypotheker, maar na mn verlof ga ik helemaal stoppen met werken en wordt lekker thuismama :D

Verder is de kamer waar ik nu in zit nog een rommel omdat we net een nieuwe kast hebben gekocht, dus af en toe ruim ik wat op, onze zolder moet nog gedaan worden en ik heb nog een paar creatieve dingies liggen.
    Dat doe ik zo op een dag tussen het forummen, eten en slapen door ;)

3. Niet meer actief

hihi, ik kreeg op mn kop omdat ik Elmo suste dat ze er niet een too big deal van moest maken en zich er verder niet echt mee moest bemoeien (ik had het vrij netjes gezegd dacht ik eigenlijk)
    en omdat ik een dag later, nadat alles alweer opgelost was :rolleyes: een pb kreeg over een onzinnig zinnetje, schoot ik uit mn slof.
    Heb net een heel verhaal naar hubbie gemaild en die belde direct op dat ze niet moesten zeuren en dat ik lief was enzo :D Ik heb zo'n lieve man !

Hij is nu een ticker aan't maken die bij de website van onze uk past (die heeft ie ook gemaakt)

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ik hang de eeuwige student uit. Fiscaal en bedrijfsrecht. Ben benieuwd hoe ik straks de colleges ga volgen en voorbereiden met een beeb in huis. En af en toe neem ik een leuk juridisch klusje aan.

Verder ben ik momenteel de huiskamer aan het verbouwen ..f*ck moet zo m'n bloeddruk weer is laten opnemen....ff bankliggen...

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hebben jullie trouwens ook een stuk minder trek? Ik moet mezelf de laatste twee dagen weer toezetten tot eten...heel bizar...

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ooh.. lieve man van jou. Ik ben benieuwd naar je ticker.. ;)

7. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ja, minder trek maar als ik minder eet ga ik duizelig worden enzo.. Dus ik MOET wel eten.. wel veel dorst trouwens.

8. Niet meer actief

ja, nu je t zegt, heb niet meer van die vreetbuien

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Raccon en Kiki, hoe doen jullie dat dan financieel?

10. Niet meer actief

We hebben het uitgerekend en we moeten het redden, hubbie gaat ook van baan veranderen, dus we gaan er ook nog wel wat op vooruit.
    En ik kan erg goed sparen :)

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Mannetje zorgt heel goed voor, is echt heel lief van hem. En m'n studie bekostig ik deels zelf vanuit een studielening. Wil hem niet volledig voor de kosten laten opdraaien.

En dat van die dorst, dat heb ik hier ook...liters water gaan er doorheen. Mijn melk-kick heb ik ook weer achter me gelaten...maf.

12. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Zo net even stof gezogen en wat is dat vermoeiend zeg.
    Hebben julie het ook zo warm,ik heb het soms zo warm dat het lijkt als of ik in de tropen woon en het zweet druipt dan van me af.

Ik werk in de thuiszorg waar ik voornamelijk oudere mensen verzorg die nog zelfstandig wonen.
    Leuk werk maar soms ook erg zwaar.
    Ik blijf 2 dagen werken na mijn verlof maar nu wel vaste dagen omdat ik niet meer zo flexibel kan zijn straks met de kleine.

Ga zo even op bed liggen en wat lezen en hopelijk val ik wat in slaap want ik ben weer erg moe.

Doei knuffel van teddy.

13. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hier ook nog een studje... maja dat is ook wel logisch met mijn leeftijd...
    moet nog 2 jaar van de sph...
    komende jaar word zwaar... moet dan 1 dag naar school en 3 dagen stage lopen(gelukkig wel hier om de hoek) dat is eigenlijk 1 dag mee van huis dan ik eigenlijk zou willen maja tis maar voor 1 jaartje...en dan afstuderen....pff kijk er nu al naar uit want ben het studeren echt spuug zat!

14. Niet meer actief

Hoe ga je dat doen met oppas Nik?

15. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    uhm 1 dag gaat ze naar mijn moeder(di) 1 dag komt mijn schoonmoeder hier(wo) 1 dag naar het kdv(do) en 1 dag papa dag(vr)
    me mannetje werkt in een kledingwinkel en werkt dus ook op zaterdag daarom is hij 1 dag doordeweeks vrij... op de andere dagen ben ik zelf gewoon thuis!

16. Niet meer actief

Ah, ik snap, en na dat jaar? Al plannen?

17. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Kiki, wat doet je man dan? Goudzoeken (en vinden)? ;)

Ben inmiddels alweer twee jaar klaar met SJD. Heb eerst gewerkt als jurist en toen dus als coordinator en nu zoek ik iets wat ik leuk vind ongeacht of het past bij mijn vooropleiding of niveau.. Inmiddels heb ik wel geleerd dat het niet allemaal om carriere maken en aanzien draait.

18. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    nope nog niet echt... maar de oma's blijven soswieso allebij een dag oppassen....
    t ligt een beetje aan hoe het gaat met afstuderen enz..

19. Niet meer actief

Lin, ik heb een grafische opleiding gedaan, dus ben ook niet echt in mn eigen branche terecht gekomen, maar dat maakte me ook niks uit. Als het maar leuk werk was wat ik deed en een beetje in de buurt.

Nik, ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat met je studie naast zo'n kleintje, lijkt me erg zwaar.

20. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland

Deel Deze Pagina