augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    gefeliciteerd, heerlijk he dat 12 weken gevoel.

Ik wil ook op yoga, zwangerschapsgym vond ik de vorige keer wat saai.
    Daarnaast blijf ik ( als mijn jicht over is) gewoon lekker sporten.

2. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hoor zoveel over de angel sound, waar hebben jullie hem aangeschaft? Het lijkt me wel wat!

3. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik heb de angelsound via internet gekocht, maar je kan hem ook halen bij de kijkshop.

Nu hoop ik dat ik de namen allemaal goed heb.....

@Miza als jij Lues hebt, word je vriend/man hier nu dan ook op getest? Het is overdraagbaar dus het akn zijn dat hij het ook heeft.

En nog even over het bloed onderzoeken, hier werd op toxoplasmose, hiv enz enz getest.

Ik ga vandaag weer eens proberen te werken al voel ik me bont en blauw.
    Gisteren naar de fysio geweest en minder goed nieuws gekregen, de bekken breuk van jaren terug is niet goed genezen, ik heb vocht tussen mn bekkengewricht zitten en de botten zit niet op hun plek, ze zijn verschoven/uit de kom.
    Mijn schaambeen links zit hoger als rechts en logischerwijs zit het achter daarom ook niet goed op zijn plek. Vandaar de pijn met lopen,zitten en vooral liggen.
    Ze heeft gisteren die botten van hun plek afgeduwd en ik mag mijn bekken niet meer naar voren kantelen terwijl ik die houding jaren lang moest aannemen van de revalidatiearts, het word dus opnieuw leren zitten, staan en lopen.
    Ben benieuwd wat dit betekent waneer we weer wat weken verder zijn, kan bijna niet veel goeds zijn :(

Zo genoeg gezeur. Ga dalijjk ff douchen en hoop dat ik eens niet misselijk word, dames veel plezier vandaag.

4. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Mamalieske, das inderdaad geen goed nieuws zeg. En ik vrees inderdaad dat het een moeilijke zwangerschap gaat worden, althans als je nu al last hebt en het kindje straks alleen maar meer op de bekken gaat drukken. Bah, het gaat allemala nog niet van een leie dakje he.

5. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ach ja ik doe het er maar mee ;) er zit niks anders op en dit was me al eens voorspeld dus ik had me al niet ingesteld op een zwangerschap die ik zingend doorloop. Alleen heeft mijn baas die bekkenklachten altijd onderschat (lees niet serieus genomen) dus die krijgt vandaag een klap in zn gezicht... die moet gaan accepteren dat ik niet tot de 34 weken werk zoals het er nu voor staat. Ik heb me namelijk echt voorgenomen dat waneer ik het idee heb dat het me te veel pijn/moeite kost ik in de ziektewet ga, ik weet wat voor ellende ik er anders straks aan over houd en dat heb ik voor geen enkele baas over.

Ik hoop alleen maar dat weinig andere augustus mama's last van hun bekken gaan krijgen, want die pijn die gun ik mijn ergste vijand nog niet!
    Straks dus mijn baas het slechte nieuws vertellen, gisteren al via de telefoon voorzichtig ingelicht maar ben bang dat het niet hellemaal begrepen werd. Wish me luck

6. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Dat is echt vervelend mamalieske! Hoop dat het straks niet al te pijnlijk gaat worden..

Zit hier ook te twijfelen om een angelsound te halen.. Maar eerst maar eens afwachten of ze vanavond het hartje kunnen vinden ;)
    Is echt nog lang wachten, mag me om 19.10 bij de vk melden.

Ga zo eerst maar eens even schoonmaken, is al een tijdje niet gebeurt, tenminste door mij dan, hubbie doet erg z'n best :)
    Vanmiddag komt m'n mamsie langs, gaan we eens het dorp hier onveilig maken. Kijken of ze nog wat leuks hebben.

Ien en mist, Gefeliciteerd meiden!

