RaaKon.. en? wat? Wie is dat eigenlijk op jouw plaatje.. eh hoe noem je dat ook alweer.. alligator alleen dan anders.
Nah.. jongensnaam? neeh, helemaal niet. Nikky is harstikke leuk jah.. RaaKons naam is ook al zo leuk... Mijn naam standaaaaaaaaard.. maar Kiki noemt mij wel es Kliko en dat vind ik dan wel weer stoer hoor.
pff nu op dr phil mensen die hun kinderen niet naar school laten gaan... geen regels hebben... mogen eten wat ze willen... naar bed gaan wanneer ze willen... en nooit straf krijgen...hmmzz
nou, kliko, gewoon, die persoon vroeg en? alsof ze wilde vragen of het al geboren was, vroeg ze aan mij... met mn dikke buik...
ja, heel leuk, maar ik zet em hier niet neer, je weet maar nooit wie er meeleest... misschien durf ik t morgen weer aan
hahah had ik laatst bij de apotheek... moest ff antibiotica kuurtje halen voor blaasontsteking... dat mens dood leuk ennuh hier is nog een informatie briefje want de pil werkt met deze antibiotica niet.... hiih sta ik daar ruim 38 weken zwanger en zoooooo'n dikke buik... hahahah
Hellup, nu kan ik het ook niet meer bijhouden hoor, maar ik moet tussendoor dochterlief ook nog entertainen, die stond weer eens huilend voor de deur dat ze niet mee mocht spelen omdat ze te klein was...... Hartverscheurend toch ? Ik ben in staat om te zeggen tegen die andere meiden dat dochterlief niet meer met ze mag spelen ! Of ben ik dan een rotmamma ?
RK; Heel raar... Nik;hmmz.. sommige ouders.. enne dr Phil.. ik kan dat ook wel wat die man kan, tis altijd hetzelfde geklets.
Ja, nik verklapt gewoon mijn naam hiero.. Maar ik verklap je naam niet hoor. Dat doe ik alleen bij Jet.. want die schreeuwt het van de daken.
Ik heb nog een vraagje aan de al bevallen dames (als die dat nog lezen tussen deze discussie, hihi!) Hadden jullie nou nog minder uren kraamzorg ivm vakanties van de kraamverzorgsters, zoals er werd gezegd tegen sommigen tijdens de intake? En een bevallingsverslag, wat houdt dat precies in? Ik heb wel een lijstje met feiten van mijn vorige bevalling, hoe zwaar de placenta was, hoe laat die kwam, hoeveel bloed verloren, hoeveel hechtingen etc. Maar niet echt een verhaal hoe de bevalling is verlopen. Vroeg me effies af wat jullie hebben gekregen.
wow meeeeeeeeeeeeenn wat een zwetsers zijn jullie hahah er zitten echt pagina's tussen die gaan weer nergens over. Lintje die waarschuwing van vorige week van zo'n zwetsdag is mss ook handig voor vandaag haha
So he jullie gaan weer lekker. Heel de middag visite gehad. Ga niet terug lezen hoor geen tijd voor moet nog m'n stokkie vast houden en kenji zal ook zo wel komen. iets gemist of niet baby's?
Dr. Phil is wel lachen hoor, ik zat het laatst te kijken en toen was er iets over oplichting. Er moest dan geld overgemaakt worden via Western Union ofzo (tip: noooooooooooooooit doen !) Maar het kwam er op neer dat iemand zich voordeed als assistente van Dr. Phil en via haar kon je een privé-gesprek met Dr. Phil of Robin regelen, voor het luttele bedrag van vierhonderd zoveel dollar....... Dus Robin had een afspraak met haarzelf gemaakt, heel geinig allemaal !
haha die aflevering heb ik ook gezien.... k vind dr ook wel grappig maar tis vaak idd heel logisch wat ie allemaal zegt...
He Nienk, gewoon vragen bij de mama's zelf hoor, daar zitten ze nu toch veel meer heel raar is dat...
Nienke, kun je beter bij de mama's vragen denk ik.. die posten hier volgens mij niet allemaal meer.. Jet, ach.. hadden ze hun ijsje en snoepje binnen? stomme kinderen.. heb je geen kelder?