augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

niet rakoen, rekken

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    hahahahahahahahaha... ik lig slap..

enneh.. momfromamber.. eh..

3. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Daar ben ik weer! De echo was gelukkig goed! De niertjes zagen er perfect uit, de blaas was iets verbeterd. Nog steeds niet helemaal goed dus, maar geen reden tot hele grote zorgen nu. Ik had nu een andere gynaecoloog, een wat jongere vent en een stuk communicatiever. De gyn die ik normaal heb is meer het type verstrooide professor en spaarzaam met zijn mededelingen. Die van vandaag ratelde aan een stuk door en legde alles nog eens goed uit, wel zo prettig. Maar goed, hij gaf dus aan dat we er niet vanuit moeten gaan dat een operatie direct na de geboorte noodzakelijk zal zijn. Een hele geruststelling!

@ nikster: ja, nieuwsgierig naar hoe onze baby eruit ziet ben ik ook wel hoor. Toch raar he, dat er zo’n mensje in je zit die waarschijnlijk erg op jou en je partner lijkt. Zo bijzonder!

@lintje: brrrrr…. Kinderlokkers! Was ik vroeger ook altijd zo bang voor. Totdat ik een keer een potloodventer tegen het lijf liep toen ik een jaar of 10 was. Ik heb hem toen zo ontzettend hard uitgelachen (van de zenuwen waarschijnlijk) dat ie heel snel afdroop…. Ha, ha. Sinds die tijd was mijn angst over.

@ angela: gefeliciteerd met je zoontje!

Ik werk trouwens als strategisch adviseur bij de provincie. Voor mijn verlof nog als gewoon adviseur trouwens, mijn ‘promotie’ gaat in tijdens mijn verlof. Goed geregeld! Werkte eerst 4 dagen, ga straks 3 dagen werken, iig de eerste paar jaar Daarna zien ik wel of ik weer meer ga werken. Mijn man blijft 4 dagen werken (4x9) en dan dus 2 daagjes kinderopvang. Ik heb trouwens ook de luxe van betaald ouderschapsverlof (70%) dus ik hoef pas half februari weer te beginnen met werken. Heerlijk vooruitzicht, een half jaartje thuis zijn en daarna weer aan de slag!

4. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Waar blijft die freaky postbode van mij trouwens, ik wil post hebben ! Echt, in het oude huis hadden we om 10.00 uur al post binnen, maar hier komt die ouwe gek pas om 16.00 uur ofzo, maar hij is dus nog niet geweest......... (of ik had gewoon geen post, kan natuurlijk ook nog :) :) :) )

5. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Rakoen, rekken.. ik zeg Raa-Kon.. en tegen Tj noem ik jullie bij ehcte naam.

6. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Wat kunnen jullie toch een partij kletsen zeg :D

Voor mijn verlof werkte ik 4 dagen als teamleider in een apotheek en na m'n verlof gaan dat 3 dagen worden. 1 dag wordt dan papa dag, hij gaat ook 1 dag minder werken, 1 dag mijn moeder en 1 dag vriendin. Ben benieuwd hoe het allemaal zal zijn straks.

Toen mijn beide schoonzussen mama werden zijn ze gestopt en die vinden mij maar moedig dat ik straks 3 dagen blijf werken, maar ik denk dat als ik zou stoppen ik een stuk minder gezellig zou worden. Ik vind m'n baan helemaal leuk en heb een leuk team, maarja straks met zo'n klein hummeltje zal de eerste werkdag best wel even slikken worden.

Wil nog even niet daaraan denken, maar 14 november is nu nog een eind weg

7. Niet meer actief

whahahaha, geweldig, wat een reactie hahaha

en oja, helemaal vergeten Angela GEFELICITEERD

8. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    hahahahahhaa.. ik heb de slappe lach..

9. Niet meer actief

Ik moet bij het schrijven van de kaartjes echt nadenken wie ik een kaartje stuur, dat ik wel de echte namen gebruik hihi

Lin, jij spreekt t uit op zn frans, moet eigenlijk op zn engels :p

10. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    mumof amber, so nice you new banner, and only 41 weeks and 1 day pregnant :)

Ik noem jullie tegen mijn vriend ook gewoon bij je echte naam hoor.

sorry Lint, ik zal niet meer zeuren , pas na de 20e. Ik neme gewoon lekker nog even een extra Rennie

11. Niet meer actief

He Jet, die banner van Juul is trouwens transparant

12. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    mmm.. ik neem er ook nog eentje :D

13. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Huh, die snap ik ff niet............

14. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Oh shit, je mag niet meer quoten..........

15. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Oh, en ik mag natuurlijk ook geen shit zeggen.........

16. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Kwalitatief Uitermate Teleurstellend dan maar..........

17. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Juul : fijn dat het beter lijkt te gaan met de kleine.

18. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Volgens mij heb ik vandaag wel 100 berichten getypt ofzo, hellup ik ben een junkie aan het worden !

19. Niet meer actief

jawel hoor, anders komt er een * en van wannabe die is IT-er mogen we gerust quoten :p
    en jouw banner heeft een witte achtergrond, die van Juul een transparante

20. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Juul, fijn dat deze gyn eindelijk wat duidelijker was tegen je! Hopelijk valt het allemaal straks mee na de geboorte en is het makkelijk te verhelpen.

Angela, idd nog gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!

Meiden, wat gaan jullie hard, amper bij te houden!

Deel Deze Pagina