augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Heey,

Eindelijk weer thuis na een lange dag. Hele dag zijn we bezig geweest met cadautjes kopen en verjaardagen. Ben daar eerder weggegaan kreeg weer flinke voorweeen!
    Vanavond bank-hang-avondje houden hier :) filmpje erbij en maar hopen dat de kleine zich serieus aanbied :D

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Zal voor je duimen Stephanie!

3. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Thanks meid! Heb nu al zoveel valse starten gehad in de afgelopen week dat ik er zelf niet meer helemaal in kan geloven dat hij er voor de 42 weken uitkomt maar je weet maar nooit ;)

4. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Borsatofan, jaaaaaaaa daar was je weer even, op een prachtig tijdstip haha! Fijn om even van je te horen en... die foto's van kleine Jenda... Wat een poepie meid!! Heel veel sterkte met je herstel en goed dat je zo je rust neemt.

Kiki, wat jij omschreef is idd de slijmprop, spannend he om die te verliezen? Bij Mila duurde het nog 4 dagen voordat de bevalling begon de 1e keer, ik verloor de prop 1 dag voor de uitgerekende datum. En ik verwachtte dus gelijk actie, na 2 dagen was ik al zo onwijs gefrustreerd! Hihi, als ik daar nog aan terugdenk. Ik ben benieuwd hoe mijn bevalling dit keer zal beginnen.

Jet, feli met je vader! En balen dat je nog geen beebje hebt... Jij hebt nu wel het meeste "recht" op bevallen hihi!

En Demi, zelfde geldt voor jou meid! Spannend hoor, elke dag is weer een dag dichterbij de geboorte, hou vol!

raccon, hihi ja als je zoveel in het hh doet, lijken me die krampen ook wel normaal. Spannend he als het elk moment los kan barsten en je geen idee hebt wanneer dan.

Rapoenzel, welkom en leuk dat je ook een zoon verwacht! Beetje jammer dat je thuisbevalling niet meer gaat lukken door je hoge bloeddruk. Hopelijk hoef je niet opgenomen te worden.

MissG, hihi klinkt echt als hopeloze nesteldrang hoor!! Gefeliciteerd, je gaat de laatste fase in!

Lintje, heerlijk he hoe verliefd je kunt zijn op je mannetje?? En dat stemmen op Kenji doe ik ook elke dag!! Hij heeft de meeste kans van de augustus baby's!

stephanie, pfffffff je blijft maar hangen in die voorweeen he? Hopelijk zet het nu eens een keer echt door. Lijkt me zo onzeker als je elke keer wat rommelt en het eindigt ook weer.

Jaaa hier ook de eerste reeks harde buiken gehad die licht pijn deden. Gisteren ineens anderhalf uur lang na het eten. Ik wilde nog naar een verjaardag, dus heb eerst even afgewacht of het wat ging worden. Maar nee, niks uiteraard. Nu weer hetzelfde verhaal, beetje work-out voor die BM-spier! Ik ben zo nieuwsgierig wanneer het gaat beginnen! Maar ik ga eerst die 40 wekengrens passeren, daarna pas druk maken. Ow dat is overmorgen al! Nou alles is er klaar voor, lekker uitrusten, navelstaren en genieten van de bewegingen in het buikie is het plan de campagne.

5. Mama007

Mama007 Niet meer actief

@nienke: tis ook heel vervelend maar ja ik heb me er maar bij neergelegd en ik hoop dat ik gewoon ontsluiting opbouw met die voorweeen. Dat houdt de moed erin :)

6. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Kijk steph, dat is de juiste instelling, goed van je! En als het allemaal echt van start gaat, dan merk je dat ook waarschijnlijk wel hoor! Je erbij neerleggen is meestal de eerste stap naar bevallen haha!

7. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Nu kijk ik er zo tegen aan....maar ik heb ook mijn momenten dat ik echt wel kan janken hoor haha :)
    Maar ik denk dat iedereen zijn momenten wel heeft in deze termijn van haar zwangerschap :)

8. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Klopt, en je voelt je vast het lekkerste bij het neerleggen bij het gevoel en af en toe een jankbui omdat je zo graag wilt en jezelf zo zielig vindt... Het is ook zo spannend allemaal!

9. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    @ Nienke:

Nee daar heb ik geen last van... Mijn onderdruk is nog onder de 100... Als hij 100 wordt dan wordt ik wel opgenomen...

10. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Rapoenzel, houden zo! Goed rusten, dat helpt echt wel om je bloeddruk lager te houden. En wist je dat hele pure chocolade ook bloeddrukverlagend werkt? ;)

11. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Dat gaat om je bovendruk... Die werkt op stress enz enz enz.. Je onderdruk kun je zelf bijna niet regelen.. Ze hebben mij ook niet gezegd dat ik rust moet houden... Ik doe het wel, omdat ik gewoonweg niet kan lopen zowat..

12. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Ah ok, dat wist ik niet. Ik heb gelukkig nooit echt hoge bloeddruk gehad. Wel balen dat je bijna niet kan lopen door het vocht vasthouden.

13. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Rapoenzel, zit hier in hetzelfde schuitje, maar rust werkt bij mij wel degelijk. Met rust houd ik hem op de 95/100 en bij actie gaat ie al snel naar de 115.

14. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ben je dan niet opgenomen Kiki, want onderdruk op 115 is best wel erg... Hier wordt je met 100 opgenomen...

15. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Yep, ben al twee keer opgenomen, maar door de strikte bedrust elke keer na twee dagen weer vrijgelaten :). Nu twee keer per week controle met alles erop en eraan. En heb nu een hele aardige gyn die me met 100 nog naar huis laat gaan. Maar wel een hele waslijst waarmee ik me moet melden. Maandag mag ik weer.

16. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :D :D :D Wat heb jij een prachtig meisje op de wereld gezet! Hoop dat je je snel weer helemaal fit voelt lieverd.

17. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik heb dus ook een waslijst meegekregen... Moet al bellen bij hoofdpijn...

18. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Maar je hebt hoofdpijn en hoofdpijn ;)

19. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Hey iedereen,

Dinsdag mijn keizersnede. Ik ben echt al zenuwachtig. Vooral na het lezen van het verhaal van Alice... de epidurale die niet helemaal juist zat, de pijn achteraf bij het plassen enz.... Maar ben toch ook wel wat zenuwachtig voor het feit dat ik vanaf dinsdag een kleintje ga hebben waar ik verantwoordelijk voor ben, soms ben ik een beetje bang dat ik geen goede moeder ga worden of zo....
    Hebben jullie daar nooit schrik voor?

20. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Zelfs bij lichte hoofdpijn moet ik al bellen.. Of als ik onrustig ben....

Deel Deze Pagina