Fijne dag allemaal

7. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Suc6 meis, hoop dat ze het een beetje positief opnemen! Hoe dan ook, het is jouw lichaam en geef je groot gelijk dat je eerst aan jezelf en aan je beebje denkt!
    Is nu ook echt het belangrijkste..

8. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    @Ien ja dat is ook zo 12 weken vandaag :D was zo druk dat ik er nog niet eens aan gedacht hebt.. het is dat ik hier 's ochtends uit gewoonte even ga kijken anders zou ik geloof ik rustig een dag kunnen vergeten dat ik zwanger ben :oops: (dat had ik met de eerste absoluut niet, maar ja toen was ik ook ziek zieker ziekst ;) )

@mamalieske wat een gedonder zeg, hoop dat fysio je goed zal helpen de komende tijd door te komen!

@... ik heb de angelsound via internet bij de kijkshop besteld en we luisteren nu elke avond even naar het hartje, hij/zij is altijd erg druk als ik op bed ga liggen dus hoor je ook steeds woesj woesj echt het kindje bewegen, echt superleuk gewoon, dan ga je zo lekker slapen :D

9. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    @Mamalieske: doe rustig aan! Ik heb zelf b.i., nu al met 11 weken en het doet zo'n pijn, ik kan me geeneens indenken hoe erg het bij jou moet zijn! IK ben nu onder behandeling bij een Mensendieck-therapeut, wellicht dat dat iets helpt. Ik merkte maandag alweer dat lange autoritten alweer pijnlijk worden :(

10. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Bah zeg wat een narigheid...veel sterkte Mamalieske!

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Heidiho allemaal!

Nou zeg, mammalieske, het zit niet echt mee he! Ik hoop dat ze de pijn enigszins kunnen verlichten. En je baas komt inderdaad op de tweede plaats hoor! Je moet nog je leven lang doen met je lichaam.

En ik zag ook weer wat 12-wekers, gefeliciteerd...waar blijft de taart :) (Yep, snaai, snaai, snaai)

Sinds gister voor het eerst pijnlijke (.)(.)...oeioeioei, vanochtend werd ik dan ook wakker met een cupmaat meer. Het enige wat mijn man kon uitbrengen was hebbuh, hebbuh, hebbuh....ik ben dan maar snel naar de douche gevlucht, en zit daar dus nog, geintje!
    Dus zo ga ik maar eens voor een nieuwe bh kijken, wat ik nu heb zit echt niet meer.

Ook heb ik net mijn beide omaatjes gebeld, ik neem ze zaterdag mee uit eten. Na alle nare berichten hier, besef ik meer en meer hoe dankbaar ik moet zijn dat ik er nog twee heb. Ik heb er zo'n ongelooflijke zin in. Lijkt me echt leuk.

Nou, ik ga ff lekker shoppen, baaaaaaai!

12. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Hier nog eentje die vol ongeduld zit te wachten om te shoppen. Mamsie, waar blijf je nu..... :rolleyes: :)

13. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hallo meiden.

Ik heb me aangemeld voor samen zwanger.
    Samen met mijn vriend ga ik dan 1 keer per week naar cursus waar we leren hoe hij mij straks kan helpen bij de bevalling en we leren alles wat met de zwangerschap te maken heeft en straks als het kindje er is.
    Ook oefeningen om te puffen straks bij de bevalling.
    Ik heb er veel zin in,het begint in April tot eind Juni.
    En ik wil naar zwangerschap zwemmen bij ons in het zwembad.

Ben net gebeld door mijn leidinggevende of ik extra wil werken van de week maar ik heb allemaal smoesjes verzonnen om niet te komen want ik heb er gewoon geen zin in want het is hard werken en ik ben al zo moe de laatste tijd.
    Voel me wel wat schuldig maar ik moet ook aan me zelf denken.
    Werken jullie wel eens extra op het werk?

