Tsja, ik kan er niks anders van maken, ik ben dat mormel gewoon goed zat in mijn buik, het wordt hoog tijd dat hij eens zijn mooie knappe kop aan de wereld laat zien (en dan is het natuurlijk geen mormel meer, maar mijn aller aller aller aller aller aller knapste zoon !)
oh, das fijn.. denk je de hele dag: "morgen word ik ongesteld want ik heb toch zulke menstruatiekrampen"en dan zit je lekker op het toilet.. tralalala.. Ploep.. "Oh, ik moest niet poepen.. ik had persdrang.." TADAAAA baby!
ok nou sorry, dan heb ik niet opgelet en is t een aug mama. Tis iig een mama met baby! Hihi MvA een knap mormel dus
Aha, maar nu heb ik dus ook het probleem gevonden: we hebben nog geen groen in de tuin staan ! Het is een grote zandbende............
Ach ja, ik ben niet zo van de groenten, maar meer van de buitenlandse hap, dus groenten onderscheiden is verschrikkelijk moeilijk voor mij.... En als ik al groenten koop, zit het in een potje whahahahaha ! Behalve vanavond, want dan gaan we lekker ruccola sla eten, heerlijk vers !
tjah.. en je kind komt uit groen en niet uit zand.. dus.. logisch dat ie er nog niet is. Moest dat nou zo lang duren.. snel gras kopen Jet!
jah, vallende ster Die van mij moet ik in de dierentuin ophalen geloof ik.. OH NEE.. EEN OLIFANT.. zie je wel.. ik krijg een tien-ponder ik wist het!
Raccon, goed oefenen ! zet hubbie bovenaan de trap met een meloen in zijn hand, laat hem die meloen naar beneden pleuren en vangen maar !