Wow marit, wat een verhaal! Van harte gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn dat het zo voorspoedig is verlopen en ik denk dat velen het fijn vinden om zo'n positief verhaal te lezen!
Hoi meiden, Sorry, maar ik heb niet de puf om alles terug te gaan lezen en eerlijk gezegd heb ik geen idee meer op welke pagina ik mijn laatste post heb geplaatst.. Ik ben wel benieuwd of er al meer meiden zijn bevallen inmiddels, misschien dat iemand mij daar even een updateje van kan sturen? Met Ilse gaat alles prima, ze ziet alleen wat geel en heeft een blauw oog nog van de bevalling. Op onze site staan wat foto's van ons meisje. Ik hoop hier gauw weer dagelijks te kunnen meelezen, maar nu wil dat gewoon nog niet. ik heb er de puf nog niet voor. In ieder geval allemaal een hele dikke knuf!
Hehe ben al de hele dag bezig om bij te lezen, maar iedere keer als ik dan iets wilde posten was er hier weer wat. En als ik hier dan weer kwam moest ik weet ik hoeveel pagina's lezen. Maar gelukkig was het meeste alleen maar gelul.. Nieuwe mama's gefeliciteerd! Hier niet veel nieuws te melden, behalve dan dat Fay het erg goed doet, ze was vanmorgen bij de wijkverpleegkundige weer aangekomen dus dat gaat goed. Ze is alleen nu niet heel erg blij, begint iedere keer even te huilen dus denk niet dat ik hier nog heel lang rond hang. O en ik heb vandaag een superlief broekje en shirtje van Lief gekocht. Heb een geweldig winkeltje ondekt met super veel leuke kleertjes, dus of Arno daar zo blij mee is Werd trouwens vanmorgen wakker met het idee dat Jet bevallen was, voelde het aan mn (vrucht)water. Maar het is dus overduidelijk dat ik dat niet meer heb, want aan het gelul van vanmiddag te zien was ze nog niet echt aan het bevallen. Maar ze heeft nog een paar uurtjes natuurlijk voordat de dag om is. Nou zal nog even gaan kijken bij de mama's en dan bij mn dochter kijken, hoewel ze nu stil is
Ik vind het juis ook heel erg leuk.... superschattig die twee met elkar hindernis srpingend door Maartjes kamer . Welkom terug Wannie, valt inderdaad niet aan te beginnen al die pagina's. Weekend is wat rustiger, dus dan kun je weer even op stoom komen Marit Gefeliciteerd met Evi , leuke naam
Zo ben blij dat ik vanmiddag nog ff gespeikt had, wat een pagina's op 1 dag! Maar jullie hebben goed je best gedaan, heb zowaar weer een glimlach op mijn gezicht! Nou we gaan hier maar weer een nacht in en kijken of we morgen weer zonder beeb in aantocht wakker worden! Ik wens jullie een fijne avond en slaap lekker...
Net helemaal vergeten: Nog 1 nachtje en dan komt mn broer terug van vakantie! Die was dus net 1 week weg toen Fay werd geboren en bleef toen dus nog 2 weken weg. Ze zaten helemaal onderin Frankrijk dus even heen en weer rijden was ook geen optie. Maar morgen komen ze dus weer terug! Wordt er nu al helemaal emo van, dus dat beloofd nog wat voor morgen. Zakdoeken klaar leggen denk ik maar ben ook zo benieuwd hoe die zn nichtje vind
Marit, van harte gefeliciteerd met je docher Evi, en wat een heerlijk positief verhaal! Demi, ah, jij bent er ook nog steeds, zwanger en wel Jet, morgen wel bevallen he! Ien, morgen is een mooie dag voor gelukstraantjes! Alice, ik ga zo even je verhaal lezen Voor alle anderen die het nodig hebben <knuf> Slaap lekker en tot morgen.
Inmiddels is onze tweede geboren Juul, en ik heb het gevoel dat jij omschrijft nu ook hoor! Heel gewoon dus! En voor het overige: ik probeer iedere dag ff hier te komen kijken en iets te typen (ik zal niet meer quoten! ow oeps te laat ). Maar jullie kunnen ook wel ongeloooooooooooooflijk zwetsen hoor! Hubbie ligt ff met de kleinste op bed, ze heeft echt tussen 19 en 22 uur haar moeilijke moment hoor! Wel een beetje waardeloos want je avond is dus helemaal naar de knoppen. Hopelijk gaat dat met een weekje of wat beter. Lintje: prachtig verhaal over je droom-bevalling Ben alleen bang dat je toch van enigszins horror-bevalling uit moet gaan, anders valt het zo tegen...
