Zo ik dacht vanmorgen dat ik op een verkeerd forum was beland maar tis wel heel erg mooi geworden zeg! Mamavanamber: spannend zeg! Ik hoop echt dat het nu heeeeeel snel doorzet ik hou het nieuws in de gate Hier verder niks bijzonders te melden. Ik ga eens lekker van het weer genieten vandaag
Pff is wel even wennen hoor die andere lay out Ambermams zet 'm op! Wordt nu wel erg spannend. Ga hier maar even strijken, kan ik zowat iedere dag doen nu met al die babywas.... Nou moms to be heb van de week een aantal kaartjes op voorraad gekocht en die wil ik nu eigenlijk wel versturen, dus doe jullie best met de nieuwe voorraad augustus baby's!
Aangezien je al een paar uur niet online bent, hooop ik dat de weeen hun regelmaat hebben gevonden, mamamvanamber! Succes wijffie! Mijn hubbie gaat vandaag de voortuin doen ( heel hard nodig) en ik bood aan m te helpen ( vegen/ beetje opruimen) Mag niet van hem! Begin maar vast met de weeen, tegen de tijd dat ik klaar ben met die tuin, ben je wel zover om te persen, hihi.... Ging het maar zo makkelijk op commando! Kom later op de dag wel weer eens spieken
Nou ben blij dat jullie de nieuwe lay out allemaal mooi vinden, ik vind er niks aan. Dat zoetsappige blauw roze gedoe. Doe mij maar gewoon normaal maar goed ben niet zo van de veranderingen en zeker niet als t op deze toer gaat hahha Ambermams,,,zet m op we willen beeb zien vandaag,,,,,,Moet t trouwens tegen je Uk zeggen haha jij wil al weken :-D Dus Uk today is your day! Kiki de uitgerekende datum,,,, das ook mooi. Komt niet vaak voor dus wel speciaal. Wannie die rust wat je moet houden zal toch iets anders geinterpeteerd moeten worden door je hoor hahah dit is nl net t tegenovergestelde
http://www.zwangerschapspagina.nl/babyvdmaand.php Niet vergeten te stemmen vandaag! ow en dames die bevallen zijn,,,,,de meeste van julli hebben de bevallingslijst ook nog niet ingevuld. Bijna heel aug is leeg terwijl er al heel wat beebs geboren zijn! (staat ook links, 6de van boven )
goeiemorgen dames.... hier ook een klote nacht gehad... ontzettend last van me rug en benen.... kon niet lekker liggen @ambermams wat spannend eindelijk voor jou K heb echt bewondering voor hoe jij het hebt vol gehouden... ben nog maar 2 dagen overtijd en word al helemaal gek! @roos wat een mooi mannetje owjah nieuwe layout.... ik dacht idd ook dat ik op een verkeerd forum was beland...maar best mooi hoor ik hou wel van een beetje zoetsappigheid ihih pff verder heb ik eigelijk niets nieuws te melden... blijf vanmorgen nog wel ff in de buurt om stiekem te spieken of er al beeb nieuws is.... vanmiddag ff naar de kledingzaak van me mannetje want daar krijgen ze een nieuwe vloer en systeem voor het hangen van de kleding...hij was gister pas om 10 uur thuis Ambermams voor jou nog een zet em op maar k hoop dat je je kleintje al op je buik hebt
Morgen, Nikster, badankt voor je reactie op mijn mannetje,is altijd leuk als er op word gereageerd mamavanamber, zet hem op meid!
JAAAAAAA Jet is eindelijk bezig.Go Girl go Girl Ben benieuwd vandaag. De nieuwe kleuren ja wat zal ik er van zeggen :-k :-k Hier een redelijke nacht kenji heeft 4,5 uur geslapen \/ Dus we gaan de goede kant op. Net al lekker met hem gelopen en de hond. Heerlijk dit weer. Ien al vroeg aan de strijk. Chigirl wat een tijd Meiden er is ook nog een lijst bij de mama's die nog een hoop info mist Ik heb al weer aan mijn stem plicht voldaan. Iedereen een mooie dag en lekker genieten. Voor iedereen die z'n beeb denkt ik kom vandaag succes.
Nou ik zal jullie maar weer eens uit de droom helpen dat ik aan het bevallen ben, want helaas pindakaas, het is weer afgezakt.... Ik word er echt zo verschrikkelijk moedeloos van, dacht nu echt van: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik ben er helemaal klaar voor, laat die kleine vent maar komen, maar %&*^%*$^^%#...................... Ben denk ik rond een uurtje of zeven in slaap gevallen, en ben nog wel een paar keer wakker geweest om naar het toilet te gaan en mijn buik een beetje te masseren, maar toen ik vanmorgen wakker werd voelde ik me weer "kiplekker"...... Ik stop nu echt met hopen, ik ben er helemaal klaar mee en ik heb het helemaal gehad !
Jet Neeeeeee, is jouw lichaam helemaal gek geworden.... Als het echt pijn doet meot het gewoon doorzetten Punt.. Nou sterkte dan maar weer. liefs Marieke
Pffffff dat overtijd lopen gaat me mijn relatie nog eens kosten ! Erwin is vannacht natuurlijk ook behoorlijk in de weer geweest en nu zijn we samen enorm chagrijnig, dat gaat weer een gezellig dagje worden, NOT !
