Waaaaaaa Kiki, wat geweldig! Gefeliciteerd met jullie kleine man Ze heeft mij de naam toen ook gepbt maar ben m ook weer vergeten, t was iig iets wat in het buitenland ook goed klonk hihi
Ik ben online en zit hier maar in m'n eentje. . Dat zal morgen wel een rustig dagje worden. Morgen doe ik niks.Om half 9 komt de fysio en verder lekker niks ga ik lekker heel de dag hier zitten. Maar niet tegen Ati gezegt nee hoor grapje hij weet het toch wel.
Hihi nee ben er nog ff ben nu helemaal hyper dus naar bed gaan heeft geen zin nu Zit mn nek te breken over de naam van de kleine kiekmans
Ik weet het ook niet meer.Volgens mij als ze dat terug leest dan ligt ze in een deuk dat wij het niet meer weten.Op d'r site staat het zeker niet denk ik of wel :
nee op haar site ook niet. Was volgens mij iets met een o erin, iets met thor of aaaaaaaaaa ik weet t echt niet meer
Hoop trouwens dat Fibi morgen haar wondertje in haar armen heeft! Effe duimen dat ze plek hebben morgen voor haar!
Ja, ik heb geen idee hoor. Maar da's de enige naam die ik ken die begint met Thor.... Dus een wilde gok.
pppff nee ik lees t morgen wel,,,,,ga maar ff mn hyperactiviteit op mn mannetje botvieren mss wekt t de weeen wel op Slaap lekker !
Joehoeeeeeeeeeeeeee weer een augustus beeb erbij ! Kiki, van harte gefeliciteerd met jullie ventje, ik ben benieuwd naar verdere info ! Hier rommelt het ook wel weer een klein beetje, maar ik ga echt niet meer hopen. Wel weet ik zeker dat dit voor ons ook de laatste zondag was dat we met z'n drieen waren, want aanstaande donderdag is voor mij natuurlijk D-Day hihihi. Ik ben met Amber bevallen toen ik 41 weken en 4 dagen zwanger was, midden in de nacht begonnen de weeen, dus als ik goed reken zou het voor deze kleine vannacht ook moeten gebeuren hahahahaha !
Kiki van harte gefeliciteerd met je zoon. Wat een verrassing ze zou over tijd lopen dacht ze, haha mooi niet heerlijk meid
Oh ja, ik had net ook weer even een beschamend momentje hihihi ! Omdat onze bank nog niet geleverd is, hebben wij het bevallingsbed beneden staan. Ik lag daar net heerlijk op te relaxen, en toen voelde ik behoorlijk veel nattigheid.... Heeft mijn rechterborst toch onwijs lopen lekken ! Kleddernat shirt en ook het bed is helemaal kleddernat Erwin lag helemaal in een deuk en zijn eerste opmerking was: mooi, morgen kunnen we pannenkoeken eten, hoef ik geen melk te kopen whahahahahaha !
Hahaha Jet Ati bied het hier al aan als koffiemelk. Die mannen.. Zei ik tegen hem wil je het niet proeven wat jouw kind eet.Trekt hij toch een gezicht Meid ik duim voor je.
Erwin heeft toen ik bevallen was van Amber wel een heeeeeeeeeeel klein beetje geproefd, gewoon uit nieuwschierigheid whahahahahaha !