Marit Gefeliciteerd! Ik ga je voorbeeld volgen, zo wil ik mn bevalling ook hihi (alleen iets eerder haha) Verder uhmmm ja ben moe dus ga naar boven en ga mn oogjes sluiten,,,,en proberen er een goeie nacht van te maken
probeer het ook dagenlijks bij te houden hoor, val alleen niet echt meer op tussen al jullie verhalen Enne manneke wil niet altijd rustig blijven liggen als ik wil lezen...gaat wat lastiger maar hou het echt allemaal wel bij hoor
o meidne ik ga lekker in bad en dan hopelijk naar bed. Ik lees stiekem behoorlijk met de mama's mee. soms moeilijk om niet te reageren Trusten allemaal . Jet jij gaat bevallen. De anderen die overtijd zijn mogen ook. En voor de rest een rustige fijne nacht gewenst
Hallo lieve mama's, (leuk tijdstip he? ) Kwam ff heel kort n berichtje plaatsen op het forum, want ik moest Jenda voeden en ik moest plassen (kan nog steeds alleen onder de douche plassen ivm de inwendige hechtingen die nog MEGA pijn doen) Kan amper uit bed (allleen om naar de douche te lopen om te plassen) want anders verga ik nog van de inwendige pijn Ik mis jullie gigantisch en ik hoop dat het gauw beter met me zal gaan, zodat ik weer lekker met jullie kan komen kletsen op het forum! Voor alle mama's die inmiddels zijn bevallen: van harte gefeliciteerd! Voor alle meiden die nog in spanning afwachten: heel veel succes met de laatste loodjes en een hele voorspoedige bevalling gewenst: ZET EM OP. het komt allemaal goed! Tot gauw lieverds! Liefs, Borsatofan PS voor de liefhebbers: snel ff 2 fotootjes geplaatst in mn album van Jenda, 1 dag oud ps Lintje: komen de kleertjes van Jenda je ook bekend voor?
Nou ik ben de volgende vroege vogel.Jullie liggen allemaal nog op 1oor. Borsato wat een scheetje en trouwens je heb een pb terug hoor. Hier een heerlijke nacht gehad.Half 10 naar bed en half 5 pas wakker.Heb Kenji om 12 uur helemaal niet gehoord Maar dat is goed ook want het was Ati z'n beurt om de nacht te doen.Van half 6 tot half 8 heb ik ook nog geslapen.Was wel weer moeilijk om de slaap te vatten mar toch weer 2 uurtjes.Dus ik ben Nou vanmiddag nog een tukkie in het zonnetje en ik ben helemaal \/ \/ Nou meiden al weer een beeb er bij of nog niet het is weer weekend dus het zou eigenlijk moeten. Jet jij al? Hoop het voor je meis. Verder eigenlijk niks te vertellen misschein kan ik het vandaag een beetje bij houden jullie gebeb. Iedereen een fijne dag en hoop dat jullie het een beetje uit kunnen houden met het mooie weer wat ze op gegeven hebben.Sorry maar ik ben er blij mee weer een beetje energie opdoen.Ben echt een buiten mens.
Hi, ben ook alweer een tijdje op! Niet zo vroeg als Borsatofan, maar toch wel op tijd zo in het weekend En Borsatofan, wat een mooie foto's in je album. Nu weet ik het zeker, ik wil ook...please! Daantje, voel je niet zo aangesproken door deze zwetsers, wees blij dat je wat veel leukers te doen hebt En, euh, even vraagje...hoe groot is de slijmprop wel niet. Nee niet het fotootje van de vk van Loran gebruiken, lijkt er in de verste verte niet op, maar dat het nog zoveel zou zijn...dat had ik niet verwacht. Ieuw. Nog geen sms van Jet ontvangen, zou ze nog steeds zwanger rondlopen?
Goedemorgen dames! Ook ik alweer een tijdje op, moet zo Ysabelle de fles geven maar wilde ff kijken hoe het met Jet was. Nog geen nieuws zie ik! Borsatofan.....wat een prachtige foto's! Heerlijk om naar te kijken (m.n. dat ze nog zoveel slapen hè gaat er snel af hahaha). Ysabelle heeft weer de hele avond zitten spoken, tussen 19 en middernacht wil ze eigenlijk niet slapen, wel heel veel jengelen en happen, maar dan geef ik een fles en drinkt ze 30 cc en meer niet. Dan wil ze een tijdje sabbelen en dan alleen nog maar huilen. Daar word ik wel een beetje kriebelig van, ik weet niet wat er is en kan haar niet troosten! Maar goed, ik mag gewoon echt niet klagen verder, na de middernacht-fles slaapt ze tot 5 uur en daarna tot 9 uur (dan wek ik haar anders is mijn voedingsschema weer helemaal van slag en kom ik 's avonds niet zo lekker uit). Zal wel blij zijn als ze enigszins in een ritme komt hoor! Ja, ik ga weer naar beneden, zal later nog wel ff komen gluren. Morgen zijn mijn ouders weer terug in Nederland! Ik heb mijn moeder echt enorm gemist!