Mogge dames Och Jet wat een deceptie weer Ik moet heel eerlijk zeggen dat dit 1 van de dingen was die niet wist over bevallen hoor. Ik dacht altijd dat als het begon, dat het dan ook begon. Dus dat het na de eerste oefenweeën hooguit een paar dagen duurde en dan HOPPA. Maar ik kwam er gisteren achter dat ik gister een maand geleden al voor het eerst heb zitten puffen, op 11 juli !!! Volgens mij begon jij ongeveer tegelijk met mij met die flauwekul, misschien zelfs een paar dagen eerder. Dat is echt zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar frustrerend zeg Hier vannacht ook wakker geweest. Van half 5 tot een uur of zeven flink pijn gehad, weer in slaap gevallen en foetsie. Ik vertel inmiddels ook aan iedereen dat het nog 11 dagen gaat duren, dat het 23 of 24 augustus gaat worden. Want ik zie het echt niet meer gebeuren Moet heel eerlijk zeggen dat het inmiddels ook een knauw voor mijn zelfvertrouwen begint te worden hoor . Heb het gevoel dat mijn lichaam niet in staat is om te bevallen ofzo.... Beetje stom, maar zo voelt het wel. Als je ruim een maand nodig hebt om te 'oefenen', das niet sjow snugger Nou meiden geniet van het weer vandaag Groetjes Kirsten
@ lintje: oh ja, die buddy service van jullie. Das op zich wel handig. @ Kiki: ja, dat laatste-zaterdagavond-samen-gevoel hebben wij ook de hele tijd heel sterk. Resulteert erin dat we op de dagen dat hij ook vrij is alleen maar leuke dingen gaan doen. Zo van: tja, vandaag kan wel eens de laatste dag met zn tweetjes zijn ... Goed excuus om lekker leuke dingen te doen. @ sarake: JA dat heb ik nou dus ook zie mijn verhaal een pagina of tig terug. Maar de dames hier hebben me verzekerd dat dat heel normaal is. @ mvamber: zet m op ! zou het dan eindelijk?! Oh, nee, lees een pagina verder toch van niet balen. Vandaag weer lekker uitgeslapen tot half 11. Hmmmm , dat ga ik straks wel missen hoor. Maar ik ben nu bezig een flinke slaapbuffer op te bouwen, hoop dat dat straks helpt. Vanmiddag ga ik op babyvisite bij een vriendin, even lekker met het kleintje knuffelen! Hij is al 3 maandjes oud, heb m al een paar keer gezien maar hij blijft een schatje. En weer zon lekker weer vandaag, wat een luxe. Van mij mag het de hele week zo blijven!
Zo, ben nog steeds niet klaar met klagen, ik heb gewoon een enorme ^*&$*&^$ dag vandaag....... Heb net een fikse jankbui gehad, ik ben geloof ik echt aan het einde van mijn Latijn..... Tot overmaat van ramp gaat ook nog eens de telefoon, mijn schoonmoeder, en, is er al wat ?
Aaaaaaahhhhh mamavanamber! kan me zo voorstellen dat je pissed bent! En dan ook nog zo'n schoonmoeder...whaaaa vreselijk! Je kan natuurlijk ook even (legaal) tegen dr uitvallen..van als er wat veranderd hoor je het wel ja!....komt toch door je hormonen?! Nee succes meid ik leef met je mee... xx
IEH.. ik hou niet van veranderingen en ik vond die andere lay-out zo mooi duidelijk.. pff.. dit lijkt veel ingewikkelder allemaal. Misschien kan ik nu wel wat afkicken. Jet.. ik met bonzend hart de pagina's lezen.. en is het afgezakt. Gatverdamme.. :x en ik had nog zo 11 augustus uitgerekend. Nou.. dan dus de veertiende maar. HEEEEEELE grote dikke kleffe knuffel.. zo, ik druk gelijk je buik plat en je kind eruit. Dag Al, hoe doe je het met visite? Doseer je dat?
Nou, ik heb mijn moeder en schoonmoeder duidelijke instructies gegeven. Don't call us, we'll call you. Werkt to nu toe goed! Maar ja, zit ook nog 1 1/2 week van de datum af, ben benieuwd hoe dat volgende week gaat worden! Ben van plan ze pas te bellen als de baby er daadwerkelijk is, en niet al bij de weeen. Ik word daar alleen maar zenuwachtig van. De weeen en de bevalling doen we lekker met z'n tweetjes, daarna mogen de opa's en oma's komen koekeloeren. De eerste week is trouwens helemaal voor hen; alleen onze ouders en heeeeeeele close vrienden op bezoek (proberen we althans), de tweede week onze vrienden en pas de derde week de vage ooms en tantes en kennissen waar je normaal niets van hoort en nu ineens met hun neus voorop willen staan... ja daaaaaaaaaag! Sluit maar lekker achteraan!
Over de nieuwe lay out: alle knopjes zijn gepimpt behalve de knopjes "album" en "www". Ziet er echt maf uit!
Tja, de nieuwe lay-out, vind hem errug wit.. Maare het forum is ook wel meteen een stuk sneller of ligt dat aan mij? Wij gaan vandaag lekker wandelen buiten met de kleine meid.. Voor het eerst dus dat is altijd leuk! Ze heeft vannacht gewoon de hele nacht doorgeslapen van gisteraaf 10 uur tot vanmorgen 7 uur, toen hebben we dr maar wakker gemaakt.. Jet, ik snap niet dat de vk je zo laat lopen hoor, het is wat zeg.. Het is nou al zovaak valse start geweest en je heb al zoveel pijn gehad.. Hoop echt dat het snel doorzet nu!