Hahahahahaha, ik krijg die pagina nog wel vol met alleen maar onzinnig gebrabbel en geklets tegen mezelf !
Huh, dan zie jij andere dingen dan ik, want ik zit al de hele dag tegen 8 DAG aan te kijken........ Irriteert me, weet niet wat het is !
ja hehe.. ik heb een forum-dag geloof ik.. zal blij zijn alst zeven uur is.. komt manlief weer thuis. Ik moet eigenlijk nog een brief schrijven en kaartjes en mijn 9maandendagboek aanvullen vanaf week 22 ofzo.. En de was opvouwen maar zoooooooo geen zinnnnnnnnn.. alhoewel ik nu wel ff wat moet gaan drinken enzo..
Oh jee, een boze dochter binnen ! Ze kwam net vragen om een snoepje samen met drie andere meiden, en toen hebben ze in plaats van een snoepje een ijsje gehad.... Nu komt ze dus binnen, mamma, je had geen ijsje beloofd maar een snoepje, dus mogen we nu een snoepje ? En dat voor een kind van 3 jaar, zal me niks verbazen als het door zo een ouder kindje in haar oor is gefluisterd..........
Ik zou eigenlijk een tukkie gaan doen, maar Amber komt elke keer binnen vallen met die meiden, dus daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag rust ! Ook ik moet de was nog opvouwen, de vaatwasser uitruimen, de bedden verschonen, stofzuigen, dweilen, noem maar op, maar ik heb er vandaag even geen puf voor, ik heb vandaag ook uitgeroepen tot nationale forumdag hihihi.
Die 1200 gaan we wel redden hoor, daar ga ik wel vanuit met al die kletskoppen hier (oh, we zijn maar met z'n tweeen, maar wel enorme kletskoppen, hihihihi)
Whaaaaaaaaaah ik ga een nieuwe banner fabriceren, eentje die het wel goed aangeeft, want ik word er kierewiet van als ik er elke keer naar kijk !
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 ik had even doorgegeven dat het beeld te breed was op pagina 1195 ofzo.. anyway.. was dus mijn schuld..
Oh daar was raccon opeens.......... dat was dus niet voor jou bedoeld hoor, Lintje vroeg aan mij of het lukte en dat was mijn reactie daarop hahahahahaha !