Goedemorgen, hier weer de overtijdse zwangere muts.. we zijn er nog! Mannetje ging net voor de laatste dag naar het werk. Dan 3 weken vakantie... Hopelijk hoeft 'ie maar een halve dag ofzo en kan ik hem een keer een verlossend telefoontje geven, Zo aan mijn meldingsplicht gedaan voor deze ochtend... Kom later wel weer spieken... Iemand al mooi weer gezien, hier is het nog zwaar bewolkt...
Goeiemorgen meiden, ik kom me ook weer even melden ! Vannacht een helse nacht gehad, ik kon de slaap maar niet vatten en bleef maar draaien en woelen, omdat slapen op mijn zij echt pijn doet.... Nog steeds geen tekenen dat de bevalling gaat beginnen, ik heb me er maar bij neergelegd. Dan maar bevallen in het ziekenhuis over een paar dagen, het kan me allemaal niks meer schelen. Die kleine vindt zijn huisje in mijn buik waarschijnlijk zo verschrikkelijk leuk dat hij zijn huisje helemaal niet wil verlaten..... Wel heb ik enorme last van mijn benen, als ik een stap wil zetten wil mijn been niet doen wat ik wil doen, en dat heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden, maar ik heb tegen mezelf gezegd dat er niets aan de hand is. Ik ga pas zeggen: ja nu gaat het beginnen ! als mijn vliezen zijn gebroken, hihihihi ! Gisteravond ben ik met Amber op visite geweest bij mijn vriendin, haar man en haar pasgeboren zoontje. Tamara was benieuwd hoe Amber op Jesse zou reageren, en echt, wat een prachtig gezicht zeg ! In het begin vond ze het nog een beetje eng, maar dat kwam ook omdat Dennis erbij was (de man van Tamara), en Amber had Dennis ook nog nooit gezien. Maar na 10 minuten kwam Amber helemaal los en was Dennis haar grootste vriend ! Samen Jesse vasthouden, Jesse kusjes geven, je zag aan de twinkeling in haar ogen dat ze het echt prachtig vond ! En ook zo leuk, op de terugweg in de auto vroeg ik aan Amber wat ze van Dennis vond, en weet je wat ze zegt ? Dennis is mijn superheld whoehahahahaha ! Ik kwam niet meer bij van het lachen ! Met Tamara nog uitgebreid besproken hoe zij is bevallen in het ziekenhuis en haar ervaring met het ziekenhuis. Ik ben blij toe dat ik NIET in dat ziekenhuis ga bevallen zeg ! Tamara heeft een helse bevalling gehad met ook nog eens een helse nazorg, echt vreselijk allemaal ! Het ziekenhuis heeft niet voor niets de bijnaam de HEL (het heet nu Zaans Medisch Centrum, maar daarvoor heette het DE HEEL......) Nou dames, ik ga maar even een grote pot koffie zetten voor al die mannen die druk in de tuin bezig zijn met schuttingen plaatsen, dat hebben ze wel verdiend !
Oh ja, mijn pappa is vandaag jarig en als het goed is varen ze vandaag richting Akersloot, dus als er vandaag geen baby wordt geboren, gaan wij ook naar Akersloot om een verjaardagstaartje te eten en een bakkie koffie te drinken........
Jet gefeliciteerd met je vader! Kun je niet een stukje taart doorsturen? Oh en er zijn ook positieve ziekenhuisbevallingsverhalen (leuk woord voor galgje) hoor. Het is mij heel erg meegevallen en ook de nazorg was hier erg goed. Erg aardige verpleegsters en zo. Oja en over dat de mama's hier niet zo vaak komen; ik lees wel mee hoor, maar het lukt niet altijd om ook een bericht te plaatsen. Als jullie nou gewoon met zn allen ook naar de mama's komen kunnen we daar weer met zn allen verder beppen Hoef ik ook geen 2 topics meer in de gaten te houden. Nou doegie ga even voeding maken en zo meteen Fay even in bad doen.