augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Maar waar ben je dan precies bang voor Kiki? Dat het pijn doet?

2. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    ik heb lange vingers:D

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Dat die hele hand erin moet...en sowieso die aardbei zit me ook niet lekker, die hoeft niemand te zien, no way!

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Pijn ben ik niet echt bang voor, denk dat bevallen iets pijnlijker is, dus dat neem ik wel voor lief ;)

Nikster, wat bedoel je met die lange vingers? Krijg hele gekke ideeen hier ;)

5. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    haha kiki dat ligt niet aan mij... ze smaken heerlijk... heb het halve pak al leeg gegeten... hihi

net bij de super weer voorspellingen gekregen over wanneer ze nou zal komen...hihih maar ik denk dat ze er nooooit meer vanzelf uitkomt... haha dat word over 2 weken naar het ziekenhuis...

6. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    maar zo'n fockcavia is ook wel errug lekker...

7. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Juul : klinkt erg normaal. Na een paar maanden kan je best bijna alles weer doen. Beetje creatief zijn, klein beetje aanpassen. Maar weekenden weg met zijn 3en gaat prima.

Ik heb alles gedaan met mijn dochter, vanaf dat ze 3 was mee op wintersport bv.
    Ik ben heel lang alleenstaande mams geweest ,maar pakte gewoon de auto, reed naar zuidfrankrijk, zette de tent op en we hadden vakantie. Op mijn nek samen bergwandelingen maken ( vaak waren er vriendinnen mee ), met zijn 2en op wintersport deden we ook.
    Vrijdagmiddag borrel op het werk, Maartje ging mee ( ik kon alleen niet dronken worden :) )

Er kan zoveel, je moet alleen de energie maken om eea ook daadwerkelijk te regelen.
    Echt het is een verrijking.. ( nadeel (spontaan bios gaat niet meer, uit eten wel, gewoon meeslepen)

Maar je gevoel is normaal. Ik heb het nu ook weer een beetje.
    Voor mijn vriend is het de eerste, hij is jonger dan ik, gata het onze relatie niet teveel veranderen. We hadden het net zo makkelijk met een meisje van 11... pieker de pieker de pieker.....

8. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Volgens mijn VK gaat ze rustig met twee vingers naar binnen.. Nooit tijdens een wee en altijd heel rustig, vooral als je vliezen nog niet gebroken zijn en het wel eens wat droger kan zijn. Die hele hand.. iegh.. dat past toch niet.

Die aardbeien.. tjah.. zullen er net als VaGIEnas al honderden hebben gezien, evenals poep.. hahaha.. Het maakt je vast niet uit als je eenmaal bezig bent..

Maar anders Kiki, ga je toch stiekem in je eentje bevallen. Heb ik ook wel eens de neiging toe.. Gewoon niemand bellen en hopen dat je binnen een werkdag bevalt.. mogen ze daarna komen. ;)

Nik, wat wil je met je lange vingers? OOOOOOOOOOOOH, die koekjes!

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik stamp het er even in: beeb=verrijking.

10. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    die lange vinger gebruiken ze bij het inwendig onderzoek ;)

11. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    lekker zoet..

12. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ja, koekjes die kreeg ik ook pas later door, moet je ook niet neerzetten na een inwendig onderzoek :oops:

En een hele hand zou moeten passen, in theorie, bedoel dat kind zou er ook doorheen moeten gaan *slik*

13. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    En helemaal alleen bevallen, lijkt me (tot nu toe) helemaal geweldig. Geen dozenkijkers, geen geouwehoer, ik doe het zoals ik het wil.

14. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    ahah volgensmij maarkt het helemaal niet meer uit wat er in gaat... als het kind er maar zo snel mogelijk uitkomt...

15. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ja, oke even ongenuanceerd een reactie: Een dikke drol past ook door je achterste maar daar ram je toch ook niet voor je plezier eh.. iets in?

16. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
  17. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    ik heb zo medelijden met Jasper.

Maartje wilde iets gezelligs met hem doen en heeft besloten dat ze samen met de barbie paarden gingen spelen....

Ik ga niet kijken, maar ik zie het helemaal voor me :)

Gelukkig voor hem begint charmed zo, en dat is haar dagelijkse programma ( verder kijkt ze geen tv )

18. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Soms heb ik ook het idee dat een dikke drol niet door mijn achterste past hoor! auwi auwa auw

19. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Wannebe, dat is juist leuk. Ik heb hele mooie foto's van mijn man waar hij barbie met veel moeite een jurkje aantrekt en mijn nichtje er heel trots naast zit :) Goud waard!

20. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    haha wannebee dat is toch leuk... toen mijn vriend wist dat ie een meid kreeg heeft ie van ze kamaraden van die vleugeltjes gekregen (hihi net als in de mc donalds reclame)....

Deel Deze Pagina