Straks naar de tandarts en ik zie er tegen op want hij heeft mij de vorige keer zo'n pijn gedaan,dat wil ik niet meer.
    Ik zie het wel.

Mammalieske heel veel sterkte,ik leef met je mee.

Doei Teddy.

14. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Goedemiddag!

Ik kom net mijn bed uitgestrompeld.
    Voel me helemaal niets vandaag..
    Dan weer warm, dan weer koud..
    Zelfs de 2 katten blijven dicht bij me in de buurt ( doen ze altijd als ik ziek ben, en nu ik ook zwanger ben is het dubbelop)
    Ze zitten voor het eerst niet de zeuren :) .

Voor degene die de 12 weken gepasseerd zijn : GEFELICITEERD!
    En mammalieske: Heel veel succes gewenst straks bij je baas. Hoop dat hij het nu eens door zal hebben dat jij nu gewoon voor gaat, ipv werk :)

Straks maar even een poging doen tot opruimen, en dan weer lekker mijn bed in..

Zaterdag heb ik me voorgenomen om naar mijn oma te gaan.
    Die heeft het momenteel alleen maar over mij, en dat ik een baby in de buik heb ( oma is erg dementerend).
    Dus daar zaterdag maar heen :) .

Vanavond ga ik weer eens luisteren naar het hartje van de kleine..
    En dan maar even mijn goede moed verzamelen, om weer bij mijn ouders langs te gaan, om te eten.. en hun ook maar meteenw eer laten genieten :D .

Nog 2 weekjes, mag ik weer naar de VK!.
    De tijd gaat erg snel hoor!
    Voor je het weet zit je bij de 20 weekse echo ( voor mij nu nog bijna 6 weken).

15. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    @ Mammalieske:
    ten eerste zelf heel veel sterkte.

Mijn man is vandaag naar het lab geweest om bloed te laten prikken. Het word dus onderzocht of hij het ook heeft.

Verder wil ik iedereen even bedanken voor alle woorden. Over dik twee uur ga ik naar de gyn en krijg ik een antibioticakuur of injectie. Ik zie er niet tegen op en ga er vanuit dat we er nog op tijd bij zijn. Ik zal vanavond even verslag doen van het bezoekje aan de gyn.

16. kruimeltje

kruimeltje Actief lid

2 dec 2006
    101
    0
    0
    Alle van harte gefeliciteerd, ik ben ook in aug. uit gerekend op 09-08-2007 grappig he 987

liefs

17. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Zo ben nu al wat uurtjes op het werk aanwezig en nog niemand heeft gevraagd hoe het met me gaat, voel me zwaar in de kuif gepikt, ik ben altijd de eerste die bij een ander informeert en nu vragen ze mij niets.

Naja als het dus meer pijn gaat doen dan voel ik me ook niet zo genoodzaakt me extra in te zetten of me schuldig te voelen, dus het maakt het allemaal misschien wel handiger (niet leuker).

Mijn man begrijpt nu wel langzamerhand dat ik steeds minder trek in mijn werk begin te krijgen.

18. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    sterkte mamalieske. pfff en je moet nog wel even.Hopelijk komt er toch enige verlichting.

19. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Miza, succes vanmiddag en ik hoop dat alles meevalt!
    Kruimeltje, welkom op het forum en babbel lekker mee!

20. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Jippie, ik ben geslaagd! Ik ging voor een zwangerschapsbeha en ik kom terug met bh en badpak...nee geen zwangerschapsbadpak, maar een gewone, maar dan wel twee maatjes groter. Het fijne is dat ik hem in mijn nek met twee touwtjes kleiner kan maken, dus hij zit nu al goed en volgens de mevrouw in de winkel en m'n moeder moet deze de komende drie maanden nog goed mee kunnen en daarna pas ik hem vast ook nog wel. Ben er zo blij mee :) :) :)
    Badpakken kopen voor mij is altijd een groot drama waar zo'n vier/vijf maanden overgeen gaan, ben zo happy (stom he)

Deel Deze Pagina