Hahahaha nee hoor Lintje, ik heb onwijs leuke buren (aan de rechterkant dan, die aan de linkerkant heb ik maar een keertje gezien), maar wij willen dus een andere schutting dan degene die de buurt collectief besteld heeft, en dat gingen we dus even overleggen. We zijn er over uit, we gaan van dat gevlochten beton doen met daartussen hedera's, volgens mij wordt dat heel mooi !
Hoi meiden Pfffff hier stevige ongikramp. Maar aan 1 stuk door, dus weer hetzelfde riedeltje denk ik Wou ff mijn puur materialistische blijdschap delen. Twee weken terug had ik de afrekening van het gas gekregen, kregen we 100 euro van terug. Vandaag kreeg ik de afrekening electriciteit, en daar krijgen we ook nog eens ruim 200 euro terug . Joepie daar word ik nou zo blij van ......... 8) Het is natuurlijk gewoon ons eigen geld, maar toch. Ik heb ook wel eens een afrekening gehad of we 400 euro na wilden betalen... Dan is dit wel véééél leuker Mijn achtergrond: ik heb Sociale Zekerheidskunde gestudeerd, HBO niveau. Dat was de voorloper van SJD, ja lintje zóóóóóóóóóóóó'n ouwe tante ben ik nou . Ik ben afgestudeerd toen ik nét 21 was, zag er dus veelbelovend uit. Na mijn opleiding gaan werken. Binnen 2 jaar ziek geworden, 1ste keer in de WAO. Anderhalf jaar op de bank gezeten. Artsen en ik dachten vervolgens dat ik genezen was. Weer fulltime gaan werken, beleidsmedewerker bij de vakbond en weer ziek geworden. Of nee, niet weer, ik ben nooit beter geweest dus. Na de diagnose MS heb ik nog bijna een jaar doorgewerkt, toen einde contract en vervolgens volledig afgekeurd. Sinds begin 2003 niet meer gewerkt. Nu de MS al gedurende lange tijd heel erg stabiel was, hebben we gekozen voor kindje ipv weer proberen te werken. Ik hóóóp eigenlijk nog altijd wel dat ik toch op enig moment ook weer een paar uurtjes ernaast kan gaan werken. Maar dat moet dus even wachten nu beebje er komt voorzover het uberhaupt haalbare kaart zal zijn. Dat wassum Groetjes Kirsten
WOOOW.. wat ben jij oud! Sociale Zekerheidskunde.. Dat was bij ons een vak Sociaal Zekerheidsrecht. Maar dat verandert zooo snel.. niet bij te houden gewoon. Ik ben blij voor je financiele terugkrijgertjes!
Zo toch maar weer iets eerder op het forum teruggekeerd. Ik ben docent Lichamelijke opvoeding en docent Nederlands op een VMBO school ( klassen 3 en 4: 14- 17 jaar). In 2002 afgestudeerd aan de ALO Groningen en net voor de zomervakantie was ik klaar met mijn HBO studie NL van Windesheim Zwolle. Deze deed ik via een thuisstudie van de LOI, naast mijn fulltime baan. In het onderwijs heb je met 1 fte een volledige baan en ik ga straks weer 0.76 fte werken. Verdeeld over 3 dagen. Hubbie werkt in de woninginrichting en is altijd 's maandags vrij. mijn moeder past op dinsdag op, ikzelf ben de woe/dond. thuis, hubbie weer op vrijochtend tot 13.00 uur en dan ligt het aan mijn lesrooster op vrijdag hoelang ik dan moet of we nog extra opppas erbij moeten... Maar goed ik begin pas weer na de kerstvakantie, dus dat is pas van veel latere zorg!
Ha meiden! Ik kom me ook weer even melden! Ben hard bezig met de nesteldrang en nu weer even bijkomen op de stoel achter de pc. Onderhand weer veel gemist in die paar daagjes zie ik... Hele rel, allemaal rommelende meiden, een hoop lol ook gelukkig! Maar goed, eerst even de meest nieuwbakken mama's feliciteren! Miza, nog van harte met de geboorte van Ilse ! Wat een bevalling heb je gehad meid, heftig hoor! Loran, volgens mij had ik jou ook nog niet gefeliciteerd met de geboorte van Naomi.. Fijn dat het niet lang meer heeft geduurd de bevalling. Amanchel, jou had ik op de babysite gefeliciteerd, maar nog niet hier! Jij nog van harte met de snelle geboorte van Milana (uiteraard vind ik dat een heel mooie naam ) Roos, jij van harte met Dylano!! Hopelijk is de inleiding meegevallen. En ik kwam nog een quote tegen van Lintje waar ik effies op moet reageren Lintje, ik dacht precies hetzelfde als jij bij vorige zwangerschap... maar, je krijgt regelrechte "Frisk" tepels (je weet wel van die reclame met die gozer die langs een hekje ratelt met zijn tepels...) als je kind je borst loslaat en dan ga je twijfelen of het niet toch zo is... Je tepel is een stuk rekbaarder dan je denkt, echt een harmonika! En pijn deed het niet bij mij, hoewel het wel onwennig was in het begin. Ik ben benieuwd hoe jij het straks gaat ervaren allemaal! Over werk: ik ben commercieel assistente bij een training- en consultancy bureau. We verkopen gedragstrainingen op het gebied van Management, Verkoop en accountmanagement etc. Straks ga ik weer 3 dagen werken en de kids naar het KDV. Verder alles rustig hier. Geen krampjes/voorweeen. Wel een kind dat niet indaalt, over 1 week pas weer naar het ziekenhuis voor controle (wat nou elke week?), lekker bezig met nesteldrang, eergisteren is onze trap bekleed met vloerbedekking, deze kip is weer tevreden! Wiegje is af, incl. zelfgemaakte lakentjes en roosjes op de kap *zwijmel*. Ik zie de kleine daar al zo inliggen. Nu afwachten wanneer het gaat komen. Hoewel ik een beetje aan struisvogelpolitiek doe. Net of het allemaal niet waar is, of het mij niet gaat overkomen, of het allemaal over iemand anders gaat... Is er iemand die dat herkent? Het voelt af en toe nog zo onwerkelijk. Hoewel ik het allemaal al een keer heb meegemaakt.
hallo allemaal,wilde even mededelen dat ik vorige week dinsdag bevallen ben van een zoon, bevalling ging erg vlot.en alles gaat goed met ons. begin nu weer een beetje bij te komen,maar het is het meer dan waard geweest allemaal.. groetjes angela ps:ben ik toch nog een juli mama geworden
Angela80, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jay, een prachtige naam al zeg ik het zelf whahahahaha (kijk maar even terug in het lijstje hoe onze zoon gaat heten.........)
Angela gefeliciteerd met Jay! Jay wilde gewoon zorgen dat ie de eerste in augustus was door op de laatste juli-dag te komen. haha.. Geniet van je "beetje bijkomen".
Oh ja, ik ga vanavond alweer op kraamvisite bij mijn vriendin, hahahaha ! Ze belde me op, ze had nog geen visite voor vanavond en ze zou het onwijs leuk vinden als Amber ook naar Jesse komt kijken, ze is zo benieuwd hoe Amber daarop reageert....... Nou, dat aanbod sla ik natuurlijk niet af, ik wil ook wel weer even lekker knuffelen met Jesse hihi !
Jeetje, ik zit al weer over de 2400 berichten heen, gaat echt hard de laatste tijd......... Teken dat ik me verveel waarschijnlijk..........
Ik heb echt een rare banner, ik dacht altijd dat het 8 dagEN was, maar volgens mijn banner is het 8 dag....... How weard !